A veure com us explico la meva opinió sobre tema capdevila. He llegit el diari i diu que li agradaria acabar la seva carrera “professional” al lleida <font color=red>perque</font> vol tornar a viure a Tàrrega que es on va néixer. Jo visc al poble del costat i clar si segueixes el futbol doncs el coneixes des de petit i a més anava a veure el Tàrrega tots els diumenges. Considero que si que al Lleida ens aniria be però per a mi no es un jugador de primera, no te regat, sols te un gran físic. Es una persona que a tingut sort en el tema esportiu.
Tot i la meva critica estaria content que vingués al Lleida, però no espereu gran cosa d’ell ni us feu grans il·lusions. Desitjo que aquestes ultimes paraules no es compleixin i que si ve al nostre equip fos el millor. Sols volia donar la meva petita opinió, no vull que us prengueu malament les meves paraules eh, ni entrar en cap conflicte. Vingui qui vingui serà ven vingut per part meva.
FORÇA LLEIDA
Pues yo siempre he sido de esa misma opinión. Yo no creo que sea ninguna maravilla, y me parece totalmente lógico que, por ejemplo, hayan llevado antes a Pernía que a él a la selección.
Saludos!