Ir al contenido


Foto
- - - - -

Capdevila


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
31 respuestas en este tema

#1 jor_cam

jor_cam

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 315 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 junio 2006 - 01:25

El noi de Tarrega diu en una entrevista a Segre que la millor manera de acavar la seva carrera seria jugar al Lleida, ke en penseu?
Diu que l'elecció de Pernia es tema de la prensa de madriT, totalment d'acord!

De cara a la próxima temporada i si seguim a 2A(segur que si!) tindriam de mirar de fitxar en Jofre ara que l'Espanyol ja la descartat.


Visca el LLEIDA!

#2 pikacho

pikacho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.912 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 junio 2006 - 01:29

Doncs tan Capdevila com Jofre serien tot un luxe tenir-los al nostre equip. Farien una banda esquerra temible.

#3 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 08 junio 2006 - 01:35

doncs el Capdevila seria un exelent defensa, igual que Jofre que tb es un tros de jugador, ara si ens mantenim hauriam d'intentar incorporar al Marc Bertran del Llorca i al Hector Besora (crec que es diu aixi) que hi ha molt jugador lleidatà suelto i amb molta qualitat.

#4 bauli

bauli

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 231 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 junio 2006 - 01:36

seria un somni tenir com a ekip titular a jofre i a capdevila per l'eskerra.....a oriol al centre de la defensa i a oscar rubio a laltre lateral....a urrea al mig i a la davantera nuno....com més gent de lleida millor!!

#5 Vlaovic

Vlaovic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.311 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 junio 2006 - 01:45

I de porter al Felip! :twisted:

#6 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 08 junio 2006 - 01:58

seria un somni tenir com a ekip titular a jofre i a capdevila per l'eskerra.....a oriol al centre de la defensa i a oscar rubio a laltre lateral....a urrea al mig i a la davantera nuno....com més gent de lleida millor!!


Mare meva! Somiar és gràtis i de un i do quin equipet... Quina passada!!! Tan de bo tot fos més fàcil!

#7 MaNu_GiNoBiLi

MaNu_GiNoBiLi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 366 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 junio 2006 - 02:54

No k ara per ara ni capdevila ni jofre estiguin disposats a venir a Lleida.

#8 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 08 junio 2006 - 02:58

Capdevila i Jofre crec que tindran més d'un pretendent a Primera... Héctor Besora sí podria ser una bona incorporació, sobretot tenint en compte que és un jugador de la terra. I bé, Felip tampoc és impossible, i els juvenils Urrea i Nuno es mereixen una oportunitat.

#9 ava

ava

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 289 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 junio 2006 - 03:01

No dieu tantes tonteries q l'Héctor enguany no ha jugat gaire, i està a Segona B.
I tret de felip tots els altres ón jugadors de primera. Una cosa serà d'aquí 8 anys quan vinguina retirar-se, com unai, q lent mare meva...

#10 berni

berni

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 189 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 junio 2006 - 04:25

A veure com us explico la meva opinió sobre tema capdevila. He llegit el diari i diu que li agradaria acabar la seva carrera “professional” al lleida pq vol tornar a viure a Tàrrega que es on va néixer. Jo visc al poble del costat i clar si segueixes el futbol doncs el coneixes des de petit i a més anava a veure el Tàrrega tots els diumenges. Considero que si que al Lleida ens aniria be però per a mi no es un jugador de primera, no te regat, sols te un gran físic. Es una persona que a tingut sort en el tema esportiu.
Tot i la meva critica estaria content que vingués al Lleida, però no espereu gran cosa d’ell ni us feu grans il·lusions. Desitjo que aquestes ultimes paraules no es compleixin i que si ve al nostre equip fos el millor. Sols volia donar la meva petita opinió, no vull que us prengueu malament les meves paraules eh, ni entrar en cap conflicte. Vingui qui vingui serà ven vingut per part meva.
FORÇA LLEIDA

#11 mixes

mixes

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.527 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 junio 2006 - 04:34

desde kuan un lateral eskerra ha de tindre regat?? amb el fisic i una bona colocacio defensiva i un bon marcatge ni ha prou. I capdevila es de lo milloret a espanya en kuan a laterals eskerres. Seria un somni, o potser es una realitat de cara un futur, pero com abans vingui millor pel lleida.

#12 tijo

tijo

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 264 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 junio 2006 - 04:45

pero com pots dir que el senyor capdevila ha tingut sort?? tb es sort ke kasi va al mundial tb???tio no diguem rukeries, k com an dit es un dels millors laterals espanyols i amb una gran esquerra!!

#13 berni

berni

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 189 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 junio 2006 - 04:45

Mira aqui ten dic tres Pernia, Dani marin, antonio lopez.
Doncs un lateral una vegada passa de mig camp algo de tècnica a de tenir, alguna jugadeta personal per iniciar un atac, suposo que per centrar s’haurà de desmarcar.
Si el vols tenir tancat al darrera doncs llavors perfecte

#14 huck_finn

huck_finn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 182 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 junio 2006 - 08:26

El noi de Tarrega diu en una entrevista a Segre que la millor manera de acavar la seva carrera seria jugar al Lleida, <font color=red>que</font> en penseu?
Diu que l'elecció de Pernia es tema de la prensa de madriT, totalment d'acord!

De cara a la próxima temporada i si seguim a 2A(segur que si!) tindriam de mirar de fitxar en Jofre ara que l'Espanyol ja la descartat.


Visca el LLEIDA!


POS NOMBRE M T C S G PP GP PF P TA DA TR
D Capdevila 3206 36 1 0 4 0 0 0 0 10 0 0
D M. Pernía 3208 36 3 0 10 0 2 0 0 11 1 0

A igualdad de estadisticas, prefiero al que mete 10 que al que mete 4.

#15 Gorka

Gorka

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 618 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 junio 2006 - 08:33

Jo crec que si el Capdevila vingués a Lleida seria el millor, ja que no es el mateix jugar a primera que a Segona!! A més Berni, com pots dir que no es bon jugador quan el seu nom a sonat per anar a jugar un mundial. Crec que seria un molt bon reforç, però també crec que es impossible que vingui aki, segurament tindra ofertes de 1a.

#16 nena_blava

nena_blava

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 12 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 junio 2006 - 11:43

Doncs tan Capdevila com Jofre serien tot un luxe tenir-los al nostre equip. Farien una banda esquerra temible.


jo estic amb l'amic pikacho ( per cert que ets un pokemon? jejejej)
:P
també podriem recuperar al felip ( no se on juga ara), anar recuperant ilustres jugadors lleidatans que segur que senten els colors no com d'altres.

#17 ilerlleida_2

ilerlleida_2

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 56 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 junio 2006 - 12:05

Felip juga al Salamanca, a estat el porter menys golejat de tota la 2na B. I Capdevila si ve sera quan tingui 35 anys, i no crec que ens serveixi de molt pq ell te com a principal arma el seu fisic, i amb certa edat.. es nota molt. I en Jofre encara es jove i no crec pas que estigui per baixar a 2na..

#18 MartaMadrid

MartaMadrid

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 77 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 junio 2006 - 12:57

Vlaovic por cierto, ya comente a mi amiga que el Capdevila es de Tarrega,me lo dijiste tu
Gracias :wink:
Es mejor Capdevila que Pernía, yo preferia a Capdevila, pero Aragonés veo que cuando le aprietan el culo desde la prensa madrileña, ya habeis visto que ha pasado, que ha cedido :(
Reconozco que la prensa madrileña es demasiado fanática.

#19 sergiue

sergiue

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 172 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 junio 2006 - 01:03

Doncs tan Capdevila com Jofre serien tot un luxe tenir-los al nostre equip. Farien una banda esquerra temible.

Jofre ha signat pel Murcia per l'any que ve.

De veritat pensaveu que vindria al lleida????

#20 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.269 mensajes
  • 1 topics

Escrito 09 junio 2006 - 01:07

Posa'ts aixi Puyol tmb :lol: :lol:




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos