Ir al contenido


Foto
- - - - -

Capdevila


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
31 respuestas en este tema

#21 sentisv

sentisv

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 138 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióAlmería

Escrito 09 junio 2006 - 05:42

A veure com us explico la meva opinió sobre tema capdevila. He llegit el diari i diu que li agradaria acabar la seva carrera “professional” al lleida <font color=red>perque</font> vol tornar a viure a Tàrrega que es on va néixer. Jo visc al poble del costat i clar si segueixes el futbol doncs el coneixes des de petit i a més anava a veure el Tàrrega tots els diumenges. Considero que si que al Lleida ens aniria be però per a mi no es un jugador de primera, no te regat, sols te un gran físic. Es una persona que a tingut sort en el tema esportiu.
Tot i la meva critica estaria content que vingués al Lleida, però no espereu gran cosa d’ell ni us feu grans il·lusions. Desitjo que aquestes ultimes paraules no es compleixin i que si ve al nostre equip fos el millor. Sols volia donar la meva petita opinió, no vull que us prengueu malament les meves paraules eh, ni entrar en cap conflicte. Vingui qui vingui serà ven vingut per part meva.
FORÇA LLEIDA


Pues yo siempre he sido de esa misma opinión. Yo no creo que sea ninguna maravilla, y me parece totalmente lógico que, por ejemplo, hayan llevado antes a Pernía que a él a la selección.

Saludos!

#22 adria1986

adria1986

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 582 mensajes
  • 1 topics

Escrito 09 junio 2006 - 08:38

El Capdevila es del meu poble i amb el cotxe que porta dubto de que vingui a parar al Lleida, almenys fins d'aqui uns quants anys, quan es retiri o el Lleida que Déu m'escolti es forri i puji a 1era.

Per cert te un Porsche Carrera i un Mercedes SL55 AMG 500cv (Cotxe que li va comprar al Luque al marxar a jugar a Inglaterra!) Més els que no sabem! Ja veieu amb un poble tot se sap! xD!

VISCA EL LLEIDA!

#23 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 junio 2006 - 08:38

És molt bon lateral, no sap prou el Deportivo la perla lleidatana que té 8)
Havia d'anar al Mundial ell i no Pernía.

#24 Duff_126

Duff_126

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.919 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 junio 2006 - 09:18

tant debo vinguesin els dos pero estem parlant d'una cosa realment dificil

#25 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 junio 2006 - 11:57

Aixi serà un dels primers fitxatges per la temporada 2010/2011
:lol: :lol: :lol:

#26 pikacho

pikacho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.912 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 junio 2006 - 12:04

Doncs tan Capdevila com Jofre serien tot un luxe tenir-los al nostre equip. Farien una banda esquerra temible.


jo estic amb l'amic pikacho ( per cert que ets un pokemon? jejejej)
:P
també podriem recuperar al felip ( no se on juga ara), anar recuperant ilustres jugadors lleidatans que segur que senten els colors no com d'altres.


Comproba-ho tu mateixa :twisted: :twisted: :twisted:

#27 juanma369

juanma369

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 junio 2006 - 12:06

esta molt bé que vinguin jugadors de Lleida, pero primer anem provant als de la ''masia'' que tenim actualment.

#28 MartaMadrid

MartaMadrid

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 77 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 junio 2006 - 01:04

Lleidaok, yo también me hubiera llebado a Capdevila en lugar de Pernía, y cierto el Deportivo tiene un pedazo de lateral con él, rápido y con clase.
Porque en el Madrid tenemos a Roberto Carlos que sino lo fichaba ya.

#29 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.269 mensajes
  • 1 topics

Escrito 10 junio 2006 - 03:41

Lleidaok, yo también me hubiera llebado a Capdevila en lugar de Pernía, y cierto el Deportivo tiene un pedazo de lateral con él, rápido y con clase.
Porque en el Madrid tenemos a Roberto Carlos que sino lo fichaba ya.


JEJEJE teniais, R. Carlos esta aprendiendo hablar el ingles. Asi que, el hecho de que R.Carlos fiche por el Chealse ya es un hecho. O eso tengo entendido yo por los periodicos :P

#30 mixes

mixes

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.527 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 junio 2006 - 03:46

]

Lleidaok, yo también me hubiera llebado a Capdevila en lugar de Pernía, y cierto el Deportivo tiene un pedazo de lateral con él, rápido y con clase.
Porque en el Madrid tenemos a Roberto Carlos que sino lo fichaba ya.


JEJEJE teniais, R. Carlos esta aprendiendo hablar el ingles. Asi que, el hecho de que R.Carlos fiche por el Chealse ya es un hecho. O eso tengo entendido yo por los periodicos :P


Hasta que no se hagan elecciones no se sabra nada, hay candidatos a la presidencia que lo quieren para el año que viene.

#31 bogarde

bogarde

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 16 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 junio 2006 - 07:32

crec k el fixatge d'en noi del Tarrega seria bonissim xls objectius del lleida. xo no s'hauria de kedar alli. Aixo si, no podem pensar en fixatges fins que les arques del club estiguin ben sanejades. :roll:

#32 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 11 junio 2006 - 12:11

Siguem realistes... Capdevila està fora del nostre abast. I Roberto Carlos... sincerament, no sé que cony fa el Chelsea fitxant-lo si és veritat que se'n va cap allà. Els darrers anys està baixant el nivell i ja no té aquella punta de velocitat (en resum, es fa gran).

Per cert, crec que el Lleida va intentar portar-lo aquí fa un grapat d'anys (abans que fes el salt a Europa)




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos