Ir al contenido


Foto
- - - - -

La canço de la selecció espanyola


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
41 respuestas en este tema

#21 yasu

yasu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.628 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 junio 2006 - 08:31

Estic segurissim de que si això ho fes la Selecció Catalana estaria ben fet...pero com ho fa l'Espanyola...doncs no, te collons la cosa :roll:


a Catalunya hi ha una mica més de seny i sentit comú i poc sentit del ridicul


pues yo que quieres que te diga prefiero hacer el "ridículo" como decis saltando y cantando esa horterada de canción que no cuando el Lleida se vea más solo en Lorca porque no ha sido capaz de llenar el autocar GRATIS que ha puesto el club... eso es afición!!! :oops:


que tiene que ver una cosa con la otra?

#22 ava

ava

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 289 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 junio 2006 - 08:34

Així a benvanet farn el mateix q al meu poble i tut ilergeta tb.. a vere si podem ser molts arreu e catalanuya q tirem `petards a cada derrota de la selesión espanyola.

Ara que, serà dif´cil superar l'orgasme de Corea.

Que se n'ha fet d'aquell àrbitre? Vaig proposar-lo fer President de Catalunya.
Amunt Aràbia, Amunt Lleida!

#23 Piparata

Piparata

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.423 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 junio 2006 - 08:36

No os penseu que a Xavi ni a Puyol li fagi puta gràcia cantar akella cançó. A mí mo ha contat un amic i diu ke ha estat penós. Igual ke el ke selecciona. Akest Mes riurem unes pokes tardes!

#24 Martinetti

Martinetti

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.074 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 junio 2006 - 09:54

M´he quedat estupefacte al veure el videopclip de la selecció espanyola,veure a tots els jugadors i al capdavant Luis Aragones fen bots i cantant com a posesos el A POR ELLOS OÉ!!,no te preu ....
Si aquesta es l´imatge que vol donar Espanya pel mon en fa vergonya aliena,ser espanyoleitor
Si no l´heu vist us recomano que no us la perdeu,pura caspa espanyola en estat pur,mare de deu quin horror...


De quin país dius k és akesta selecció????

#25 Vlaovic

Vlaovic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.311 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 junio 2006 - 10:00

Pos q voleu q us digui, a mi m'agrada i tinc ganes q comenci el Mundial i disfrutar amb la selecció. :twisted:

#26 pikacho

pikacho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.912 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 junio 2006 - 11:28

Es una canço q parte la pana. Perque el Hit de Opa es nul :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

#27 azidman

azidman

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 junio 2006 - 08:04

Ojala guanyem el Mundial.

#28 bepmaster

bepmaster

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 455 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 junio 2006 - 10:51

tants caps tants barrets.... tothom va per lo seu...

però parlant exclusivament de la cançó: PATÈTIC

(a més, aquesta cançó de a por ellos, em fot mania, i algun cop que he anat a vere el basquet i veig que la canten....)

#29 Joaquin

Joaquin

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 93 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 junio 2006 - 11:14

No os penseu que a Xavi ni a Puyol li fagi **** gràcia cantar akella cançó. A mí mo ha contat un amic i diu <font color=red>que</font> ha estat penós. Igual <font color=red>que</font> el <font color=red>que</font> selecciona. <font color=red>aquest</font> Mes riurem unes pokes tardes!


pues te equivocas, a Puyol y Xavi si que les hace ilusion

#30 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 junio 2006 - 05:50

Jo tambe Azidman penso com tu, ojalà guanyem el Mundial, sería increible i algo molt emotiu :D :D !!
Ava :evil: , si per malaeida desgracia sí que passara lo que t'he dit si Espanya queda eliminada, tiraran cohets, petards i lo que faci falta :x :x ,però a veure si aquest Mundial s'¡ho poden estalviar de tirar això voldrà dir que potser l'hem guanyat, jeje :wink:
Sentisv, a ver si podemos disfrutar de un buen Mundial y a hora con la incorporacion de Pernía,España se reagrupa más en defensa, porque Del Horno no me acavaba de convencer, yo prefiero a Pernía y encima tiene mucho gol.Crees que será titular ante ucrania?Mi respuesta es sin lugar a dudas.....Al tiempo compañero :wink:
Ja tinc ganes que conmenci l'espectacle futbolistic mes gran del món:El Mundial de futbol!!!

#31 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 02 junio 2006 - 07:44

jo aniré amb Holanda o Japó (sera la revelació del mundial, O'Rei Nakamura :D!) Hepaññññññññññññññññññññññññññññññññññññiah patira per pasar de grup, ho veig, el mundial de França, tenien un grup MAMADISSIM, i van fer la pena, i a Alemanya mes de lo mateix, endevant selecció, que us eliminin rapid i deixeu lloc als equips de veritat, als que representen vertaders paisos i no agrupacions dels mateixos.

#32 ava

ava

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 289 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 junio 2006 - 07:59

Sort q encar tindran a espanyols ilustres com pernía i senna. ´húi la furia espanyola. Què diu el PP sobre la incorporació d'aquests dos jugadors? Com és q no han dit res en contra de la seva participació a la selesión.
És llastimós com un país com Spain hagi d'agafar dos estrangers.

Es vritat company q eleimin ràpi d a les seleccions mediocres (amb tots els respectes però) com ara Aràbia, Costa Rica, Polònia (polacos de mierda!), Espanya, Angola, Togo i q deixin pas a Brasil, argentina, Itàlia, França, Holanda i Portugal.

Amunt Aràbia!

#33 cristian_15

cristian_15

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.022 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 junio 2006 - 08:03

Estic segurissim de que si això ho fes la Selecció Catalana estaria ben fet...pero com ho fa l'Espanyola...doncs no, te collons la cosa :roll:


a Catalunya hi ha una mica més de seny i sentit comú i poc sentit del ridicul


jajajaja,
No hi havie ni un catala, saps! va home va no diguis tonteries que suposo que hi haura catalans de tot no?
numantino tens tota la rao.
Tens mes seny tu que ets mes jove que molts d'altres del foro que et treuen 5 anys


els catalans no hi tenen res a veure perque ells si haguessin pogut no cantar els hi hagues tret un pes de sobre pero bueno, suposo que els altres jugadors espanyols tambe pensaven aixi perque si no... aixo es culpa del aragones.

#34 Vlaovic

Vlaovic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.311 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 junio 2006 - 08:24

si haguessin pogut no cantar els hi hagues tret un pes de sobre pero bueno, suposo que els altres jugadors espanyols tambe pensaven aixi perque si no... aixo es culpa del aragones.


No és culpa ni de l'Aragonés ni de ningú. Cada Mundial i Eurocopa es fa una cançó d'akestes i ja s'ha convertit en una tradició. És una cosa original i divertida. Amb el nivell de la cançó ja no m'hi fico.

Avere si us agrada més akesta altra:



:twisted:

#35 sentisv

sentisv

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 138 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióAlmería

Escrito 03 junio 2006 - 12:54

Sentisv, a ver si podemos disfrutar de un buen Mundial y a hora con la incorporacion de Pernía,España se reagrupa más en defensa, porque Del Horno no me acavaba de convencer, yo prefiero a Pernía y encima tiene mucho gol.Crees que será titular ante ucrania?Mi respuesta es sin lugar a dudas.....Al tiempo compañero :wink:
Ja tinc ganes que conmenci l'espectacle futbolistic mes gran del món:El Mundial de futbol!!!


Creo que será un buen mundial, yo soy optimista con nuestra selección. El favorito es Brasil, al menos en teoría, pero el resto de equipos fuertes, entre los que nos encontramos, estan muy igualados y aun solo partido puede pasar de todo. En un buen partido podemos ganarle a Brasil y a quien sea. En cuanto a lo de Pernía yo también creo que será titular, estos días se hará con el puesto. Me parece mejor lateral que Antonio López, es goleador, rapido, técnico y tiene un disparo de larga distancia terrorífico, solo hay que ver el gol que le metió al Barça este año. Ojalá esta vez lleguemos lejos y podamos celebrarlo. A por ellos!!

Desde luego, si conseguimos el sueño de ganar el Mundial será un año inmejorable para el fútbol español, ya que además del Mundial, habríamos ganado la UEFA y la Champions. Un hito histórico para nuestro fútbol, sin duda. Solo falta que el Lleida se salve. :roll:

Ava, eso que has comentado sobre el PP no viene a cuento. Estos dos jugadores estan legalmente nacionalizados y son tan españoles a efectos legales como cualquiera.

Saludos y a por el Mundial!!!

#36 toti

toti

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 401 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 junio 2006 - 10:14

Estic segurissim de que si això ho fes la Selecció Catalana estaria ben fet...pero com ho fa l'Espanyola...doncs no, te collons la cosa :roll:


a Catalunya hi ha una mica més de seny i sentit comú i poc sentit del ridicul


jajajaja,
No hi havie ni un catala, saps! va home va no diguis tonteries que suposo que hi haura catalans de tot no?
numantino tens tota la rao.
Tens mes seny tu que ets mes jove que molts d'altres del foro que et treuen 5 anys


els catalans no hi tenen res a veure perque ells si haguessin pogut no cantar els hi hagues tret un pes de sobre pero bueno, suposo que els altres jugadors espanyols tambe pensaven aixi perque si no... aixo es culpa del aragones.


Pero tu que saps, com si fossin germans teus.
ets una criatura

#37 MartaMadrid

MartaMadrid

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 77 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 junio 2006 - 11:37

Veo que la cosa está repartida, gente que irá con la seleccion española y gente que se va a alegrar de que España quede eliminada a las primeras de cambio o en cuartos de final.Os respeto sea cual sea vuestras preferencias. Porque vais tan en contra de la seleccion española? :(
La cancion es estupenda, a mi me encanta y motiva y encima hace piña con los jugadores, vale que desafinan bastante jajaj pero no me direis que no es pegadiza ni ná, verdad?
A mi en este Mundial con Aragonés a la cabeza me dan buenas vibraciones,ojalá podamos hacer algo grande en un campeonato del Mundo :twisted:
A POR ELLOSSSS OEEEE

#38 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 03 junio 2006 - 11:40

Porque vais tan en contra de la seleccion española? :(


Será porque no nos sentimos españoles aunque nos obliguen.

Aunque yo personalmente no voy en contra simplemente me da igual lo que haga.

#39 Duff_126

Duff_126

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.919 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 junio 2006 - 12:23

Kuan kaiguin a 1/4 jo la cantare

#40 mixes

mixes

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.527 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 junio 2006 - 01:23

Si no neu amb espanya perque no us sentiu españols perque neu amb inglaterra, japo, holanda, etc? eske us sentiu d'aquella nacionalitat? a ke no? doncs jo crec que teniu "enveja" sana de veure com jugadors catalans van a un mundial i la seleccio catalana no passa dels partits amistosos. (u dik sense mala fe, ke ja se ke mes dun saltara pero amb aket li xafare la cara i jasta :lol: )

I despres us dic una cosa, l'anterior mundial de corea i japo espanya no va arribar a la final per culpa de Al Gandhour, i totom deia el mateix, que no pasariam de quarts. Cada mundial es diferent i mai pots pronosticar algo segur pq un mal partit el pot tindre totom.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos