Ir al contenido


Foto
- - - - -

La canço de la selecció espanyola


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
41 respuestas en este tema

#1 yasu

yasu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.628 mensajes
  • 0 topics

Escrito 31 mayo 2006 - 10:23

M´he quedat estupefacte al veure el videopclip de la selecció espanyola,veure a tots els jugadors i al capdavant Luis Aragones fen bots i cantant com a posesos el A POR ELLOS OÉ!!,no te preu ....
Si aquesta es l´imatge que vol donar Espanya pel mon en fa vergonya aliena,ser espanyoleitor
Si no l´heu vist us recomano que no us la perdeu,pura caspa espanyola en estat pur,mare de deu quin horror...

#2 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 31 mayo 2006 - 10:30

per esmorzar, deuen haver pres un altre tipus de Maria ( i no les de tostarica precisament :lol:)

PD: Luis Aragones es dopa!

PD2: NO!

PD3: Deuen ser els efectes de les pastilles per la tos

PD4: NO!

PD5: SI!!! ajajajajajajaajajajajaaja

PD6: Es nota que m'aburreixo i que no tinc res millor a fer?

PD7: SI!! aj0eaj0eaj0eaj0ea

PD8: Adeu, bona nit i salut!!

PD9: NO!

#3 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes
  • 3 topics

Escrito 31 mayo 2006 - 10:43

Kuan kedin eliminats x Costa d'Ivori o Tunissia men riure molt!!! jajaja

#4 sentisv

sentisv

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 138 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióAlmería

Escrito 31 mayo 2006 - 10:46

Si, yo también me he quedado asombrado porque lo de ver a Luis Aragones totalmente desatado es todo un espectaculo. La canción no vale nada, pero al menos te hace reir al verlos. Esta no es una canción para la discotecas, ni para las listas de ventas, simplemente es algo que se hace para hacer gracia y tal fin lo consigue, con lo que yo no soy ni mucho menos crítico con la canción.

Por cierto, que participa la Banda del Capitán Canalla, a los cuales conocí en Almería y que como su propio nombre indica son unos auténticos canallas, jeje.

A por ellos OOOEEE, A por ellos OOOEEE... y a ver si al final cantamos lo de Campeones, Campeones!! :roll:

#5 Joaquin

Joaquin

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 93 mensajes
  • 0 topics

Escrito 31 mayo 2006 - 11:18

Pues a mi me parece muy bien, ver a toda la selección junta, unida y alegre, un 10!

#6 sober

sober

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 588 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 junio 2006 - 12:15

Joaquin, está muy bien que se les vea unidos y alegres, pero la imagen, para mi, es patética, me ha dado vergüenza ajena. No me imagino a Lippi, Van Basten, Eriksson o Domenech haciendo el energúmeno.
No lo veo serio, creo que hay otras formas...
Tampoco entiendo lo de "a por ellos", como si españa se hubiera comido un rosco alguna vez en un mundial y fuera un peligro para los demás.
Salut!

#7 ava

ava

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 289 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 junio 2006 - 10:06

Pues jo la vritat em vaig fotre un fart de riure q no vegis. Això de la Selesión és una riota. Jo no me'n pus sentir pas d'avergonyit, sóc català i nop tinc res d'espanyol. Us imagineu la slecció francesa o la italiana fent això mare de deu quina riota!

jojojojo i lo d'estar units... el orgullo español. casposos.

Encara creieuq aquesta selesíon pot fer algo.

Lo bo és q si arriben a quarts ja diran q la selecció espanyola (la meua "selecció" és la catalana) ha fet un bon mundial.

Amunt Aràbia saudí.

#8 sentisv

sentisv

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 138 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióAlmería

Escrito 01 junio 2006 - 10:38

Pues jo la vritat em vaig fotre un fart de riure q no vegis. Això de la Selesión és una riota. Jo no me'n pus sentir pas d'avergonyit, sóc català i nop tinc res d'espanyol. Us imagineu la slecció francesa o la italiana fent això mare de deu quina riota!

jojojojo i lo d'estar units... el orgullo español. casposos.

Encara creieuq aquesta selesíon pot fer algo.

Lo bo és q si arriben a quarts ja diran q la selecció espanyola (la meua "selecció" és la catalana) ha fet un bon mundial.

Amunt Aràbia saudí.


Se pueden dar las opiniones que se quiera, que aquí cada uno es libre, pero respetando siempre las opiniones del resto, por favor, que te estas mofando claramente de la opinión vertida por Joaquin sobre lo de estar unidos y tal. Lo digo de buen rollo, que conste.

Y la canción... pues mira, para lo que es, esta graciosa como he dicho antes y lo de Luis Aragones no tiene desperdicio, jeje. :D

Saludos!

#9 NUMANTINO

NUMANTINO

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 junio 2006 - 02:52

Estic segurissim de que si això ho fes la Selecció Catalana estaria ben fet...pero com ho fa l'Espanyola...doncs no, te collons la cosa :roll:

#10 sentisv

sentisv

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 138 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióAlmería

Escrito 01 junio 2006 - 03:10

Estic segurissim de que si això ho fes la Selecció Catalana estaria ben fet...pero com ho fa l'Espanyola...doncs no, te collons la cosa :roll:


Tens tota la rao.:roll:

Saludos!

#11 ava

ava

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 289 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 junio 2006 - 05:25

Jo no m'imagino a per gratacós fent el paperina com fa el Luis Aragonés. és d'escàndol, els jugadors estan bé, però lo del seleccuionador espanyol aquest és d'escàndol.

Pobre xaval. Lo q s'ha de fer en aquesta selecció és canviar els dirigents de la RFEF i tot el cos tècnic.

No canviaran mai. aquesta Selecció necessita gent com Lotines, Ramos, Victors fernández... i no Aragones, camachos, saez o clementes... passats q esteu passats. Ara que, a mi ja m'està bé la gent q hi ha. Així els va.

Només és una opinió, si veiés q la francesa o la italiana té el matiex problema (al meu parè) també ho comentaria.

Amunt Aràbia!

#12 cristian_15

cristian_15

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.022 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 junio 2006 - 05:37

Estic segurissim de que si això ho fes la Selecció Catalana estaria ben fet...pero com ho fa l'Espanyola...doncs no, te collons la cosa :roll:


a Catalunya hi ha una mica més de seny i sentit comú i poc sentit del ridicul

#13 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 junio 2006 - 06:09

jo kuan ho vaig vere per la tv vaig deixar de menjar-me el bocata per moments pq no hem creia el que estava veient.. el Luis Aragones, sincerament a mi hem feia por!!! Aquesta gent te que anar a jugar un mundial??? gent com akesta juga un mundial i a Catalunya amb feines ens deixen jugar amistosos contra ekips de barri???? mare meva.. be, jo ja tinc preparats els petards per quan aquesta gent quedi eliminada.. :lol:

P.D. Si Catalunya ho fes, tambe ho criticaria, com critico la gestio del meu club, el Lleida, i be que me l'estimo!

#14 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 junio 2006 - 06:28

Schinji01 reconec que ets molt divertit :wink: El teu monòlec ha estat molt graciós.
Ilerlleida, per favor homeee, això no ho facis :wink: , a Benavent per desgracia faràn el mateix que tu, com quedi eliminada Espanya fotran cuets i petards mes que per Sant Joan :evil: :evil: !!
Ah, pues jo ho he trobat divertit i m'ha agrat molt veure-ho, si que es una mica friki però per contra es veu com tota la selecció espanyola esta mes concentrada que mai per fer història, ojalà ho aconsegueixi, ho celebrare!!
Sentisv, A POR ELLOS OEEEE :D Eso no solo vale para el mundial eh, tambien vale para este domingo y para los partidos que le restan al Lleida de aqui a final de temporada.Nos tenemos que salvar, y luego lo entonaremos en el Mundial!!!

#15 sentisv

sentisv

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 138 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióAlmería

Escrito 01 junio 2006 - 06:42

Sentisv, A POR ELLOS OEEEE :D Eso no solo vale para el mundial eh, tambien vale para este domingo y para los partidos que le restan al Lleida de aqui a final de temporada.Nos tenemos que salvar, y luego lo entonaremos en el Mundial!!!


Por supuesto que si. Hay que obrar el milagro sea como sea para que el Lleida se salve. Y luego ya vendrá el Mundial!! :roll:

Saludos!

#16 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.269 mensajes
  • 1 topics

Escrito 01 junio 2006 - 06:44

M´he quedat estupefacte al veure el videopclip de la selecció espanyola,veure a tots els jugadors i al capdavant Luis Aragones fen bots i cantant com a posesos el A POR ELLOS OÉ!!,no te preu ....
Si aquesta es l´imatge que vol donar Espanya pel mon en fa vergonya aliena,ser espanyoleitor
Si no l´heu vist us recomano que no us la perdeu,pura caspa espanyola en estat pur,mare de deu quin horror...


Es pot veure per algun lloc de alguna web?

#17 toti

toti

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 401 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 junio 2006 - 07:08

Estic segurissim de que si això ho fes la Selecció Catalana estaria ben fet...pero com ho fa l'Espanyola...doncs no, te collons la cosa :roll:


a Catalunya hi ha una mica més de seny i sentit comú i poc sentit del ridicul


jajajaja,
No hi havie ni un catala, saps! va home va no diguis tonteries que suposo que hi haura catalans de tot no?
numantino tens tota la rao.
Tens mes seny tu que ets mes jove que molts d'altres del foro que et treuen 5 anys

#18 yasu

yasu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.628 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 junio 2006 - 07:18

Ah, pues jo ho he trobat divertit i m'ha agrat molt veure-ho, si que es una mica friki però per contra es veu com tota la selecció espanyola esta mes concentrada que mai per fer història, ojalà ho aconsegueixi, ho celebrare!!


no comments......

#19 Mariolero

Mariolero

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 361 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 01 junio 2006 - 07:39

Estic segurissim de que si això ho fes la Selecció Catalana estaria ben fet...pero com ho fa l'Espanyola...doncs no, te collons la cosa :roll:


a Catalunya hi ha una mica més de seny i sentit comú i poc sentit del ridicul


pues yo que quieres que te diga prefiero hacer el "ridículo" como decis saltando y cantando esa horterada de canción que no cuando el Lleida se vea más solo en Lorca porque no ha sido capaz de llenar el autocar GRATIS que ha puesto el club... eso es afición!!! :oops:

#20 javirp

javirp

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 518 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 junio 2006 - 08:23




mirar esta opa no viave el mundial




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos