Ir al contenido


Foto
- - - - -

Això ja passa de la ratlla


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
115 respuestas en este tema

#21 juanma369

juanma369

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 abril 2006 - 11:26

M' ha dit Pons <font color=red>que</font> els <font color=red>que</font> frecuentem el Gol Nord ens ficarà al palcó i ell ho veurà des d' una banda, aparcat allí, al preferent. :twisted:


Tranquil que a ells ningú els moura de la sombra de tribuna....

#22 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 10 abril 2006 - 11:39

M' ha dit Pons <font color=red>que</font> els <font color=red>que</font> frecuentem el Gol Nord ens ficarà al palcó i ell ho veurà des d' una banda, aparcat allí, al preferent. :twisted:


Tranquil que a ells ningú els moura de la sombra de tribuna....


i aixo es el pitjor, nosaltres si que som "inferiors", a naltres mos poden da pel sac, jo proposo ke cantem els que anem al camp, tots junts, DIRECTIVA DIMISSIÓ!

#23 azidman

azidman

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 abril 2006 - 08:05

VOLEM ANAR A TRIBUNA!!!!!!!!!!!!!

#24 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 11 abril 2006 - 10:30

Directiva cabrona, Lleida no es Tarragona! (un altre cantic per dissabte xD)

#25 nastikolchonero

nastikolchonero

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 17 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 abril 2006 - 10:53

NO PASSA RES. TAN ENS FOT QUANTES ENTRADES ENS ENVIIN. A MÉS DE LES 3000 QUE JA S'HAN VENUT UNS 2.500 O 3.000 MÉS ANIREM DIRECTAMENT A LES TAQUILLES PER COMPRAR L'ENTRADA. SI LA CAPACITAT DE L'ESTADI ED DE 13.500, QUIN PROBLEMA HI HA PER QUE SIGUEU MÉS AFICIONATS DEL LLEIDA????? NALTRES SEREM NOMÉS UNS 5000 O 6000.......

#26 BalaFiero

BalaFiero

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.062 mensajes
  • 1 topics

Escrito 11 abril 2006 - 11:00

NO PASSA RES. TAN ENS FOT QUANTES ENTRADES ENS ENVIIN. A MÉS DE LES 3000 QUE JA S'HAN VENUT UNS 2.500 O 3.000 MÉS ANIREM DIRECTAMENT A LES TAQUILLES PER COMPRAR L'ENTRADA. SI LA CAPACITAT DE L'ESTADI ED DE 13.500, QUIN PROBLEMA HI HA PER QUE SIGUEU MÉS AFICIONATS DEL LLEIDA????? NALTRES SEREM NOMÉS UNS 5000 O 6000.......


El problema és que en aquesta ciutat passen literalment del futbol i dubto k siguem més de 4.000 nosaltres.

#27 cantera

cantera

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 240 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 abril 2006 - 11:30

lo k si k trobo k auriem d fe tota la temporada es fikarnos tota laficio del lleida a les zones baixes! kes noti kels poks k som estem alli...

#28 Nasticboy

Nasticboy

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 154 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 abril 2006 - 12:41

iremos unos 500 coches particulares y seremos mas de 1000 en vuestra preferente. nada de gol sur

#29 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 abril 2006 - 01:06

siusplau....... com a minim ...... guanyem a aquesta gent!!! Shinji, ets el nostre cantautor a partir d'ara! xD

#30 blueboy

blueboy

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 409 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 abril 2006 - 01:10

Al final del nàstic quants seran? 30000? 80000? es que cada dia que pasa se n'afegeixen mil més. M'agradarà veure quants són al final.
I hem trec el barret davant la nostra directiva, bonica manera de baixar-se els pantalons. Si continueu així podem tancar la paradeta i començar de regional.

PD: Salutacions al Pinilla-21, que segurament fa 7 anys no sabia que tenia un equip de futbol a la seva ciutat.

#31 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 11 abril 2006 - 01:20

siusplau....... com a minim ...... guanyem a aquesta gent!!! Shinji, ets el nostre cantautor a partir d'ara! xD


Doncs poca broma xD estaria molt be cantarlos i aixi variem una mica, pasem del lleida a la cançó protesta jajajajaj

PD: Posemli una mica de ous, i cantem aixo a la directiva, i ke no falti el Puta Tv3, ke sera unanim.

#32 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 abril 2006 - 02:39

el puta tv3 cantat per 8.000 persones pot ser moooooolt wapo!

#33 Ferran76

Ferran76

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 314 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 abril 2006 - 02:51

Lo q fa vergonya es que el fet de que vingui aficio de fora ens faci tenir la millor entrada de la temporada, gracies els tindriem de donar-los, pq aqsts diners ens niran molt bé, aqui som 4 gats i em de conscients d'una vegada q aqui a la nostra ciutat no hi ha sentiment cap a la unio esportiva Lleida, dol però es aixi, ja fa anys q ens aguantem per un fil gràcies a les institucions, i això a molts lleidatans ja els te més q farts, i part de rao tenen pq al camp sol hi van 2500 persones de les mes de 100mil q viuen a Lleida.

#34 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 abril 2006 - 02:51

el **** tv3 cantat per 8.000 persones pot ser moooooolt wapo!


Sera un bon dia de caixa al Camp d'Esports.

#35 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 abril 2006 - 05:58

:evil: :evil: Això es vergonyós e indignant, jo no penso cambiar el meu seient de lateral perque em vinguin uns de fora si home ja, faltaría mes, es que al ritme que van ens foten els gols Nord i Sud i al ritme que van n'hi hauran un futirmer a lateral i Tribuna n'hi hauran tambe bastants perque estara el Camp d'Esports a tope i tota la gent que vingui voldra entrada xií que si no caben tots als gols Nord i sud ja me'ls veig al lateral tambe i a tribuna si fa falta... :x això ja comença a ser una merda, val que no tenim un puto duro, pero que ens vinguin d'aquesta manera ni parlar-ne.
No se perque pero em veig rodejat de nastiquers al lateralbaix tambe, no se perque mo sembla aixo.. :x
Però es que jo pregunto al president:Que no sap vostè en dir prou?Per molt que tinguem les arques buides ja podria vostè dir que no done més entrades :evil: !!
M'ajunto als companys que diuen directiva dimissió, vaig a queixar-me immediatament altre cop al club, i si puc fer una reclamació formal, la faré, això s'ha desmadrat.algu hi ha de posar remei.

#36 nastiker_nihon

nastiker_nihon

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 35 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 abril 2006 - 06:25

:evil: :evil: Això es vergonyós e indignant, jo no penso cambiar el meu seient de lateral perque em vinguin uns de fora si home ja, faltaría mes, es que al ritme que van ens foten els gols Nord i Sud i al ritme que van n'hi hauran un futirmer a lateral i Tribuna n'hi hauran tambe bastants perque estara el Camp d'Esports a tope i tota la gent que vingui voldra entrada xií que si no caben tots als gols Nord i sud ja me'ls veig al lateral tambe i a tribuna si fa falta... :x això ja comença a ser una merda, val que no tenim un puto duro, pero que ens vinguin d'aquesta manera ni parlar-ne.
No se perque pero em veig rodejat de nastiquers al lateralbaix tambe, no se perque mo sembla aixo.. :x
Però es que jo pregunto al president:Que no sap vostè en dir prou?Per molt que tinguem les arques buides ja podria vostè dir que no done més entrades :evil: !!
M'ajunto als companys que diuen directiva dimissió, vaig a queixar-me immediatament altre cop al club, i si puc fer una reclamació formal, la faré, això s'ha desmadrat.algu hi ha de posar remei.


Amb el moment dolç que està vivint el Nàstic, està clar que encara que no volgueu, anirà moltíssima gent del Nàstic a Lleida, sigui com sigui (amb facilitats o sense) perquè a les taquilles no els podran dir que no perquè tenen cara del Nàstic. :roll:

#37 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 11 abril 2006 - 06:30

Portem 14 anys de diferència al nàstic. Ells estan vivint un ascens que nosaltres ja vam tenir l'any 93. Quan això s'acabi, quan baixin a segona i no tornin a pujar, tornaràn a la realitat dels 3000 al camp i es que ambdos clubs tenen un gran problema que es diu F.C.Barcelona.

#38 webmaster

webmaster

    Administrador

  • Administradors
  • 1.770 mensajes
  • 16 topics

Escrito 11 abril 2006 - 06:34

Per favor demanar que no venguin més entrades al del Nàstic quan ningú de Lleida les vol i quan no tenim ni un duro, si fessin això si que haurien dimitir…
Canviar de lloc es obligat perquè les aficions no es poden ajuntar i seran molts més ells, amb això no es pot dir res al club, el que si s’ha de criticar és perquè el club no dona una compensació als afectats, com per exemple un regal d’una entrada a tribuna o alguna cosa així.

#39 nastiker_nihon

nastiker_nihon

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 35 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 abril 2006 - 06:35

Portem 14 anys de diferència al nàstic. Ells estan vivint un ascens que nosaltres ja vam tenir l'any 93. Quan això s'acabi, quan baixin a segona i no tornin a pujar, tornaràn a la realitat dels 3000 al camp i es que ambdos clubs tenen un gran problema que es diu F.C.Barcelona.


Si, però no ens podem quedar de braços plegats. D'acord que haureu pujat a 1ª més recentment que naltros, però jo et recordo que mentre valtros estaveu a 1ª, naltros estavem a 2ª B amb 500 aficionats a les grades.

#40 Mariolero

Mariolero

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 361 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 11 abril 2006 - 07:20

no me esperaba menos de esta directiva, acaso creeis que se preocupan por la afición??? es lamentable lo que está pasando en el Lleida y esta gente solo saben que desprestigiar a un club y su afición... después dice el presidente que no va gente al campo... yo estoy pensando en quedarme en casa y verlo por la tele!!! :evil:




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos