Ir al contenido


Foto
- - - - -

Això ja passa de la ratlla


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
115 respuestas en este tema

#101 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 abril 2006 - 12:19

Molt bon dia company tarragoní Etrusco, com va per Tarragona?
A la teva resposta que dius que ignortem aquest troç de merda, si que tens tota la raó, pero es fa molt complicat perque es de les tipiques persones, com els vostres ultrilles que s'amaguen sota l'ala, jo a Tarragona, quan en van venir 2 a dir no se que a alguns aficionats nostres i jo em vaig aproximar a esbroncar-los durament van fugir per cames, i recordo que em van dir "uy, la que te espera", i despres company Etrusco, vols saber on eren?enlloc sota les pedres amagadets :lol: , son uns ultrilles de pa sucat amb oli aquestos UT :twisted: I aquest pretom es igual que ells, un cobard acabat, molta boqueta pero com això m'ho digui davant meu, que vingui al lateralbaix i que mo digui a la cara que potser tornara sense dents a Tarragona 8)
A la resta, com sempre, sereu tots molt benvinguts al camp d'Esports de Lleida i mira, encara que sigueu més no m'importa, mentre el comportament sigui cordia, leducat, esportiu i correcte, m'és ben igual, ara esteu en un moment que naltres ja el vam viure aixi que us toca a disfrutar a vosaltres ara :wink:
Visca el derby de la germanor, del bon rollo i bon futbol!!

#102 newteam

newteam

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 abril 2006 - 01:13

No sé pk discutiu tant, akí només hi ha un sol problema: EL CLUB NO ESTÀ FENT RES PER K LA GENT DE LLEIDA VAGI AL CAMP!

NI CARTELLS (dels wapos i GRANS), NI ANUNCIS PER LA RADIO ( k jo sàpiga) NI RES DE RES!!!!

SABEM K EL CLUB LLEGEIX AKESTA WEB, VOLEM ACCIONS JA!

NO ES PUGUI DIR K NO S'HA INTENTAT!!!!

#103 nastikolchonero

nastikolchonero

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 17 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 abril 2006 - 05:42

:P 6000 entradas vendidas a las 17.00, y yo no tengooooooo !!!!!! Pero el sábado a comer a Lleida (todos los restaurantes completos!!!) y luego al Camp d'esports. Ojala tengamos una buena tarde de futbol. Visca el Lleida y Força Nàstic !!!

#104 Nasticboy

Nasticboy

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 154 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 abril 2006 - 05:46

:P 6000 entradas vendidas a las 17.00, y yo no tengooooooo !!!!!! Pero el sábado a comer a Lleida (todos los restaurantes completos!!!) y luego al Camp d'esports. Ojala tengamos una buena tarde de futbol. Visca el Lleida y Força Nàstic !!!


de donde sacas lo de 6000???

#105 nastikolchonero

nastikolchonero

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 17 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 abril 2006 - 05:53

Lo acaban de decir por la radio. Hasta ayer a las 20 h, había 5500 vendidas, y quedaban unas 250 más, que se han agotado. He llamado al Camp d'esports y no cogen ni el teléfono...... pero tengo amigotes de los wenos a Lleida y me han reservado mis 12 entraditas !!!!.
Por otra parte, os vuelvo a insistir: TOTAL RESPETO AL LLEIDA. Por lo pronto, ellos han estado en Primera hace nada, y son un gran club, en todos los sentidos. Deseo no sólo su salvación, sino que los dos pudiesen estar en primera para que se cague el Barça del centralismo. A ver qué hace entonces la sacrosanta TV3 del collons !!!!

#106 Nasticboy

Nasticboy

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 154 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 abril 2006 - 06:03

Lo acaban de decir por la radio. Hasta ayer a las 20 h, había 5500 vendidas, y quedaban unas 250 más, que se han agotado. He llamado al Camp d'esports y no cogen ni el teléfono...... pero tengo amigotes de los wenos a Lleida y me han reservado mis 12 entraditas !!!!.
Por otra parte, os vuelvo a insistir: TOTAL RESPETO AL LLEIDA. Por lo pronto, ellos han estado en Primera hace nada, y son un gran club, en todos los sentidos. Deseo no sólo su salvación, sino que los dos pudiesen estar en primera para que se cague el Barça del centralismo. A ver qué hace entonces la sacrosanta TV3 del collons !!!!


no digas mentiras k no se han vendido 6000 aunke kizas lleguemos a serlo, eso seria la mitad casi del estadio

#107 nastikolchonero

nastikolchonero

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 17 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 abril 2006 - 06:33

Lo acaban de decir por la radio. Hasta ayer a las 20 h, había 5500 vendidas, y quedaban unas 250 más, que se han agotado. He llamado al Camp d'esports y no cogen ni el teléfono...... pero tengo amigotes de los wenos a Lleida y me han reservado mis 12 entraditas !!!!.
Por otra parte, os vuelvo a insistir: TOTAL RESPETO AL LLEIDA. Por lo pronto, ellos han estado en Primera hace nada, y son un gran club, en todos los sentidos. Deseo no sólo su salvación, sino que los dos pudiesen estar en primera para que se cague el Barça del centralismo. A ver qué hace entonces la sacrosanta TV3 del collons !!!!


no digas mentiras k no se han vendido 6000 aunke kizas lleguemos a serlo, eso seria la mitad casi del estadio



ANTES DE DECIR ESO, LEE EL DIARI DE HOY O ENTERATE !!!!! DEBES DECIRLO PORQUE TÚ NO VAS, NO TE DEJA TU MAMÁ

#108 Nasticboy

Nasticboy

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 154 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 abril 2006 - 06:42

Lo acaban de decir por la radio. Hasta ayer a las 20 h, había 5500 vendidas, y quedaban unas 250 más, que se han agotado. He llamado al Camp d'esports y no cogen ni el teléfono...... pero tengo amigotes de los wenos a Lleida y me han reservado mis 12 entraditas !!!!.
Por otra parte, os vuelvo a insistir: TOTAL RESPETO AL LLEIDA. Por lo pronto, ellos han estado en Primera hace nada, y son un gran club, en todos los sentidos. Deseo no sólo su salvación, sino que los dos pudiesen estar en primera para que se cague el Barça del centralismo. A ver qué hace entonces la sacrosanta TV3 del collons !!!!


no digas mentiras k no se han vendido 6000 aunke kizas lleguemos a serlo, eso seria la mitad casi del estadio



ANTES DE DECIR ESO, LEE EL DIARI DE HOY O ENTERATE !!!!! DEBES DECIRLO PORQUE TÚ NO VAS, NO TE DEJA TU MAMÁ


Tu no has dicho que lo has oido por la radio???? si no sabes ler es tu problema pq en el diari pone 5200 vendidas.

#109 nastikolchonero

nastikolchonero

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 17 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 abril 2006 - 06:44

Lo acaban de decir por la radio. Hasta ayer a las 20 h, había 5500 vendidas, y quedaban unas 250 más, que se han agotado. He llamado al Camp d'esports y no cogen ni el teléfono...... pero tengo amigotes de los wenos a Lleida y me han reservado mis 12 entraditas !!!!.
Por otra parte, os vuelvo a insistir: TOTAL RESPETO AL LLEIDA. Por lo pronto, ellos han estado en Primera hace nada, y son un gran club, en todos los sentidos. Deseo no sólo su salvación, sino que los dos pudiesen estar en primera para que se cague el Barça del centralismo. A ver qué hace entonces la sacrosanta TV3 del collons !!!!


no digas mentiras k no se han vendido 6000 aunke kizas lleguemos a serlo, eso seria la mitad casi del estadio




ES CIERTO, 5200 DICE EL DIARI, Y PONE "QUEDAN 250" ESO ERA AYER...
HOY HAN DICHO EN LA RADIO QUE HABÍAN MANDADO MÁS ENTRADAS Y QUE ESTABAN CERCA DE LAS 6000 VENDIDAS

ANTES DE DECIR ESO, LEE EL DIARI DE HOY O ENTERATE !!!!! DEBES DECIRLO PORQUE TÚ NO VAS, NO TE DEJA TU MAMÁ


Tu no has dicho que lo has oido por la radio???? si no sabes ler es tu problema <font color=red>perque</font> en el diari pone 5200 vendidas.



#110 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.269 mensajes
  • 1 topics

Escrito 13 abril 2006 - 06:49

Va gent k aixo es normal! Un club on la entrada x jornada no arriba casi mai als 4.000 aficionats i amb un Nastic que acaricie la zona d' ascens es normal k estiguem en aquesta situacio. Tarragona ta a prop de Lleida al menys mes a prop dels altres equips de segona y per aixo es dona aquesta circumstancia. Com equips catalans tenim que desitgar-l'hi lo millor. Es clar k primer ve el nostre equip. Bona sort la resta de temporada, menys disabte (com a aficionat del Lleida).

#111 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 13 abril 2006 - 06:55

L´any passat eren 300.... jajajajajjajajajajajaja.....

#112 Nastiker_CAT

Nastiker_CAT

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 612 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 abril 2006 - 07:23

L´any passat eren 300.... jajajajajjajajajajajaja.....


Jo hi era :lol:

#113 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 13 abril 2006 - 07:33

L´any passat eren 300.... jajajajajjajajajajajaja.....


Jo hi era :lol:

ok, no era la meva intenció riure, pero com canvien les coses, oi??? :wink:

#114 pretom

pretom

    Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 29 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 abril 2006 - 07:35

300 dice el iluso

pues si llenabamos el gol sur, y a parte habia gente por preferente y tribuna.

Mala memoria la tuya

#115 ivaxter

ivaxter

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 82 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 abril 2006 - 07:55

L´any passat eren 300.... jajajajajjajajajajajaja.....


Jo hi era :lol:

ok, no era la meva intenció riure, pero com canvien les coses, oi??? :wink:

Ome, no ens jugavem res per llavors, teniem la permanencia matematica aconseguida i els llocs de dalt quedaven molt llunys.

#116 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 13 abril 2006 - 08:10

L´any passat eren 300.... jajajajajjajajajajajaja.....


Jo hi era :lol:

ok, no era la meva intenció riure, pero com canvien les coses, oi??? :wink:

Ome, no ens jugavem res per llavors, teniem la permanencia matematica aconseguida i els llocs de dalt quedaven molt llunys.

Totalment cert, i a mes a mes televisat.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos