Ir al contenido


Foto
- - - - -

cantitat de penyes


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
42 respuestas en este tema

#21 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 febrero 2007 - 02:50

No ho havia una penya del Lleida que era de Londres,també?? :wink:

#22 toti

toti

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 401 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 febrero 2007 - 09:07

No ho havia una penya del Lleida que era de Londres,també?? :wink:


es veritat que sen va fer d'aquella penya?estaven a la part de dalt de gol nord, i sempre eren dos!

#23 Gorka

Gorka

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 618 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 febrero 2007 - 04:46

yo el qe crec qe nomes cal qe estiguin pel gol nord, tan dona qe estiguin juns, nomes qe estiguin al gol nord per fer soroll, ademes per molt qe es sentin espanyolistes, yo lany pasat estava al gol nord i els agrada molt el futbol i cantics com lleida! lleida! lleida! els cantarien sense cap problema!

Yo ultimament em fico sempre am els ASMULLARAKS! ultimament vec als ilergetes una mika apagadots, avere si s'animen, segurament si l'any qe be encara estan yo i uns cuans amiks meus ens farem soscis de la penya per ajudar a comprar el qe fagi falta, ademes yo <font color=red>tambe</font> soc de poble igual qe els meus amics.

els asmullaraks: IDEOLOGIA: SER DEL LLEIDA!!! (ni catalans, ni espanyols, DEL LLEIDA!) no els agrade barrejar politica amb futbol i aixo mencanta!.es el qe e vist yo per lo poc qels conec...


Aqui l'has clavat!! Tot i que tots tenim les nostres idees intentem no barrejar-ho amb el fútbol. D'aqui que la nostra ideologia dins el camp sigui: SER DEL LLEIDA I ANIMAR-LO!!!
El que hem de fer es animar el Lleida tot el gol nord i no nomes una tercera part, amb la gent que som fariem una serollada de COLLONS!!! Anims penyes!, tots a una i a cridar com a bojos!!

#24 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 05 febrero 2007 - 05:06

Si els de la penya Londres eren només 2... nosaltrs que som 4 amics que som socis i anem sempre junts ja ens podem considerar una penya, no?

#25 Gorka

Gorka

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 618 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 febrero 2007 - 09:52

Si els de la penya Londres eren només 2... nosaltrs que som 4 amics que som socis i anem sempre junts ja ens podem considerar una penya, no?


Clar que si! Però jo us he de recomanar que us poseu amb alguna penya ja que aixi es fa mes soroll i festa! I si voleu venir amb nosaltres els Asmullaraks sereu benbinguts!

#26 anscari_lleida

anscari_lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 435 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 febrero 2007 - 09:56

jo crec que no s'ha de barrejar l'esport i la política o la nostra ideologia, però si que s'ha de respectar. Per exemple, ja sé que no és el cas, i mai ho serà, però si al Camp d' Esports, hi hagués una penya d'extrema dreta del Lleida, rotllo Brigadas, no em posaria mai de la vida amb ells!

#27 oscar_bordeta

oscar_bordeta

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 42 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 febrero 2007 - 04:26

jo crec que no s'ha de barrejar l'esport i la política o la nostra ideologia, però si que s'ha de respectar. Per exemple, ja sé que no és el cas, i mai ho serà, però si al Camp d' Esports, hi hagués una penya d'extrema dreta del Lleida, rotllo Brigadas, no em posaria mai de la vida amb ells!


I jo tampoc em ficaria mai amb els Ilergetes. jjejeje

Viska lo Lleida;

FUM BLAU

#28 Espontani

Espontani

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.585 mensajes
  • 1 topics

Escrito 07 febrero 2007 - 05:26

jo crec que no s'ha de barrejar l'esport i la política o la nostra ideologia, però si que s'ha de respectar. Per exemple, ja sé que no és el cas, i mai ho serà, però si al Camp d' Esports, hi hagués una penya d'extrema dreta del Lleida, rotllo Brigadas, no em posaria mai de la vida amb ells!


El respecte... sempre ha estat algo molt selectiu... llàstima.

#29 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 07 febrero 2007 - 06:35

El que falta es unitat a Gol Nord me cagon la puta!

#30 cardenal

cardenal

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 491 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 febrero 2007 - 06:39

El que falta es unitat a Gol Nord me cagon la ****!

estic amb tu, i desde la meva penya estariam encantats a parlar-ne pro aixo no es un tema per na parlan per ki al forum si no k ens tindriem k reunir les penyes.

#31 Corpus33

Corpus33

    Junior Member

  • Usuaris
  • Pip
  • 7 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 febrero 2007 - 01:29

Si s'avantposen interessos personals en detriment de l'animació no m'extranya que la conjuntura actual al Gol Nord sigui la que sigui. La unitat estaria bé però ara mateix suposo que és utòpica, per desgràcia.

Coincideixo amb cardenal, això s'ha de parlar a la cara.

#32 anscari_lleida

anscari_lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 435 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 febrero 2007 - 09:38

jo crec que no s'ha de barrejar l'esport i la política o la nostra ideologia, però si que s'ha de respectar. Per exemple, ja sé que no és el cas, i mai ho serà, però si al Camp d' Esports, hi hagués una penya d'extrema dreta del Lleida, rotllo Brigadas, no em posaria mai de la vida amb ells!


I jo tampoc em ficaria mai amb els Ilergetes. jjejeje

Viska lo Lleida;

FUM BLAU


Millor, ja si ets de la Bordeta, i dient això, puc imaginar com penses.

#33 anscari_lleida

anscari_lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 435 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 febrero 2007 - 09:39

jo crec que no s'ha de barrejar l'esport i la política o la nostra ideologia, però si que s'ha de respectar. Per exemple, ja sé que no és el cas, i mai ho serà, però si al Camp d' Esports, hi hagués una penya d'extrema dreta del Lleida, rotllo Brigadas, no em posaria mai de la vida amb ells!


El respecte... sempre ha estat algo molt selectiu... llàstima.


Què vols dir? :roll:

#34 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 08 febrero 2007 - 10:08

jo crec que no s'ha de barrejar l'esport i la política o la nostra ideologia, però si que s'ha de respectar. Per exemple, ja sé que no és el cas, i mai ho serà, però si al Camp d' Esports, hi hagués una penya d'extrema dreta del Lleida, rotllo Brigadas, no em posaria mai de la vida amb ells!


I jo tampoc em ficaria mai amb els Ilergetes. jjejeje

Viska lo Lleida;

FUM BLAU


Millor, ja si ets de la Bordeta, i dient això, puc imaginar com penses.


I quina relació te ser de La Bordeta amb ser espanyolista? Espanyolistes hi han a tots els barris de Lleida i a totes les poblacions de Catalunya.

Firmat: Un de La Bordeta.

#35 Vlaovic

Vlaovic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.311 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 febrero 2007 - 10:29

El que falta es unitat a Gol Nord me cagon la ****!


Jo acostumo a veure els partits des de general i tinc una bona persectiva del Gol Nord i he de dir q la manca d'unitat que hi ha és bastant gran, i fa bastant lleig. :evil:

#36 Espontani

Espontani

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.585 mensajes
  • 1 topics

Escrito 08 febrero 2007 - 11:49

Esque aqui es planteja un problema d'unitat de penyes i jo el veig enlloc aquest problema, es a dir, nosaltres no tenim cap problemes amb asmullaraks, el imur aket ni ningú... I no penso amb si algu no mi parlo perque vaig a animar i punt.

El que passa esque hi ha molta gent que seu al gol nord que li fa vergonya animar i quan això passa pues no s'anima el que s'hauria de fer, igual que tota aquella colla que a l'esquerra de la porteria es passen el partit entre els muros enlloc de baixar i liarla.

Jo ja fa 6 o 7 partits que per feina no puc vindre, pero aviat hi tornare a liarla 1 mica, crec que s'esta confonent 1 mica tot plegat.

#37 anscari_lleida

anscari_lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 435 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 febrero 2007 - 02:45

jo crec que no s'ha de barrejar l'esport i la política o la nostra ideologia, però si que s'ha de respectar. Per exemple, ja sé que no és el cas, i mai ho serà, però si al Camp d' Esports, hi hagués una penya d'extrema dreta del Lleida, rotllo Brigadas, no em posaria mai de la vida amb ells!


I jo tampoc em ficaria mai amb els Ilergetes. jjejeje

Viska lo Lleida;

FUM BLAU


Millor, ja si ets de la Bordeta, i dient això, puc imaginar com penses.


Jo sóc de la Bordeta, i com bé sabras, ja massa"peladet".

I quina relació te ser de La Bordeta amb ser espanyolista? Espanyolistes hi han a tots els barris de Lleida i a totes les poblacions de Catalunya.

Firmat: Un de La Bordeta.



#38 ANTI-FACHAS

ANTI-FACHAS

    Junior Member

  • Usuaris
  • Pip
  • 1 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 febrero 2007 - 10:22

HOLA...SOY EL CAPO.ESTOY EN ARGENTINA YVIENDO LAS NOTAS DE LAS PEÑAS VEO ALGO QUE ME DA ASCO Y VERGUENZA.
ESE ENGENDRO QUE PONE FOTOS DE CERDOS NAZIZ Y PORTADAS DE OTROS ENGENDROS DE HUMANOS.
LAMENTABLE QUE LOS MODERADORES PERMITAN TAL DESPROPOSITO.
DEJAR ESAS IMAGENES Y LAS REIVINDICACIONES DEL 39 POR ESTE SUBNORMAL,ES DIGNO DE UNA DEMANDA POR APOLOGIA DE LA XENOFOBIA E INCITACION AL RACISMO.
ESPERO QUE EL WEBMASTER TENGA A BIEN DE NO PERMITIR ESTAS ABERRACIONES HUMANAS.
YO DEFIENDO LA LIBERTAD DE EXPRESION,PERO ESTO ES LISA Y LLANAMENTE,UNA APOLOGIA XENOFOGA.
COBARDES.

#39 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 febrero 2007 - 12:51

HOLA...SOY EL CAPO.ESTOY EN ARGENTINA YVIENDO LAS NOTAS DE LAS PEÑAS VEO ALGO QUE ME DA ASCO Y VERGUENZA.
ESE ENGENDRO QUE PONE FOTOS DE CERDOS NAZIZ Y PORTADAS DE OTROS ENGENDROS DE HUMANOS.
LAMENTABLE QUE LOS MODERADORES PERMITAN TAL DESPROPOSITO.
DEJAR ESAS IMAGENES Y LAS REIVINDICACIONES DEL 39 POR ESTE *****,ES DIGNO DE UNA DEMANDA POR APOLOGIA DE LA XENOFOBIA E INCITACION AL RACISMO.
ESPERO QUE EL WEBMASTER TENGA A BIEN DE NO PERMITIR ESTAS ABERRACIONES HUMANAS.
YO DEFIENDO LA LIBERTAD DE EXPRESION,PERO ESTO ES LISA Y LLANAMENTE,UNA APOLOGIA XENOFOGA.
COBARDES.

Perdo??? pots aclarir el que acabes d'escriure?? ataques a algu, pero no sabria dir a qui.

#40 Espontani

Espontani

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.585 mensajes
  • 1 topics

Escrito 14 febrero 2007 - 10:59

HOLA...SOY EL CAPO.ESTOY EN ARGENTINA YVIENDO LAS NOTAS DE LAS PEÑAS VEO ALGO QUE ME DA ASCO Y VERGUENZA.
ESE ENGENDRO QUE PONE FOTOS DE CERDOS NAZIZ Y PORTADAS DE OTROS ENGENDROS DE HUMANOS.
LAMENTABLE QUE LOS MODERADORES PERMITAN TAL DESPROPOSITO.
DEJAR ESAS IMAGENES Y LAS REIVINDICACIONES DEL 39 POR ESTE *****,ES DIGNO DE UNA DEMANDA POR APOLOGIA DE LA XENOFOBIA E INCITACION AL RACISMO.
ESPERO QUE EL WEBMASTER TENGA A BIEN DE NO PERMITIR ESTAS ABERRACIONES HUMANAS.
YO DEFIENDO LA LIBERTAD DE EXPRESION,PERO ESTO ES LISA Y LLANAMENTE,UNA APOLOGIA XENOFOGA.
COBARDES.



El que el Capo comenta esque aqui dalt ha començat a intervindre un porc amb el nom de corpus33, amb una sèrie de grupets que parlen de la superioritat de la Raça Blanca amb el que el subnormalet amb qüestió se sent identificat.

Demano també que sigui banejat. I no parlem de pruralitat, tots ens hem emplenat la boca parlant d'eliminar el racisme dels món de l'esport. Que se noti.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos