Ir al contenido


Foto
- - - - -

cantitat de penyes


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
42 respuestas en este tema

#1 efectivament

efectivament

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 469 mensajes
  • 1 topics

Escrito 19 febrero 2006 - 10:04

Quantes ni han??
Perque no se si es una nova penya pero avui me he ficat que a lateral lo mes alt possible..ni han dues. La penya on hi stava el noi del megafon i ara mes tiran cap a gol nord ni ha una altra.
Com se diuen aquestes penyes?? I pk se embarquen tan amunt??Si estigueesin mes abaix se´ls sentiria!

#2 ZorKum

ZorKum

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 895 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 febrero 2006 - 10:06

Jo crec q el idoni seria algu d'una penya q sanimi i pasi a parlar amb les altres i els comenti de posar-se a gol nord i posarse una mica d'acort en cantar les coses i tots els bombos alli i banderes etc... haveure si recuperem el ambien de fa unn anyets.......

#3 efectivament

efectivament

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 469 mensajes
  • 1 topics

Escrito 19 febrero 2006 - 10:09

No ho vec ja factible...si que estiguessin totes mes o menys en el gol nord pero no totes juntes, ja que cada penya son membres diferents edads, ideologies....px: Els ilergetes crec que son de ideologia catalana i en canvi la penya aquella de lateral que no se el nom penso que es mes espanyolista...i malauradament sempre es barreja futbol amb politica...

#4 ZorKum

ZorKum

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 895 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 febrero 2006 - 10:11

no dic tots junts sino separats pel gol nord, x q els de lateral la veritat no es sent uina merda es com si no hi fosin.....

#5 qaixal

qaixal

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.320 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 febrero 2006 - 10:14

Els de lateral a dalt de tot tirant cap a zona gol nord, m'ha semblat vere una senyera al seu darrera.

Pot ser que la penya de lateral tirant a gol nord sigui la mateixa que la del "megafon" amb un moviment d'ubicacio?

#6 efectivament

efectivament

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 469 mensajes
  • 1 topics

Escrito 19 febrero 2006 - 10:17

No crec, ja que la del megafon continuaven al mateix lloc.
Crec que es una nova penya i avui ha sigut el primer dia que me he fixat.

Pd: Ja es anecdotic que la penya de lateral sigui coneguda mes per la penya del megafon que no pas pel nom com es digui la penya...si te nom clar...

#7 dalmaux

dalmaux

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 605 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 febrero 2006 - 10:37

si k es una nova penya i porten 2 o 3 semanes no mes.
krek k es diuen lo marraco i tenen 15 o 16 añs.

dema els i pregunto i els i comento la idea de k es fikin a gol nord o una mika mes aprop del camp.

visca el lleida

#8 webmaster

webmaster

    Administrador

  • Administradors
  • 1.770 mensajes
  • 16 topics

Escrito 19 febrero 2006 - 10:41

L'altre dia vaig rebre el següent e-mail:

som de la nova penya del lleida:'lo marraco-imur' i ens bolem donar a coneixer a tots els aficionatsi a les altres penyes,i informar de k astem disposats a colaborar am altres penyes.

Va deixar un e-mail i telèfon de contacte si algú el vol que m'enviï un privat.

#9 sktasuna

sktasuna

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.164 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 febrero 2006 - 11:42

Sobre aquest tema primer he de dir que jo soc ilergeta doncs les penyes actuals que som al camp d'esports son:

La festa blava: Penya anteriorment ubicada al gol nord a la grada de dalt i que un parell de membres d'ilergetes vam pujar a interesarnos pel tema de situarnos tots a baix. Aquesta es la seva primera temporada a gol nord abaix (dreta porteria)cal recordar que venien amb el grup d'animacio i que els feien estar alla dalt.
En un principi no tenen ideologia politica fan un tipus de ambientacio mes al estil argenti .


Asmullaraks:Penya basicament de pobles mollerusa golmes i de por ahi tambe ni ha algun de lleida sino m'equivoco, amb els que tenim força relacio ja que en un principi quan van arribar al gol nord no tenien bombos ni res i vam decidir anar alguns membres d'ilergetes a fer bulto amb ells i tocar el bombo amb ells fins que en van tenir un( partit nastic lleida)ara ja rutllen per si sols.La seva ubicacio va començant ser a la dreta de la festa blava cap al corner de tribuna tambe vam anar a parlar-hi un parell de membres d'ilergetes per a que canviesin l'ubicacio i es posesin al centre entre la festa blava i ilergetes sense unir-se a ninguna de les dos penyes.
En un principi son mes propers al catalanisme independentisme.


Ilergetes: Que dir mitic grup que ha pasat per alt i baixos en la seva historia i que any rere any intente nodrid del maxim de gent la zona on s'ubiquen.La ideologia politica ja la coneixeu tots basicament esquerra/independentista amb algun anarquista i demes gent de diferent indole antifeixista.La ubicacio es esquerra porteria.

Nova penya Lo marraco imur avui he anat a fer-los una visita aixi que si hi ha gent d'aquesta penya al forum ja saben qui soc, tambe per comentar la posiblitat de posar-se al gol nord i aixi fer mes soroll entre tots. La ubicacio es part alta de lateral mes proper al gol nord. Han de comentar el poder anar a gol nord ja que no depen d'ells. Ja saben que son benvinguts al gol nord i com esta el tema.
La ideologia pel que ma semblat es de catalanisme duien una gran senyera.

Els fum blau altrament anomenats els del micro doncs be la ubicacio es al lateral alt cap al gol sud (avui estaven al lateral a baix cap al gol sud i la segona part han pujat a dalt d'altres cops ma semblat veurels a lateral abaix cap al gol nord)´.La ideologia doncs basicament espanyolista i pel que em pogut veure ultimament doncs diria que de dreta o conservadors.

si hi ha algun membre de les penyes i me equivocat en algo disculpeu i corretgiu l'error que hagi fet no hi ha problema.

Apa salut

#10 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 20 febrero 2006 - 07:09

No ho vec ja factible...si que estiguessin totes mes o menys en el gol nord pero no totes juntes, ja que cada penya son membres diferents edads, ideologies....px: Els ilergetes crec que son de ideologia catalana i en canvi la penya aquella de lateral que no se el nom penso que es mes espanyolista...i malauradament sempre es barreja futbol amb politica...


Et refereixes a Fum Blau, ahir no hi eren, després del tema de la multa no se si se solidaritzaven amb el seu company i no van asistir en senyal de protesta o deixaran de vindre al futbol, si és així tot i la seva forma de pensar serà una llàstima perquè el Lleida tindra una penya menys.
Lo de unir-nos totes les penyes al Gol Nord i coordinar-nos a l'hora de animar sería el més benefícios per al nostre gloríos equip. Fer del Gol Nord la enveja de les Grades Joves i unir-nos tots sota un nom que ens identifiques deixant de banda la política, només la nostra passió vísceral per la U.E.Lleida i el nostre amor per la ciutat, cultura i per extensió totes les seves gents.
Us imagineu un Gol Nord amb 500 tíos/es animant plegats un "Lleida" (toc de mans), "Lleida" (toc de mans) -o qualsevol altra de les que aglutina el nostre repertori popular- ? jo si i el juntar-nos les penyes existents és una fase evolutiva a la que tard o d'hora haurem d'arribar si no volem que el cementiri que és actualment el Camp d'Esports s'ensorri.
En breu es fara arribar una circular a les diferents penyes per convocar un primer apropament d'on sortirien les pautes i accions a seguir en la construcció de la grada jove de cara a la propera temporada. Podem marcar un referent a la història de la U.E.Lleida, aquells quan el club passava els pitjors moments de la seva història, l'afició fidel ens ajuntárem sota una ùnica bandera, la blava del Lleida i ferem resorgir l'equip tal au fenix que reneix de les cendres fins retornar-lo allà on per justícia i història ens mereix estar.
Crec que ha arrivat l'hora en que hem de deixar de banda totes les suposades diferències o rencors que podem tenir i mirar per el bé i futur de l'èquip i la seva imperiosa necessitat d'aconseguir un bloc d'animació contundent i seriós com el que tenen tots els grans clubs europeus on en una mateixa grada fornida fins dalt veus tot de banderes de nuclis diferents -mobs/firms/grups- barrejades amb les del seu club que units per l'amor al seu equip fan que els partits a casa -o en desplaçaments- siguin un infern per als rivals, si volem un equip de qualitat ha de tindre també una afició que li estigui a la altura si no millor que deixem de queixar-nos perqué pel camp que tenim i la categoria a la que juguem, nosaltres no mereixem ser ni de 3ª tenim el equip que ens mereixem senyors.



Es hora de fer història i treure el Lleida de la miseria, esteu o no esteu d'acord?.



Com he dit en quant estigui el.laborada es fara arribar una circul.lar a les diferents penyes perqué sotmetessin a referendum la seva integració o no a la Grada Jove alhora que s'obririen reunions entre els diferents grups etc... Si voleu mes info ens podeu fer arribar un mail a mob@ilergetes.tk i us informarem.

#11 rvidal21

rvidal21

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 291 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 febrero 2006 - 07:18

A la pagina ellleida.com surt la foto de la penya lo marraco imur. Es aquesta.

Posted Image

#12 Fondarella973

Fondarella973

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.155 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 abril 2006 - 04:08

L'altre dia vaig rebre el següent e-mail:

som de la nova penya del lleida:'lo marraco-imur' i ens bolem donar a coneixer a tots els aficionatsi a les altres penyes,i informar de k astem disposats a colaborar am altres penyes.

Va deixar un e-mail i telèfon de contacte si algú el vol que m'enviï un privat.


doncs aquest diumenge contra el Albacete, al aparcar el cotxe vaig veure unes sis persones i més lluint un xandall i hi deia bastantes lletres. El xandall era de un blau més fluixet. Algú els va veure, i sap on es van colocar?¿

#13 rvidal21

rvidal21

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 291 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 abril 2006 - 08:06

Sobre aquest tema primer he de dir que jo soc ilergeta doncs les penyes actuals que som al camp d'esports son:

La festa blava: Penya anteriorment ubicada al gol nord a la grada de dalt i que un parell de membres d'ilergetes vam pujar a interesarnos pel tema de situarnos tots a baix. Aquesta es la seva primera temporada a gol nord abaix (dreta porteria)cal recordar que venien amb el grup d'animacio i que els feien estar alla dalt.
En un principi no tenen ideologia politica fan un tipus de ambientacio mes al estil argenti .


Asmullaraks:Penya basicament de pobles mollerusa golmes i de por ahi tambe ni ha algun de lleida sino m'equivoco, amb els que tenim força relacio ja que en un principi quan van arribar al gol nord no tenien bombos ni res i vam decidir anar alguns membres d'ilergetes a fer bulto amb ells i tocar el bombo amb ells fins que en van tenir un( partit nastic lleida)ara ja rutllen per si sols.La seva ubicacio va començant ser a la dreta de la festa blava cap al corner de tribuna tambe vam anar a parlar-hi un parell de membres d'ilergetes per a que canviesin l'ubicacio i es posesin al centre entre la festa blava i ilergetes sense unir-se a ninguna de les dos penyes.
En un principi son mes propers al catalanisme independentisme.


Ilergetes: Que dir mitic grup que ha pasat per alt i baixos en la seva historia i que any rere any intente nodrid del maxim de gent la zona on s'ubiquen.La ideologia politica ja la coneixeu tots basicament esquerra/independentista amb algun anarquista i demes gent de diferent indole antifeixista.La ubicacio es esquerra porteria.

Nova penya Lo marraco imur avui he anat a fer-los una visita aixi que si hi ha gent d'aquesta penya al forum ja saben qui soc, tambe per comentar la posiblitat de posar-se al gol nord i aixi fer mes soroll entre tots. La ubicacio es part alta de lateral mes proper al gol nord. Han de comentar el poder anar a gol nord ja que no depen d'ells. Ja saben que son benvinguts al gol nord i com esta el tema.
La ideologia pel que ma semblat es de catalanisme duien una gran senyera.

Els fum blau altrament anomenats els del micro doncs be la ubicacio es al lateral alt cap al gol sud (avui estaven al lateral a baix cap al gol sud i la segona part han pujat a dalt d'altres cops ma semblat veurels a lateral abaix cap al gol nord)´.La ideologia doncs basicament espanyolista i pel que em pogut veure ultimament doncs diria que de dreta o conservadors.

si hi ha algun membre de les penyes i me equivocat en algo disculpeu i corretgiu l'error que hagi fet no hi ha problema.

Apa salut


Els Asmullaraks som d'Anglesola i Verdu jeje

#14 bepmaster

bepmaster

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 455 mensajes
  • 2 topics

Escrito 07 abril 2006 - 09:22

jo puc afegir que la penya "fum blau" més coneguda com la del megafono, portaven una gran bandera del lleida aket partit contra l'albacete, on es podia llegit, i corregiu-me si m'equivoco

AUPA LLEIDA SIEMPRE

#15 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 abril 2006 - 09:34

Lo ideal seria anar tots a una i de cara a la temporada vinent anar més en sèrio i fer de Gol Nord un espectacle.
Durant l'estiu podriem fer reunions o alguna xerrada per unificar criteris i crear una mena d'agrupació de penyes i així fer força i fer veure a la directiva que estem fins als ous de que no ens facin cas.
Crec que tots en podem sortir beneficiats. A més, amb tots els que som aquí al foro... Només cal que ens organitzem una mica.

#16 ramon_soleras

ramon_soleras

    Junior Member

  • Usuaris
  • Pip
  • 1 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 febrero 2007 - 12:17

jo crec k estaria be lo de agrupa totes les penyes pero tambe tenen diferentes maneres de ser jo conec jen dalgunes penyes i son mol diferens

visca el lleida i visca catalunya

i per descontat visca el solerás :lol: :lol:

jeje xd

#17 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 febrero 2007 - 12:19

A la pagina ellleida.com surt la foto de la penya lo marraco imur. Es aquesta.

Posted Image


millor www.uelleida.cat :wink:

#18 anscari_lleida

anscari_lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 435 mensajes
  • 3 topics

Escrito 04 febrero 2007 - 10:28

doncs que voleu que us digui, jo crec amb allò de "juntos pero no revueltos", ja que no estic a favor d'agrupar un grup com els ilergetes amb un altra penya feta d'una colla d'espanyolistes. :roll:

#19 Castigador

Castigador

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 934 mensajes
  • 1 topics

Escrito 04 febrero 2007 - 11:53

yo el qe crec qe nomes cal qe estiguin pel gol nord, tan dona qe estiguin juns, nomes qe estiguin al gol nord per fer soroll, ademes per molt qe es sentin espanyolistes, yo lany pasat estava al gol nord i els agrada molt el futbol i cantics com lleida! lleida! lleida! els cantarien sense cap problema!

Yo ultimament em fico sempre am els ASMULLARAKS! ultimament vec als ilergetes una mika apagadots, avere si s'animen, segurament si l'any qe be encara estan yo i uns cuans amiks meus ens farem soscis de la penya per ajudar a comprar el qe fagi falta, ademes yo tb soc de poble igual qe els meus amics.

els asmullaraks: IDEOLOGIA: SER DEL LLEIDA!!! (ni catalans, ni espanyols, DEL LLEIDA!) no els agrade barrejar politica amb futbol i aixo mencanta!.
es el qe e vist yo per lo poc qels conec...

#20 Espontani

Espontani

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.585 mensajes

Escrito 04 febrero 2007 - 02:21

I RUDES LLEIDA collons !! que encara que algu no ens hi vulgui alla estem ;) amb el bombo darrera la porteria




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos