Ir al contenido


Foto
- - - - -

Torna Humor Amarillo!!!


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
34 respuestas en este tema

#21 sktasuna

sktasuna

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.164 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 enero 2006 - 02:40

aquest programa no el conec, pero al canal cuatro n'hi fan un que tambe mole molt. es diu 6 pack i son un grup de penjats que no paren de fotre animalades. el fan els dissabtes i els diumenges a les 4.45 i es molt recomanable!

aqui podeu viure algun dels videos que fa i aixi podreu anar fent boca...

http://www.cuatro.co...nimiento/6pack/

(pels qui ho vulgueu mirar els millors son "Lo mejor de 2005", "¿Cuántas piezas hay que quitar a un coche hasta que deja de funcionar?", "¿Qué ocurre cuando quemas un spray?" i "Revive una de las batallas épicas de Braveheart en un semáforo")


Ei el 6 pack tamber esta força be tambe el recomano al igual que humor amarillo. El 6pack es una especie de jakas o algo aixi pero no tant bestia tot i que tambe la lien en un capitol es van fotre a tallar un carrer per un costat i per laltre deixant els cotxes alla tallats fins q va apareixer la guardia civil xdxdd

#22 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 22 enero 2006 - 06:30

jo es que 6 pack em peto el cul. tenen diferents clips que molen un munt, com poden ser:

1. un dia que van agafar un tio i el van fotre ple d'aquell plastic amb boletes d'aire que porten els electrodomestics quan son nous perque no els hi passi res, i el van aviar per unes escales super llargues! xDxD

2. el dia que van posar tot el que no pots posar dins d'un microones i al final va petar... xD

3. el dia que tiraven sprays dins una foguera... xD

4. un altre que van anar a sierra nevada i van emplenar una furgoneta amb neu i van anar fins a almeria i la tiraven per alli en una plaça... xD

5. el dia que es van posar un aparell d'electroestimulacio a tota merda i despres feien coses com: prendre un cafe, conduir, afeitar-se... xD

6. el dia que van imitar una baralla de brethard (o com s'escrigui) al mig d'un semafor quan estava amb verd... els conductors flipaven... xD


en fi, que son una colla de penjats que et fan petar el cul... recordeu: dissabtes i diumenges a les 16.45!!

#23 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 22 enero 2006 - 06:44

amb cuartos es pot fer de tot, jo algun cop he fet jackass al estil casolà (xorant carros del plus i tirantnos carrer avall fins hostiarnos, fins a pegarnos al mig del carrer amb lo que trobem a les basures....) els programes estos estan molt guapos, pero com jackass..... pocs n'hi han xDD :D

#24 juanma369

juanma369

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 enero 2006 - 07:02

amb cuartos es pot fer de tot, jo algun cop he fet jackass al estil casolà (xorant carros del plus i tirantnos carrer avall fins hostiarnos, fins a pegarnos al mig del carrer amb lo que trobem a les basures....) els programes estos estan molt guapos, pero com jackass..... pocs n'hi han xDD :D


jeje la veritat esque jackass es unic...es bonissim un dia un dels tios es va fotre el cap a la peixera amd una medusa dins i despres se la va fotr al cap i li picave un collo i es va tindre que fotre el seu propi pixat per desinfectar jajajajaja :lol: :lol: :lol:

El 6 pack el vai vere una vegada i també esta bastant bé.

#25 rondo

rondo

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 477 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 enero 2006 - 04:22

Per cert, els doblatges d'humor amarillo no seran els originals, haurem de veure que tal són els nous...

#26 Duff_126

Duff_126

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.919 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 enero 2006 - 10:34

mes que el pallasso, crec que fan el ridicul xD


xDDDDDDDDD

#27 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 23 enero 2006 - 10:35

els doblatjes estaran fets el Carlos Latre.

#28 newteam

newteam

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 enero 2006 - 12:18

jojoojojoo pos no m'havie enterat! xDDDDD k fuerrrrttteee
akests xinos, osti k pirats estaven xDDDDD, i kines osties es fotien, i a sobre encara s'enrreien! xDDDD

kin fart de riure ens tornarem a fer!

#29 juanma369

juanma369

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 enero 2006 - 11:44

Avui l'heu vist? Bonissim i esl comentaris també molt bons!!

CHINO CUDEIRO

1968-2006

TUS 25 HIJOS NO TE OLVIDAN :D :D

#30 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 28 enero 2006 - 11:59

ja veus xDDDDDD i el video censurat jajaj ke bo ha sigut, apart de lo del chino cudeiro, al principi diu:

- ahora resolveremos una de las preguntas mas intrigantes de humor amarillo
-el porque los llamamos chinos si son japoneses?
-no, eso tocara otro dia, pero hoy no.

i la frase final del capitol: Aqui no se ha maltratado ningun animal. A los humanos si. xDD

#31 David_Hospi

David_Hospi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.280 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 enero 2006 - 01:30

sinceramente me a gustado, pero los locutores..... joder como los orignales no los hay eehhh!!!

#32 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 30 enero 2006 - 06:14

osti! jo ho vaig veure el diumenge i anda que no mola!!xD quins farts de riure amb mon pare i mon germa!!!

el millor del programa d'aquest diumenge ha sigut lo de la caixa aquella fosca i la bassa de fem... sin comentarios!!!xD

#33 oliane

oliane

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.372 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 enero 2006 - 06:22

sinceramente me a gustado, pero los locutores..... joder como los orignales no los hay eehhh!!!


al final del disbt els hi van enviar records els nous comentaristes. a mi m'agraden igual, ja que els antics els tinc oblidats kera massa xic.

#34 rvidal21

rvidal21

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 291 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 febrero 2006 - 02:34

Ei u astan fen pel cuatro que bo. Quines osties no u havia vist mai.

#35 oriol24

oriol24

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 161 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 febrero 2006 - 09:17

A kina hora u fan????




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos