Ir al contenido


Foto
- - - - -

Torna Humor Amarillo!!!


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
34 respuestas en este tema

#1 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 18 enero 2006 - 11:20

Doncs aixó, per als nostalgics i per als que no s'en anrecorden d'aquesta serie, Humor Amarillo torna al Canal Cuatro, espero que em tornin a donar bons dies com fa 12 o 13 anys (devia tenir 3 anys i encara men anrecordo ^^ :D)

Per als que no sabeu que es Humor Amarillo, i per als que ho voleu recordar, aqui us deixo un link d'un dels capitols:

http://video.google....=humor amarillo

#2 sktasuna

sktasuna

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.164 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 enero 2006 - 11:28

A quina hora ho fan i quins dies ho fan? jo aquest programa dels xinos reben per tot arreu tambe m'ho mirava ere la hostia quins farts de riure xdxd

#3 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 18 enero 2006 - 11:42

ho comensaran a fer a finals de mes, suposo ke comensaran a fer promos pel Canal Cuatro, el nou doblador segons diuen sera el Latre, encara que els que havien antaño eren descollonants, chino cudeiro! XDDD els de Tele5 no han volgut cedir els drets del doblatje, i Cuatro la emetra sencera sense censura i tal cual com la versió original japonesa XD

#4 BiLly_thE_KiD

BiLly_thE_KiD

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 698 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 enero 2006 - 12:04

Si?????

K bestial!!! Kuants kops he anyorat akest espektakular programa.

#5 rondo

rondo

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 477 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 enero 2006 - 12:10

Però sobretot que mantinguin els doblatges, les veus que ficaven eren de lo milloret del programa.

#6 Blackangel

Blackangel

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 40 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 enero 2006 - 03:14

Era tan bo aket programa kins farts de riure amb els japonesos aket fotense uns pinyacos xDDD, lo del doblatge tb era bestial xD, bua gran serie de tant en tant vaig mirant els videos k penjen a google videos k son aixi rollo recopilatoris xD, si ho tornen a fer jo ho mirare xDD

#7 Bakunin

Bakunin

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 249 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 enero 2006 - 11:20

Qué bé, jo anhelava el retorn del xino Gudeiro, quins farts de riure... a més em sembla que ho feien els diumenges a la tarda i quan acabava anava al camp d'esports a veure el nostre lleida que estava a punt de pujar a primera... quins records...snif! :cry: :cry:

#8 MG

MG

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 54 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 enero 2006 - 02:26

El millor programa que s'ha fet mai, encara m'en recordo dels dos "maromos" que perseguien als chinos al laberint aquell. :lol:

#9 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 19 enero 2006 - 03:20

aquest programa no el conec, pero al canal cuatro n'hi fan un que tambe mole molt. es diu 6 pack i son un grup de penjats que no paren de fotre animalades. el fan els dissabtes i els diumenges a les 4.45 i es molt recomanable!

aqui podeu viure algun dels videos que fa i aixi podreu anar fent boca...

http://www.cuatro.co...nimiento/6pack/

(pels qui ho vulgueu mirar els millors son "Lo mejor de 2005", "¿Cuántas piezas hay que quitar a un coche hasta que deja de funcionar?", "¿Qué ocurre cuando quemas un spray?" i "Revive una de las batallas épicas de Braveheart en un semáforo")

#10 shaskya

shaskya

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 106 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 enero 2006 - 04:09

Moltes Gracies!!!! ostras! k be!
A jo tb em va agafar massa nina...jejeje

#11 shaskya

shaskya

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 106 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 enero 2006 - 04:10

Moltes Gracies!!!! ostras! k be!
A jo tb em va agafar massa nina...jejeje

#12 Duff_126

Duff_126

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.919 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 enero 2006 - 12:33

El millor programa que s'ha fet mai, encara m'en recordo dels dos "maromos" que perseguien als chinos al laberint aquell. :lol:


Jo no tinc ni idea de que tal es el programa , em podeu dir de que es tracta i tal? :S

#13 BiLly_thE_KiD

BiLly_thE_KiD

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 698 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 enero 2006 - 07:50

El millor programa que s'ha fet mai, encara m'en recordo dels dos "maromos" que perseguien als chinos al laberint aquell. :lol:


Jo no tinc ni idea de que tal es el programa , em podeu dir de que es tracta i tal? :S


Mira el link k ha posat el shinji a dalt de tot. Una imatge val més que mil paraules.

#14 oliane

oliane

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.372 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 enero 2006 - 09:19

x mi tb un dels millors programes d'humor, gracies als que doblen pk sino molts cops s'assemblarie al jackass!
ara tan sols falte que tornen a reemitir la lluita lliure... amb snack el serpiente...jeje

#15 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 3 topics

Escrito 20 enero 2006 - 09:24

Llástima que no façin nous capítols perqué el jimmi s'hi pogues presentar doncs li és un programa fet a mida.

#16 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 enero 2006 - 09:38

Bueno, el dissabte dia 28 de Gener a les 14:30 pel Cuatro, torna Humor Amarillo a els nostres televisors despres de gairebe 13 anys, per fi podrem dinar sense els capitols repetits 1231231231232352454096435 vegades dels Simpsons i sa puta mare xD

Salut i Força Lleida!!!!

#17 Duff_126

Duff_126

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.919 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 enero 2006 - 04:41

Ostia u acabo que vere i que bo :lol: :lol: :lol:

#18 David_Hospi

David_Hospi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.280 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 enero 2006 - 12:36

joder como me acuerdo yo de HUMOR AMARILLO joder tendria unos 10 años (años 90 no) jejeje yo tengo unos cuantos videos de este programa pero casi la mayoria stan en aleman excepto un par k los tengo en csatellano (aprovecho en las partys para garrapillar cosas jeje nostalgicas entre otros)

pues si algo tenia entendido k iban hacer en canal 4, jejejjee hay k verloooo!!!!!!!

#19 sober

sober

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 588 mensajes
  • 3 topics

Escrito 22 enero 2006 - 01:10

per "humor amarillo" ja tenim als arbits, que tambe van de groc i també fan el pallasso :wink:

#20 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes

Escrito 22 enero 2006 - 01:17

mes que el pallasso, crec que fan el ridicul xD




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos