Ir al contenido


Foto
- - - - -

On es la senyera amb el gat???


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
56 respuestas en este tema

#41 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 09 noviembre 2005 - 04:55

Llavors estàs caient en el mateix error q Laporta amb el Barça, així segons tu només es pot ser del Lleida mentres te sentis només català?

Jo això ho considero una falta de respecte pels q siguin del Lleida però q en canvi siguin de fora de Catalunya o pels q sent de Lleida i del Lleida es senten (ens sentim) tan catalans com espanyols. El fet de q no comparteixis una idea no vol dir q aquesta idea no s'hagi de respectar.


Tornem-hi....

On jo he dit que nomes es pot ser del Lleida si nomès ets Català???
Jo nomes dic que a l´escut surt el que surt!!

No vagis de víctima , ni me comparis amb el Laporta ni amb ningù.


Pd:Per cert jo mai l´he preguntat a cap seguidor del Lleida si es sent o no es sent el que sigui.

#42 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 09 noviembre 2005 - 05:00

Llavors estàs caient en el mateix error q Laporta amb el Barça, així segons tu només es pot ser del Lleida mentres te sentis només català?

Jo això ho considero una falta de respecte pels q siguin del Lleida però q en canvi siguin de fora de Catalunya o pels q sent de Lleida i del Lleida es senten (ens sentim) tan catalans com espanyols. El fet de q no comparteixis una idea no vol dir q aquesta idea no s'hagi de respectar.



Y no hay mas k hablar.


Viska lo Lleida



Eso eso.. talante talante... sense dret a discrepar.... :evil:

I es clar després ens hem de sentir lo intolerants que som...ejem ejem.

Adeu!!

#43 SoNiC

SoNiC

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 231 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 noviembre 2005 - 05:06

sempre esteu igual...
avere no es per a res pero la bandera espanyola també representa lleida... perque lleida esta a espanya i estem jugan a la lliga espanyola...
aixi que jo trobo perfecte que hi hagin banderes espanyoles al camp d'esports, com també trobo perfecte que hi hagi senyeres catalanes...

pero per culpa de gent que no es prou inteligent per asimilar el que escrit... pos me penso que mai hi podra haber banderes espanyoles i senyeres catalanes al camp d'esports sense que hi hagi mal ambient i crits de puta espanya i puta catalunya...

#44 rondo

rondo

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 477 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 noviembre 2005 - 05:38

Eis Munguit, acabo de llegir el teu últim missatge i he tornat a repasar tot el tema i en la meva última aportació m'he adonat q ahir al veure-ho per primer cop no ho llegiria be, tens raó en el q dius, suposo q m'ha traït el fet de sentir tantes vegades q qui és sent català no es pot sentir espanyol i a l'inrevès, així q t demano disculpes (sobretot per comparar-te amb Laporta :wink: )

Per cert, en cap moment intentava anar de víctima, només escribia el q en la meva opinió hauria de ser normal, q cadascú pensi com vulgui i q tothom respecti l'opinió dels altres.

Adeu i a veure si avui cau el Getafe i ens toca un gran a la següent ronda.

#45 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 09 noviembre 2005 - 05:44

sempre esteu igual...
avere no es per a res pero la bandera espanyola també representa lleida... perque lleida esta a espanya i estem jugan a la lliga espanyola...
aixi que jo trobo perfecte que hi hagin banderes espanyoles al camp d'esports, com també trobo perfecte que hi hagi senyeres catalanes...

pero per culpa de gent que no es prou inteligent per asimilar el que escrit... pos me penso que mai hi podra haber banderes espanyoles i senyeres catalanes al camp d'esports sense que hi hagi mal ambient i crits de **** espanya i **** catalunya...


la bandera espanyola no representa a lleida, quina bandera surt al nostre escut (tant de la ciutat com del equip)? surt la nostra senyera i simbol de identitat.

#46 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 09 noviembre 2005 - 07:06

Eis Munguit, acabo de llegir el teu últim missatge i he tornat a repasar tot el tema i en la meva última aportació m'he adonat q ahir al veure-ho per primer cop no ho llegiria be, tens raó en el q dius, suposo q m'ha traït el fet de sentir tantes vegades q qui és sent català no es pot sentir espanyol i a l'inrevès, així q t demano disculpes (sobretot per comparar-te amb Laporta :wink: )

Per cert, en cap moment intentava anar de víctima, només escribia el q en la meva opinió hauria de ser normal, q cadascú pensi com vulgui i q tothom respecti l'opinió dels altres.

Adeu i a veure si avui cau el Getafe i ens toca un gran a la següent ronda.


ok, cap problema..!!! :wink:


Visca el Lleida.

#47 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 09 noviembre 2005 - 07:15

Al Camp d'Esports tan seval que pensis o com pensis ens uneix el Lleida i no veig gens malament que es pioguessin portar banderes del Lleida i va, fora de lo normal, alguna bandera catalana (senyera) i alguna bandera espanyola (sempre la democràtica, només faltaría, però perque no???).

El que no es pot fer es dir que si no vas alCamp d'Esports amb aquestes ideologíes ja no pots entrar al Camp d'Esports, doncs noe s així senyors, no es així, cadaxcú pot portar al bandera que vulgui.
Si el BORDETA I EL JPUA, volen portar una bandera espanyola, doncs que la portin, quin mal fa???Cap ni un, si ells els algrada qui els hopot impedir???Ningu!!!
Es com si a mi em diguessin a l0'entrada, mira, no pots entrar perque portes aquesta samarreta,sigui la que sigui, i tal.........bueno i jo em preguntaría:Això es democràtic???????

Doncs ja està, es el mateix, i lo maco serà que TOT EL CAMP D'ESPORTS PORTIN LES BANDERES QUE PORTIN, TINGUIN LES IDEES QUE TINGUIN, TINGUIN UN CRIT FORT AL VENT: VISCA LA UNIO ESPORTIVA LLEIDA!!!

I tots tan feliços...........O no?????? :wink: :wink: :wink: :D :D

#48 SoNiC

SoNiC

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 231 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 noviembre 2005 - 07:31

Shinji01 doncs de moment catalunya esta dinss de espanya, aixi que la U.E.Lleida representa lleida, catalunya i espanya!!

#49 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 38 topics

Escrito 09 noviembre 2005 - 07:33

Exactament SONIC, es que cony, no es tan dificil d'entendre, el dia que es vulgui ser independent, tindrem una lliga indepenjdent, i jugarem amb l'Olot el Banyoles el meu equip Palau de Plegamans, amb el Conca d'allà amb el Vilassar, etc......... :lol: :lol: :lol:
Ohhhh, quina lliga més emocionant no???jajajajajaja :lol: :lol: :lol:

LLEIDA=CATALUNYA=ESPANYA.

#50 SoNiC

SoNiC

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 231 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 noviembre 2005 - 07:42

JIMMY lo bo sera que tindrem possiblitats de anar a la champions i a la UEFA... jajaja
si la gent entengues que lleida=catalunya=espanya aniria tot millor al futbol i a fora del futbol...

#51 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 09 noviembre 2005 - 07:42

Shinji01 doncs de moment catalunya esta dinss de espanya, aixi que la U.E.Lleida representa lleida, catalunya i espanya!!


i a europa.... jajajajajjajajajajajajjajajajajajajaja....

No deixa de ser la teva opiniò, tant respectable com la de Shinji01.


Pd: Segons el teu raonament quan el Laporta diu que el Barsa representa Catalunya deu de tenir raò, no??

#52 SoNiC

SoNiC

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 231 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 noviembre 2005 - 07:45

Munguit dons si, el barça representa una part de catalunya com també la representa el lleida, el balaguer i qualsevol equip català!!

#53 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 09 noviembre 2005 - 07:56

SONIC, et rectifico una mica, perìo esta bé el que has dit. :wink: :wink:

El Barça representa el mateix de Catalunya que el Balaguer, que el Tremp o que el Coll de Nargó, o acàs, i mira que sóc barcelonista i soci, deia acàs es més català el Barça que el Balaguer per exemple????

No, son iguals de catalans com la resta....... :wink: :wink: :wink:

I evidentment i aquí tens tota la raó, si la gent entengues això que diem que no es tan dificil entendre-ho, les coses seríen més facils dins i fora dels terrenys de joc, menys violencia, per exemple!!!! :wink: :wink:

P.D:A la UEFA????No flipis home!!!!!!!!jajajajajaj :wink: :wink: :wink:
De bon rollo........... :wink:

#54 SoNiC

SoNiC

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 231 mensajes

Escrito 09 noviembre 2005 - 08:01

JIMMY tens tota la rao del mon!! :wink:

#55 Guest__*

Guest__*
  • Anónims

Escrito 09 noviembre 2005 - 08:07

Jjejeje, gràcies!!!! :wink: :D
Si tothom penses així com pensem nosaltres oi que sí???? :wink:

Cuidat i salutacions cordials!!!! :D :D

#56 bepmaster

bepmaster

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 455 mensajes

Escrito 10 noviembre 2005 - 08:36

DUFF, si us plau..................no comencis home! :roll: :roll: :wink:


:?: :?: :?: :?: :?: :?:

Es una opinio que tinc jo.


JO LA RECOLZO I TANT!!! COM DIUEN MÉS AVALL...

LA SENYERA I EL SEGRIÀ AJUTEN ELS CORS!!

#57 Martinetti

Martinetti

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.074 mensajes

Escrito 10 noviembre 2005 - 03:32

Nois!!!!!!!!


























Akest post, si no ho recordeu, tracatava sobre una bandera amb el gat!!

Com ja hem comentat moltes vegades en aquesta web.....




CADASCÚ PENSA COM PENSA, I PUNT I FINAL!!!!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos