Ir al contenido


Foto
- - - - -

On es la senyera amb el gat???


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
56 respuestas en este tema

#21 sktasuna

sktasuna

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.164 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 noviembre 2005 - 09:53

Munguit parlar amb aixo es com parlar amb una paret.

#22 josemi007

josemi007

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 122 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 noviembre 2005 - 01:59

joer marti tu ets el martinetti? soc el cosi del sebas tio!! el proxim dia ket vegues et volia dir k pel forum del lleida es parlaba de la teva estelada jejejeje, per cert k hi aneu molts a tarraco' es k jo stik a bcn i sol pasaba pero si i neu pos segurament mi apunto

#23 jpua

jpua

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 100 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 noviembre 2005 - 12:24

K es sembla akesta idea:

Vosaltres porteu la senyera al gol nord i jo portare la bandera d'espanya al gol sud.

Sembla be???

#24 oscar_bordeta

oscar_bordeta

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 42 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 noviembre 2005 - 12:27

Perfecte Pua, pero no t'oblidis del Toro eh? A veure si assustem al gat del gol nord.

JEJEJEJEJE

Viska lo Lleida


Fum Blau

#25 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 08 noviembre 2005 - 05:09

ostia recordo que fa un temps van fer un reportatge a la tv3 i va sortir una bona estona... gran martinetti!!!

#26 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 08 noviembre 2005 - 05:17

K es sembla akesta idea:

Vosaltres porteu la senyera al gol nord i jo portare la bandera d'espanya al gol sud.

Sembla be???


Si pero abans de venir vacuna't, ja saps per lo de la grip aviar, no sigui que el pollastre de la teva bandera ja tingui la malaltia...

http://images.google...do%20Aguila.jpg

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

que diver!!! no???

#27 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 38 topics

Escrito 08 noviembre 2005 - 06:05

Tu MINGUIT calla que ets com ells, un puto radical de merda!!!!!!

:evil: :evil: :evil: :evil:

FORA TOROS I ESTELADES DEL NOSTRE CAMP D'ESPORTS, NOMÉS BANDERES DEL LLEIDA!!!!!!!!!!!

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

#28 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 08 noviembre 2005 - 06:15

Tu MINGUIT calla que ets com ells, un puto radical de merda!!!!!!

:evil: :evil: :evil: :evil:

FORA TOROS I ESTELADES DEL NOSTRE CAMP D'ESPORTS, NOMÉS BANDERES DEL LLEIDA!!!!!!!!!!!

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil:


Bones Jimmy.
Varies coses.

1-Jo no t´he insultat.
2-La bandera de la que parlem no es una estelada.
3-No em dic Minguit
4-Qui ha pixat fora de test ha estat "jpua"
5-Mai he contestat cap missatge teu, que sigui la ùltima vegada que contestes un de meu; ja que vas de tolerant per la vida a veure compleixes la meva petició.
6- Ja estàs tardant en demanar-me perdó per dir-me "puto radical"

Adew!

#29 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 3 topics

Escrito 08 noviembre 2005 - 06:21

No t'ho demanaré perque ho ets així com la majorçía de la resta, si es porta una altra bandera que no convergui amb les vostres (o teves en aquest cas, però es generalitzat), ja està tot estpà mal vist tot s'ha de suprimir.
Doncs no noi, no, emn aquesta vida podem defensar els mateixos colors(U.E.LLEIDA), i pensar ideologicament diferent, i que consti que he dit fora del Toro aquesta, perque això també penso que es una provocació al Camp d'Esports.
Jo al Camp no vindría provocant almenys per respecte als demés, puc venir amb lo que em roti, però si penso que puc ferir la sensibilitat d'alguns socis, es millor evitar incidents greus i només dur la bandera dels colors que ens representa, el blau de la U.E.LLEIDA!!!!

AL CAMP D'ESPORTS:_BANDERES DEL LLEIDAAAAAAAAAA!!!!!!!!
VISCA EL LLEIDA!!!!

#30 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 08 noviembre 2005 - 06:26

No t'ho demanaré perque ho ets així com la majorçía de la resta, si es porta una altra bandera que no convergui amb les vostres (o teves en aquest cas, però es generalitzat), ja està tot estpà mal vist tot s'ha de suprimir.
Doncs no noi, no, emn aquesta vida podem defensar els mateixos colors(U.E.LLEIDA), i pensar ideologicament diferent, i que consti que he dit fora del Toro aquesta, perque això també penso que es una provocació al Camp d'Esports.
Jo al Camp no vindría provocant almenys per respecte als demés, puc venir amb lo que em roti, però si penso que puc ferir la sensibilitat d'alguns socis, es millor evitar incidents greus i només dur la bandera dels colors que ens representa, el blau de la U.E.LLEIDA!!!!

AL CAMP D'ESPORTS:_BANDERES DEL LLEIDAAAAAAAAAA!!!!!!!!
VISCA EL LLEIDA!!!!



No entens res.

La bandera de la que parlo no es una estelada;la senyera es quasi la meitat de l´escut del Lleida.
A mi m´has insultat , al de la bandera d`espanya no, tu mateix.

I tú vas donant classes de tolerancia, pero es clar els fets no t`acompanyen... en fin.

#31 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 38 topics

Escrito 08 noviembre 2005 - 06:30

jimmy tolera mes als altres,si port una estelada animes al lleida,ja que la senyara es part de l'escut i el nostre club la u.e.lleida
si en vas amb una d'espanya mes aviat animaras al getafe
i tambe crec que li tindries que demanar perdo ell no t'ha fet res i a tu com que ja no t'ha agradat la seva idea,doncs ja l'insultes,el que tens que fer es argumentar.
que passa t'has tornat equivocar,no? :roll:

#32 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 08 noviembre 2005 - 06:37

ASSITENT al nostre camnp s'hauría de portar qualsevol bandera que no simbolitzi res anti-constitucional, es igual una senyera com una bandera d'Espanya.
No hi ha cap problema home, perque la bandera del blau, de la nostra gloriosa es la força de la unió entre nosaltres, el sentiment pel nostre Lleida, lo demés es complementari no es gens important, el que sí es important es dur quantes més millor banderes blaves i més blaves representatives del nostre Lleida,.
Desde samarretes, gorres,bufandes, banderes, i totes del Lleida per fer un Camp d'Esports ben blau i ben a costat del nostre equip, que els jugadors sàpiguen de quin equip es l¡'afició del Camp d'Espòrts, del Lleida.

I no altres banderes que poden generar molta violencia, extremistes, i clar oi que això no ho volem, que volem les banderes ben blaves i del lleida????Doncs ja està, ja no hi ha res més a dir crec jo.

VISCA UN CAMP D'ESPORTS AMB BANDERES DEL LLEIDA.
I DEMÀ A PEL GETAFE!!!!!!!!!

#33 rondo

rondo

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 477 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 noviembre 2005 - 06:58

Tu MINGUIT calla que ets com ells, un puto radical de merda!!!!!!

:evil: :evil: :evil: :evil:

FORA TOROS I ESTELADES DEL NOSTRE CAMP D'ESPORTS, NOMÉS BANDERES DEL LLEIDA!!!!!!!!!!!

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil:


Bones Jimmy.
Varies coses.

1-Jo no t´he insultat.
2-La bandera de la que parlem no es una estelada.
3-No em dic Minguit
4-Qui ha pixat fora de test ha estat "jpua"
5-Mai he contestat cap missatge teu, que sigui la ùltima vegada que contestes un de meu; ja que vas de tolerant per la vida a veure compleixes la meva petició.
6- Ja estàs tardant en demanar-me perdó per dir-me "puto radical"

Adew!



D'acord en tot, però perquè "jpua" ha pixat fora de test? en aquest post el Jimmy no ha sigut gens tolerant amb tu però tu tp ho has sigut amb "jpua", ell pot portar la bandera q vulgui tant com tu (ell no ha comentat res del toro com pots comprobar), tu has de respectar la seva decisió a portar la bandera q desitgi, una altra cosa molt diferent és q ho comparteixis.
Per cert, representaria al Getafe si portés la bandera de la comunitat de Madrid.

#34 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 3 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 08 noviembre 2005 - 08:01

Bones Rondo.

jpua ha fet un comentari per a intentar "tocar els collons" tu ho saps, jo l´he respos en to ironic i he intentat que siguès una mica graciós, i despres ha passat el que ha passat; per cert jo tampoc he parlat del toro, pero si del pollastre. jajajajajjajajaaja!!!

Al getafe ni ho se ni m´importa la bandera que els representa, no es el meu problema no em fico a casa dels altres, pero el que si se quin son els colors que ens representen, i si algú te un dubte que miri el escut i escolti l´himne.
Adeuu!!
:wink:

#35 rondo

rondo

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 477 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 noviembre 2005 - 08:22

Llavors estàs caient en el mateix error q Laporta amb el Barça, així segons tu només es pot ser del Lleida mentres te sentis només català?

Jo això ho considero una falta de respecte pels q siguin del Lleida però q en canvi siguin de fora de Catalunya o pels q sent de Lleida i del Lleida es senten (ens sentim) tan catalans com espanyols. El fet de q no comparteixis una idea no vol dir q aquesta idea no s'hagi de respectar.

#36 oscar_bordeta

oscar_bordeta

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 42 mensajes
  • 38 topics

Escrito 08 noviembre 2005 - 11:21

Llavors estàs caient en el mateix error q Laporta amb el Barça, així segons tu només es pot ser del Lleida mentres te sentis només català?

Jo això ho considero una falta de respecte pels q siguin del Lleida però q en canvi siguin de fora de Catalunya o pels q sent de Lleida i del Lleida es senten (ens sentim) tan catalans com espanyols. El fet de q no comparteixis una idea no vol dir q aquesta idea no s'hagi de respectar.



Y no hay mas k hablar.


Viska lo Lleida

#37 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 noviembre 2005 - 11:22

com diu el nostre himne: la SENYERA i la sardana ajunten els cors....

PD: Pollo ke vuela pollo a la cazuela! porteu porteu la estanquera i us la endureu en un estat inmaterial xD

#38 jpua

jpua

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 100 mensajes

Escrito 09 noviembre 2005 - 03:51

Jajajaja.
Ostia com sou...

Si pero abans de venir vacuna't, ja saps per lo de la grip aviar, no sigui que el pollastre de la teva bandera ja tingui la malaltia...


Jo no he parlat pas de portar un bandera no constitucional. Nomes he dit la bandera d'espanya http://www.historia-.../bandera800.jpg
Si per dir la bandera d'espanya ja mestas dient fatxa, o per portar-la......... (Es un supoar). Ke en part es lo que fan moltisima gent.
Pregunto: Se pot ser espanyol sense ser fatxa. Se pot ser catala sense ser independentista...... O esque sempre hem de juntaro tot (pregunto)


Qui ha pixat fora de test ha estat "jpua"

Nomes he fet una pregunta.
Nomes calia dir:
1. no em sembla be, deixa la bandera on es.
2. Si em sembla be portala i donarem ambientillo al camp d'esports.

I prou.


jimmy tolera mes als altres,si port una estelada animes al lleida,ja que la senyara es part de l'escut i el nostre club la u.e.lleida
si en vas amb una d'espanya mes aviat animaras al getafe


Com be dius la senyera forma part de l'escut del lleida, no una estelada.
Es constitucional una estelada d'aquestes (pregunto xk no ho se sincerament)
La bandera d'espanya no forma parta del escut del getafe.
Crec, ho mirare ara mes detalladament.
I una cosa jo si vaig al camp d'esports es animar al lleida a ningu mes.



porteu porteu la estanquera i us la endureu en un estat inmaterial xD


Com sou per aqui. Si no us agrada una cosa "la convertiu en un estat inmaterial".
La tolerancia a pendre pel cul no??
O sigui, volem k la gent vagi al camp d'esports, pero aquesta gent no pot portar res no demostri un sentiment catala???
K pasa si porto la de brasil, o la de frança, tambe la "convertireu en un estat inmaterial".

Amb lo bonic k podria aver set un camp d'esports amb el gol sud cridant:
"Hola fondo norte"
I el fondo norte contestant:
"Hola fons sur"

Kin ambientillo...

I sense anims de tocar los collons,

visca el lleida.

#39 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 09 noviembre 2005 - 04:14

Jajajaja.
Ostia com sou...

Si pero abans de venir vacuna't, ja saps per lo de la grip aviar, no sigui que el pollastre de la teva bandera ja tingui la malaltia...


Jo no he parlat pas de portar un bandera no constitucional. Nomes he dit la bandera d'espanya http://www.historia-.../bandera800.jpg
Si per dir la bandera d'espanya ja mestas dient fatxa, o per portar-la......... (Es un supoar). <font color=red>que</font> en part es lo que fan moltisima gent.
Pregunto: Se pot ser espanyol sense ser fatxa. Se pot ser catala sense ser independentista...... O esque sempre hem de juntaro tot (pregunto)


Qui ha pixat fora de test ha estat "jpua"

Nomes he fet una pregunta.
Nomes calia dir:
1. no em sembla be, deixa la bandera on es.
2. Si em sembla be portala i donarem ambientillo al camp d'esports.

I prou.


jimmy tolera mes als altres,si port una estelada animes al lleida,ja que la senyara es part de l'escut i el nostre club la u.e.lleida
si en vas amb una d'espanya mes aviat animaras al getafe


Com be dius la senyera forma part de l'escut del lleida, no una estelada.
Es constitucional una estelada d'aquestes (pregunto xk no ho se sincerament)
La bandera d'espanya no forma parta del escut del getafe.
Crec, ho mirare ara mes detalladament.
I una cosa jo si vaig al camp d'esports es animar al lleida a ningu mes.



porteu porteu la estanquera i us la endureu en un estat inmaterial xD


Com sou per aqui. Si no us agrada una cosa "la convertiu en un estat inmaterial".
La tolerancia a pendre pel cul no??
O sigui, volem k la gent vagi al camp d'esports, pero aquesta gent no pot portar res no demostri un sentiment catala???
K pasa si porto la de brasil, o la de frança, tambe la "convertireu en un estat inmaterial".

Amb lo bonic k podria aver set un camp d'esports amb el gol sud cridant:
"Hola fondo norte"
I el fondo norte contestant:
"Hola fons sur"

Kin ambientillo...

I sense anims de tocar los collons,

visca el lleida.



Bones.

Jpua, jo no t´he dit fatxa,
Tampoc et dire ni que la portis ni que no no la portis
Pero reconeix que el teu comentari no venia amb el tema..
La bandera d´espanya no forma part de l´escut del Lleida
La bandera d´espanya SI forma part de l`escut del Getafe.. tu mateix
LA SENYERA DE LA QUE PARLO NO ES ESTELADA!!!!! COLLONS!!!!
La constitució No parla de com es la Senyera.

Jo tampoc tinc anims de tocar els collons , pero les coses son com son,i no com ens agradarien i entre tù i Jimmy mel´s heu tocat.

Adeu.

#40 jpua

jpua

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 100 mensajes

Escrito 09 noviembre 2005 - 04:41

Bones Mungit.
Jo no he dit pas k magis dit fatxa.
E ficat entre parentesis k era un suposar.

Lo de l'escut del getafe, he dit k ho tornaria mirar. I be no es una bandera espanyola, pero es bastant semblant. (es una creu groga) pero be es pot dir k si.

Crec k en cap lloc e dit k tu parlesis de la estelada, si estic ekivocat dis-mu.
Jo no se si la constitucio para o no de la senyera, pero crec k en akest tema tothom sap k es la senyera i k es la estelada.

I be, espero k no t'enfadis home, k sempre hi ha diversitat d'opinions i lo mes divertit es intercambiarles, sense enfadar-se, trankilament.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos