Ir al contenido


- - - - -

on eu estat tot l'any, botiflers


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
29 respuestas en este tema

#21 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 22 junio 2004 - 01:57

o sigui ke a la temporada regular no ho necessitava omplirse? deu meu!

#22 PAMPALONA

PAMPALONA

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 63 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 junio 2004 - 02:41

BONES ; JO VAIG SER SOCI FINS FA 2 TEMPORADES....LES 2 ULTIMES NO MEN VAIG FER X QUESTIONS ECONOMIKES.........PERO L'ANY K VE NO HI FALTARE.........SOCI I AL CAMP....PETI EL K PETI......SOCI DES DEL 1ER DIA, VAGIN BE O MALDADES...... PEROAIXO SI,TOT AKEST TEMPSKENO HE SIGUT SOCI NOHEDIXAT MAIDE SEGUIRLO...COM NO,AMB LES LOCUCIONS DEL INCOMBUSTIBLE JORDI GUARDIOLA..ES UNA CANYA , NO CREIEU??????????????? :D :D :D :D :P VISCA EL LLEIDA , I VISCA CATALUNYA.

#23 HARD*CORE

HARD*CORE

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 53 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 junio 2004 - 03:05

HOme de Torres forever! jajajajja
No cal q t'emprenyos si en pic q el Lleida tornia a anar malament ens tornarem a quedar els bons, el de pedra picada, els penjats de sempre! jajajaj

#24 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 22 junio 2004 - 03:51

Si ets del lleida, lo primer que tot es que s'hi juga a casa i no estas malalt o es que tens un compromis (ex: una boda... etc) que el lleida jugui a casa i no es vagi al camp es un pecat!!! a partir d'aqui.... ja esta tot dit!! els que hem anat al camp tota la temporada es els que portem el lleida al cor, els demes....... us heu animat ara perque s'estava disputan un play-off i a sobre us donaven camisetes, gorres.... i amb capçaleres de segre entraveu per la cara!! si ara tothom es tant del lleida, afirmeu-mu al setembre quan diguin els socis que som la temporada 2004-2005, llavors potser us començare a creure.... perque si tothom es tant del lleida ara de repent igual arribem als 7000 socis no? xDDDDD

#25 ZorKum

ZorKum

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 895 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 junio 2004 - 05:36

jo crec q tota lña gent q enta en aquesta pagina sent algo x el lleida y per algo perdem el temps en aquesta web i comentant coses en aquest foro, aqui no som mes de 1500 q van sempre x aquesta rao no es pot anar dient q no se sent res x el lleida a molta geyt q entra aqui si de veritat no se sent res x el lleida ja no sentra en aquesta web y els 6000 aprofitats com compendrew no entren.

AQUI SOM TOTS DEL LLEIDA I NINGU ES MES DEL LLEIDA Q NINGU DELS Q ESTEM AQUI.

#26 Xikket

Xikket

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 junio 2004 - 06:12

Admiro a tota la gent que heu apoiat el Lleida en tot moment. Jo soc aficionat al Lleida des de l'any que va estar a primera. Des de llavors he seguit la seva trajectoria, he visitat contades ocasions el Camp d'Esports, als partits a Tarragona he intentat anar a tots, inclosos amistosos.
Per diferents motius no he pogut anar cada dos diumenges al camp durant aquests últims anys. Però aquest diumenge em sentia en deuda amb el Lleida i vai assistir al camp i vaig animar. Potser si que es veritat que en ocasions m'he sentit decebut, però el que conta es que el Lleida ha tornat a animar molta gent.

Espero l'any que vé poder anar en més partits, i si la meva actitud molesta amb algú ho entenc, però no és tan fàcil animar el Lleida quan es viu a més d'una hora de camí (Valls) i es fa mitja vida a Terres de l'Ebre.

En definitiva felicitar als verdaders fans del Lleida i res més que us admiro i espero poder ajudar amb la mesura que pugui! Amb una afició així, l'equip que hi ha i akesta directiva primera està més aprop que mai! :arrow:

#27 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 22 junio 2004 - 09:08

xikket!! el meu missatje mes que res era pels que viuen a lleida ciutat i pasen de anar el camp, situacions com les teves de viure lluny i tal i fer lo posible per anar-hi tot i vivint lluny son de admirar eh? FORÇA LLEIDA!!!

#28 Guest__*

Guest__*
  • Anónims

Escrito 22 junio 2004 - 09:13

zORKUM!! una coseta.... els foros per si no u sabies son per a que la gent expressi les seves opinions i punts de vista!! aixi que fes el favor de estalbiar-te el analisis que fas als meus comentaris, ok? :lol: enga.... FORÇA LLEIDA!!!!!

#29 ZorKum

ZorKum

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 895 mensajes

Escrito 22 junio 2004 - 09:27

mmmmmmmmmmmmmmm jo no e analitzat el teu comentari, jo ho e dit en general no x el teu, si teniu tots una aprt de rao jo tampoc estic orgullos de tots els oportunistes.

#30 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes

Escrito 22 junio 2004 - 10:36

Sols dir que el lleida es un sentiment molt important per a algunes persones, i amb aixo no s'hi juga. de re hem serveix q vinguin 9000 persones en 3 partits, si en tota la lliga q era lo important eram sols 1500. Estic realment feliç per l'ascens, pero decebut per l'aficio. Si no fos pels ilergetes.. aviam ki es curarria una pankarta de 8 metres de llargada i no sortir de casa en 2 dies per tenirla llesta deixantse 50 euros per ferla.... que algu me vingui a dir q aixo no es un sentiment.. Visca el Lleida!!

Ilergetes, seccio balafia.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos