Ir al contenido


- - - - -

on eu estat tot l'any, botiflers


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
29 respuestas en este tema

#1 Guest_La veu de Torres_*

Guest_La veu de Torres_*
  • Anónims
  • 3 topics

Escrito 21 junio 2004 - 09:58

Que fàcil, que trist, que patètic i que asquerós es apostar sempre a cavall guanyador.
Jo vaig soci del lleida basquetbol (ni caprabo ni plus ni merda, lo nom es lo nom) quan se die OLI BARÓ DE MAIALS LLEIDA i segur que el 80% de la gent que ara va al Barris Nord no sap ni de quin equip es tractava. Per aixó vaig deixar de anar al basquet.
Per descomptat que no deixaré d'anar al futbol perque ahir s'omplís de botiflers, aprofitats i barretes de portar merda, pero fot una llastima impresionant.

Gràcies a la gent que tota la temporada ha estat al gol nord amb pluja, vent, boira i partits de merda d'aburriment, i especialment, gracies ilergetes i quan dic ilergetes ya sabeu a qui em refereixo perque passejant pels foros ai llegit molta gent que s'autoanomena ilergeta, m'agradaria saber quans partits han anat anguany al camp.
VISCA'L LLEIDA!!!! VISCA CATALUNYA!!!!
ILERGETES Secció Segrià Sud

#2 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 junio 2004 - 10:04

jo e nat a tots els partit menys a del Girona, Valencia B i Novleda xq taba malalt, i aixo ke no soc soci, realment si ke fa rabia veure tan xaquetero per l' estadi, pero ke hi farem, la cosa es aixi, prefereixo tindre una aficio xaquetera i estar a 2A, ke ser els de sempre i estar a 2B.
Ara lo ke toca es pensar en tornar a situar al Lleida en lo alt de 2A, un lloc on no deviam haver sortit mai!
Força Lleida!!!!!

#3 Guest_Munguit_*

Guest_Munguit_*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 21 junio 2004 - 10:13

Jo he anat a TOTS !!!!!! amistos inclos..
Soc soci i accionista estic casat, tinc un fill, però quan juga el Lleida ja saben a casa que estic a Gol Nord animant a l´equip dels meus amors..
Visca el Lleida!!!!
Visca Catalunya!!!

#4 ZorKum

ZorKum

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 895 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 junio 2004 - 10:25

teniu tota la rao, pero q tb esta be saver q sempre la gent pensa una mica en el lleida ja ni q sigui en els bons moments q en un racunet del cor tenen aquest lleida q tants de nosaltres tenim en el mig del cor, la veritat es q jo aquesta temporada no hi en anat sols els 3 de play off y 3 o 4 mes pero sa de dir q a set x q estic jugant a un equip de futbol i tots els diumenges me coincidia el partit a la meteixa hora o gaireve a la mateixa, per aquesta rao no me fet soci aquest any mentres ja portava 4 o 5 anys de soci, y ni q aqust any no anesa als partits hois aseguro q mes dun dia e corregut a dutxarme x poderlo escoltar al cotxe mentres tornava cap a cas o poderlo veure un tros x la TV, i despres per les nits mirava a internet q an fet els altres equips la clacificació y els dilluns era lunic dia de la setmana q comprava el diari ja fos x el lleida y per q sortien els resultats de regional i etc, pero tb aseguro q ma sapiut molt grew no poder anar durant la etmporada es mes aquest play off per poder esyta animant el lleida me perdut un vaiatge tot pagat del club de futbol i me quedat aqui animant el mew equip. I el proper any tb jugare a futbol peor ems = me fare soci = i nire els partits q puga ni q siguin pocs perojo no em sento un oportunista ;)


VISCA EL LLEIDA

#5 JN

JN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.958 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 junio 2004 - 10:32

jo sempre e animat al lleida, estan a segona b o ara a segona

#6 Guest_aeros_*

Guest_aeros_*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 21 junio 2004 - 10:58

Si ara tots hem nat al camp....i despres som els de sempre

#7 JN

JN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.958 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 junio 2004 - 11:03

tots no u se

#8 Blau

Blau

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.073 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 junio 2004 - 11:03

Fa molts anys k visc el lleida amb una especial passio i si una cosa esta clara, es k desde k soc soci, 5 anyets, mai he visc en dos partits exactament el mateix numero de persones, q vull dir amb aixo; k si ara tot va be i si apuntanten per l'any k ve 2000 o 3000 persones mes, sera extraordinari

Akest any l'ascens ens el mereixem els socis, pero el lleida es de tots i m'ha encantat veure 9000 persones al camp, espero k l'any vinen ho poguem repetir!

Visca el lleida!!!!!!!!!!!!!

#9 Guest_La veu de Torres_*

Guest_La veu de Torres_*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 21 junio 2004 - 11:30

Sento fem hasta pesat am lo tema, pero es que hi ha coses que no me cuadren:
-Una: Tota la temporada 4 kagats(catxondos i del lleida de veritat, pero 4 kgats)
-Dos: als desplaçaments (excepte lleó) sempre los mateixos
-Tres: quan toque animar a l'equip, les mateixes veus (estos ilergetes!)

I ARA RESULTE QUE TOT CRISTO ES DEL LLEIDA,TOT CRISTO ESTA AL GOL NORD, TOT CRISTO A ANAT A TOTS LOS PARTITS .........................I UNA MERDA.
Ha sigut preciós que durant el play-off hagi hagut una mitja de 7.000 persones al camp pero imagineuse que no s'haguessin ficat preus populars, que l'entrada hagues valgut 10 euros, i no s'hagues regalat res.Pos cuatre kgats un altra vegada.
De veritat que hi ha gent que fot fastic quan parla i quan escriu, pero be, es lo que hi ha


VISCA'L LLEIDA!!!!!!!! VISCA CATALUNYA!!!!!!!
ILERGETES Secció Segria sud

#10 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 22 junio 2004 - 12:12

Crec q no val la pena insultar a la gent q no va als partits, simplement o pq no pot o pq no vol, cadascú té les seves prioritats...el més important és tenir el sentiment de que s'és del Lleida...no?

#11 Aresuki

Aresuki

    Junior Member

  • Usuaris
  • Pip
  • 4 mensajes

Escrito 22 junio 2004 - 12:15

Penso q tens raó...no n'hi ha per tant..cadascú va al futbol quan vol...o quan pot...no per això un és menys del lleida q un altre...ÉS com dir que per més posters que tinguis d'un grup més fanàtic ets...

#12 Guest_Josep Ma_*

Guest_Josep Ma_*
  • Anónims

Escrito 22 junio 2004 - 07:46

Jo visc a una hora de Lleida, a les comarques de Tarragona, i vaig a tres o quatre partits per temporada, sigui a la categoria on sigui.

Ningú em pot negar que estimo la UE Lleida com el que més, perquè per exemple em representa haver d'explicar les raons cada dos per trets a la gent de la feina, als amics, etc (ja se sap que el Barça fa "més català") o haver de venir sol a vegades al camp o comprar-me el Segre sense saber res de les notícies locals que s'expliquen.

Si un pot anar a tots els partits o senzillament fa l'esforç el felicito, però això s'ha d'aprofitar de manera positiva cap al club, no refregant-li a ningú per la cara. Sembla que hi hagi gent que només hi va per dir-ho a final de temporada.

#13 Guest_Josep Ma_*

Guest_Josep Ma_*
  • Anónims

Escrito 22 junio 2004 - 07:48

Jo visc a una hora de Lleida, a les comarques de Tarragona, i vaig a tres o quatre partits per temporada, sigui a la categoria on sigui.

Ningú em pot negar que estimo la UE Lleida com el que més, perquè per exemple em representa haver d'explicar les raons cada dos per trets a la gent de la feina, als amics, etc (ja se sap que el Barça fa "més català") o haver de venir sol a vegades al camp o comprar-me el Segre sense interessar-me realment moltes de les notícies locals que s'expliquen.

Si un pot anar a tots els partits o senzillament fa l'esforç el felicito, però això s'ha d'aprofitar de manera positiva cap al club, no refregant-li a ningú per la cara. Sembla que hi hagi gent que només hi vagi per dir-ho a final de temporada.

També penso que és estúpida la competència amb el bàsquet, el 80% de gent opta pel que considera que ofereix més bona relació qualitat-preu, i l'altre 20% només hi posa els sentiments. Això és així en tots els apartats de la vida, s'ha de respectar tot.

#14 Guest_RIKR_*

Guest_RIKR_*
  • Anónims

Escrito 22 junio 2004 - 07:57

Com molt bé dius jo també penso que cadascú es lliure per fer el que vulgui.
Ara podeu estar molt indignats. Pero si de veritat estimeu el Lleida, haurieu d'estar contents de veure com la gent se torna a entusismar.
Jo no he anat en tot l'any al camp, simplement, per que no he sigut mai soci, ni conec ningú del meu poble que hi vagi. Però sempre he seguit l'actualitat del Lleida i també he viscut els mals moments, segur que no tan intensament com vosaltres, però vosaltres heu viscut l'ascens d'una altra manera.
Despres el diumenge vai anar al Camp d'Esports per que vaig creure que s'havia d'animar l'equip.
En principi no tinc pensat fer-me soci del Lleida però a partir d'ara aniré a tots los partits que pugui.

#15 raikofer

raikofer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 273 mensajes

Escrito 22 junio 2004 - 10:55

Tranquils, tard o d'hora per desgracia es veurà qui es el verdader aficionat. No vull cridar mal temps, pero com tornem a baixar algun any a 2B tornarem a viure el mateix... i llavors que? No estem a 2A gràcies als 9000, si no als 1700! Que fàcil es anar al camp quan tot funciona... pero es clar, com que cadascú es lliure de fer el que vol... Doncs que sapigueu que aquesta actitud, com a mí i a molts em fa fàstic!.

#16 Guest_Blues brothers_*

Guest_Blues brothers_*
  • Anónims

Escrito 22 junio 2004 - 11:09

Doncs feu-vos un camp expressament pels autèntics aficionats on no poguem entrar els mals aficionats com jo.

A veure on arribeu "els 1.700".

No es pot ser tan tancat.

#17 Guest__*

Guest__*
  • Anónims

Escrito 22 junio 2004 - 11:37

Ara podeu estar molt indignats. Pero si de veritat estimeu el Lleida, haurieu d'estar contents de veure com la gent se torna a entusismar.
Jo no he anat en tot l'any al camp, simplement, per que no he sigut mai soci, ni conec ningú del meu poble que hi vagi. Però sempre he seguit l'actualitat del Lleida i també he viscut els mals moments, segur que no tan intensament com vosaltres, però vosaltres heu viscut l'ascens d'una altra manera.
Despres el diumenge vai anar al Camp d'Esports per que vaig creure que s'havia d'animar l'equip.
En principi no tinc pensat fer-me soci del Lleida però a partir d'ara aniré a tots los partits que pugui.


Quanta raó q tens, és genial veure com la gent q havia deixat d'anar al camp hi tornava, ho disfrutava com mai...i potser feia mesos que no trepitjava el camp d'esports...i q? Doncs com més serem més riurem no? El meu tiet té 80 anys i tota la vida ha anat al camp...no s'ha perdut cap partit...creus q li preocupava molt la gent q hi havia? Ell anava a veure el futbol, i el diumenge estava eufòric...i això és el q compta!

#18 Josh

Josh

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 150 mensajes

Escrito 22 junio 2004 - 12:18

Avere..siguem intel·ligents.
Valtres creieu que akestes actituds son favorables pel nostre lleida?? Tot el contrari estem creant un ambient que la gent optarà per no vindre al camp per culpa nostra no enteneu???. Se ke fot haver estat tot l'any allí a la grada ploient, vent, fred, jo o e patit (només e faltat a 1 partit al camp d'esports, i a fora i e anat a 9 o 10 llocs). Però ara el que mès important eske el lleida està a 2 A!!!! Deixe-mos estar de criticar-nos entre aficions i ajuntemos tots junts anima els dos equips!! Sisplau fikemi una mica de cap i no siguem egoistes. GERMANOR ENTRE AFICIONS!!
Per acabar animo a tota la gent a ke es faci soci del Lleida que l'any que bè venen molts bons equips i es veurà futbol de qualitat.

Viska el Lleida !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

#19 ilergeta

ilergeta

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 87 mensajes

Escrito 22 junio 2004 - 12:22

no se pq discutir tan x aixo. fa 10 anys k vaig al futbol i mai he vist k s'aplenes del tot, ni a 1a. aixi k sempre ens trobarem amb lo mateix. aki lleida no hi ha aficio, i la gent va on veu ambient i on pot celebrar victories. es k ho tindriem k tenir assumit ja. xo weno, almenys els k hi anem sempre ho vivim més i aixo no ens ho treu ningu. ja sabem ki som els k sempre hi anem, aixi k a la resta els deixem estar.
es clar k m'agrada veure el camp ple, xo es una pena k sol es vegui en 1 o 2 partits contats de tan en tan. xo akesta gent no te res a dir de k sent els colors i osties, pq molts son els k quan va malament te critiken x pagar pl lleida i perdre els diumenges x anar al futbol.
si l'any k ve arribem als 5000 socis m'extranyaria, i en podriem star mes k agraits.
pero es lo k hi ha, i jo penso seguir sent socia, vingui la gent k vingui, i com sempre mu passare de puta mare, tan si guanyem com si perdem.
Visca el Lleida!!! i Visca els Ilergetes!!!

#20 Tunica

Tunica

    Junior Member

  • Usuaris
  • Pip
  • 3 mensajes

Escrito 22 junio 2004 - 01:02

Em considero afeccionat del Lleida des de fa molt temps i n'he sigut soci fins que, per motius professionats, he anat a viure a Barcelona.

Els que estimem la Unió Esportiva Lleida, encara que no poguem anar al camp, el seguim, ja sigui pel Canal 33 (quan els plau), ja sigui per Internet ja sigui en una columna perduda d'algun diari esportiu d'aquí.

En absolut em considero ni un botifler ni un interessat i em molesta que se'ns critiqui per no anar al camp. Que aquí anima tothom i quan l'equip ha necessitat que la gent omplís el camp com ara per al "play-off" ha respost.

Visca el Lleida i visca Catalunya!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos