Ir al contenido


Foto
- - - - -

fotos lleida-castello


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
30 respuestas en este tema

#21 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 29 agosto 2005 - 04:34

mireu la 2a foto per la cua

hi ha un jugador sol al pico de l'area si li haguesin passat en akell podria averse lluit
si li haguessin enviat a ell allo era gol segur


I de que ens serveix ara? Vem guanyar i anem 8ns que es el que conte, per cert com va quedar el nàstic? quina posició van?

#22 Piparata

Piparata

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.423 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 agosto 2005 - 08:13

Donde esta la pancarta!!!!!!!!!!!!! La pancarta donde esta!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lololololo!!!!!!! Lolololo!!!!!!!!!!

El motiu de fer la foto, tant al camp com al carrer i fotre la bandera del revés a ke es degut? Algu mo aclare?

#23 sktasuna

sktasuna

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.164 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 agosto 2005 - 08:16

Bones fotos si senyor, que wapes, l'únic que lamento es que heu fet moltes fotos de l'afició del Castellón i poques de l'afició del Lleida, ey, que els més importants som nosaltres, eh!!!!!!!! Que som els aficionsta de casa nostre, sembla com si fossin els mateixos del Castellón els que han fet les fotos, tan sols surten ells!!!!!!! :? :? :?

YASU, el proper cop no paris de fer fotos...................PERÒ DE L'AFICIÓ DEL LLEIDA, fes-ne de la Tribuna, del lateral, dels ILERGETES, etc....., pero pavo no en fotis tantes de les aficions rivals home. :x :x

Però per que els vau robar una pancarta als pobres del Castellón,a mb lo bona penya que són???????Preferixo no opinar perquè si ho fés, saltaríen xispes altre cop. Millor no dir res però ho trobo mal fet.


Sempre estas amb el prefereixo no opinar i prefereixo no dir res, doncs noi ja has dit masa pel meu conte.

#24 azidman

azidman

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 agosto 2005 - 08:18

Però per que els vau robar una pancarta als pobres del Castellón,a mb lo bona penya que són???????Preferixo no opinar perquè si ho fés, saltaríen xispes altre cop. Millor no dir res però ho trobo mal fet.


Penso igual que tu, nose perque hem de crear malrollos amb altres aficions, i menys sino ens han fet res.

#25 sktasuna

sktasuna

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.164 mensajes
  • 3 topics

Escrito 29 agosto 2005 - 08:25

Lo de fer la foto al camp i al carrer es pq va sorgir aixi suposo i lo de psoar-ho del rebes es fa sempre amb la pancarta del equip rival com ridiculitzant-la sino m'ekivoco.

#26 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 29 agosto 2005 - 08:36

Lo de fer la foto al camp i al carrer es pq va sorgir aixi suposo i lo de psoar-ho del rebes es fa sempre amb la pancarta del equip rival com ridiculitzant-la sino m'ekivoco.


Exacte! les pancartes robades a aficions rivals es posen semrpe del reves. Cultura de grada!!!
I lo que dieu de que no van fer res, jo vaig estar de petit a Castelló amb la family seguint al Lleida, just a 10 metres d'on se posave la penya aquesta, Frente Orellut que val a dir també es la secció Ultra Sur de Castelló de la que ahir vem aconseguir el "souvenir" i es van passar tot el aprtit provocant-nos, no arrivant a les mans amb ells xls péls, si enlloc de jugar-se aquí el partit hagués set a Castalia ells haurien fet el mateix que per algo son o van de Ultres, motius n'hi han de sobres i a més justificats... a cascarla!!!

#27 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 agosto 2005 - 09:46

el mob es venja de la seva infancia xDD

#28 Guest__*

Guest__*
  • Anónims

Escrito 29 agosto 2005 - 11:46

Eh xinxi q penjare les fotos de qui tu ja saps amb el traje dinfermera i no la podras tornar a mirar a la cara ok? :roll:

#29 cantera

cantera

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 240 mensajes

Escrito 30 agosto 2005 - 12:01

no magrada opinar dakets temes... xo lo miyo serie star tots am pau i dixarnos d tonteries. xq ara am aixo d la pancarta k sa wañat? xq ara si yo vull nar a castellon am la mva bufanda dl lleida k me peguin xq ncara senrecordin daixo?va ome..em danimar al lleida i pasar daketes tonteries. enga gen! FORÇA LLEIDA :D

#30 qaixal

qaixal

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.320 mensajes

Escrito 30 agosto 2005 - 12:52

llegir post com aquest es fa una mica pesat, mira d'escriure be!

#31 Guest__*

Guest__*
  • Anónims

Escrito 30 agosto 2005 - 02:08

xDDDDDDDDDDD!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos