Ir al contenido


Foto
- - - - -

fotos lleida-castello


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
30 respuestas en este tema

#1 yasu

yasu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.628 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 agosto 2005 - 10:45

[img][img]http://www.jotapeges.com/v5.1/out.php/t15130_DSCF0093.JPG[/img]
[/img][img]http://www.jotapeges.com/v5.1/out.php/t15133_DSCF0094.JPG[/img]
[img][img]http://www.jotapeges.com/v5.1/out.php/t15134_DSCF0095.JPG[/img]
[img][img]http://www.jotapeges.com/v5.1/out.php/t15136_DSCF0096.JPG[/img]
[/img][img]http://www.jotapeges.com/v5.1/out.php/t15137_DSCF0097.JPG[/img]
[img] [img]http://img24.imagevenue.com/loc123/th_4ff_DSCF0100.JPG[/img]
[img] [img]http://img17.imagevenue.com/loc111/th_1a2_DSCF0101.JPG[/img]
[/img] [img]http://img120.imagevenue.com/loc40/th_0f7_DSCF0102.JPG[/img]

VISCA EL LLEIDA

#2 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 28 agosto 2005 - 10:52

jo tb en tinc, ja les penjare XD

#3 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 agosto 2005 - 12:17

Bones fotos Yasu :P :P :P

#4 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 29 agosto 2005 - 03:01

Aquí teniu la foto duns Ilergetes amb la pancarta "robada" als Ultres del Castelló. A Cascar-la!!!!!
Posted Image

#5 cristian

cristian

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.479 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 agosto 2005 - 03:37

avere si pseu mes aixi me les puc guarda de record xd

#6 pampamorellut

pampamorellut

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 14 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 agosto 2005 - 07:28

:evil: CREC K US HE PASSAT EN LO DE LA PANCARTA. JO SOC DE CASTELLO VAIG ESTAR TOT EL CAP DE SETMANA I LA GENT DE LLEIDA ES VA PORTAR MOLT BE. HEM SORPREN LO DE LA PANCARTA, ES MES CREC K EL COMPORTAMENT VA SER BO, BE JO ESTAVA A TRIBUNA I NO EL K FEREM ELS BRUTOTS DELS ULTRES.

BE ENHORABONA, I DIMECRES KI VOL JUGAR ESTA MERDA DE COPA?

ESPERE TORNAR EL PROPER ANY, I K ESTEM TOTS DOS A 2A.

#7 Nasticboy

Nasticboy

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 154 mensajes
  • 4 topics

Escrito 29 agosto 2005 - 09:05

bravo bravo los robapancartas, estais orgullosos peladillas?

#8 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 29 agosto 2005 - 09:17

Pobres, s'han quedat sense pancarta :lol:

Per cert, pq hi posen una franja verda a la senyera? Que no es blava?

#9 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 29 agosto 2005 - 09:20

:evil: CREC K US HE PASSAT EN LO DE LA PANCARTA. JO SOC DE CASTELLO VAIG ESTAR TOT EL CAP DE SETMANA I LA GENT DE LLEIDA ES VA PORTAR MOLT BE. HEM SORPREN LO DE LA PANCARTA, ES MES CREC K EL COMPORTAMENT VA SER BO, BE JO ESTAVA A TRIBUNA I NO EL K FEREM ELS BRUTOTS DELS ULTRES.

BE ENHORABONA, I DIMECRES KI VOL JUGAR ESTA MERDA DE COPA?

ESPERE TORNAR EL PROPER ANY, I K ESTEM TOTS DOS A 2A.


:wink:

#10 crusat84

crusat84

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 284 mensajes
  • 20 topics

Escrito 29 agosto 2005 - 10:10

bravo bravo los robapancartas, estais orgullosos peladillas?


si no tagrada fot el camp, ven fet ilergetes sou collonuts, i sense vosaltres el camp semblaria un enterrament.

VISCA EL LLEIDA, I DIMECRES A PER LA COPA!

#11 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 29 agosto 2005 - 10:54

Bones fotos si senyor, que wapes, l'únic que lamento es que heu fet moltes fotos de l'afició del Castellón i poques de l'afició del Lleida, ey, que els més importants som nosaltres, eh!!!!!!!! Que som els aficionsta de casa nostre, sembla com si fossin els mateixos del Castellón els que han fet les fotos, tan sols surten ells!!!!!!! :? :? :?

YASU, el proper cop no paris de fer fotos...................PERÒ DE L'AFICIÓ DEL LLEIDA, fes-ne de la Tribuna, del lateral, dels ILERGETES, etc....., pero pavo no en fotis tantes de les aficions rivals home. :x :x

Però per que els vau robar una pancarta als pobres del Castellón,a mb lo bona penya que són???????Preferixo no opinar perquè si ho fés, saltaríen xispes altre cop. Millor no dir res però ho trobo mal fet.

#12 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 29 agosto 2005 - 10:59

Bones fotos si senyor, que wapes, l'únic que lamento es que heu fet moltes fotos de l'afició del Castellón i poques de l'afició del Lleida, ey, que els més importants som nosaltres, eh!!!!!!!! Que som els aficionsta de casa nostre, sembla com si fossin els mateixos del Castellón els que han fet les fotos, tan sols surten ells!!!!!!! :? :? :?

YASU, el proper cop no paris de fer fotos...................PERÒ DE L'AFICIÓ DEL LLEIDA, fes-ne de la Tribuna, del lateral, dels ILERGETES, etc....., pero pavo no en fotis tantes de les aficions rivals home. :x :x

Però per que els vau robar una pancarta als pobres del Castellón,a mb lo bona penya que són???????Preferixo no opinar perquè si ho fés, saltaríen xispes altre cop. Millor no dir res però ho trobo mal fet.



tu no has voltat gaire seguint al lleida, no???

#13 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 29 agosto 2005 - 11:02

Bones fotos si senyor, que wapes, l'únic que lamento es que heu fet moltes fotos de l'afició del Castellón i poques de l'afició del Lleida, ey, que els més importants som nosaltres, eh!!!!!!!! Que som els aficionsta de casa nostre, sembla com si fossin els mateixos del Castellón els que han fet les fotos, tan sols surten ells!!!!!!! :? :? :?

YASU, el proper cop no paris de fer fotos...................PERÒ DE L'AFICIÓ DEL LLEIDA, fes-ne de la Tribuna, del lateral, dels ILERGETES, etc....., pero pavo no en fotis tantes de les aficions rivals home. :x :x

Però per que els vau robar una pancarta als pobres del Castellón,a mb lo bona penya que són???????Preferixo no opinar perquè si ho fés, saltaríen xispes altre cop. Millor no dir res però ho trobo mal fet.



tu no has voltat gaire seguint al lleida, no???


Me semble que no. :lol: :lol:

#14 Pete69

Pete69

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 185 mensajes
  • 4 topics

Escrito 29 agosto 2005 - 11:03

les fotos podrien tenir millor kualitat pero ja ni ha prou a i el de castello k et donguin pel kul xabal
espero k kremesiu la bandera :lol:

#15 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 29 agosto 2005 - 11:05

ILERGETA22, bon dia tinguis!!!!!!

Saps, millor dit, sabeu perfectament que sóc nou soci i que no porto gaire temps seguint l'equip. Això ho sabeu tots, amb el temps anire sabent més del nostre equip. Paciencia!!!!!!! 8) 8)

Salutacions cordials!!!!!!!! :wink: :wink: :wink:

#16 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes

Escrito 29 agosto 2005 - 11:13

no en tinc ni idea si no ets soci , si ets jove,ros ,alt o baix...de fet m'he es igual...amb la meva pregunta anterior et vull manifestar que lo de la bandereta robada es ,per desgracia, algo habitual...quan viatges a veure el teu equip a altres comunitats o ciutats t'exposes a que tinguis problemes i no cal anar de superJuligan,... aquí molts foreros han viscut experiències similars seguint a llleida... i no estic justificant la violència, eh? les aficions son diferents, les ciutats son diferents...però jo mai he anat a veure lo lleida per aquests mons fent el "capullo"...ja que se que em poden fotre la bufanfa, els vidres del cotxe o la cara nova...

salut...

#17 Guest__*

Guest__*
  • Anónims

Escrito 29 agosto 2005 - 11:24

Fas molt bé d'explicar-ho, a veure, jo hoi trobo malament perquè que pensaran de nosaltres ara els del Castellón.

En fi, res, passa bon dia.

#18 pampamorellut

pampamorellut

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 14 mensajes

Escrito 29 agosto 2005 - 11:55

:cry: MALGRAT EL MALEDUCAT K DIU QUE VAGI A FER ALGUNA COSA K LI DEU AGRADAR (LO DE K LI DONEN PEL CUL) NO VAL LA PENA NI COMENTA´-HO, CREC K ES POSITIU K LES AFICIONS ESTIGUEM EN CONTACTE I K TOTS PLEGATS DISFRUTEM DE L´ESPORT.

LO DE LA FRANJA VERDE ES PERQUE LA BANDERA DE LA CIUTAT DE CASTELLÓ ES AIXÍ, SIMBOLITZANT LA CREACIÓ DE LA CIUTAT, K VA SER REPOBLADA PER ARAGONESOS I LLEIDATANS!!! HO SABIEU? DE FET ELS NOSTRES DIALECTES SON MOLT SEMBLANTS. LA CARTA POBLA DE CASTELLÓ LA VA OTORGAR EL REI EN JAUME A LLEIDA. PER AIXÓ AÇI SEMPRE K ES PARLA DE LLEIDA HI HA BONS RECORDS.

BE, ELS AMOS DE LA PANCARTA SON EL GRUP ULTRA K NO MAI DEFENDRÉ PERO AIXÓ NO JUSTIFICA L´ACCIÓ.
PAM PAM ORELLUT, SE K LA AFICIÓ DE LLEIDA ES BONA GENT, MALGRAT ALGÚN IMPRESENTABLE. SORT I SI NO US IMPORTA JA K ESTIC REGISTRAT CONTINUAREM EN CONTACTE.

#19 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 29 agosto 2005 - 12:23

LO DE LA FRANJA VERDE ES PERQUE LA BANDERA DE LA CIUTAT DE CASTELLÓ ES AIXÍ, SIMBOLITZANT LA CREACIÓ DE LA CIUTAT


No ho sabia, moltes gracies.

K VA SER REPOBLADA PER ARAGONESOS I LLEIDATANS!!! HO SABIEU? DE FET ELS NOSTRES DIALECTES SON MOLT SEMBLANTS. LA CARTA POBLA DE CASTELLÓ LA VA OTORGAR EL REI EN JAUME A LLEIDA. PER AIXÓ AÇI SEMPRE K ES PARLA DE LLEIDA HI HA BONS RECORDS.


Aixo ja ho sabie.
Encara que molts politics del sud (de la vostra terra) intentin dir que no teniu res a veure amb naltros, la cosa es bastant diferent.

Sort pel proxim partit company.

#20 Kangaroo

Kangaroo

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 800 mensajes

Escrito 29 agosto 2005 - 03:23

mireu la 2a foto per la cua

hi ha un jugador sol al pico de l'area si li haguesin passat en akell podria averse lluit
si li haguessin enviat a ell allo era gol segur




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos