Ir al contenido


Foto
- - - - -

Madrid 2012????¿¿¿¿¿


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
108 respuestas en este tema

#81 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 06 julio 2005 - 08:28

A veure, clar que com a català i espanyol volía les olimpiades a Madrid, evidentmnt perquè són el nostre país, i perquè representaría uns ingresso pel nostrre país més elvats perquè vindríen més turistes d'arreu del món a Espanya. Jo crec que Madrid ha fet una gran feina i ha demostrat que està sobradament preparada per albergar en un futur no gaire llunyà uns Jocs Olímpics.

potser si que vindrien mes turistes i tal, pero els nous equipament que saurien de fer a madrid els auriem de pagar tots, aixi que ingresos...

#82 sktasuna

sktasuna

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.164 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 julio 2005 - 08:37

EI Q JO NO VUI SER PESADET NI RE D'AIXO PERO HE ANAT A CURRAR A LES 8 DEL MATI HE DINAT FORA A UN POBLE I HE ARRIBAT ARA DEL CURRO A CASA ,I MEU D'ENTENDRE PERO ......... FOTEUSE ESPANYOLEITORS I DEMES PURRIA HUMANA JAJAJAJ NEU-VOS CAGANT EN LOS ROBIRISTES COM EL FILL DE PUTA DE LA COPE PERO MIRA LONDRES OS HA FOTUT LA PATADA PAM PAM PETIT FESTIBAL AQUEST ANY QUANT VINGI EL MADRIZ B AL CAMP D'ESPORTS POT SER MON FOTEN 5 PERO ME PEGARE UN DESAOGO GENERAL.

I DONDE ESTAN LAS OLIMPIADAAAAAAAS, LAS OLIMIPADAS DONDE ESTAAAANN, DONDE ESTAN LAS OLIMPIADAAAAS , LAS OLIMIPADAS DONDE ESTAAAN.

JJOOJJOOJJOOJJOOJJOOJJOOJJOOAJAJAJAJAJAJAJAJ

#83 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 06 julio 2005 - 08:57

I DONDE ESTAN LAS OLIMPIADAAAAAAAS, LAS OLIMIPADAS DONDE ESTAAAANN, DONDE ESTAN LAS OLIMPIADAAAAS , LAS OLIMIPADAS DONDE ESTAAAN.

JJOOJJOOJJOOJJOOJJOOJJOOJJOOAJAJAJAJAJAJAJAJ


:lol: :lol:

#84 CAPO

CAPO

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 92 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 julio 2005 - 09:17

OTRO FRACASO DE MARIANITO Y SUS ESCUDEROS DEL P.P. Y LOS FASCISTAS DE LA COPE.
APOYARON LA MANIFESTACION CONTRA LOS GAYS Y LESBIANAS,JUNTO CON LA CURIA, PERO EN LA MANIFESTACION CONTRA LA GUERRA DE IRAK,DONDE SIGUEN MURIENDO INNUMERABLES FAMILIAS HETEROSEXUALES,NO SE MOVIERON PARA NADA,AL CONTRARIO,SE LAVARON LAS MANOS COMO PILATOS.
LO LAMENTO POR LA GENTE QUE ESTABA ILUSIONADA CON TENER MAS CURRO CON EL BAILE DE LAS OLIMPIADAS,PERO POR LOS DESCENDIENTES DE AZNAR NI ME MOSQUEO.
Y LLORA,Y LLORA, Y LLORA COPE LLORA.....

#85 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 06 julio 2005 - 10:32

http://www.sport.es/...cuesta=1689&s=0


mes de un 65% de 1400 vots estan en CONTRA de Madrid 2012 aixi ke TOT el apoio no el tenien, i jimmy siusplau no generalitzis, em fas sentir vergonya aliena, i jo ni molts dels catalans no apoiavam a madriz, aixi ke aixo de ke TOTA Catalunya i TOTA Lleida apoiava madrid us u menjeu amb patates, ok?

#86 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 julio 2005 - 10:38

Londres 2012!!! Avui me tret 10 anys del damunt!!!!!! FO - TEU -VOS!!!! La prepotencia es paga cara xikets!!!! Madrid - 0 Barcelona - 92 ! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

#87 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 06 julio 2005 - 10:48

Londres 2012!!! Avui me tret 10 anys del damunt!!!!!! FO - TEU -VOS!!!! La prepotencia es paga cara xikets!!!! Madrid - 0 Barcelona - 92 ! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


jjajajaj ke bo xDDDDD

#88 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 julio 2005 - 11:42

Almenys ja no en parlaran mes ja tenia ganes que guanyesin uns o altres i callesin dun puto cop

#89 juanma369

juanma369

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 julio 2005 - 12:34

Jo estae conveçudissim q seria paris la guanyadora pero al final ha guanyat Londres, Sort i espro q ho facin lo millor q puguin!!

#90 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 07 julio 2005 - 07:32

A al COPE en el boletín de Segunda División parlen molt del Lleida com dels altres clubs, però parlen una mica en fitxatges, ampliació de capital, jo sento bastantes coses, moltes més que del Nàstic per exemple o del Terrassa aquest any, o sigui que tingueu molta manía a la COPE però del Lleida es on en parlen almenys més que no a Catalunya Ràdio que no en parlen gens, però gens de gens, i això que sóc també barcelonista però es que es 100% Barça, i amb prou feines en parlen de l'Espanyol.

S'ha de tenir més respecte nois, que no es sempre el que vosaltres voleu, també hi ahn altres opiniuons igual de lliures i igual de respectables a als que heu d'escoltar, no dic compartir, però si no a insultar o a perdre el respecte, m'enteneu, oi???????

#91 sktasuna

sktasuna

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.164 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 julio 2005 - 07:59

JA ET VAIG DIR Q EL RESPECTE HA DE SER UNA COSA RESIPROCA JO TINC RESPECTE A LA COPE PQ LA COPE RESPECTE A LA GENT Q NO PENSE COM ELLS PERO NOI HEM PASO TOT EL MATI SCOLTANT LA COPE CASI CASI I T'ASEGURO Q DE RESPECTE CAP ALS Q NO SOM ESPANYOLS NO EN TENEN GENS NI MICA NOMES FAN Q INSULTARNOS I DIRNOS ROBIRISTAS I TONTERIES PER L'ESTIL EN CONCRET EL JIMENEZ LOSANTOS US RECOMANO Q UN MATI HO ESCOLTEU I RAPIDAMENT SABREU DE KINA IDEOLOGIA KINA RELIGIO I DE KIN PARTIT ES EN POCS MINUTS DE CONVERÇA D'ELL I JA VEUREU COM A TOTS ELS CATALANS INCLUIT AL PIQUE SOM CATALANISTES I REMARCO LO DE INCLUIT EL PIQUE Q ES DEL SEU PARTIT PREFERIT PutoPartit I LI DIU Q ES NACIONALISTA CATALA OJO LO SONAT Q STA EL COMENTARISTA DE RADIO. A I SI PARLEN DEL LLEIDA ES PQ FAN CONECCIONS AMB COPE LLEIDA NO PQ EN PARLIN EN L'HAMBIT D'ESPANYA SINO PQ PARLEN EN L'AMBIT LLEIDATA COSA QUE TB FA CATALUNYA RADIO EL QUE POT SER PASE ES QUE NO ESCOLTES GAIRE CATALUNYA RADIO I SI QUE ESCOLTES LA COPE PEPERO DE MERDA.

#92 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 07 julio 2005 - 08:09

Ara l'has clavada, JIMENEZ LOSANTOS es en concret un periodista home de lo mes de dretes que et puguis trobar, m'atreveixo a dit que no hi ah un altre com ell.
SKATASUNA l'has escoltat algun cop al programa 59 segundos? És brutal, allí si que es deixa anar d'una manera que fa quedasr a la COPE com uns fachas, i això no es veritat, no tots són així.
Segon, sí es cert que quan vinc per Lleida a treballar, connecten amb COPE LLEIDA i es quan escolto les notícies de la U.E. lleida, això es cert.

No entenc per què em dius Pepero de merda, primer de merdfa no en tinc res, primer un respecte, i segon no sóc del PP, sóc de CIU, tot i que hi ahgiun coses del PP que les trobi de lo més correctes no m'agrada de vegades com tracten o millor dit com foten els catalans al mateix sac a tots, de CIU DEL PSC DEL PP, al igual que el Sr.Jiménez Losantos, que inclou ttos els catalns com a Robiristes, sí es cert el que dius que ho fa i ho fa nefastament, i la caga constantment, no et fixes com a vegades diu coses que no són coherents, com lo del transvassament del Delta de l'Ebre en va dir de l'alçada d'un campanar.......
Ei, no t'emprenyis de veritat, mira, has vist que amb això t'he donat la raó però no em diguis merda ni res per l'estil que jo no t'ho he dit, i tampoc pepero. Aquí el que t'has equivocat ets tu, rectifica noi!!!!! :wink:

#93 BiLly_thE_KiD

BiLly_thE_KiD

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 698 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 julio 2005 - 09:01

sóc de CIU


Amb la teva ideològia votes CiU? I tu a mi em vols donar lliçons de polítika? Ke funciona mal al teu puto kap?

LONDON 2012

#94 NUMANTINO

NUMANTINO

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 julio 2005 - 10:34

es una pena que no haigui guanyat madrid s'ho mereixeia..i molt!! pero de manera indirecta no s'ha gunayat...ETA havia amenaçat als votants...son uns inutils..pero weno tenim dos intents mes tal com va dir el vostres amic maragall...bcn no va guanyar fins el 3º cop intentat...aixi k madrid encar te dos opotunitats mes i a la preopera estic segur k es conseguira ja que eta estara desmantelada..i cada cop ho esta mes..

PD: sktasuna...per el k dius d'autopistes..sasp perk catalunya es la autonomia española que mes peatges te..?? doncs perk el ser pioners es paga, els catalans van voler xulejar de vies rapides i tal..i amb la xuleria k se va tot arreu...pos a pasa el k a pasat...k lel estat español es han fet als puestos on no n'hi havia...i gratis...i es que lo bo sempre se fa esperar...

#95 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 julio 2005 - 12:31

Avere prou de fer victimisme que la culpa a set duns o de altres madrid a perdut i ja esta que u torni a intentar i punt

A mi el que em va fer gracia es allo que van dir despres de la guerra que el pp deia que gracies a lapollo a EEUU despres ells ens ajudarien en altres coses.... ja u vaig veure.... tots els vots dEEUU cap a londres o paris

Pero prou de buscar culpables ara ja es massa tardd

#96 sktasuna

sktasuna

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.164 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 julio 2005 - 09:18

Les autopistes que jo s'apigi la concecio les donen a madriz i no a catalunya priemer de tot segon les autopistes ni han que porten fetes lo menos 20 anys i jo crec que en 20 anys de pago ja ni ha prou per pagar akella autopista i totes les que s'en han fet, mira saps que penso jo que pasara que arribara un dia que catalunya fara com frança i alemanya que se'n han cansat de pagar les gracies dels espanyols i demes paisos europeus per un progres i a catalunya pasara aixo que ens cansarem de pagar les gracietes del nord d'africa.

A tu jimmi et dire que no cal que et demani disculpes si doncs es veritat aixo que dius de que no ets pepero no t'has de sentir identificat tot i que fas un tufillo a pepero que no te l'aguantes molt mes q a convergent que com be sabras el Mas Atur perdo el Artur Mas i convergencia son nacionalistes de dretes catalans sino vesten a la seu de lleida i de qualsevol lloc i veuras kina bandera oneje en els logos del sector juvenil de ciu i que en molts mitings electorals se'n poden veure apa noi no sigis hipocrita i no ten amagis no et reprimeixis que al final acabaras amb una ulsera a l'estomac, jo per mi que tu deus de ser geminis a l'horoscop i clar los dos besosns el malo que es convergent i el masmalo que es pepero reprimit.


Salut i nazi al taut
Visca el lleida i Visca catlunya

#97 Vlaovic

Vlaovic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.311 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 julio 2005 - 04:03

Millor q no hagi guanyant mireu la colla de xupopteros q van anar a Singapore per la candidatura!!! i tots de gratis :!: :!: :!:
Hagués estat la ruina del país :!: :!: :!: Tothom xupant del bote i natres pagant :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:

#98 Nasticboy

Nasticboy

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 154 mensajes

Escrito 09 julio 2005 - 07:19

si bajais si q reireimos todos como lo haceis contra madrid

#99 Guest__*

Guest__*
  • Anónims

Escrito 09 julio 2005 - 07:46

SKATASUNA m'atreeixo a dir que el que t'he dit ho he dit amb un to despectiu cap als teus pensaments i cap a la teva persona, ho reconec, sóc així de chulo si ho vols entendre així, ja ho dic jo que para chulo mi pirulo nene!!!!!!! Passo de tu perquè ets un perfecte.......INÚTIL!!!!! JAJAJAJAJAJAJAJ :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
De poilítica ets més curt que l'ostia nano, no tens ni puta per ni reputa idea, perquè a CIU sí que apaeixen banderes catalnes, ohhhhhhh, quin descobriment però no vol dir que tots estem totalemtn d'acord amb certs sectors del catalanisme radical d'ERC, evidentment tan sols faltaría!!!!
Com se't nota que ets Robirista eh???!!!!!! Jojojojojojojojojojjojo Es que em parteixo rient-me de tu noi, per mi el teu nivell intel.lectual no supera ni als dels homosapiens de l,'època Nearthental, jajajajajaja.
Bah, passo de tu hipòcrita!!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: 8) 8) 8) 8)

NASTICBOY, como vuelvas a meterte con el Lleida veràs, te lo advierto, una cosa es España, y de acuerdo que tendríamos que haber dado todo nuestro apoyo a la candidatura española, cierto es, pero tus palabras de que si descendemos nos lo tendremos merecido eso no "panteras", está clarito pablito!!!!!!! 8) 8) 8) 8) 8)

#100 roger0013

roger0013

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 638 mensajes

Escrito 09 julio 2005 - 08:23

A al COPE en el boletín de Segunda División parlen molt del Lleida com dels altres clubs, però parlen una mica en fitxatges, ampliació de capital, jo sento bastantes coses, moltes més que del Nàstic per exemple o del Terrassa aquest any, o sigui que tingueu molta manía a la COPE però del Lleida es on en parlen almenys més que no a Catalunya Ràdio que no en parlen gens, però gens de gens, i això que sóc també barcelonista però es que es 100% Barça, i amb prou feines en parlen de l'Espanyol.


A quin programa de la cope parlen del lleida... al que foten a ls 12 de la nit k parla nomes de futbol...
i a CataLUNYA RADIONO EN FAN KAP ESEPACITCART EN FUTBOL....




1 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 1 invitados, 0 usuarios anónimos