Ir al contenido


Foto
- - - - -

Madrid 2012????¿¿¿¿¿


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
108 respuestas en este tema

#41 virtualnastic

virtualnastic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 337 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 julio 2005 - 04:27

Al final ens endurem una sorpreseta i diran ''a la ville de moscow''
moltes vegades passen sorpresetes i els russus juntament amb els EEUU son els que tenen mes potencial a les olimpiades. Qui sap que passarà

#42 nacho

nacho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.191 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 julio 2005 - 04:31

joder, pero moscou van dir k nomes tenia un 1% de possibilitats de surtir escollida, es casi impossible¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

#43 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 julio 2005 - 05:23

Alcarràs 2012

#44 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 05 julio 2005 - 06:27

SÍ A MADRID 2012 CULLONS!!!!!!!!!1

RUBIO jo sóc culé, sí barcelonista, del Barça sí del Futbol Club Barcelons i vull que Madrid aixì com ens van donar soport els madrilenys en els JJOO de l'any 92 vull donar-lis amb ells en aquesta cansdidatura olímpica!!!

singuin01 Que cony dius que Espanya comença a la franja??? Quines chorrades dius, nano, jo sóc tant català com espanyol així que tan si us agrada com si no Catalunya és Espanya i sempre ho serà, així de clar ei, i parlo català, eh, a veure si baixem del núvol nois.

LLEIDA DA APOYO A LA CANDIDATA MADRID PARA ALBERGAR LOS JJOO DEL 2012!!!!!!!!! :wink: :wink: :wink: VAMOS MADRID!!!!

#45 blade

blade

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 23 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 julio 2005 - 08:23

Pues jo dono el meu suport a lleida 2016

#46 pikacho

pikacho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.912 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 julio 2005 - 08:26

Mes =. Els veure igualment per la tV :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

#47 ofermarss

ofermarss

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 816 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 julio 2005 - 10:09

No a Madrid 2012, perquè molts de que l'esperen son els del COE que ens van fer el boicot esperpèntic a Fresno amb l'Hoquei

vale Jimmy? NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

#48 roger0013

roger0013

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 638 mensajes
  • 3 topics

Escrito 05 julio 2005 - 10:22

Madrid va apoyar Bcn'92

Estaria bé k rekordessis pk els espanyols ens van donar suport i el k va kostar.
Els joks no s'han de celebrar a kap país imperialista i opressor.
Apart, el més important és garantir la seguretat dels esportistes. L'estat espanyol i francés estàn submergits en un konflikte d'alçament armat, mai es pot celebrar en akests països uns joks olímpiks.
I Jimmy, pensant k tots els independentistes votem els estafadors del poble d'ERC, l'únik k demostres la teva ignorància.

LONDON 2012

I londres n esta sumergit en un konflikte exmple... guerra......
Paris 20012

weno k kada un dongui la seva opìnio... la meva no te res de politic crec que paris esta perfktamnet progtegida i segura !!

Lleida 2020!!!!
Crec que es la millor!!

#49 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 julio 2005 - 10:31

No a Madrid 2012, perquè molts de que l'esperen son els del COE que ens van fer el boicot esperpèntic a Fresno amb l'Hoquei

vale Jimmy? NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO



L' has clavat xD si ets català has d' apoiar primer i abans ke tot al a teva terra, i no amb uns ke ens van donar pel cul a Fresno de manera vergonyosa, nomes per aixo ja no val la pena apoiar a madriz2k12,

PD: El meu nick es Shinji01, pero em pots dir xinxi com fa el JN i molts altres. xD

Salut i Força Lleida!!!!

#50 sktasuna

sktasuna

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.164 mensajes
  • 3 topics

Escrito 05 julio 2005 - 10:39

akest tema ja es va parlar i continuo donantli suport a madrid 2012 ja que es la capital del vostre pais España o per lo menos el meu..pero penso que tots els catalanistes independentistes sou uns garrepes i uns egoistes...paris, london o moscú k dieu alguns..va donar algun suport a barcelona 92? i madrid i la resta de españa? doncs persno que ara els catañlanests haurieu de tornar el favor.. a mes tmbe benficia el turisme de catalunya i bCN ja que esta dintre d'españa i la gent k ve d fora te mes llocs per visitar, tots hi sortim guanyant


QUE TOTS ELS CATALANISTES HEM DE TORNAR EL FABOR? EL FABOR DE QUE DE QUE POSESIN AL JUTGE BALTASAR GARZON A DETENIR GENT DE L'ESQUERRA INDEPENDENTISTA CATALANA, EL FABOR DE QUE DE QUE CASUALMENT EL ANY DE LES OLIMPIADES A BCN HI HAGESIN LES MAJORS MORTS PER DROGA A BARCELONA LA MAJOR NETEJA QUE SA FET MAI A L'HISTORIA DE TOXICOMANS ASSASSINANT-LOS PROPORCIONAT DROGA ADULTERADA.
JO DESDE LA MEVA HUMIL POSICIO DIC NO A LA CANDIDATURA DE MADRIZ 2012. TINDRAN EL MEU FABOR QUANT ELS POLITICS SIGIN VERDADERAMENT DEMOCRATICS I DEIXIN VIURE EN LA LLIBERTAT QUE ELS POBLES DESITJIN PERQUE DEMOCRACIA ES ACCEPTAR EL QUE DEMANA LA GENT INTENTANT ARRIBAR A ACORDS I DEMOMENT EL POBLE DEMANE VOTANT A PARTITS NACIONALISTES CATALANS COM PUGIN SER ERC CIU ICV I UN BON SECTOR DE PSC I A MADRIZ NO VOLEN DONAR AIXI QUE DESDE CATALUNYA NO ELS DEVEM RES MES AVIAT ENS HAURIEN DE DONAR ELLS A NALTRES QUE PER ALGO TENIM A BCN AMB TOTES LES CARRETERES DE PAGO MENYS 2 I A MADRIZ ES AL REVES TOTES LES CARRETERES SENSE PEATGS MENYS DOS AIXI QUE RES DE RES.

NO A MADRIZ 2012

#51 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 1 topics

Escrito 05 julio 2005 - 10:42

NO A MADRID 2012 i punto!

#52 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 julio 2005 - 10:47

Skatasuna, aixo dels toxicomans no ho sabia, sabia ke habien fotut fora a un munt de gent ke vivia on esta ara la villa olimpica (si no vaig errat allo abans era un suburbi ple de toxicomans i putes i coses d' estes)

#53 lleida_endavant

lleida_endavant

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.249 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 julio 2005 - 11:06

M'uneixo:

NO A MADRID 2012! :lol:

#54 virtualnastic

virtualnastic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 337 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 julio 2005 - 11:07

Pq em d'anar a favor d'una canditatura que li va pendre a Sevilla injustament?
Pq em d'anar a favor d'una candidatura que ens va treure de l'hoquei internacional a Fresno l'any passat, en uns actes penosos per part de la part espanyola, que no es van complir les normes i es va jugar brut
Pq em d'anar a qui ens tracta de que no som solidaris quan Catalunya perd a cada segon 490€ en benefici del pais del costat¿
Pq?
Senzillament, NO A MADRID 2012
PD: Jo no generalitzo ni dic en el meu cas seria ''catalunya don't supports ma.........'' Respecto els catalans que estan a favor de 2012, el que no trobo be esque una persona generalitzi i vagi com ''la veu de catalunya'' dient la seva opinio englobant a tots els catalans

#55 nacho

nacho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.191 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 julio 2005 - 11:07

falten poc mes de 13 hores per la decisio final :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


a la ville de............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

#56 ofermarss

ofermarss

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 816 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 julio 2005 - 11:15

....................París!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

#57 nacho

nacho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.191 mensajes
  • 3 topics

Escrito 05 julio 2005 - 11:18

jejejejejejeje...

...................... MOSCOW¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Pero es impossible¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

#58 virtualnastic

virtualnastic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 337 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 julio 2005 - 10:13

De segur que Moscow encara te opcions, sino s'hagessin retirat ja.
PD: Per cert, el video de presentacio de madrid 2012 ha estat més hortera i si algu ho ha vist, al final han surtit varis futbolistes de la ciutat, tots del rmadrid. Que passa? Que no existeix l'atletico de madrid a la capital?

#59 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes

Escrito 06 julio 2005 - 10:39

mes ke atletico es el patetico xDDD

PD: EL video era una mica cutre, i lo pitjor es el See You in madrid, dios aixo es penos colega xDDD, i el Julio Iglesias, ke ous i pinta alli? com es nota ke espanya te grans esportistes de la clase de Alejandro Sanz, Julio Iglesias i Pedro Almodovar xdddddd

#60 nacho

nacho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.191 mensajes

Escrito 06 julio 2005 - 11:21

ja falta menys e.................... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos