Ir al contenido


Foto
- - - - -

TV3 i el Barça


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
49 respuestas en este tema

#41 bernard

bernard

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 395 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 junio 2005 - 07:25

dons el mateix per TVE si seguim aixi


x axo fan noche de fiesta pq no miren audiencia ejejje

#42 pacense

pacense

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 54 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 junio 2005 - 08:34

hombre creo que tv3 se pasa mucho con los equipos catalnes en general. Solo barça y barça y mas barça, no es porqué yo sea del madrid però es que tv3 parece mas la tele del barça que no una televisión publica.
A mi particularmente tampoco me gusta nada pero en fin.

#43 Duff_126

Duff_126

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.919 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 junio 2005 - 09:12

Hi estic d'acord, tot i que aquest Sergio Fidalgo és un impresentable; ai ai, es que TV3 com està anant des de que els sociates hi van col·locar el seu amic exministre Joan Majó..... :evil:



totalment d'acord amb tu .

#44 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 02 julio 2005 - 11:22

el majo aquest no es va presentar com a president del barça??

#45 BalaFiero

BalaFiero

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.062 mensajes
  • 1 topics

Escrito 02 julio 2005 - 12:03

el majo aquest no es va presentar com a president del barça??


No, no és el mateix Majó.

#46 Duff_126

Duff_126

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.919 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 julio 2005 - 01:55

Doncs jo penso k encara gracies que sortim , TV3 es a Barcelona per lo tan tenen tot el dret a fer tantes hores com vulguin del barça , i si es vol parlar del Lleida moltes hores al dia doncs que u fasin per TVLLEIDA i que sudin del barça , jo o veig normal , ara que xarreson una mica mes del lleida no faria mal a ningu

#47 yasu

yasu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.628 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 julio 2005 - 02:05

Doncs jo penso k encara gracies que sortim , TV3 es a Barcelona per lo tan tenen tot el dret a fer tantes hores com vulguin del barça , i si es vol parlar del Lleida moltes hores al dia doncs que u fasin per TVLLEIDA i que sudin del barça , jo o veig normal , ara que xarreson una mica mes del lleida no faria mal a ningu

Que te que veure que estigui a Barcelona,es una televisió AUTONOMICA,i la paguem tots els catalans

#48 Pau

Pau

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 345 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 02 julio 2005 - 02:29

Raó no li falte a ningú perke tv3 es molt centralista, pero es que això passa en tot el que fa referencia a Catalunya (politica tmbe)....a Catalunya son mes centralistes que a Espanya inclús...
Pero joder eske cada cosa que fa tv3 es criticada!! Nose jo no es que estigui a favor de tot akest centralisme, pero com a dit akell del nastic ells també han de mirar els beneficis...Jo conec una persona que va treballar a tv3 al departament d'esports i es veu que hi ha mes gent de l'espanyol de la que ens pensem...pero la pela es la pela...que trist...


LLEIDA INDEPENDENT!!! jajaj :D

#49 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 julio 2005 - 02:50

Aquestos son mol peseteros i posen el que la majoria vol veure i clar a barcelona i a moolta mes gen i sempre el que ells volen vere es majoria

Menys pela i mes sentimen per tots collons

#50 camil

camil

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 88 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 julio 2005 - 03:43

La veritat es que si que TV 3 s'esta pasant una mica amb el barça pero nosaltres ni queixant-nos no hi podrem fer res, si no es cas que tingui que desapareixer l'equip, cosa que es impossible perque els hi sobra els calers. :cry:
Pero tampoc ens ha d'importar molt ja que tenim una web tant magnifica com aquesta que ens informem a tot moment. :wink:




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos