Ir al contenido


Foto
- - - - -

TV3 i el Barça


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
49 respuestas en este tema

#21 JN

JN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.958 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 junio 2005 - 02:02

trankil Mob, pero avere on fikes los dits.. :P:P:P aveure si set pase aviat ;)

#22 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 27 junio 2005 - 04:09

Avui han obert els esports amb les noves equipacions blaugrana. Inclús sense notícies d'alt interès (renovacions, nous fitxatges, baixes...) s'ho fan anar bé per parlar del Barça devant de tot el demès. No trobo malament que ho ensenyin, el que trobo poc correcte és que li donguin tanta importància. Tot i que aquest any lluiràn una senyera, caldrà veure com s'ho prenen els culers lo de la publicitat de "Pekin 2008" o com es prenen els culers de fora de Catalunya lo de portar una senyera, o és que nomès hi ha culers catalans?... Ho trobo un fet força "xocant".

Crec que hagues estat més maco i correcte mostrar a l'inici de la secció les diferents eufòries dels equips catalans que han assolit la 2a B. Si no recordo malament dels 20 equips del grup, 9 són catalans.

#23 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 27 junio 2005 - 06:15

A veure, com a barcelonista m'agradaría donar la meva opinió:

Prier lo de Papa Eto'o va ser un reportatge molt interessant perquè es va veure com es adorat el Eto'o al seu país i com es viu el futbol al Camerún, fins aquí res a dir perquè he de recon``eixer que l'Eto'o es un tio molt generós i dóna molts diners al seu país pert què els nens i nenes no passin tantes penúries econòmiques i almenys puguin fer algo d'esport. A més es veia com nens jugàven pràcticament als carrers de les grans ciutats del Camerún. Fins aquí tot correcte amb TV3.

Lo que estic radicalement en contra d'aquesta puta merda de canal es amb lo de les classes el Barça, i us ho diu un culé que ja porta més de deu anys com a soci del F.C.Barcelona, com ho sóc jo. Això noooooooo, per què no? Doncs per què em sembla un insult cap a la resta d'equips catalsn professionals com són l'Espanyol (per desgràcia però es així), el Lleida i el Nàstic (un altre que per mi es com si fossin aficionats,tan sols cal veure aquella merda de camp que ténen, jejejeje :lol: :lol: :lol: ).

Clar, hi ha una cosa a dir: TV3, la puta merda de TV3 tan sols l'interessen els diners i l'audiència, RES MEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSS!!!!!!!! És lamentable i trist dir-ho però es així. I no solametn això, sinò credc que disfruten restrasmentent solament els partits del Barça i no els de la resta d'equips catalans.
Mireu, tinc algun contactet, pel que he sentit TV3 reb en tema marqueting, la publicitat que du el Barça al braç de les samarretes que volen que sigui l'sponsor oficial del club. Son rumors però...........VEIENT EL QUE HI HA.............NO HO DESCARTEU!!!!!!!!!

PUTA I REPUTA TV3!!!!!!!!!!!!!! :x :x :x :x
ANÉU A PRENDRE PEL CUL CABRONS!!!!!!!!!!!!!!! :evil: :evil: :evil: :evil:

#24 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 27 junio 2005 - 06:15

A veure, com a barcelonista m'agradaría donar la meva opinió:

Prier lo de Papa Eto'o va ser un reportatge molt interessant perquè es va veure com es adorat el Eto'o al seu país i com es viu el futbol al Camerún, fins aquí res a dir perquè he de recon``eixer que l'Eto'o es un tio molt generós i dóna molts diners al seu país pert què els nens i nenes no passin tantes penúries econòmiques i almenys puguin fer algo d'esport. A més es veia com nens jugàven pràcticament als carrers de les grans ciutats del Camerún. Fins aquí tot correcte amb TV3.

Lo que estic radicalement en contra d'aquesta puta merda de canal es amb lo de les classes el Barça, i us ho diu un culé que ja porta més de deu anys com a soci del F.C.Barcelona, com ho sóc jo. Això noooooooo, per què no? Doncs per què em sembla un insult cap a la resta d'equips catalsn professionals com són l'Espanyol (per desgràcia però es així), el Lleida i el Nàstic (un altre que per mi es com si fossin aficionats,tan sols cal veure aquella merda de camp que ténen, jejejeje :lol: :lol: :lol: ).

Clar, hi ha una cosa a dir: TV3, la puta merda de TV3 tan sols l'interessen els diners i l'audiència, RES MEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSS!!!!!!!! És lamentable i trist dir-ho però es així. I no solametn això, sinò credc que disfruten restrasmentent solament els partits del Barça i no els de la resta d'equips catalans.
Mireu, tinc algun contactet, pel que he sentit TV3 reb en tema marqueting, la publicitat que du el Barça al braç de les samarretes que volen que sigui l'sponsor oficial del club. Son rumors però...........VEIENT EL QUE HI HA.............NO HO DESCARTEU!!!!!!!!!

PUTA I REPUTA TV3!!!!!!!!!!!!!! :x :x :x :x
ANÉU A PRENDRE PEL CUL CABRONS!!!!!!!!!!!!!!! :evil: :evil: :evil: :evil:

#25 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 27 junio 2005 - 06:15

A veure, com a barcelonista m'agradaría donar la meva opinió:

Prier lo de Papa Eto'o va ser un reportatge molt interessant perquè es va veure com es adorat el Eto'o al seu país i com es viu el futbol al Camerún, fins aquí res a dir perquè he de recon``eixer que l'Eto'o es un tio molt generós i dóna molts diners al seu país pert què els nens i nenes no passin tantes penúries econòmiques i almenys puguin fer algo d'esport. A més es veia com nens jugàven pràcticament als carrers de les grans ciutats del Camerún. Fins aquí tot correcte amb TV3.

Lo que estic radicalement en contra d'aquesta puta merda de canal es amb lo de les classes el Barça, i us ho diu un culé que ja porta més de deu anys com a soci del F.C.Barcelona, com ho sóc jo. Això noooooooo, per què no? Doncs per què em sembla un insult cap a la resta d'equips catalsn professionals com són l'Espanyol (per desgràcia però es així), el Lleida i el Nàstic (un altre que per mi es com si fossin aficionats,tan sols cal veure aquella merda de camp que ténen, jejejeje :lol: :lol: :lol: ).

Clar, hi ha una cosa a dir: TV3, la puta merda de TV3 tan sols l'interessen els diners i l'audiència, RES MEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSS!!!!!!!! És lamentable i trist dir-ho però es així. I no solametn això, sinò credc que disfruten restrasmentent solament els partits del Barça i no els de la resta d'equips catalans.
Mireu, tinc algun contactet, pel que he sentit TV3 reb en tema marqueting, la publicitat que du el Barça al braç de les samarretes que volen que sigui l'sponsor oficial del club. Son rumors però...........VEIENT EL QUE HI HA.............NO HO DESCARTEU!!!!!!!!!

PUTA I REPUTA TV3!!!!!!!!!!!!!! :x :x :x :x
ANÉU A PRENDRE PEL CUL CABRONS!!!!!!!!!!!!!!! :evil: :evil: :evil: :evil:

#26 Piparata

Piparata

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.423 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 junio 2005 - 06:17

TOTS UNITS TOTS UNITS PUTA TV3

#27 BiLly_thE_KiD

BiLly_thE_KiD

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 698 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 junio 2005 - 06:48

A mi em suda la polla k buskin audiencia. Akesta put@ merda tele la paguem tots els katalans. I no és un tema només esportiu, succeeix en tots els àmbits de la televisió públika katalana (la radio la trobo prou korrekta). Si volen audiència k la facin privada i k parin de foter-nos el pél i els diners. La kulpa és d'akest putos feixistes sociates centralistes i regionalistes que dirigeixen TVC.
Ja podem keixar-nos formalment, k no ens fotran ni kas. Tant de bo algú faci volar algún repetidor de tvc de les terres de ponent. Kom sempre i desgraciadament la violència es l'únika manera de k t'eskoltin.

#28 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 27 junio 2005 - 07:00

Vinga vinga jo m'uneixo: PUTA TV3 PUTA TV3 PUUUUTA TV3!!!!!!!! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

#29 ofermarss

ofermarss

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 816 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 junio 2005 - 09:32

haurem de fer una manifestació totes les aficions d'altres equips de catalunya, contra TV3, i altres....

#30 yasu

yasu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.628 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 junio 2005 - 09:52

Lo de la final d´hockei patins Reus-Barça va ser bonissim va el camara i enfoca la pancarta "Barça Tv3 la mateixa merda es"no van cambiar de plano rapid n´hi res el camara,i desprès es sentien tota l´estona cantics contra TV3 el locutor tenia que estar parlan tota l´estona perquè no o sentisem els televidents.
Es veu que a Reus pensen el mateix que nosaltres de TV3!!!

#31 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 junio 2005 - 10:59

xDDDDDDDDDD...

P,S.- Disculpeu tortes les errades q pugui rtoindre durant xo he tingut un petit accident als dits, duc les mans venades i no puc quasi escriure.


Merda les empremtes!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol:

#32 Nasticboy

Nasticboy

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 154 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 junio 2005 - 12:37

a mi tb me podria dar un billete de 500 euros el tio ese.

#33 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 junio 2005 - 04:12

a mi tb me podria dar un billete de 500 euros el tio ese.


Webmaster, treu-li el Avatar a aquest tio! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

#34 virtualnastic

virtualnastic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 337 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 junio 2005 - 05:06

Millor que no us hi fiqueu amb ell pq sino comensara a penjar fotos despanya (com ja ha fet) i fotos fascistes.
El millor es el silenci amb aquest tipus de gent. No m'agradaria que aquesta pàgina quedes tacada d'ell com esta passant a nasticmania malauradament

#35 Guest__*

Guest__*
  • Anónims

Escrito 28 junio 2005 - 05:25

Que penji coses d'Espanya no ens hauría de provocar això son les subnormalitats que dius tú, amb el que sí em fotría amb ell perquè es del Fàstic, amb això sí que vaig contra del NASTIKBOY, de lo d'Espanya res, aveure si et dones compte que no tots pensem com tu, incult!!!!!!! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Respecta les altres maneres de pensar payasso!!!!! :twisted: :twisted:

Una altra cosa:Respecte a lo e TV3 i el Barça ja he dit clarament que el canal asquerós no té res a veure amb el Barça, Tv3 ho intenta però el Barça de moment i ben fet es fa el longuis. :wink: :wink: :wink: :wink:
Entenc la reació de la gent de Reus, i la comprenc perquè les finals de hochey, sense ser-ne seguidor han estat una mica polèmiques i amb desicions arbitrals bastant a favor del Barça, ho reconec. Entenc als del Reus, la veritat, jo estaría igual si fos al revés, ya te digo. 8) 8) 8) 8)
BARÇA NO ES TV3, PER SORT, BARÇA ES BARÇA I PUNT
PUTA NASTIC I PUTA TV3!!!!!! :evil: :twisted: :evil: :twisted:

#36 josemi007

josemi007

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 122 mensajes

Escrito 28 junio 2005 - 05:29

lo de la put@ TV3 es increible,ahir miro un segon el 3 punts de merd@ i resulta k donaven en directe la roda de prensa de una junta del barça,joder kom si no tinguesin res millor k fer,apart de no criticar res ni dir k el k estan fent venentse part del patrimoni es tapar els forats k tenen i mes gran k seran despres de doblar fitxes!!aixo si si nosaltres debem 300 millons a 2b ells poden fer elk vulguin k una mika despeculacio o pelotaso i avall va

#37 Guest__*

Guest__*
  • Anónims

Escrito 28 junio 2005 - 05:32

Tot i ser culé com sóc, quanta raó tens JOSEMI, vamos l'has clavada nano!!!!!!! :wink: :wink:

#38 blueboy

blueboy

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 409 mensajes

Escrito 28 junio 2005 - 05:48

jo no hi stic d'acord no poden fer papa kameni paerq al camerun no existeix papa kameni


Si ho fessin, s'ho miraria molta gent?
Que vol la TV3? Audiencia (a conseqüencia $) o que tothom estigui content veient ''La classe del Hospitalet'' veient un jugador que nomes el coneixen els aficionats a dit equip.
Sempre per davant estaran els diners, ens agradi o no i a aixo no si pot fer res


No tens pas raó. Que és TV3, una tele pública, no? per molt que diguis d'audències i tonteries és una tele de tots i que paguem tots, així que una mica de dignitat, collons, que estan rallant el fanatisme. És normal que al TN és parli més del Barça en els esports, que al gol a gol tambés es parlés més del Barça, però lo que no és normal es fer la classe del Barça, que cada dos setmanes et facin un reportatge d'un jugador del barça, que toca ara, hijito ronaldinho? i tampoc és normal que en qualsevol programa de TV3, encara que no sigui d'esports, es parli cada 5 minuts del Barça. És molt fastigós.

#39 bernard

bernard

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 395 mensajes

Escrito 28 junio 2005 - 06:24

si tv3 es una tv publica no ha de mirar audiencia.

#40 virtualnastic

virtualnastic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 337 mensajes

Escrito 28 junio 2005 - 06:56

dons el mateix per TVE si seguim aixi




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos