Ir al contenido


Foto
- - - - -

Proposta a tots els de la web


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
35 respuestas en este tema

#21 Duff_126

Duff_126

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.919 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 junio 2005 - 08:39

Estaria molt be , avere si entre tots els em d fumbre fora

#22 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 junio 2005 - 09:40

Estic en contra de qualsevol actitud que signifiqui un abús. La policia, es digui Policia Municipal, Mossos d'Esquadra o Guàrdia Suissa del Vaticà, es una entitat creada per donar un servei al conjunt de la societat. Els abusos d'autoritat delaten un baix nivell de professionalitat per no dir un poc sentit de responsabilitat. El respecte de la ciutadania no es guanya amb demostracions de força desporporcionada, amb persecucions a un col.lectiu determinat, sinó amb l'exercici digne i professional de la responsabilitat que els hi ha estat lliurada.

Els Mossos d'Esquadra no son només la Policia de Catalunya, son una institució reivindicada historicament pel país. Per tant si es produeixen situacions d'abus han de ser denunciades més que mai, per que no hem esperat tres segles per recuperar un cos policial propi que no sigui un modèl d'eficàcia i professionalitat. Estic a favor de de denunciar públicament les conductes abusives, per que siguin erradicades, per que els seus inductors siguin sancionats, per evitar un divorci entre societat civil i Mossos, en definitiva per evitar que passi el que ha estat passant a Berga els darrers mesos, amb el resultat tragic que tots coneixem.


SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#23 azidman

azidman

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 junio 2005 - 09:44

Conta amb mi Tucho.

#24 MIKICOG

MIKICOG

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 junio 2005 - 10:10

La propuesta se puede echar hacia delante pero no nos haran ningun caso, igual hasta se mofan de nosotros. Tengo varios amigos mossos y no digo todos pero son chulillos y prepotentes.

#25 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 06 junio 2005 - 05:41

GRÀCIES COMPANY ILERDENSE. :wink: :wink: :wink:

Com molt bé ha dit ell, que us pense4u que el club no sap els incidents que ha passat amb la policia o què? Que jo sàpiga em sembla que el Lleida no es llepa el dit justament amb aquests fets perquè ja li han costat massa cars i masses multes aquesta temporada.

TUCHO ESTAS FENT QUE ELS MOSSOS US AGAFIN MANÍA, PERÒ DE VERITAT, EH???????!!!!!!!!!!!!!

VOSALTRES MATEIXOS.............QUIEN SIEMBRA MAL, RECOJE TEMPESTADES QUE DIU LA DITA!!!!!

#26 Piparata

Piparata

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.423 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 junio 2005 - 05:47

Simplemente em trenco :lol: :lol: :lol:

#27 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 junio 2005 - 06:19

Jimmy si els mossos em tenen mania a jo jo encara en tin mes...... com pot ser que prenguin una bossa de papers no evitin incidents i en comptes de mirar de tant en tant a les grades es toquin els ous?

#28 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 1 topics

Escrito 06 junio 2005 - 07:21

TUCHO, m'estàs donant la raó altre cop!!!!!!!!!!!!!!!! Ho veus??? jejejejejeje

CAMBIA DE ZONA HOME, QUE NO T'ENTERAS CONTRERAS!!!!!!!!!! (De bon rollo, eh).
Si véns a la zona de lateral, als seients blancs, veuràs com allà, almenys als partits que he anat jo, no hi he vist cap incident i tot correcte i bé.

Fes-me cas, cambia de zona, corres perill!!!!!!!!!!!
Ara no t'en vagis amb els de Fum Blau tampoc, eh?????!!!!!! entre poc i massa, on sóc jo va com la seda, potser hi ha molta gent gran, però ja m'he fet amic de varis i de puta mare!!!!!!!!!!!!!!!!

#29 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 junio 2005 - 07:31

de 93-95 que anava a l lateral del 95 al 2004 a la tribuna i aquesta temporada mitja al gol nor i mitja al gol sud e nat a tot arreu jo..... no estic al canto de cap penya pero aixo si a prop de la porteria del gol nord i de momen no crec que canvia..... encara que estic obert a totes les propostes jeje

#30 Espontani

Espontani

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.585 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 junio 2005 - 07:39

per evitar un divorci entre societat civil i Mossos


Això ja està succeïnt i amb el seu gran talent cada dia estan conseguint que el divorci sigui més gran.

La justicia sempre estarà a favor del mosso, i a lleida, concretament en actes esportius ja hi ha al voltant de 10-15 víctimes d'abusos d'aquesta mena. Víctimes que també penso que s'haurien d'organitzar per denunciar-los públicament com ja estàn fent algunes persones a títol individual.

I pel que he vist amb els meus ulls, sembla que la cosa vé de dalt i això té més dificil solució.

#31 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 06 junio 2005 - 08:15

ESPONTANI, saps que vaig llegir un article a LA VANGUARDIA, on sortien persones tant de Lleida com sobretot de Girona i del centre de la província de Barcelona on deien que els mossos tan sols es porten, entre cometes bé a les capitals de província. Com pot ser si tu ets de Lleida ciutat, que els critiquis tant? Home, si fossis de Tremp o de Sort, mira, injustificablement però..........L'article ho cantava per si sol, ahí estava.

#32 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 junio 2005 - 08:59

Pos a alcarras mai ma passat res am ells pero al camp desports si

#33 Antonio

Antonio

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 22 mensajes
  • 4 topics

Escrito 06 junio 2005 - 09:14

Els mossos nomes fan la seva fenya.

#34 REDMON

REDMON

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.444 mensajes

Escrito 06 junio 2005 - 11:37

doncs no sembla mol complicada la seva feina.XD

#35 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes

Escrito 06 junio 2005 - 11:41

redmon posa la foto que els vas fer tocanse els ous
jeje

#36 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes

Escrito 07 junio 2005 - 04:12

ESPONTANI, saps que vaig llegir un article a LA VANGUARDIA, on sortien persones tant de Lleida com sobretot de Girona i del centre de la província de Barcelona on deien que els mossos tan sols es porten, entre cometes bé a les capitals de província. Com pot ser si tu ets de Lleida ciutat, que els critiquis tant? Home, si fossis de Tremp o de Sort, mira, injustificablement però..........L'article ho cantava per si sol, ahí estava.

pos jo les vacances les vaig a pasar a un poble del segria sud, almatret. alli no venen ni dos vegades per setmana i si venen... pos tu no sas lo be que sesta alli!!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos