Ir al contenido


Foto
- - - - -

Proposta a tots els de la web


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
35 respuestas en este tema

#1 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 junio 2005 - 04:00

Durant lany e sentit una vegada si una altra tb queixes dalguns fets que els mossos an actuat de manera poc adequada per no dir gens..... perque no enviem un email de queixa a la unio esportiva lleida amb tots els exemples viscuts per nosaltres malein els mosso.... ja se que ens faran un cas casi nul pero al menys el club sabria com estem la gent que es passa un mun dores parlan del lleida per aqui

#2 juanma369

juanma369

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 junio 2005 - 04:31

Si ens fiqem dacord tots plegats en fer-ho, estarie molb!

#3 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 3 topics

Escrito 01 junio 2005 - 04:45

TUCHO, seràs molt bon tio i et tinc molt en consideració, però t'agrada fotre maranya sempre que pots eh? Però tu no t'asseus a tribuna, doncs ja està!!!!!!!!!! Què voleu, què busqueu???????? :evil: :evil: :evil: :evil:

Segon, el Lleida no us fotrà però ni reputo cas, o sigui, que es una tontería que el club s'esforci en un tema que em sembla que ni l'importa si voleu que us digui la veritat.

I tercera, jo tinc molt bona relació amb els mossos perquè jugo a futbol els dimecres, o sigui aquest vespre, bé, estem junts en una lliguet que he organitzat jo mateix i són gent extraordinària, i la toquen..........Buffffffffffffffff, van líders i destacats i quedaràn campions de carrer!!!!!!!!!!!!!!! DEIXEU-LOS TRANQUILS COLLONS!!!!!!!!! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Aquest post: DIRECTAMENT A LA BASURA, PUES!!!!!!!

#4 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 01 junio 2005 - 04:47

DONCS A MI EM SEMBLE BE

#5 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 01 junio 2005 - 04:52

TUCHO, seràs molt bon tio i et tinc molt en consideració, però t'agrada fotre maranya sempre que pots eh? Però tu no t'asseus a tribuna, doncs ja està!!!!!!!!!! Què voleu, què busqueu???????? :evil: :evil: :evil: :evil:

Segon, el Lleida no us fotrà però ni reputo cas, o sigui, que es una tontería que el club s'esforci en un tema que em sembla que ni l'importa si voleu que us digui la veritat.

I tercera, jo tinc molt bona relació amb els mossos perquè jugo a futbol els dimecres, o sigui aquest vespre, bé, estem junts en una lliguet que he organitzat jo mateix i són gent extraordinària, i la toquen..........Buffffffffffffffff, van líders i destacats i quedaràn campions de carrer!!!!!!!!!!!!!!! DEIXEU-LOS TRANQUILS COLLONS!!!!!!!!! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Aquest post: DIRECTAMENT A LA BASURA, PUES!!!!!!!



PERO SI EL Q SEMPRE FIQUE MARANYA ETS TU


A LABASURA I TINDRIAS Q ANAR TU

#6 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 01 junio 2005 - 04:53

pffffffff!! Jo flipo amb els post del jimmy jump, Com s'ens pot haber colat aquest personatje al foro? Moció de Censura ja! :lol: :lol:

#7 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 01 junio 2005 - 04:59

Aquest foro és LLIURE I OBERT A TOTES LES EXPRESSIONS, que jo recordi, clar...........Lo que em sembla que no us agrada que us diguin les veritats i ja està.
Au, ja no opino més d'aquestes chorrades. Apa, adéu!!!!!!!!! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

#8 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 junio 2005 - 05:33

home, el ke busca maranya ets tu jimmy, el tucho simplement ha fet una proposta, ke personalment penso ke te molta rao, i tu has carregat contra ell d' una manera molt poc correcta, ademes ke te a veure a ke els mossos jugin be a futbol (cosa ke trobo normal xq han de tindre una preparacio fisica optima) i ke siguin bones persones fora de la seva feina, amb el ke fassin un cop s' han posat el uniforme de mosso, un mosso sense uniforme i placa no es ningu, pero un cop dintre de l' uniforme i la placa, la cosa canvia, o no has sentit mai akella mitica frase de ke el poder corromp?

#9 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 junio 2005 - 05:36

Jimmy no se que te a veure a la tribuna pero jo tots els anys e set soci dalli enguany es el primer any que vaig al gol.... no busco maranya em vaig passar un bon rato fen papers per tirarlos, no perque uns desgraciats mels prenguin..... i si tu tens amics alli no vol dir que facin be la seva feina, clar que no els atacaras als amics pero jo no en tin i per tan puc ser imparcial, creute que no u faig per gust

I si aquest foro es lliure com tu dius,macaves de contradir en lo de buscar maranya

#10 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 01 junio 2005 - 05:39

Sou molt injustos amb ells :( :( :( :( :( :( :( :(

És un consell: Si no voleu que us agafin més manía, no feu res ni digueu res al Lleida. Intentaré trucar al Lleida i a veure que esbrino....... :wink: :wink: :wink:

Fan la seva feina i punt, com vosaltres, si treballeu, fareu el que us manen els vostres jefes, oi? A mi em costa molt, acceptar ordres directes del meu jefe, i a vegades li recrimino però he de callar. Menys mal que vaig conduint amb la meva furgoneta tot el dia i el veig un cop al dia, buffffffff....... :) :) :)

#11 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 junio 2005 - 05:47

Jimmy pendre els papers es la seva feina? pos aixi la fan malamen perque al gol nord totom menys el redmon i jo teniem papers? o an fet malamen de pendrem els papers a jo o an fet malamen de no pendrels als altres

#12 qaixal

qaixal

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.320 mensajes
  • 11 topics

Escrito 01 junio 2005 - 05:51

Em pensava que no tornaries a opinar....

Aqui Jimmy em sembla que no s'he esta questionant als mossos persona (jo que consti no he tingut cap problema amb ells) i tampoc que siguin bones o males persones (segur que com en tots els colectius hi ha persones de puta mare i d'altres que deixen molt que desitjar). L'unic que s'esta parlant aqui es que les seves actuacions dins el camp no són les correctes segons els pensaments de la gent que escriu el post. El problema no esta amb la persona que es mosso, si no amb el col·lectiu i les seves ordes.
Clar que segueixen les ordes que els manen, i les indicacions que els donen els seus jefes, pero es veu que aquestes coses que fan no agraden a cert sector del camp.
Aixi que no t'esforcis a defensar al mosso persona, al treballador, al que hi ha davall de la gorra... que de sobre s'enten que es un manat i nomes fa que cumplir el que li diuen, aqui el unic que es fica en dubte es que aquestes directrius que segueixen siguin les correctes.

Aixo si, no se quin poder te el club sobres aquestes coses.... segurament cap.

Aixo si, recordar que els mossos estan al servei de la societat.

#13 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 junio 2005 - 06:28

Jo tambe conec gent que es mosso pero no le vist mai treballar el qu fa i tal perque ens veiem molt poc pero espero que no sigui com els del lleida.... no mimporta si son simpatics amb els seus amics sino que facin la seva feina cobren per algo no per jugar a futbol

#14 sktasuna

sktasuna

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.164 mensajes
  • 9 topics

Escrito 01 junio 2005 - 06:35

Que se'n vagin a berga q alla en falten.

#15 NUMANTINO

NUMANTINO

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 junio 2005 - 07:17

Que se'n vagin a berga q alla en falten.



sisi aixo mateix!! no se si en faltaran o s'amagaran pero la questio es que per tirar paparets , entrar botzines i tirar alguna ampolla al camp son els primers en buscarte la ruina i foterte tant com volen en menys de 5 minuts,pero clar a la que hi ha baralles parilloses navallades i armes per mig...ells no en volen saber res es mes , tarden mitja hora...quina vergonya! d'aixo se'n diu un cos policial? aixo es un cos de xulos cagats i escackejats! son uns gallitos contra els mes debils fan el k volen...i a la k hi ha gent perillosa per mig no volen fer res. que treballin i no es pasejin tot el dia amb el cotxe i se fotin esmorzars d'una hora que no paguem impostos per uns sous de 1500€ o 1800€ de uns mercenaris eskakejats.

#16 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 9 topics

Escrito 01 junio 2005 - 07:35

Aquest foro és LLIURE I OBERT A TOTES LES EXPRESSIONS, que jo recordi, clar...........Lo que em sembla que no us agrada que us diguin les veritats i ja està.
Au, ja no opino més d'aquestes chorrades. Apa, adéu!!!!!!!!! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:


Si tio, pero es ke les teves expressions................ normalment son una mica reaccionaries.
Ja ho sabem k no ens faran cas, pero per aquesta regla de tres, escriure cartes al director (apartat k hi ha en alguns diaris) tampoc no serveix per res no? La intenció de Tucho es bona, donaria ressó a un problema k patim durant ja fa uns anys.

A més a més, que importa que el Tucho estigui a la tribuna per queixarse contra els mossos (de merda). Trobo que es un gest de solidaritat del Tucho respecte les persones k sí han sofert abusos per part d'aquestes forces de seguretat (seguretat, jajajajajaja) de pacotilla.

#17 REDMON

REDMON

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.444 mensajes

Escrito 01 junio 2005 - 07:39

Estic Totalment dacord amb lo q as dit numantino!!! i am el Tucho tb.

Si es vritat q els mossos fan la seva feina, doncs q la facin a tothom per igual. Al proxim partit ja mintentare ficar la bossa de papers on no me la puguin veure!!Sino li pasare am algun amic desde fora i llavos entrare a buscarla!!!

#18 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes

Escrito 01 junio 2005 - 07:58

A mi no em sembla bona idea. Crec, igual que el company Jimmy, que el Lleida no en farà cas més que res perquè ells tenen poc a fer en aquest sentit, és obligatoria l'assistència de la policia als partits de futbol i el club ha de complir amb la normativa. Si us serveix d'alguna cosa també crec i n'estic convençut que des del club es miren cada dia el portal, miren el que diem i estic segur que la nostra opinió ha influenciat en alguna decisió que hagin pres.

#19 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes

Escrito 01 junio 2005 - 08:01

Hauriem de reunir tots els escrits amb totes les anecdotes viscudes contra aquests senyors....... i enviaru tot a la vegada

#20 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes

Escrito 01 junio 2005 - 08:06

Continuo pensant que al club saben de sobres tots els incidents que hi ha hagut amb aquesta gent que es fan dir policia.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos