Ir al contenido


Foto
- - - - -

Formula 1


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
40 respuestas en este tema

#21 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 24 mayo 2005 - 05:38

Noooooooooooooo, però PIXTIC, encara que Ferrari tingui 2 i no 3 circuits privats, Monza i Fiorano, no pot passar-se d'un pressupost aprobat per la FIA, que es la Federacio Internacional d'Automobilisme, hi han posat un sostre a uns pressupostos que no es poden rebassar, ho he llegit a la F1 RACING, de fa tres mesos. Es així noi.
Pensa que Ferrari, simplemant, no té pneumàtics, si els tingués ni Alonso ni polles, Ferrari és superior, en motor, pilots com Schumacher i Barrichello, chasis, aerodinàmica, enginyers, mecànics, benzina gairebé!!!!!!!!!!! jejejejejeje :lol: :lol: :lol: :lol: És broma...........Per això dic, que aquest any és l'any Alonso perquè l'any que ve Ferrari s'espavilarà que dóna gust. Ah, saps que el Jean Todt, el jefe de Ferrari, potser subtitueix al Ecclestone?????????NOTICIA BOMBA OI???????? JA HO CREC!!!!!!!!!!!!!!

#22 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 mayo 2005 - 06:04

no comparteixo gens la teva opinio... encara que els presupostos aixin baixat ferrari segueix tenint peles, i fara el que voldra per tenir el cotxe apunt. per algo te dos o tres circuits privats!!!! :lol: :lol:


Pensa que abans que Schumi guanyes el primer mundial amb Ferrari feia 21 anys que la marca italiana no guanyaba el mundial.

Pel que fa el tema de diners, el k no entenc de la ferrari es:

La Fiat es propietaria de Ferrari i no al reves 8O 8O 8O 8O

#23 Nastiker_CAT

Nastiker_CAT

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 612 mensajes
  • 4 topics

Escrito 24 mayo 2005 - 06:09

DE LA ROSA & GENÉ FOREVER, son 1000 vegades millors persones i millors conductors que l'Alonso.... pero weno

#24 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 mayo 2005 - 06:50

no comparteixo gens la teva opinio... encara que els presupostos aixin baixat ferrari segueix tenint peles, i fara el que voldra per tenir el cotxe apunt. per algo te dos o tres circuits privats!!!! :lol: :lol:


Pensa que abans que Schumi guanyes el primer mundial amb Ferrari feia 21 anys que la marca italiana no guanyaba el mundial.

Pel que fa el tema de diners, el k no entenc de la ferrari es:

La Fiat es propietaria de Ferrari i no al reves 8O 8O 8O 8O

si, es una cosa extranya pero si. jo quan men vai enterar tambe me vai quedar flipant... a mes tambe te la lancia i lalfa romeo, anda que no estan forrats!!!!!!!!

dacord am tu jimmy, i rectificar una cosa: jean todt no es el jefe sino lingenier jefe si li vols dir aixi. el jefe es aquell ome alt i prim de la melena blanca que extranyes vegades es paseja pel padock.
buaaaaa!!! vols dir que es veritat lo que substituira al ecclestone????? si que seria la boooba i per a ferrari tambe que no se que faria... weno la gent diu que fitxaria al briatore i junt am ell el alonso ( :evil: :evil: :evil:)

#25 REDMON

REDMON

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.444 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 mayo 2005 - 09:23

tranquils q alonso guanyara!!!!! te mol bona ventatja i nira fen bones posicions, i els atres niran guanyan i perden. Al final campio!!!

#26 Andreuenc

Andreuenc

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 130 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 mayo 2005 - 10:06

Comparar l'època gloriosa de Ferrari amb la de Gaspart... juas juas, lo únic que tenen en comú és que varen coincidir els anys de Gaspart al Barça amb els monòlegs de Schumacher, res més.

Sobre l'Alonso, mira que aquest any volia que guanyés ell... però tot s'ha de dir, al GP de Montmeló es va passar de llest criticant als BAR i Ferrari... em va caure com el cul, un pilot no pot anar criticant nada menos que als Ferrari sabent que un any o altre l'haguessin pogut fitxar... no és la seva feina criticar als altres, en tot cas li tocava fer-ho al Briatore. I a Mònaco la van cagar en l'elecció de pneumàtics, però també s'ha de dir que McLaren ha millorat moltíssim.

En fi, aquest any almenys hi haurà emoció -s'han acabat els monòlegs ferraristes- i tant de bo guanyi Alonso, però que no vagi tan de xulo (perquè ho és i ho ha demostrat), que sigui més humil i demostri lo que val.

#27 jprena

jprena

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 10 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 mayo 2005 - 02:53

a mi ja comença a caurem una mica "gordo" el Fernando Alonso. Quan guanya es el millor i quan perd, el cotxe no va be, a mes a mes ningu no sap res de formula 1, segons ell.

#28 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 4 topics

Escrito 25 mayo 2005 - 04:47

Jo del que tinc por també, es que el Fernando Alonso es torni un cregut de merda quan guanyi el Mundial, també, creieu-me ho he pensat això de que últimament se li pujen els fums, i quan no guanya, perquè................Bé, perdre, havent pujat a tots els podis de la Fòrmula 1, bé , no es pot dir perdre.

Però aquesta és la meva màxima preocupació del meu ídol actual de la Fòrmula 1.
PIXTIC, has llegit avui l'SPORT? Declaracions del Schumacher contra el seu germà, Ralf, i contra el seu company d'Scudería, Barrichello, on Schumi es defensa de les crítiques que li fan aquest parell, per dir algo, que el Schumi, fa avançaments perillosos. Calleu, FRACASSATS, tant el Rubinho com el germà del Schumacher, vaja un altre angelet, aquest sí que quan obre la boca és com el Montoya, només la caga.
El Schumacher diu, que pilotar no es anar al parc a passejar. Jojojojojojojojojojojojoj Que bona Schumi, que bona campeón!!!!!!!! Clar que sí, si ell veu l'oportunitat d'avançar ell va a mort!!!!!!!!!!!
Què t'han sembla les declaracions del Schumacher, PIXTIC?

#29 virtualnastic

virtualnastic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 337 mensajes
  • 3 topics

Escrito 25 mayo 2005 - 06:42

A l'alonso ja se li ha acabat la seva bona ratxa. Ja tornen els problemes a Renault. I el Ferrari no es recupera o sigui que ens espera una remuntada de punts del Raikonen i li pendra el liderat a lalonso.

#30 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 3 topics

Escrito 26 mayo 2005 - 05:17

VIRUTALNASTIC, del nastic potser entendrás però de F-1, na de na, eh? Que li remonti punts el Raikkonen ja no vol dir d'anticipat que ja guanyi el Mundial el Raikkonen, eh???????? A veure si llegeixes més de Fòrmula 1 i `t'enteres una miqueta més d'aquest esport tan meravellós i espectacular.
Au, a llegir F1 RACING!!!!!!!!!!
l'Alonso li porta 21 punts al Raikkonen, simplement si aquest cap de setmana l'Alonso guanya a Nurburbring (Alemania), o queda segon per darrera del Raikkonen, vulguis o no té el títol més aprop, i que cullons, que es un pilot espanyol i se l'ha d'animar.

#31 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 9 topics

Escrito 26 mayo 2005 - 05:55

Jo del que tinc por també, es que el Fernando Alonso es torni un cregut de merda quan guanyi el Mundial, també, creieu-me ho he pensat això de que últimament se li pujen els fums, i quan no guanya, perquè................Bé, perdre, havent pujat a tots els podis de la Fòrmula 1, bé , no es pot dir perdre.

Però aquesta és la meva màxima preocupació del meu ídol actual de la Fòrmula 1.
PIXTIC, has llegit avui l'SPORT? Declaracions del Schumacher contra el seu germà, Ralf, i contra el seu company d'Scudería, Barrichello, on Schumi es defensa de les crítiques que li fan aquest parell, per dir algo, que el Schumi, fa avançaments perillosos. Calleu, FRACASSATS, tant el Rubinho com el germà del Schumacher, vaja un altre angelet, aquest sí que quan obre la boca és com el Montoya, només la caga.
El Schumacher diu, que pilotar no es anar al parc a passejar. Jojojojojojojojojojojojoj Que bona Schumi, que bona campeón!!!!!!!! Clar que sí, si ell veu l'oportunitat d'avançar ell va a mort!!!!!!!!!!!
Què t'han sembla les declaracions del Schumacher, PIXTIC?

jeje, no le llegit lsport... avere si u puc fer dema i men entero... pero grans paraules de schumacher, un formula 1 no es un juguet, weno per a ell si, jeje!, i quan estas al volant no tens ni amics ni familia. grans paraules khaiser!!!

#32 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 mayo 2005 - 06:07

Heu sentit el q ha dit ALONSO q ferrari va a volver a arrasar tarde o temprano

#33 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 4 topics

Escrito 27 mayo 2005 - 06:35

Sí, sí ,sí. es que ho tornarà a fer d'arrassar, i serà l'any que ve.

A veure, FERRARI, tot i que va portar un sequera de 20 any sense guanyar, que l'últim guanyador pilot de Ferrari, ho saps PIXTIC? Ara no m'enrecordo del nom, sé que era sud-africà això sí, joder, jo no havía ni nascut al 79, vaig nèixer al 81.
Però aquest any a Ferrari li fallen els pneumàtics, ja ho he dit en altres posts, si no fos pels pneumàtics, segur que Ferrari estaría allà dalt, segur.

Ja veureu l'any que ve, ja ho veureu ja, com el Todt s'espavilarà si no marxa cap a president de la F1, lloc que ocup el Ecclestone, per mi deixarà Brigestone i agafarà Michelin, per estar en igualtat de condicions respecte als enemics d'escuderíes que aquest any li passen la mà per la cara, l'any que ve no passarà segur, el Luca di Montemezzolo, que aquerst té una fortuna més gran que el propi Ecclestone, ja parlarà amb Michelin i tot arreglat, a més Schumacher renovarà molt probablement, i això hoi he llegit per 3 o 4 temporades més, si ,si, potser per 3 o 4 anys més per l'escudería del caballo rampante. Ja es veurà..........

Que aquest any serà l'any ALONSO??????Com a seguidor acérrim d'ell i com a espanyol m'alegraré moltíssim i ho celebraré per tot l'alt però amb el Raikkonen de Mc Laren............TÉ MOLT A DIR!!!!!!!!
PIXTIC, a veure que passa aquest cap de setmana a Nurburbring (Alemania). SUERTE Y VAMOS ALONSO, NUNCA ANDARÁS SOLO!!!!!!!!

#34 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 mayo 2005 - 09:50

com es q ferrari porta bridgestone i no michelin no ho entenc

#35 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 3 topics

Escrito 27 mayo 2005 - 10:25

Pixtic, Alonso no és cap trampós, si t'hi fixes el fan fer aquella maniobra, ell la vol evitar però no pot.

#36 roger0013

roger0013

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 638 mensajes
  • 9 topics

Escrito 27 mayo 2005 - 10:25

Ferrari si tingues pneumatics michelin faria moltissim mes...

I si no mira Goodyear la marca akella xunga...!!
Que a tret uan roda antipinchazos.... jajajaj jajajja jajj jaja weno... els de ferrari ja s'apanyaras...
De moment redbull racing no nem molt be...jajajajajaj

#37 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes

Escrito 27 mayo 2005 - 11:27

Pixtic, Alonso no és cap trampós, si t'hi fixes el fan fer aquella maniobra, ell la vol evitar però no pot.

pos jo penso que no, sino tornat a mirar el video. si aves frenat aves pogut agafar la curba perfectament...

jimmy me semble que ere un tal Skhetcher o algo aixi mesemble no?? jo crec que com molt be dius o sespavilen els japonesos o ferrari lan que ve vestira michelin... si aquest any ja ho portes el mundial aves sigut el monoleg de lany pasat, perque al igual que aquetos ultims anys ferrari te els millors ingeniers, i aixo comporta tenir millor motor, aerodinamica, xasis, etc.
ostia lo de la renovacio del schumacher ho avia sentit, pero nomes per 1 any com a molt 2, mas dixat sorpres!!!

avere si aquest any am el momentani baixon de ferrari podem veure un mundial mes entretingut i que guanyi el millor!!

sort a Nürburgring i força ferrari & schumacher!!!!!

#38 REDMON

REDMON

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.444 mensajes

Escrito 27 mayo 2005 - 11:35

Hi ha un post q parlava de q el leon de basquet no a pujat i q a pujat el menorca, aqest post lan tancat no se pq. Si fos pq es un tema q no ve al cas am aquesta pagina web, no se q i pinta axo de la formula 1 aqui, q no te res a veure am lesport lleidata.

#39 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes

Escrito 28 mayo 2005 - 11:24

JO TAMBE PENSO Q LALONSO NO ES CAP TRAMPOS LA MANIOBRA Q VA FER VA SER OBLIGADA

#40 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes

Escrito 28 mayo 2005 - 11:30

De totes formes faig una pregunta: què hi fa en una web d'un equip de futbol un tema així en el seu fòrum?? Futbol si us plau!!! els que vulgueu parlar de F1 jo us dono un dels moltíssims fòrums de hi deu haver: http://212.80.128.20...p?idforo=58&m=1




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos