Ir al contenido


Foto
- - - - -

Formula 1


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
40 respuestas en este tema

#1 ofermarss

ofermarss

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 816 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 mayo 2005 - 06:47

Posted Image
:lol:
Posted Image
:twisted:

#2 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 23 mayo 2005 - 07:03

que cabro!!! :twisted: :twisted:
dir que daqui a poc les coses canviarant, o aixo es el que espero! tambe dir que mu vai pasar de collons veient la cursa, mes que res perque es la que magrada mes de tot el campionat!
afegir que alonso es un trampos de merda i que espero que el fotin fora del mundial. PREPOTENT DE MERDA!!!

PUTES RODES! BRIDGESTONE FOT MANIA!!

#3 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 4 topics

Escrito 23 mayo 2005 - 07:31

Buaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh, jo que sóc fan del gran FERNANDO ALONSO, i de la Fòrmula 1, no és que la cursa fos millor per ell, per puta des`gràcia..............
S'ha de reconèixer que KIMI RAIKKONEN s'ha convertit en el rival que haurem de tenir en compte els fan de Fernando Alonso, al final de temporada.

PIXTIC, ho sento però Ferrari aquest any no pinta res, però res de res, sí, culpa dels pneumàtics, tot s'ha de reconèixer, però pensa que els pneumàtics són fonamentals per guanyar una cursa.
Sinò que m'ho diguin a mi, que ahir vaig patir de vlent amb l'Alonso, perquè tant el Heidfeld com el autralià Webber, tots dos de Williams, van adelanta l'español a les últimes voltes del GP, i uffffffffff....QUINA RÀBIA!!!!!!!!!!!!!!
VAMOS ALONSO VAMOOOOOOOOOOOOOOOOOSSSSSSSSSSS, HAY QUE GANR EL MUNDIAL!!!!!!!!!!!!!!!
CUIDADO CON RAIKKONEN, QUE SE ESTÁ ESPAVILANDO!!!!!!!!!!!!

#4 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 mayo 2005 - 07:41

per molt que tagradi alonso as de reconeixer que es un trampos de merda. el molt cabro enves de dixarse adelantar va i tira pel dret, que ho faci una vegada weno, encara que sigui una cabronada, pero la segona... i a damunt no li diuen res!!! que fills de puta... nomes em queda dir: ALONSO TRAPASER (a que no u eu sentit mai??:lol: :lol: o gaires vegades... es tipic del meu poble i es lo mateix que tampos) DE MERDA!!!!

#5 Martinetti

Martinetti

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.074 mensajes
  • 3 topics

Escrito 23 mayo 2005 - 08:18

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Felicitats Ofermarss, jajajjaj!!!!!

#6 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 mayo 2005 - 08:25

ese Raikonnen!!! Pixtic fote cabro xDDD i me kago en les fernandoalonseros del pal, ke kuan estaba a minardi deien k era un penjat i no el seguien.

De la Rosa i Gene x sempre!!!!

#7 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 23 mayo 2005 - 08:30

EIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII, PIXTIC, NO ET PASSIS NANO AMB EL MEU ALONSO, EH?????????? XATÍN, QUE SE TE VE EL PLUMÍN!!!!!!!!!!

Dol veure els Ferraris tan atrassats, oi, a que duele???????????? Ai, ai, ai canta y no llores...........

Va, ara en serio, jo sóc entès en F1. Que perque l'Alonso no es va deixar adelantar en lo de la curva aquella?????? Ben senzill, perquè primer el Webber ja l'havia trepitjada primer i si un pilot ja la trepitja primer l'altre, involuntàriament la pot invadir també, sinò com a molt haguessin hagut de sancionar als dos pilots i passar per boxes o aturada de 10 segons al box. Però al invadir-ho els dos pilots, els comissaris debíen creure que per sancionar els dos , no valía la pena, i què cullons , que la Fòrmula 1 es un espectacle de guerrers, són feres sueltes, no es jugar al parchís o al juego de la oca!!!!!!!!!!
Bé, espero que amb les meves explicacions t'hagi aclarit el dubte.
Ei, i quan vulguis o jo obri un post sobre la F1, opina si us plau, m'agrada la gent que li agrada la F1, jo vaig ser a Montmeló, i voldría saber com enviar-te les fotos, o penjar-les al foro perquè veiguessiu com vaig veure el GP d'Espanya, fa dos setmanes. COM HO PUC FER, PIXTIC O WEBMASTER??????????????

#8 Duff_126

Duff_126

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.919 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 mayo 2005 - 09:21

Estic amb tu pixtic alonso es un trampos de merda

#9 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 mayo 2005 - 09:23

Su creu massa sempre quan perd es per culpa el cotxe, les mecanics o qui sigui menys ell

#10 JN

JN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.958 mensajes
  • 4 topics

Escrito 23 mayo 2005 - 09:25

viva alonso, es el millor, llastima k els de renault tinguesin una merda de tactica :P:P

#11 Kitus

Kitus

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 408 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 mayo 2005 - 09:26

ALONSO PUTO FATXA PREPOTENT!!!!

Res més a dir

#12 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 mayo 2005 - 09:30

EIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII, PIXTIC, NO ET PASSIS NANO AMB EL MEU ALONSO, EH?????????? XATÍN, QUE SE TE VE EL PLUMÍN!!!!!!!!!!

Dol veure els Ferraris tan atrassats, oi, a que duele???????????? Ai, ai, ai canta y no llores...........

Va, ara en serio, jo sóc entès en F1. Que perque l'Alonso no es va deixar adelantar en lo de la curva aquella?????? Ben senzill, perquè primer el Webber ja l'havia trepitjada primer i si un pilot ja la trepitja primer l'altre, involuntàriament la pot invadir també, sinò com a molt haguessin hagut de sancionar als dos pilots i passar per boxes o aturada de 10 segons al box. Però al invadir-ho els dos pilots, els comissaris debíen creure que per sancionar els dos , no valía la pena, i què cullons , que la Fòrmula 1 es un espectacle de guerrers, són feres sueltes, no es jugar al parchís o al juego de la oca!!!!!!!!!!
Bé, espero que amb les meves explicacions t'hagi aclarit el dubte.
Ei, i quan vulguis o jo obri un post sobre la F1, opina si us plau, m'agrada la gent que li agrada la F1, jo vaig ser a Montmeló, i voldría saber com enviar-te les fotos, o penjar-les al foro perquè veiguessiu com vaig veure el GP d'Espanya, fa dos setmanes. COM HO PUC FER, PIXTIC O WEBMASTER??????????????

nomes dirte que jo tambe soc un entes i com molt be van dir a la tele el webber la primera vegada no va pasar casi gens am el cotxe mentre que lalonso... res a dir. la segona el webber si que va passar tot el cotxe i lalonso... una parada de 10 segons no li auria vingut malament o com a minim una passada per box sense parar. res mes a dir, nomes espero que el penalitzin.

#13 bernard

bernard

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 395 mensajes
  • 4 topics

Escrito 23 mayo 2005 - 09:42

alonso es un conductor fora de serie!

#14 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 mayo 2005 - 10:15

Su creu massa sempre quan perd es per culpa el cotxe, les mecanics o qui sigui menys ell


Las ben clavat

I clar quan guanya es sols gracies a ell!!!!
Si sense guanyar res es mes xulo i prepotent que el Shumacher amb 7 mundials!!!!!!!!!!! :P

#15 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 mayo 2005 - 04:23

aquest any vec que schumacher i te molt dificil i segurament no pot guanyar el mundial, pero espereuse que a firmat un contracte pel 2006 i continuara corrent. ja veurem lany que ve qui es el millor...

a part sert, com ja e dit abans, schumacher ho te molt dificil... :cry: :cry: aixi que per molt malament que em caigui mclaren laure danimar, ja que am alonso res de res...

FORÇA RAIKKONEN!

#16 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 4 topics

Escrito 24 mayo 2005 - 04:27

Pixtic els diners a Ferrari a la F1 s'han reduit molt.
I Mclaren-Mercedes i Renault n'hi han invertit molts aquesta temporada.
L'epoca Ferrari la podrem comparar amb el Barça de Gaspart.

#17 Guest__*

Guest__*
  • Anónims

Escrito 24 mayo 2005 - 04:41

Que no veieu que els pressupostos de la Fòrmula 1, el Bernie Ecclestone els ha reduit de tal manera que Ferrari, que abans podía campar a sus anchas, ara en cambi, es veu atrpat sobretot per Renault, una escudería amb uns pneumàtics Michelin, que són l'autèntica revel.ladció de la temporada, sense cap mena de dubte.
Lo de Mònaco? No es per anar de crack en això però es tan senzill com que el Briatore, es va equivocar d'estratègia, anat de crack, diré el seguent, quan va fe el trompo el Albers, de Minardi, que va quedar al mig de la pista, no vau veure com tothom va nar a boxes a cambiar-se els pneumàtics tan sols? Perquè l'Alonso només va posar algo de benzina sense cambiar els pneumàtics?????????GREU ERROR!!!!!!!!!!
Ja es portaven 20 i pico casi trenta voltes i era el monmemnt oportu de cambiar les rodes en un GP on les rodes queden molt malmeses.

I AQUESTA ÉS LA REALITAT DEL GP DE MÒNACO, i també quan l'altre de Minardi, Kristacher,o algo així, va xocar contra una de les pareds del circuit perquè quan va sortir el safty, durant una volta no van entrar l'Alonso i sí elñ Raikkonen? PERQUÈ MC LAREN VA FER UNA ESTRATÈGIA SIMPLEMENT PERFECTE I EFICAÇ, I AIXÍ ES COM VA SUCCEIR I COM VAIG LLEIGIR AQUEST APASSIONANT GP DE MÒNACO!!!!!!

#18 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes

Escrito 24 mayo 2005 - 04:45

Perquè l'Alonso només va posar algo de benzina sense cambiar els pneumàtics?????????GREU ERROR!!!!!!!!!!
Ja es portaven 20 i pico casi trenta voltes i era el monmemnt oportu de cambiar les rodes en un GP on les rodes queden molt malmeses.



Aquest les rodes durant la cursa no es poden cambiar a no se que hi hagi un pinxaso.
El problema de Alonso sembla ser k el seu cotxe pesa moltissim i provoca un desgast brutat de les seves rodes.

#19 Guest__*

Guest__*
  • Anónims

Escrito 24 mayo 2005 - 05:19

MOLT BÉ ASROC, PERÒ QUE MOLT BÉ!!!!!!!!!!!!!!!

Segueixes la F-1, oi? EVIDENTMENT, el cotxe del Fernando Alonso, és lleugerament algo més pesadet, bé, poquets quilets, però ja sabeu que la Fòrmula 1, es tan exigent que no se si saps que els BAR_HONDA, els han desqualificat perquè els seus cotxes pesaven menys del 600 quilos obligats mínims............DÓNDE ESTÁN LOS BAR-HONDA............LOS BAR-HONDA DÓNDE ESTÁN..........OLE OLE OLE!!!!!!!! AQUESTS SÍ QUE SÓN UNS TRAMPOSOS DE MERDA, CLAR QUE VOLAVEN A BAHREIN AMB MENYS PES, JODER EL BUTTON I EL SATO, JA ELS VAL JA............

Bé, però al que anava, el cotxe del Alonso, SEMBLA, que sigui algo més pesadet que els altres, això ho he llegit a la prestigiosa revista de F-1, que es diu F-1 RÀCING, que me la compro cada mes i m'informo ambsolutament de tot del meu segon esport preferit després del futbol.
A veure si RENAULT reacciona i alleugera el chasis del R25 de Fernando Alonso. VAMOS ALONSOOOOOOOOOOOOOO A POR EL MUNDIALLLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!! 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)

#20 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes

Escrito 24 mayo 2005 - 05:29

Pixtic els diners a Ferrari a la F1 s'han reduit molt.
I Mclaren-Mercedes i Renault n'hi han invertit molts aquesta temporada.
L'epoca Ferrari la podrem comparar amb el Barça de Gaspart.

no comparteixo gens la teva opinio... encara que els presupostos aixin baixat ferrari segueix tenint peles, i fara el que voldra per tenir el cotxe apunt. per algo te dos o tres circuits privats!!!! :lol: :lol:




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos