Ir al contenido


Foto
- - - - -

despedir Arnal


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
68 respuestas en este tema

Encuesta: despediriau arnal (159 member(s) have cast votes)

despediriau arnal

  1. si (32 votos [80.00%] - Ver)

    Porcentaje de voto: 80.00%

  2. no (8 votos [20.00%] - Ver)

    Porcentaje de voto: 20.00%

Votar Invitados no pueden votar

#41 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 17 mayo 2005 - 05:34

FORA ARNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!

ÉS LA COSA MÉS DOLENTA QUE MAI HE VIST A LA MEVA VIDA OSTIAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!

Sabeu que li farái al Arnal?????El portaría als entrenament dels nanos que entreno a l'escola i els diría quin exemple de jugador dolent no voldría que aprenguessin!!!!!!!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol:

Jo si fos la junta directiva, directament, és que no li pagava el finiquito per NEGLIGENCIA, SÍ, NEGLIGÈNCIA!!!!!!!!!!!!!!!!!

Veieu com us he dit jo en tota la temporada que aquest paquet d'Arnal, ens el va encolomar l'Elche i ben contents que es van quedar els molt cabrons!!!!!!!! M'atreveixo a dir que prefereixo al Rubio que l'Arnal, i és fort venint de mi perquè més anti-Rubio que jo.........pocs!!!!!!!!!

Com deia un forero, Es mes dolent que la carn de gos!!!!!!!!!!!

#42 REDMON

REDMON

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.444 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 mayo 2005 - 05:38

Si el lleida té encara possibilitats de baixar, és gràcies a ell.

#43 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 17 mayo 2005 - 05:48

Doncs mira, REDMON, fora chistes, em deixo les conyes i els acudita per quan acabi la temporada, però es cert el que dius perquè la sequera golejadora que té aquest paquet és més important que la sequera de pluja que patim a Catalunya i arreu d'Espanya!!!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol:

QUE MALO ERES, ARNAL QUE MALO ERES, QUE MALO EREEEEEEES, ARNAL, QUE MALO EREEEEEEEEEEEEEEEEES!!!!!!!!!!!!!!

#44 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 mayo 2005 - 05:56

Si el lleida té encara possibilitats de baixar, és gràcies a ell.


Si la responsabilitat si baixem es gracies a ell, si mantenim la categoria tambe sera gracies a ell. :evil:

Sera que Cracs com Crussat no van fallar el gol aquest diumege?
Recordo que el Gol de Oscar Rubio es d'una jugada seva.


Amunt Arnal!

#45 sktasuna

sktasuna

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.164 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 mayo 2005 - 06:30

Lo que teniu q fer es donar mes suport al equip menja-pipes q sol sabeu q criticar. Aquest jugador es del lleida i se'l ha danimar com a tot l'equip fins q marxi del lleida.

visca el lleida i visca catalunya

#46 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 1 topics

Escrito 17 mayo 2005 - 06:39

Lo que teniu q fer es donar mes suport al equip menja-pipes q sol sabeu q criticar. Aquest jugador es del lleida i se'l ha danimar com a tot l'equip fins q marxi del lleida.

visca el lleida i visca catalunya


Clar que si. Mentres sigui al lleida em destar amb tots!

#47 Oscar _Rubio

Oscar _Rubio

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 55 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 mayo 2005 - 06:51

Claro que si!!!! i si a l ultima jornada ens juguem el descens i falla un penal, doncs no passa res!!!!!!!!!! ens en anirem de cubates amb ell al antic!!!!!!!

almenys que tot aixo li fagi baixar una miqueta els fums que porta....

#48 Espontani

Espontani

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.585 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 mayo 2005 - 06:56

El dia que va jugar Arnal aqui Lleida contra l'Obilic Serbi (si, akell ekip facha amb el que vam protestar formalment per a que l'haguessin convidat), recordo que vaig posar a parir l'Arnal perque el trobava un tros de paquet i encara no havia començat la lliga.

A la jugada següent l'Arnal que va marcar un gol i vaig haver d callar i desde aleshores no l'he tornat a criticar. M'agradaria que contra al Nàstic fotès un parell de gols per a fer el mateix amb els aficionats del Lleida que l'estàn criticant avui mateix.

I recordo un tal MIKEL algo inexpert pero que hi fotia molta voluntat al camp, que després de jugar 1 temporada sencera i pràcticament sense fer cap gol al Lleida se'n va anar a l'albacete i no nomès es va fer un tip de gols sinó que va ser un dels artífex de l'ascens a primera.

Si se'l renova tal i com ha comentat el webmaster, espero que els minuts que ha jugat aquesta temporada hagin servit d'alguna cosa tal com li van servir al MIKEL i que el seu pas per aquí no sigui recordat en aquest fòrum incloient-lo dins l'apartat de pitjor alineació de la història del Lleida.

#49 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 1 topics

Escrito 17 mayo 2005 - 07:34

i aixo es com aquell partit, Cordoba_LLeida, on Milosevic va tenir que fer de porter, jugabam 9 contra 11 i vam guanyar 1 a 4?
El Milosevic va fer unes bones parades.

Xutar un penal i marcar es tan una LOTERIA TAN PEL JUGADOR DE FER EL GOL COM EL PORTER DE PARARLO.

Almenys Arnal va tenir els Collons de Voler llançar el Penal, que aixo es lo important.

#50 MIKICOG

MIKICOG

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 mayo 2005 - 07:37

No tiene calidad para jugar y ademas se ha cebado con el la mala suerte.

#51 BalaFiero

BalaFiero

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.062 mensajes
  • 1 topics

Escrito 17 mayo 2005 - 07:38

No s’ha de rescindir res perquè acaba contracte però jo crec que el més probable és que renovi així que aneu-vos preparant per criticar-lo un any més, no entenc aquest despreci per un jugador que ho dona per l’equip en tot cas hauríeu de demanar explicacions a l’entrenador o a la directiva per no fitxar jugadors millors.


Vols dir que despres del penal fallat el renovaran? :lol:

#52 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 mayo 2005 - 07:46

Amb una cosa se li a de donarmerit a Arnal amb aixo alguns tenen rao..... en tenir els collons de xutarlo cosa que els altres no van voler fer.... jo no justifico el penal (totom pot fallar) pero en el global de lany ma decpecionat una mica

#53 lleida_endavant

lleida_endavant

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.249 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 mayo 2005 - 08:10

A veure anem per parts, q x aquí se'ns diu coses fora de context per fer una crítica d'un jugador q personalment, i veig q no sóc l'únic, no m'agrada gens.

1) Jo no critico l'Arnal per fallar el penal, el critico pel seu rendiment durant el llarg de la temporada. És evident q qualsevol humà pot fallar un penal, fins hi tot un crack com el Ronaldinho.

2) Que tindrà a veure criticar l'Arnal en no donar suport al Lleida?? 8O 8O
Això q vol dir q com q som del Lleida són intocables els nostres jugadors??? I no se'ls hi té q reprochar ni criticar res?? Cadascú té dret a opinar sobre el nostre equip i els nostres jugadors, i en aquest cas crec q l'Arnal és un paquet i no és jugador pel Lleida.

Salut!
Visca el Lleida i visca Catalunya!!

#54 blueboy

blueboy

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 409 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 mayo 2005 - 08:42

Ja no és pel penal, però és que el tio és molt justet.
lo trist es que ens el tinguem que tragar de titular tots els partits, uns tantes oportunitats i uns altres tant poques.
I per últim, Rubio CAGAT

#55 pikacho

pikacho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.912 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 mayo 2005 - 08:58

Per fi vec gent q esta d'acord amb mi vey q aquest Arnal libelula es dolent, no dolent, sino dolentessimmmmmm
Arnal al carrer ja!!!

#56 sktasuna

sktasuna

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.164 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 mayo 2005 - 09:31

JO NO DIC PAS Q SIGI BO L'ARNAL PQ JO TB PENSO Q NO ES UN CRAC NI MOLT MENYS LO Q PASE Q ENS TINDRIAM Q DEDICAR A ANIMAR UNA MICA MES AL CAMP I NO COM ELS CUATRE TRIBUNEROS I MENJA-PIPES Q NO ANIMEN NI FAN RES I ALHORA DE CRITICAR AL EQUIP SON LOS PRIMERS EN FER-HO QUANT HI HA UN MAL PASE UN MAL XUT O QUALSEVOL COSA NO HO DEIA PAS PER TU LLEIDA_ENDAVANT.

PER CERT ENS VEIEM AKEST FINDE LLEIDA ENDAVANT

#57 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 mayo 2005 - 10:57

Jo no el deixaria pas marxar, qui diu que l'any que be no sera un golejador?

#58 BiLly_thE_KiD

BiLly_thE_KiD

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 698 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 mayo 2005 - 11:02

Ànims Arnal. No tothom està kontra tu.

#59 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes

Escrito 18 mayo 2005 - 01:08

+ animar i - criticar !! Jo estic totalment d'acord amb els que diuen q no es un jugador per estar al Lleida, pero ell lluita, treballa per l'equip! li surtiran les coses millors o pitjors, pero no se li pot recriminar q vaigui caminant pel camp! A un jugador del teu ekip sel te q criticar quan es veu q el tio pasa de tot, q va caminant pel camp.. kuan es veu q pot fer molt mes del q fa.. Arnal no es d'aquest, Arnal es un tio q lluita tot el partit com el que mes.. si despres no esta encertat en les seves accions, doncs sera q no en sap mes!! pero q hi voleu fer en aixo?? creieu q per criticar-lo, xiular-lo o lo q sigo, el xaval fara mes gols?? no, tot al contrari! Si a un no li surten les coses com ell voldria, pero ho dona tot, lo minim q hem de fer es animal pq el proxim cop li surton millor!!! Anims Arnal!!!

#60 Xikket

Xikket

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 325 mensajes

Escrito 21 mayo 2005 - 07:07

L'Arnal és el davanter més trist que he vist en els últims 10 anys. Queda tot dit. A l'enquesta li falta una opció: "ja tarden"




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos