Ir al contenido


Foto
- - - - -

despedir Arnal


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
68 respuestas en este tema

Encuesta: despediriau arnal (159 member(s) have cast votes)

despediriau arnal

  1. si (32 votos [80.00%] - Ver)

    Porcentaje de voto: 80.00%

  2. no (8 votos [20.00%] - Ver)

    Porcentaje de voto: 20.00%

Votar Invitados no pueden votar

#21 Juanpi

Juanpi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 380 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 mayo 2005 - 07:28

no he visto el penalti,pero madre mia como cojones,con perdon,falla un penalti con un jugador de campo de portero?

#22 qaixal

qaixal

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.320 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 mayo 2005 - 08:19

despres de molt temps en silenci.... Que Dani Marin acompanyi a Arnal en el seu cami i marxin lluny del lleida

#23 azidman

azidman

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 mayo 2005 - 09:46

jo vaig sentir el partit per la Ser o la Cope ara no hi caic, que en aquell moment van retransmitir en directe, (no vaig escoltar segre radio perke era fora de lleida) i no veguis quin catxondeo van fotre perke li va parar el penal l jugador, i amb rao

I el Rubio dale que dale amb ficarlo titular, nose qui es mes dolent si el M. Rubio o l Arnal.

Arnal no val.

#24 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 mayo 2005 - 09:50

Aixo em va recordar lexpulsio de mora a cordova amb 1-1 i que al final am guanyar 1- 4am milosevic de porter...... qui creieu que si posarie enguany si es dones el cas?

#25 azidman

azidman

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 mayo 2005 - 09:54

Crusat :lol:

#26 REDMON

REDMON

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.444 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 mayo 2005 - 09:56

La vritat es q no li vui treure merits al jugador q es va fica de porter del almeria, pero arnal el va tirar mol malamen i centrat el penal. Penso q aquest any no a tingut el rendiment q sesperave dell.

#27 Duff_126

Duff_126

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.919 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 mayo 2005 - 09:56

Jo li rescindiria el contracte amistosament , un acord entre la junta directiva i ell .

#28 Oscar _Rubio

Oscar _Rubio

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 55 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 mayo 2005 - 10:05

Un dia mel vai trobar en un semaforo amb el seu BMW 3.. i l haguessiu vist com es treia la gorra i es pentinava miranse al retrovisor.... mare meva......
es deu de pensar que por lo menos es el Beckham del Lleida. amb serio ho tenieu que haver vist.... quina mania hem va fer.....

Ademes jo no se si us han arribat els rumors que corren d ell en l Antic. Espero que no siguin veritat...... encara que m han jurat que si.

#29 webmaster

webmaster

    Administrador

  • Administradors
  • 1.770 mensajes
  • 16 topics

Escrito 16 mayo 2005 - 10:14

No s’ha de rescindir res perquè acaba contracte però jo crec que el més probable és que renovi així que aneu-vos preparant per criticar-lo un any més, no entenc aquest despreci per un jugador que ho dona per l’equip en tot cas hauríeu de demanar explicacions a l’entrenador o a la directiva per no fitxar jugadors millors.

#30 Oscar _Rubio

Oscar _Rubio

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 55 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 mayo 2005 - 10:17

Que deixi d anar tant de festa i faci mes gols que per aixo cobra i no despreciarem a ningu.

#31 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 16 mayo 2005 - 10:36

Que deixi d anar tant de festa i faci mes gols que per aixo cobra i no despreciarem a ningu.


Si senyor. Desconec si això que dius és cert o no però en cas afirmatiu et felicito per haver-ho dit, les coses ben clares.

#32 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 17 mayo 2005 - 07:59

Quan un jugador ho fa malament es quan comencen a sortir els rumors de que surt massa i tot el rollo.

Per a fiestero total ja esta el Nakor i que? Tots poden sortir, al igual que vosaltres.

#33 lleida_endavant

lleida_endavant

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.249 mensajes
  • 1 topics

Escrito 17 mayo 2005 - 09:11

Sembla mentida que alguns d'aqui es puguin dir afeccionats del Lleida.. Arnal porta l'escut de la unio esportiva lleida quant surt al camp, el xaval estava destrosat al acabar el partit i despres de tot sols falta q sortiguem i el comencem a criticar per carregar-nos mes al pobre xaval!! No recordem tan un puto penal fallat per l'Arnal, i encanvi si que oblidem la falta de compromis de mercenari Herron que aquest paio si q va demostrar una falta de compromis i q tot just el q va rebre van ser 4 xiulets mal contats... Si l'arnal falla un gol o no, crec q no es una cosa per tirar-li a sobre a ell, pq si ell esta jugant al Lleida va ser pq al principi uns directius el van voler fitxar per l'equip, i ell es un tio q s'esforça sempre al maxim.. amb encert o sense.. pero lluita com el que mes i cal apollar-lo en els moments dificils. Menys criticar, que aixo ho sabem fer tots, i mes animar cagondeu!! A pel Fastic de Tarragona!


No negaré q el xaval estigui fotut, q sigui bon noi i q estigui compromés amb l'equip, però per molt q ho intenti el veig un jugador molt limitadet, i no sol per l'error de diumenge, sinó en general tota la tenporada. Crec q no hauria de seguir l'any q ve.

#34 lleida_endavant

lleida_endavant

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.249 mensajes
  • 1 topics

Escrito 17 mayo 2005 - 09:12

Això si, li desitjo sort allà on vagi!

#35 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 mayo 2005 - 10:23

Ni, si no ens confonguem! Jo soc el primer en dia q es un jugador mes que justet per al nostre equip!! Pero ell no te la culpa de q l'haigui fitxat el Lleida, sino el berro q s'hi va fixar amb ell! Si a tu ara, te diuen: Ves al Barça i cobraras tant.. tu q diras? nose, despedirlo ara seria una rucada... lo logic seria no renova'l.. pero mentrestant sel te que animar. Es el meu punt de vista.

#36 lleida_endavant

lleida_endavant

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.249 mensajes
  • 1 topics

Escrito 17 mayo 2005 - 12:15

Ni, si no ens confonguem! Jo soc el primer en dia q es un jugador mes que justet per al nostre equip!! Pero ell no te la culpa de q l'haigui fitxat el Lleida, sino el berro q s'hi va fixar amb ell! Si a tu ara, te diuen: Ves al Barça i cobraras tant.. tu q diras? nose, despedirlo ara seria una rucada... lo logic seria no renova'l.. pero mentrestant sel te que animar. Es el meu punt de vista.


Es q jo quan em queixo del seu rendiment no ho dic pq el despedeixin, no és rentable despedir ningú ja q has de pagar indemnitzacions. Simplement dic q no ha de continuar, si acaba contracte aquest any no renovar-lo o vendre'l si té contracte en vigor.

Salut!!

#37 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 17 mayo 2005 - 12:25

Si alguns foreros sou capaços de pensar això de l'Arnal. Que li haguessiu fet a Djukic quan va fallar aquell penal que valia una lliga si el vostre equip fos del Depor? Mare meva... no?

Venga homes per favor...

ÀNIMS ARNAL!!!!!!!!!!!

#38 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 17 mayo 2005 - 12:38

pero tio, a vere, una cosa es fallar un penalty amb la presio ke te una lliga en joc i amb un PORTER DE VERITAT a la porteria, i una altra es fallarla devant d' un defensa d' un ekip de 2na A, on t' estas jugant sellar del tot la permanencia, i pots apaivagar les critikes ke cauen sobre teu, pero ostia puta KE ES UN PUTO DEFENSA KI ES VA PARAR EL PENAL COLLONS!!!, si l' hagues tirat per un costat colocant, i dius, eske el defensa es va tirar i se l va parar, i mira, ke i farem, pero no es el cas.

#39 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 mayo 2005 - 01:29

No s’ha de rescindir res perquè acaba contracte però jo crec que el més probable és que renovi així que aneu-vos preparant per criticar-lo un any més, no entenc aquest despreci per un jugador que ho dona per l’equip en tot cas hauríeu de demanar explicacions a l’entrenador o a la directiva per no fitxar jugadors millors.



Totalment d'acord.

A mes el gol de Oscar Rubio va venir de part seva; i per tirar el penal s'ha de tenir collons; fins ara els que havia tirat els havia marcat, el de diumenge va ser mala sort. ( SERA QUE RONALDINHO NO HA FALLAT MAI UN PENAL???)

ANIMS ARNAL!

#40 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 17 mayo 2005 - 01:31

La meua opinió és que Arnal no està fent una temporada tan dolenta. Ell és dels únics que sempre lluita al camp, encara que sempre li s'urti bé.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos