Ir al contenido


Foto
- - - - -

entre tots fem q el plus pujol desaparegui


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
31 respuestas en este tema

#21 nononano

nononano

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 614 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 febrero 2005 - 03:50

esà molt be k el caprabo o pluspujol estigui a l'acb i tot el rollo pero crec que si baixes a la leb com a molt tindria 1000 o 1500 socis i que bona part dels socis d'ara, es farien socis del lleida (uns 2500 o aixi) amb lo qual el lleida tindria 5500 mes o menys, que son els que sempre tenia a segona.

O creieu que la majoria dels socis ho son perque els hi agrada el basket?
I uns collons!!!

pel que a mi respecta, prefereixo que el pluspujol baixi a la leb, i que el lleida torni a ser el simbol de l'esport a lleida, que per algo fa 66 anys que es va fundar.

#22 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 02 febrero 2005 - 04:34

esà molt be k el caprabo o pluspujol estigui a l'acb i tot el rollo pero crec que si baixes a la leb com a molt tindria 1000 o 1500 socis i que bona part dels socis d'ara, es farien socis del lleida (uns 2500 o aixi) amb lo qual el lleida tindria 5500 mes o menys, que son els que sempre tenia a segona.

O creieu que la majoria dels socis ho son perque els hi agrada el basket?
I uns collons!!!

pel que a mi respecta, prefereixo que el pluspujol baixi a la leb, i que el lleida torni a ser el simbol de l'esport a lleida, que per algo fa 66 anys que es va fundar.


Jo no estic gaire d´acord amb tu.

Si baixa el PP, l´any vinent seràn uns 3000, i només uns 500 com a maxim tornarien al futbol...


Visca el Lleida!!!

#23 Angel24

Angel24

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 330 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 febrero 2005 - 05:04

Aixo que parlem es veura en un futur no molt proper i ens donara la rao a uns o altres.... pq esta clar que el Caprabo tret un miracle baixa!
I ho sento per abans, pero si entres sense registrat....

#24 calcamonia

calcamonia

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 149 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 febrero 2005 - 06:16

A mi no m agrada el bàsquet però soc lleidatà i això es el q compta,no crec sincerament q la falta de gent al camp dé sports sigui problema del bàsquet. Tenen alguns punts a favor ells:

1.- Es juga en un recinte tancat i no fa fred, cosa q anar a veure el futbol et morts
2. Estan a la èlit

3. El problema es q la gent no té un sentiment pr la U.E.LLEIDA, cosa q es problema dels q treballen en el club q en aquest aspectes es horrorós.

La junta fa be tota la resta de coses: Està planificant bé la temporada esportivament, etc però a nivell de captar gent CERO PATATERO

#25 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 febrero 2005 - 07:17

nononano no tens gens de rao

Abans de baixar erem 4000 justets i alguns mes en partits mes importans
La majoria de futboleros que van al basquet son soci dels dos equips
Tu no sas la quantitat de basquetboleros que hi ha a lleida, conec molta gent que nomes li agrada el basquet, cla que baixaria la quantitat si baixen a la leb pero no vol dir que vagin al futbol

#26 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 02 febrero 2005 - 08:51

esà molt be k el caprabo o pluspujol estigui a l'acb i tot el rollo pero crec que si baixes a la leb com a molt tindria 1000 o 1500 socis i que bona part dels socis d'ara, es farien socis del lleida (uns 2500 o aixi) amb lo qual el lleida tindria 5500 mes o menys, que son els que sempre tenia a segona.

O creieu que la majoria dels socis ho son perque els hi agrada el basket?
I uns collons!!!

pel que a mi respecta, prefereixo que el pluspujol baixi a la leb, i que el lleida torni a ser el simbol de l'esport a lleida, que per algo fa 66 anys que es va fundar.


Jo no estic gaire d´acord amb tu.

Si baixa el PP, l´any vinent seràn uns 3000, i només uns 500 com a maxim tornarien al futbol...


Visca el Lleida!!!



Doncs aquests 500 seràn ben rebuts; si el lleida basquet ha de baixar per a que la U.E.Lleida tingui 500 socis més doncs que baixi. Jo estic d'acord amb nononano encara que no crec que siguin tants els que tornin al futbol.

#27 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 02 febrero 2005 - 08:52

no es x res pero jo no soc ni de lleida, soc de viladecans a la provincia de BCN i soc seguidor tandel lleida de basket com el de futbol per llastima mai puc anar a veurels x reons obvies i aixo ja em sap greu

#28 borxu

borxu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 99 mensajes
  • 9 topics

Escrito 02 febrero 2005 - 09:00

Sincerament trobo mol malament que la gent vulgi que baixi, ja que no vindra molta mes gent si aquest baixa, ja que molta gent no bè al camp per culpa del fred i tot el rollo, no guanyariem massa espectadors, iu prefereixo veure mes equips d'elit a lleida, es un orgull!!1 jo soc soci del lleida i tambe ho vai ser del plus pujol.

VISCA EL LLEIDA I LO PLUS PUJOL!!!

#29 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 febrero 2005 - 09:00

De totes formes jo crec que la gent no es faria soci del Lleida immediatament, res més baixar uns i mantenir-se els altres. Més aviat penso que passarà un període de temps d'un any i mig o dos fins que el Lleida sigui una altra vegada la insignia de la ciutat i per a que la gent estigui més pendent del futbol que del bàsquet. Un any i mig o dos estant el lleida bàsquet a la LEB, es clar. Si continuen a la ACB o baixen però després tornen a pujar no farem res.
Molts em criticareu però vull el millor pel Lleida, per la Unió Esportiva Lleida i això implica no tenir "competència" a la ciutat en quant a entitats esportives es refereix. Els que estimeu de veritat el Lleida heu de reconèixer que si no hi hagués Lleida Bàsquet ni Llista Blava ni Volei el nostre Lleida tindria, possiblement, unes subvencions per part de l'ajuntament, diputació i demés entitats bastant més elevades que les que té ara i qui sap, potser podríem fer un projecte per pujar a primera.
Jo entenc el que diueu però es que a mi només m'agrada el futbol i soc del Lleida de tota la vida i també m'heu d'entendre i no dir tonteries com les que diu algú per aqui sobre la gent que opina com jo.

Força Lleida, força Unió Esportiva Lleida!

#30 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 febrero 2005 - 12:34

I si en comptes de pensar en que el plus pujol baixi per guanyar socis u intentem fer per merits propis? Animant els que som a l'equip i que quedi el mes amunt possible

#31 Kitus

Kitus

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 408 mensajes
  • 3 topics

Escrito 03 febrero 2005 - 02:02

A PRENDRE PEL CUL TOTS ELS POLÍTICS Q S'HAN GASTAT ELS MEUS IMPOSTOS EN ESTADIS I PAVELLONS!!!

I MÉS ENCARA DUPLICANT I TRIPLICANT PRESSUPOSTOS PQ TENIEN PRESSA!!! SON TOT UNS CABRONASSOS!!

PQ NO EM PREGUNTEN ABANS DE GASTARSE TANTS QUARTOS??

#32 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes

Escrito 03 febrero 2005 - 02:53

Visca el Lleida Ara i Sempre!!!! la ciutat es lo primer!!!!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos