Ir al contenido


Foto
- - - - -

entre tots fem q el plus pujol desaparegui


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
31 respuestas en este tema

#1 kukko_1983

kukko_1983

    Junior Member

  • Usuaris
  • Pip
  • 4 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 febrero 2005 - 11:14

a vere si podem aconseguir q sen vaigin a la merda

#2 yasu

yasu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.628 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 febrero 2005 - 11:21

a qui la gent va a saco!!!

#3 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 01 febrero 2005 - 11:27

Ja desapareixeran sols, no cal que fem res

#4 webmaster

webmaster

    Administrador

  • Administradors
  • 1.770 mensajes
  • 16 topics

Escrito 01 febrero 2005 - 11:32

Si baixen doncs tornaràn a pujar quan puguin, si ho dieu per a guanyar socis pel futbol, quans en guanyarem si baixen? 100? 200? 300?
El problema del Lleida no crec que sigui el basquet...

#5 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 febrero 2005 - 11:34

kukko avere si i a sort i desapareixes tu i ten vas a parir un rato
Putos antipluspujolistes de merda

El que se es que tu no ets de lleida o com a minim no sens els colors d'aquesta ciutat el teu vot com a lleidatà es penos

Avere si aquesta gentusa deixa en pau el plus pujol que sent soci me fa rabia sentir aquests comentaris

#6 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 01 febrero 2005 - 11:35

Doncs jo sí que ho penso. Potser al principi no, però segur que amb els temps, uns mesos, la gent es faria soci del Lleida i deixarien de banda el bàsquet

#7 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 febrero 2005 - 11:41

Pero a vere fa 5 anys a segona sense plus pujols ni hockey ni res erem 8000 o 9000 socis? erem justet los de ara potser una mica mes perque l'aficio amb el descens es va desilusionar una miqueta

Som enveja de moltes ciutats que tenim mols equips esportius profesionals a l'elit..... penseu que si el plus baixa tindrem mes socis? jo conec mols socis del basquet que nomes els agrada el basquet i que no an set futboleros mai i no es faran del futbol si cauen a la leb

No teniu idea mols la vritat aquest 4 missatges desde que es va conectar en 7 mesos per dir aixo calla que ningu et troba a faltar

#8 Martinetti

Martinetti

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.074 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 febrero 2005 - 12:05

Ja desapareixeran sols, no cal que fem res


jajajjajajajjajajaa

#9 kooguligan

kooguligan

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 51 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 febrero 2005 - 12:10

no se a que ve aixo. es tan de lleida un club com l´altre
jo soc soci dels dos, i com jo hi ha molta gent.
o es que t´agradaria que els socis del basquet volguessin que desaparegues el lleida de futbol?
ah, i per cert, de desapareixer no desapareixera pas, en tot cas baixara

#10 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 11 topics

Escrito 02 febrero 2005 - 09:11

Quina gentusa com es pot desitjar que baixi el plus pujol? aixo es de gent de mentalitats malaltes

El plus pujol no es com un altre equip que ens pot guanyar o pendre jugadors..... i socis tampoc que a segona em set sempre els mateixos

#11 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 20 topics

Escrito 02 febrero 2005 - 10:52

No se com qualificar aquest post..... tristissim, llastimós, patètic, de vergonya al·liena,... no ho sé.

No entenc com gent de Lleida,que estima Lleida i defensaria Lleida on fosi davant qui fos i se'n enorgulleix de ser d'aqui, pugui arribar a plantejarse bajanades com aquestes.

Sincerament, i sense anims d'ofendre a ningú,crec que hi ha gent que escriu aqui que te un veritable problema.

Suposso que ha d'haver de tot a tot arreu i que la nostra lacra son aquest posicionaments intransigents i excloients.Per que no intenteu sumar en contes de restar ? os ho recomano,es mes positiu i fa sentir-se millor.

I si es vol analitzar el problema de fons,de la manca de recolçament social a la U.E. Lleida, crec que s'ha de fer des de la proposta constructiva i analitzant les causes i amb l'humilitat suficient per aprendre dels errors i mirar com fer-ho millor,sabent fixar-s'hi d'on es fan les coses be i aprenent dia a dia.

Ajudem a construir sense destruir !

Foreverblau (tinc problemes amb el login, ho sento)

#12 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 febrero 2005 - 11:54

Jo crec que ens hauriem de sentir afortunats de tenir tants equips a categories d'elit del futbol estatal:
El bàsquet a l'Acb
El futbol a segona divisió A
L'handbol, un equip a la superlliga i l'altre a segona
El voleibol a la superlliga
El futbol sala a la divisió de plata
L'hokey a la maxima divisió.

Que més volem??????
Cadascú que vagi a veure i animar l'equip que vulgui, perque, si no tots, la majoria son compatibles.
Que fore mes bonic que tots els equips de lleida lluitan per ascensos, competicions europees, etc.?
Venga home, dixem esta al Plus Pujol i animem a tope al LLeida!

#13 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 febrero 2005 - 12:31

a vere si podem aconseguir q sen vaigin a la merda



el bàsquet és esport i l'esport es bo per les persones i per les ciutats...i cadascú es lliure de triar on vol anar i on no. El bàsquet mai farà ombra al futbol si aquest té una bona època ,és més, crec que és complementent...i això que el bàsquet me la bufa una estoneta però no li desitjo cap mal a un club lleidatà...em guardo el meu despreci per madrits, saragosses i demés morralla...
per tant desapareix tu que no aportés res a la ciutat de lleida...

pd- també fem desapareixer al llista blava espavilat??


Posted Image
Posted Image
Posted Image

#14 JN

JN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.958 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 febrero 2005 - 12:40

a vere si podem aconseguir q sen vaigin a la merda


avere si aconseguim ket vaigis TU la merda

#15 Angel24

Angel24

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 330 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 febrero 2005 - 01:24

Jo reconec que no me cau be en general el plus pujol Lleida, son una mica sobrat en certs aspectes... jo mateix vaig ser soci un parell de temporades i vaig acabar fart. La impressió que em dona tot plegat es que ells tambe pasen molt de la resta d'equips de la ciutat, conec gent que se'n reien de les desgràcies del Lleida de futbol, que en lloc de apoiar la resta d'equips de la ciutat el que sempre fan es mofar-se d'ells pq ara estan a la elit! Ja se que no es pot generalitzar, com be es deia abans l'esport es bo per la ciutat, ojala el Lleida estigues a primera, el Caprabo a l'ACB i el Llista a la OK lliga sempre, pero crec que per una ciutat com Lleida tot plegat no es viable...
La tradició a Lleida ens diu que som una ciutat futbolera, el basquet fa set anys estaba reduit a l'equip dels Maristes.... en canvi el Lleida te una tradició de 60-70 anys.
A mes, la massa social del PP Lleida son renegats del futbol, jo ho ser pq vaig al Lleid des de fa molts anys i he estat a les bones i a les dolentes, i al basket dons et trobes amb la gent que fa uns anys no fallaba mai al futbol i ara no fallen mai al basket i se'n riuen del futbol igual que de la resta d'esports. Pero la gent es lliure de fer el que vulgui, no se'ls pot oblgar a tornar al Camp d'Esports, i crec que la única viabilitat es el descens del basket a la LEB i que el Lleida continui com a mínim a segona A i fent bones temporades!
De moment som els que som, pero el temps ens donara la rao, el basket te el caràcter de moda passatgera, algun dia tornaran al Camp d'Esports, com el dia de l'ascens, en massa... jo de moment estic content amb lo que hi ha i que vingui qui vulgui, els de pedra picada vam estar tres anys a segona B quan hagues estat mes facil anar al basket o al cine!
I hi ha gent que no te quartos per fer-se soci de dos esports, jo mateix faig un esforç economic per fer-me soci nomes del Lleida, i que no se digui que la gent pot ser soci dels dos equips pq majoritariament es que no!

VISCA EL LLEIDA SEMPRE!!!!!
FINS I TOT A TERCERA!!!!

#16 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 02 febrero 2005 - 01:33

Jo mantin relacio amb molts del pabello i te puc dir que l'any que be si baixen o es faran socis del plus pujol igual o no u seran de ningu pero de futbol no perque no els agrada el futbol cosa respectable perque no tothom li pot agradar
I els poc futboleros que conec que son socis del plus pujol tambe ho son de la unio esportiva lleida vui dir que el futbol es impossible que augmentin els socis l'any que be.... sempre i a ungrup minoritari que va a veure al que va millor pero aquests 4 no ens suposaran un augment importan en un futur en socis

Aquests que dius que sen riuen del futbol tambe son minoritaris la majoria de gent desitja el millor per tot lleida

#17 Angel24

Angel24

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 330 mensajes
  • 4 topics

Escrito 02 febrero 2005 - 01:46

Registrat!

#18 Angel24

Angel24

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 330 mensajes

Escrito 02 febrero 2005 - 01:47

La gent del futbol tb deia el mateix... lo important no es el que es diu, es el que es fa... i dubto que s'arribi als 3000 socis al basket a la LEB

#19 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes

Escrito 02 febrero 2005 - 02:13

Angel 24 si el que sa de registrar es l'invitat que hi ha damunt teu que sapiguis que era jo i jo que soc soci dels dos puc dir que no son incompatibles, i tot lo que e dit abans, qque no es poc

#20 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes

Escrito 02 febrero 2005 - 03:34

xo com podeu dir tantes tonteries? es mol trist .......
AMUNT ESPORT LLEIDATA! XO SOBRETOT LA UE LLEIDA!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos