Ir al contenido


Foto
- - - - -

El Nàstic és millor que el Lleida


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
92 respuestas en este tema

Encuesta: Quin equip català és el millor? (98 member(s) have cast votes)

Quin equip català és el millor?

  1. Nàstic (5 votos [10.00%] - Ver)

    Porcentaje de voto: 10.00%

  2. Terrassa (1 votos [2.00%] - Ver)

    Porcentaje de voto: 2.00%

  3. Lleida (44 votos [88.00%] - Ver)

    Porcentaje de voto: 88.00%

Votar Invitados no pueden votar

#41 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 16 diciembre 2004 - 03:47

es curios el nastic sempre es el millor pero nomes a estat 2 anys a segona i sempre queda per darrera nostre.....

#42 nononano

nononano

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 614 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 diciembre 2004 - 05:07

akests de tarragona son uns pallassos k no tenen on caure morts i venen a tocar els ous aki.
no se si guanyarem o no xo demano a tots els k vagin a tarragona k si guanyem facin una festa per alli al camp i si pot ser sels ha de provocar

#43 Nastiker_CAT

Nastiker_CAT

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 612 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 diciembre 2004 - 06:37

no comenceu en q el nastic nomes ha estat 2 anys a 2ª pq el nastic va estar molt mes avans a PRIMERA i a SEGONA q el Lleida, es el club més antic de la lliga i no parleu del passat que us guanyem en tot..... partits guanyats, classificació històrica...
Posted Image

#44 Juanpi

Juanpi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 380 mensajes
  • 3 topics

Escrito 16 diciembre 2004 - 07:15

no hay mayor desprecio que no hacer aprecio

#45 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 diciembre 2004 - 07:37

lo ke digueu, pero els ultims 20 anys us els heu pasat a 2na B, exepte akell efimer pas per 2na, ojo, si heu estat 3 anys a 1ra, d aixo fa kuan 30 o 40 anys per lo menos xddd.

El Lleida es un historic de 2na A, no us podeu ni comparar am naltres, per mi com si teniu 12313211231321231321 mes anys ke naltres, la cuestio eske sempre heu estat per devall nostre.

#46 som-hi lleida

som-hi lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 211 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 diciembre 2004 - 07:37

en que ens guanyeu Nastiker??

vols que comencem a repasar. Et fico les ultimes classificacions dels ultims 20 anys, pots fer molt el ridicul

Si vols ho comentem.....

#47 marcelinho

marcelinho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.005 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 diciembre 2004 - 11:00

sisi komentemu k riure una mika

#48 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 17 diciembre 2004 - 12:42

Lleida nastic

84-85 6(2b) 13(2b)
85-86 4(2b) 14(2b)
86-87 2(2B) 4(3!!!!!)
87-88 6 (2A) 8(2B)
88-89 18 (2A) 8(2B)
89-90 1 (2B) 17(2B)
90-91 6( 2A) 2( 3 !!!!! )
91-92 5 (2A) 9 (2B)
92-93 1(2A) 11(2B)
93-94 19 (1) 11(2B)
94-95 3( 2A) 16(2B)
95-96 11 (2A) 2(2B)
96-97 11 ( 2A) 1(2B)
97-98 5(2A) 15(2B)
98-99 11( 2A) 16(2B)
99-00 5 (2A) 9(2B)
00-01 22 (2A) 2(2B)
01-02 9(2B) 20 (2A)
02-03 8(2B) 9(2B)
03-04 1( 2B) 3(2B)

Perdoneu, ja se que es una matada .....amic Nastiker, continuem amb les estàdistiques que t´agraden tant??. Una temporada per damunt nostre , la 01-02 ...... totes les altres en heu mirat el culet......

Amb això no vol dir que li tinga mania al Nàstic, però que no xulegin més siusplau...Amic Nastiker , si vols continuem......FORÇA LLEIDA i Visca Catalunya ( repeteixo no tinc mania al Nàstic)

#49 som-hi lleida

som-hi lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 211 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 diciembre 2004 - 12:48

aquest ultim era jo, que abans no ha aparegut el meu nick

#50 sober

sober

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 588 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 diciembre 2004 - 12:59

me la sssua tant el que diguin "porai", però tant.....
com si se la volen cascar, aixi es desfoguen

#51 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 diciembre 2004 - 09:37

A mi no mimporta com anavem fa 35 anys

el present diu que naltros som millors i que si valtres esteu a segona es gracies al lleida

#52 Andreuenc

Andreuenc

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 130 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 diciembre 2004 - 12:39

Doncs no hi és senzillament perquè li han tocat 2 equips molt díficils com el Zaragoza i L'Atletico de Madrid.

Recordo que va guanyar al Zaragoza per 2-1 (i el gol del Zaragoza va ser a l'últim minut) i amb l'Atlético va perdre a la pròrroga per 0-1

No com valtrus, que vau haver d'esperar als penals per guanyar al Terrasa

Escolteu, jo no tinc res contra el Lleida, al revés, prefeixo el Lleida que el Terrasa, però no poseu a parir els del Nàstic que no us han fet res! I no digueu que són tots un faxes pqrque no tothom es aixi.. Si no voleu venir al Nou Estadi, no vingueu.

Encara que tindria que estar enfadat amb el Lleida, perquè l'any passat a Segona B, a l'última jornada que era Nàstic - Lleida, vosaltres ja éreu primers de grup segur, i nosaltres necessivem guayar per disputar el play-off I com corrien el jugadors del Lleida. Primer va marcar el Lleida però vam remontar al final 2-1. Ni amb l'empat ens classificavem, necessitavem guanyar. No sé jo si fós del lleida preferiria que puges el Nàstic que no L'Alacanat (que si hagues perdut o empatat el Nàstic hagues estat al play-off). Jo vuell que hi hagin molts equips catalans a Segona i us desitjo al millor al lleida i al Terrassa

Visca el Nàstic!!


COM JA T'HAN DIT PER AQUÍ, ET RECORDO QUE SI VAU PUJAR A 2a VA SER PERQUÈ A L'ÚLTIM PARTIT DE LLIGA REGULAR EL LLEIDA US VA DEIXAR GUANYAR. JO MATEIX RECORDO QUE VAIG VEURE LA 1a PART I EL LLEIDA US VA FOTRE UN BANY... ÉS CURIÓS OI, QUE DESPRÉS EL NÀSTIC REMUNTÉS TAN FÀCILMENT OI?? TENINT EN COMPTE QUE NO US VALIA NI L'EMPAT... :lol:

RESPECTE A LA COPA DEL REI, NO TINC MOLT A DIR PERQUÈ ÉS CERT QUE VOSALTRES VÀREU ELIMINAR AL CAMPIÓ VIGENT I DESPRÉS CONTRA L'ATLÉTICO US VAN ELIMIAR A LA PRÒRROGA AMB UN PENAL MÉS QUE DISCUTIBLE. NOSALTRES PER LA NOSTRA PART VAM ELIMINAR NI MÉS NI MENYS QUE AL VALÈNCIA (CAMPIÓ DE LLIGA I UEFA) I DESPRÉS AL TERRASSA A DOMICILI, PERÒ BÉ LA COPA DEL REI ARA PER ARA TAMPOC LI VULL DONAR MASSA IMPORTÀNCIA.

BUENO, LO QUE SÍ ÉS CERT ÉS QUE AQUEST DISSABTE, QUE GUANYI EL MILLOR!!! (ESPERO QUE SIGUI EL LLEIDA)

#53 Nastiker_CAT

Nastiker_CAT

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 612 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 diciembre 2004 - 01:37

mireu la classificació historica a la pagina oficial de la lliga i calleu.... mireu on esta en NASTIC i mireu on esta el LLEIDA,,,, mai ens guanyarieu ni que estiguesiu 10 anys seguits a PRIMERA

#54 oliane

oliane

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.372 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 diciembre 2004 - 01:44

mireu la classificació historica a la pagina oficial de la lliga i calleu.... mireu on esta en NASTIC i mireu on esta el LLEIDA,,,, mai ens guanyarieu ni que estiguesiu 10 anys seguits a PRIMERA

mireu la vostra afecció i mireu la nostra. pode no som tants xo valem molt mes

#55 FRANCESC

FRANCESC

    Junior Member

  • Usuaris
  • Pip
  • 6 mensajes
  • 2 topics

Escrito 17 diciembre 2004 - 01:51

TARRAGONI, NO XERRIS TAN, Q CUAN UN XERRA LA CAGA. UN PARTIT NO SAKAVA MAI FINS Q PITA L'ARBIT.

FORÇA LLEIDA I VISCA ELS PAISOS CATALANS!!!!

#56 blueboy

blueboy

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 409 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 diciembre 2004 - 02:01

Però que no veieu que el ramon i el nastiquer son nens, sino no s'explica el que diuen.
Ja estar bé que de jovenets tinguin akesta passió per l'equip de la seva ciutat

#57 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes

Escrito 17 diciembre 2004 - 02:37

Hem de parlar al camp. Per suposat crec que el Lleida supera al Nàstic. No se quants serem dema al camp pero hem de demostrar que som una afecció que en posar-hi collons no ens guanya ni deu. Hem d'animar com mai al Lleida siguem els que siguem!

TOTS CAP A TGN!!!!!!!!!!!!!

#58 Joanastic

Joanastic

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 69 mensajes

Escrito 17 diciembre 2004 - 03:17

ei, en serio...veient aquests temes amb gent del Nàstic picant a la del Lleida...és penós! deixeu-vos (tant granes com blaus) de viure del passat i gaudim del moment, que tots dos estem a Segona "A" i gaudint!

I tots aquestos nastikerus que venen aquí a provocar no toqueu més els nasos coi, que des d'aquest estiu amb la qüestió dels fitxatges la relació d'ambdues aficions s'a deteriorat...i molt. Segur que si entressin tots els lleidetans al foro del Nàstic no ens agradaría...
Cada uno en su casa i dios en la de todos...com diria aquell!

Amb aquests text no preten ser ara la Maria Teresa de Culcuta (que en pau descansi), però m'entristeix molt veure aquest tractament entre aficions.

Només això, salutacions i el dissabte a gaudir d'una gran festa del futbol català!! :wink: :wink:

#59 Guest_nau_tgn_*

Guest_nau_tgn_*
  • Anónims

Escrito 17 diciembre 2004 - 04:32

[color=red]bona tarda,soc de tarragona, i la veritat el company de tarragona que va escriure allo es va passar tres pobles...jo també penso que le nastic es el millo,com volaltres deveu pensar igual del lleida...jo crec que sera un festival del futbol catala,fins ara els partits entre catalans han sigut un autentic espectacle!!!
VISKA CATALUNYA VISCA LLEIDA I VISKA TARRAGONA!!!

#60 Guest__*

Guest__*
  • Anónims

Escrito 19 diciembre 2004 - 08:04

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D



AMUNT NÀSTIC.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos