Ir al contenido


Foto
- - - - -

El Nàstic és millor que el Lleida


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
92 respuestas en este tema

Encuesta: Quin equip català és el millor? (98 member(s) have cast votes)

Quin equip català és el millor?

  1. Nàstic (5 votos [10.00%] - Ver)

    Porcentaje de voto: 10.00%

  2. Terrassa (1 votos [2.00%] - Ver)

    Porcentaje de voto: 2.00%

  3. Lleida (44 votos [88.00%] - Ver)

    Porcentaje de voto: 88.00%

Votar Invitados no pueden votar

#21 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 diciembre 2004 - 11:59

LA CLASIFICACIO O DIU TOT.


EL LLEIDA PER SOBRE EL NASTIK I PEL TERRASSA!

#22 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 diciembre 2004 - 12:03

I gairebe tota la lliga a set aixi aixo i si no canvien les coses tambe acabara aixi

#23 Espontani

Espontani

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.585 mensajes
  • 1 topics

Escrito 14 diciembre 2004 - 01:34

No ho sé perquè esteu tan obsessionats en superar-nos i guanyar-nos, es perque vam ser els millors de tota la 2B la temporada passada? o es perque aquesta temporada també ho estem sent? o Perque mentres vosaltres vau estar 20 anys a 2b nosaltres disfrutàvem a la més alta esplendor del futbol professional???? Pot ser que sigui perque vam dissimular una mica la primera part de l'ultim partit de lliga a casa vostra la temporada passada o perque no vau quedar primers? O per una mica d'impotència de que sempre tinguem que estar al davant vostre?

Pues no ho se perque no vui entrar en aquest debat, pero aquest any tots els equips catalans aveure si pugem a 1a !!

#24 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 diciembre 2004 - 01:46

l'ultim partit de lliga es va jugar amb els suplents, nauzet.......
en fi que gracies a nosaltres estan a segona A

#25 calcamonia

calcamonia

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 149 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 diciembre 2004 - 10:14

Escolta Ramon del Nastic, em sembla q no deus de saver molt de futbol. El ultim partit de lliga vam jugar amb 9 suplents,o sigui, q si això no es donar-vos peixet ja em diras. El lleida guanyava 0-1 i miraculosament ens feu 2 gols en els priemrs 10 min. no s´ho creu ningu,sobretot quan dos gols fora de casa no haviem encaixat mai excepte a gramenet i cartagena, així q festeu mirar pq ho savia tota tarragona el acord silencios q havien fet les dues directives a la pretemporada,o es q no ho saps? ja sabien q la ultima jornada era nastic-lleida i es va acordar q si un dels dos necessitava guanyar es deixarien, sino no es normal sortir amb 9 suplents,q no es el mateix ( amb tots els respectes) els suplents ara a segona A q a segona B. Per cert al camp del nastic xiulen al LLEIDA al sortir al camp, aixo no se si ho saps.

Per cert seguidors, millor callar quan ens insulten o diuen q ells son millors, ja ho demostarrem dissabte al camp,prefereixo riure al acabar el partit

#26 Q

Q

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 56 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 diciembre 2004 - 10:40

Realment és tan important discutir si un es més bo que l'altre?
Dissabte que intentin desmostrar al camp quin dels dos equips es millor o, almenys, quin es troba en un millor moment de joc, i després... tan amics!
Carai! Que feia temps que no havien tants equips catalans a 2ª A! No ens emprenyem entre naltres! Rivals quan toquin enfrentaments directes, però "germans" quan juguem contra la resta d'equips!

#27 Ramon_tgn

Ramon_tgn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 507 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 diciembre 2004 - 03:01

Demano PERDÓ pel primer comentari!

Ok, reconec que em vaig passar una mica.

Sobre el comentari del última partit a segona A, el Nàstic - Lleida, a la primera part corrien un munt els del Lleida (encara que fossin els suplents) i a la mitja part anavem perdent 0-1. I el que és pitjor, l'Alacant , la Grama, el Castelló i el Llorca estaven guanyat! Quedàvem sisens amb lla serrota i l'Alacant hagués diaputat el play-off. Ni amb l'empat ens classificàvem. Sort que vam capgirar el marcador, si no ara estariem a segona B.

Tambés estic bastant dolgut això que dieu dels de Tarragona i els del Nàstic. No tothom és com dieu, si algú del Nàstic us cau malamnet vale, però no cal que ens poseu verds perquè no us hem det res.

Jo estic molt content que el Lleida hagi pujat i li desitjo al millor perquè és un equip català, i m'agradaria que hi hagues molts equips catalans. En fi, sou el 2n equip que millor em cau de tota segona A i us desitjo lo millor. Ara el partit de dissabte vull que el guanyi el Nàstic pq sóc del nàstic.

Torno a demanar perdó pel primer missatge.

En fi Visca el Nàstic! i també visca el Lleida!

P.D. Respecte a la copa del rei, recordo que quan va venir el Valencia a Lleida començava a tenir la mala ratxa i quan va venir el Zaragoza a Tarragona va jugar amb tots els titulars i va perdre 2-1 (i sense pròrroga i a més l'últim gol de Zaragoza va ser a l'últim minut. I amb l'Atletico va perdre a la prórroga.

#28 Leki

Leki

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 379 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 diciembre 2004 - 03:27

a part, jo crec k es normal k els jugadors nesin a tope, jo soc suplen del lleida, i me fan juga un partit davan de 10000 persones kuan saproxime el play off, i sigui el nastic, el balaguer o ki sigui, surto a tope per intentar entra a lekip i poder participar al play off, o es k els k eren suplents con k ja erem primers no tenien dret a intentar demostrar el k valen.

#29 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 14 diciembre 2004 - 03:41

Recordeu amics del Nastic que el Lleida va passar pel play off d'ascens sense perdre cap partit. A vosaltres el filial blanc us va fotre un 4 a 0 i crec que esteu a segona perque les vau ser els menys dolens del grup amb més sort!
Actualment encara no heu demostrat res i aquesta ratxa "bona" be condicionada per uns penals al vostre fabor. Penals que a nosaltres ens han privat d'estar encara més amunt.

FORÇA LLEIDA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

#30 Q

Q

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 56 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 diciembre 2004 - 03:51

Gràcies per la teva disculpa afeccionat del Nàstic!
I a tots aquests que estan discutint sobre qui va fer millors playoffs o qui va guanyar amb més mèrit les eliminatòries de Copa del Rei... realment val la pena discutir això? No es pot dir que un equip es millor per haver guanyat a un rival o a un altre, per algo diuen que la lliga es el tornei de la ergularitat no? Doncs serà millor qui, al final de la lliga, estigui més amunt, i tot el que s'ha fet fins ara es només un passet endavant.
De moment, tant Nàstic com Lleida, podem estar orgullosos de la marxa dels 2 equips a la lliga, ben lluny dels llocs d'ascens i a 5 punts de l'ascens el Lleida i 6 el Nàstic (on s'ha de firmar per a que les ters plaçes d'ascens fossin el Lleida, Nàstic i Terrassa?)

#31 Nastiker_CAT

Nastiker_CAT

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 612 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 diciembre 2004 - 06:05

LES COSES ES DEMOSTREN AL CAMP, NO PODEM DIR QUE GUANYAREM FINS QUE NO ES JUGUI!!! TOTS AL CAMP DEL NÀSTIC A VEURE UN GRAN ESPECTACLE I A PASAR UNA BONA ESTONA TOTS PLEGATS, JA SIGUIN AFICIONATS DEL LLEIDA O DEL NASTIC TOTHOM A ANIMAR AL SEU EQUIP PERO RESPECTANT AL EQUIP CONTRARI

#32 JN

JN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.958 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 diciembre 2004 - 06:09

jo nomes dic k la clasificacio ja demostra ki es el millor

#33 MIKICOG

MIKICOG

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 diciembre 2004 - 06:12

Ya se vera, pero dejar al chaval, LA ILUSION ES LO ULTIMO QUE SE PIERDE...JA...JA...JA

#34 nacho

nacho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.191 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 diciembre 2004 - 06:26

noi de tarragona no parlis tant k es nota k se ten va anar massa la llengua¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

visca el lllleeeiiiiddddaaaaaaaaaaa
a guañar a akets........... del nastic¡¡¡¡¡¡¡¡

#35 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 14 diciembre 2004 - 06:43

A per ells collons!!!!!

#36 PITU69

PITU69

    Junior Member

  • Usuaris
  • Pip
  • 1 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 diciembre 2004 - 09:24

os vamos a machacar payasos força nastic abajo los catalanistas vais a sufrir mucho :twisted:

#37 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 15 diciembre 2004 - 11:59

un altre matat¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

llllllllllllllllleeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiddddddddaaaaaaaaaaaaaa¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ 8)

#38 Guest_Gandul de Gandulandia_*

Guest_Gandul de Gandulandia_*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 16 diciembre 2004 - 12:21

JO PENJAT DE TURNO NO T'ENTENC O BÉ T'EXPRESSES MILLOR O MALAMENT XIQUET

JO SI NO VULL ANAR AL NOU ESTADI PUES MEN ANIRÉ AL CAMP DELS PLOMS A REUS I SI NO VULL VEURE FUTBOL MIRARÉ LA PELI DEL NACHO VIDAL AMB LA SELENA STEELE, JESSICA JEWEL, LA DONITA DUNES I LA AHSLEY NICOLE, NO ET FOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PER CERT TU MATEIX HO DIUS SINÒ COM ÉS K ESCRIUS AIXÒ:

Encara que tindria que estar enfadat amb el Lleida, perquè l'any passat a Segona B, a l'última jornada que era Nàstic - Lleida, vosaltres ja éreu primers de grup segur, i nosaltres necessivem guayar per disputar el play-off

HO VEUS A 2B JA EREM MILLORS, AIXÍ QUE ENGUANY ENCARA HO SOM MIRA LA CLASSIFICACIÓ, TIU K TU SI ETS GRAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


I com corrien el jugadors del Lleida. Primer va marcar el Lleida però vam remontar al final 2-1.

QUE COLLONS K VAU REMONTAR EL LLEIDA VA REBRE UNA PRIMA I ES VA DEIXAR GUANYAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Ni amb l'empat ens classificavem, necessitavem guanyar

O DONCS K ET PENSES SI DE 42 JORNADES TREUS 42 PUNTS T'ENVAS A SEGONA B I K ET PENSES K A FUTBOL ES GUANYA PERQUÈ TARRAGONA TE MAR I LLEIDA NO?????????????????????????????????

#39 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes

Escrito 16 diciembre 2004 - 12:28

el nastic lleida s'ha disputat uns trenta i escaig partits, uns 19 els ha guanyat el nastik, entre 8 i 9 en empat i la resta de victories del lleida.

a veure si remuntem akesta estadistika!

#40 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes

Escrito 16 diciembre 2004 - 01:28

os vamos a machacar payasos força nastic abajo los catalanistas vais a sufrir mucho :twisted:



Tu, com el d'abans tampoc ets de Tarragona. Explica'ns d'on ets. Si pots.



SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos