Ir al contenido


Foto
- - - - -

pc futbol 2005


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
54 respuestas en este tema

#21 Martinetti

Martinetti

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.074 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 noviembre 2004 - 10:51

Jo per la meva part us recomano el Total Club Manager 2005!

Ja que aquest any és el segon que m'el compro ja que no hi ha el PC Futbol i el d'aquest any per lo que es veu no cal.

M'el vaig comprar pq era de la casa EA Sports, del FIFA, i no hem va desgradar gens tot el contrari hem va agradar força i aquest any l'han millorat una mica però el motor i la realitat és molt bona.

Jo us el recomano!!!!

#22 JN

JN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.958 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 noviembre 2004 - 09:14

una merda com una casa el pcfutbol, mel vai comprar i e kedat 5e amb el lleida, el ejido primer de carrer i el celta ultim i a la temporada seguent apareix el celta a primera, el ejido a segona i jo amb el lleida a segona b.
akets errors son mol forts

#23 lleidatic

lleidatic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 463 mensajes
  • 12 topics

Escrito 19 noviembre 2004 - 10:03

a mi me lan regalat i renoi....
en teoria un primer error es que es pot visual i tmb que es dificil jugari, per exemple, fer l'alineacio, cambia la tactica i tot aixo es un lio... primer pq la posicio al camp no es pot canvia jugador per jugador... pero en fi es anarsi acostuman i esta bé tot el que pots arribar a triar i la capacitat de decidir es total!!!
Ara el sistema de fitxar tmb es un pel complicat...
al lleida hi ha horcajada i chupi i la nota mes altar per Piti, no se com ara els meus jugadors es valoren sobre 100... la posicio dels jugador es massa variable, de de lat iz es diferent que carriler esquerra que centra obert esquerr, centra esquerra, mitgcampista esquerr, pivot denfensi esquerra... hi ha tantes posicions que es un lio... vol tenir tantes coses que resulta complicat jugar i entendre tot el que passa i pots arribar a fer,
ara el que per mi es imperdonable, es el que comenteu d'aquest errors!!!
impresionant la decepcio

p.d a veure que si funciones , per mi la cagada es les dificultats alhora de fer les alineacions pq tots estiguin contents, a part que hi han massa notes pels jugadors, ni ha millons de millons, costa veure com cobre, per renovarlos tas de saber el nom ja que a la pantalla de renovació no et surt la plantilla, si no que tu has dintroduir el nom... i mil coses mes... aixó ti pots acostumar pero a les cagades aqutes....

#24 Pascualsans

Pascualsans

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 10 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 noviembre 2004 - 10:05

Akes pcfutbol es una puta merda, nomes he pogut jugar un kuart d'hora d lo askeros k es la verita es ke fins i tot la versio 1ª di dona 40milllllll voltes amb akest. Per cert la primera part sortia el lleida a primera nomes li fatava k les temporades s'allargesisn mes anys. Senyors aki tenim la estafada mes gran en mon dels jocs yo hi he caigut si sou llestos no ho compreu.
adeusiau !!

#25 torre

torre

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 147 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 noviembre 2004 - 10:51

PATETIC PCFUTBOL2005 !!!!! PERO MOLT PATETIC EN SERIO NO US EL COMPREU... EL Q EU DE FER ES COMPRARVOS EL PRO EVOLUTION SOCCER DE LA PLAY DOS, KIN JOK!!!!!!

#26 javirp

javirp

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 518 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 noviembre 2004 - 11:10

Jo tinc el tcm 2004 i el mes segur k em comprare l 2005 i es guapissim el k pase k el 2004 l tinc per PC i va mes lent aket any mel comprare per a la play 2

#27 lleidatic

lleidatic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 463 mensajes
  • 12 topics

Escrito 19 noviembre 2004 - 11:24

només reiterar el meu digust llàstima que es un regal... i ar el venen a italia, el que em tocara la moral es que l'error es en grabar els cd's,,,
es a dir quan tu fas un joc el fas en un disc dur i al encabil amb un cd es o l'han cagat.. .d'aquí uns mesos ja estara arreglat i jo ja estic estafat!

#28 Blau

Blau

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.073 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 noviembre 2004 - 11:29

Si, es un desastre; crec que treuran un parche molt aviat per resoldre tots aquests problemes; per cert tots els equips de 2b i 3a tenen plantilles de fa 2 o 3 anys, hi ha dos girones un a 2b i l'laltres a 3a, el bonachera es l'entrenador del lleida... :evil:

#29 deivit

deivit

    Junior Member

  • Usuaris
  • Pip
  • 3 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 noviembre 2004 - 11:55

despres del desastors kestic veient del pc futbol quin joc em recomaneu per ordenador

#30 Betrayer

Betrayer

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 30 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 noviembre 2004 - 12:04

El joc és patètic, l'unic que s'assembla aquest pc futbol amb els anteriors es en la portada1!!! es veu que si quedes priemer per exemple a 2a, la temporada seguent continues estan a segona, quina putada no podriem pujar amb el lleida, ni guanyar la champions, llavors ja no val la pena comprar-se'l, i lo fort es que avui han tancat els forums pq la gent no pugui llegir toto lo que deien del joc!

#31 CHABARRO

CHABARRO

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 33 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 noviembre 2004 - 12:38

es de puta madre el mejor sin duda los fallos bueno eso kuando saken el parche se arregla porke es el mejor juego virtual ke hay.
horcajada en el lleida no pasa nada es de mollerussa y eso mola.
yo creo ke es el mejor juego de manager

#32 Blau

Blau

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.073 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 noviembre 2004 - 12:44

El joc es molt dolent pero sembla ser que s'han equivocat i han distribuit una versio beta; per tant em d'esperar la resposta de gaelco i adquirir la versio autentica

#33 javirp

javirp

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 518 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 noviembre 2004 - 01:07

Si voleu informacio sobre l TCM 2005 ENTREU EN www.tcm.ea.com

#34 Juanjo123

Juanjo123

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.360 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 noviembre 2004 - 03:12

PCF2005=desastre total

http://www.pcfutbols...ftopic5042.html

Jo vaig començar amb el 4.0 (1993-94)... i ere millor que aquest :( Quina desilusió m'he endut aquest matí... a tercera, plantilles inventades, pobre Binéfar; dotzenes d'errors del joc; interfície complicada i molt poc treballada; el buscador de jugadors és un desastre... 20€ llençats a la paperera... i al Lleida hi ha l'Horcajada i no el Sisco! Ah, i guanyes SEMPRE, està bé això...

GAELCO ESTAFADORS, PER VENDRE AIXÒ NO CALIA!!!

ah, per cert! El parche ja l'he instalat i no soluciona res. I a més a més, per arreglar aquest joc no és un parxe el que cal, sino més aviat un altre joc senser, perquè això no ho arregla res!

I els que dieu que és un bon joc... gaelco us ha pagat alguna cosa o és que és el primer simulador al que jugueu????

#35 joan85gd

joan85gd

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 276 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 noviembre 2004 - 03:21

Cambio de tema una mica, un amuic meu té la NGAGE, el mobil-consola de Nokia i em va sorprendre quan em va deixar jugar al FIFA2005 per NGAGE. Al lleida hi ha el Raul Ojeda, i molt jugadors de fa 3,,4 o 5 temporades. I lo millor la vestimenta, atenció, camiseta de ratlles com l'athletic de bilbao pero els colors de blau i groc. El blau claret... i el groc chillon. Quin susto, volia jugar amb el LLeida pero vaig decidir que no ho podia fer en aquestes circunstàncies.

Que es passin 3 setmanes mes per treure el joc, pero que el deixin bé, collons, que eho foten tot de qualsevool manera.


SALut

#36 Xikket

Xikket

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 noviembre 2004 - 11:10

Juanjo123 moltíssimes gràcies esperava saber l'opinió d'algú q hagués instalat l'actualització. Ara ho tink totalment clar.

Jo m'he comprat el Total Club Manager i és bestial i a sobre pots canviar jugadors, mitges de tot!

#37 azidman

azidman

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 noviembre 2004 - 10:54

Es el pitjor joc de la historia, NO EL COMPREU. es una estafa.

#38 BlueBoys

BlueBoys

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 95 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 noviembre 2004 - 05:56

No os lo compreis
Da mania
Total club es mucho mejor.

#39 sober

sober

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 588 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 noviembre 2004 - 06:27

Hi ha dos coses que es diuen "jugabilitat" i "usabilitat".
Es veu que s'han oblidat que existeixen aquests conceptes...

#40 pikacho

pikacho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.912 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 noviembre 2004 - 06:29

Quin preu te aquest total manager¿¿Em podeu donar informacio sobre el joc, es q jo soc un incondicional del Pc futbol i mel volia comprar xo vist les critiques q li doneu doncs estic indecis :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :?




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos