Ir al contenido


Foto
- - - - -

pc futbol 2005


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
54 respuestas en este tema

#1 marcelinho

marcelinho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.005 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 noviembre 2004 - 06:37

eis el pc futbol 2005 ja a sortit o dik xq ja el tink me le comprat al taleia de ronda ja k al carrefour no i es es compra al kiosk

#2 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 noviembre 2004 - 06:39

Al sony galery tambe i serà no?

#3 marcelinho

marcelinho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.005 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 noviembre 2004 - 06:40

no o se yo e nat al bolkbuster i man dit k no el tenien

#4 Xikket

Xikket

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 noviembre 2004 - 07:26

Escric per avisar a tots akells com jo que esperaven amb ànsia el retorn del Pcfutbol per avisar-los que la tornada serà un fracàs històric en la història dels videojocs.

Es veu que el joc ja fa 3 dies que el venen de forma il·legal, que porta fallos garrafals importantíssims i que els que l'han probat diuen que és una merda total. Lo bó es que la companyia Gaelco no el retirarà i el vendrà i presentarà oficialment el divendres amb tots els errors, alguns tan greus com que el Bilbao juga la Champions o que hi han errors de calcul, etc... Diuen que el divendres penjaran un parche per arreglaro però ja ningú s'enfia d'aquesta xapusa colosal.

Després de veure tot això a la web www.pcfutbol2005.com he xafardejat per internet i em compraré segur el nou Total Club Manager q a sobre s'assembla aket any al Pcfutbol però mil vegades millor i pq digui això jo...

I una última hora, el fòrum de la web oficial del Pcfutbol l'han xapat pq la gent no pugui veure les opinions. KIN ESCANDOL!

#5 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 18 noviembre 2004 - 07:29

He llegit por molts forums, inclos el forum oficial del PcFutbol2005, que el joc ja s'ha començat a vendre el dia 16 en algunes botigues (nose a Lleida) pero que te un munt de fallos (la copa d'europa sempre la juguen madrid, barça, depor i athletic quedin com quedin, els jugadors poden rebre tantes targetes grogues com vulguin que mai son expulsats, moltes plantilles de categories inferiors son d'anys passats, alguns equipos falten, entre d'altres pk hi han moltissims), la gent esta indignada.
Els creadors han dit que demà treuran un partxe per solucionar aquets fallos, quina vergonya, estan desprestigiant el PcFutbol...

#6 Xikket

Xikket

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 noviembre 2004 - 07:44

Això, akesta merda no és el Pcfutbol. Se l'han cargat ells solets akesta xusma de Gaelco, quins impresentables. Kina xapussa, crec que és impossible que un sol parxe pugui arreglar tal desproposit.

Avui l'han presentat i ni han dit res, estan amagant la informació que tothom es trobarà demà quan instal·li el joc, crec que és la primera vegada en la història dels videojocs que és fa tal cagada. Els que devien probar el joc abans d'editar-lo devien ser gent que ni tenia fava de programació, ni de futbol ni ganes de fer res.

mare meva...

#7 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 noviembre 2004 - 07:55

Jolin quin disgust jo que mel volia comprar... quin me recomaneu de joc per aquesta temporada que surti el lleida?

#8 marcelinho

marcelinho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.005 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 noviembre 2004 - 07:55

ya al lleida juga horcajada

#9 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 18 noviembre 2004 - 08:16

Vaya desilusión. Hoy he ido a comprarlo pero todavia no lo tenian pese a que ya lo he visto en algun quiosco. Pues me pensaré seriamente si lo compro o no.

Que tal es el Total club manager de PC? alguien lo tiene??

#10 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 18 noviembre 2004 - 09:06

jo le llogat (per sort) i sincerament deixa molt ke desitjar, maikel robinson... ke i pinta al joc????? als altres pc futbols col·laborava com a comentarista, pero ara.... ni uns tristos comentaristes.... uns grafics penosos..... una interactivitat ke ni es nota...... a vere si el parxe aket arregla algo...

#11 lleida_endavant

lleida_endavant

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.249 mensajes
  • 1 topics

Escrito 18 noviembre 2004 - 09:11

Quina vergonya! :x Al igual me'l compro si és aquesta xapussa...fins q no hi hagi actualització re de re

#12 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 18 noviembre 2004 - 09:21

Jo sempre havia jugat al pc futbol i ara que he vist Total Club Manager de PS2 ni punt de comparació. Molt més divertit i realista, a més la Play no es penja!

#13 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 18 noviembre 2004 - 09:28

Jo sempre havia jugat al pc futbol i ara que he vist Total Club Manager de PS2 ni punt de comparació. Molt més divertit i realista, a més la Play no es penja!


El Total Club Manager esta tb per PC?

#14 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 18 noviembre 2004 - 09:31

I tant, m'han dit que és millor que el de la Play ja que disposa de més memòria.

#15 marcelinho

marcelinho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.005 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 noviembre 2004 - 09:33

sobre el pc futbol sta mol b l manera de juga ja k al mig de un partit pots dona ordres als teus jugados aMI masta agradan llastima dakets petits erors

#16 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 18 noviembre 2004 - 09:36

Al TCM també, en aquest aspecte són iguals.
(www.tcm.ea.com)
Siau amics, us he de deixar!

FORÇA LLEIDA!

#17 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 18 noviembre 2004 - 09:45

sincerament prefereixo kedarme amb el meu mitic e insuperable pc futbol 5.0 o el 6.0 com a molt (sobretot el PC Calcio :P) i si m' apureu el 7.0 ke incluia totes les lligues d' europa (les punteres, premier, la liga, bundesliga, la de franca i la Serie A i B italianes (fins i tot hi havia parxe per a la C i algo mes, i havien trucos x aconseguir cuartos i demes coses xD)
Nois el pc futbol amb el ke vam creixer va forir, aixo es un joc amb el nom del nostre estimat PCFutbol, pero ke deixa molt ke desitjar, pero com a 1r joc de la 2na "part" de PCfutbol els hi hem de donar una mica de confiansa, i pensar ke futures versions seran millors.


PD: Algu me pot respondre ke pinta michael robinson al joc?

#18 Juanpi

Juanpi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 380 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 noviembre 2004 - 09:49

He probado esta tarde el Pc Futbol,lo reserve en una tienda mail,es la hostia,tiene millones de cosas,os lo recomiendo a todos,ruedas de prensa inclusive,tiene una base de datos acojonantes,pero vamos yo lo vereis

#19 Josh

Josh

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 150 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 noviembre 2004 - 10:28

:evil: :evil: :evil: Jo avui ma regalat el pcfutbol i buaaa!!! tava super content però només de veure el nom de L'HORCAGADA!! me indingnat un munt...encara no e jugat ni res...però joder això del Athelitc Club és una cagada monumental. Com poden ser tant poca vergonyes de fer això amb un joc mitic DIMISIÓ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :evil: :evil:

#20 Gica

Gica

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 165 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 noviembre 2004 - 10:43

Jo tambe me le comprat avui... i la veritat no i e pugut jugar, nomes lestat miran x sobre i ma decepcionat mol. El menu es bastan pobre, no se lan currat gens, el tema d les mitjes es patetic. El mes bo del Lleida es Piti am una mitja de 12 i Ronaldinho la te de 13!
A mes el Etoo es blanc al joc! a l'hora de buscar jugadors es mol complicat i d defectes a lora de veure els jugadors en 3D. Em sembla k nomes ia un tipus de mode dentrenamen... i x saber les teves caracteristikes com a mister as de cntesta un test!
De moment em mirare mes detingudamen el joc, xo crec k continuare am la saga de TCM a la k em vai viciar tota la temporada pasada. Ya i e jugat i es molt millor k el Pc Futbol, us aconsello k us el baixeu. No ia punt de comparacio.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos