Ir al contenido


Foto
- - - - -

Fora de tema


  • Este tema esta bloqueado Este tema esta bloqueado
122 respuestas en este tema

#81 AntiTrolls

AntiTrolls

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 187 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 junio 2020 - 04:31

Antitroll, va que ja saps que dintre de pocs anys el Atletic Lleida sera el primer equip de la provincia de Lleida, en el moment que aconsegueixin l'ascens a 2B, el Lleida es disoldra per grans deutes (culpa dels brothers). Per cert suposso que ja sabras que aquest equip, amb la retirada del chino (Jordi Chine) han incorporat un bon porter, un ex del Lleida per ser mes exactes, un altre jugador mes en surtir per la porta falsa en el seu moment.

"En el moment que aconsegueixin l'ascens a 2B". Molt bé, ja sortirem a fer la rua pels carrers. El porter que dius qui es, aquest que patina al primer gol, medeix malament al segon, es fa la polla un lio al quart i l'any passat no era titular ni al Tárrega durant molts partits? 

https://www.youtube....h?v=vN0H0q8xgaU



#82 AntiTrolls

AntiTrolls

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 187 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 junio 2020 - 04:32

Com et dic, troll, l'efac se l'han carregat les pesimes directives que ha tingut. Tu, si fossis del poble, segur els aplaudiries, com a la famiglia. Jo fa anys que vaig deixar de seguir-lo... fa anys que es veia vindre que el club, amb aquestes despeses, era inbialble. A mi m'agrada el futbol del poble.. no estrelletes de fòra cobrant yna pasta. I ja en tenim de futbol al poble, crack. Tot i que ja no hi visc... en soc soci.
Gracies pel teu interes pel futbol almacellenc.
Venga pallasso, la pastilleta i a dormir

uy no no, pastilletes per tu. Pero hauries de canviar de camell perque el que te les pasa ara et fa dir moltes rucades tarambana  :sarcastic:  :sarcastic:



#83 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 16 junio 2020 - 05:42

"En el moment que aconsegueixin l'ascens a 2B". Molt bé, ja sortirem a fer la rua pels carrers. El porter que dius qui es, aquest que patina al primer gol, medeix malament al segon, es fa la polla un lio al quart i l'any passat no era titular ni al Tárrega durant molts partits? 

https://www.youtube....h?v=vN0H0q8xgaU

treus el partit contra el pupes, pero es bon porter per a primera catalana. ere el  porter titular, tot i que el segon porter es fill del vicepresident, solie jugar casi sempre ell. pregunta al seu ultim club i et diran una baixa molt super important (tambe feie de entrenador al juvenil)

creus que el pau torres hagues fet millor contra el atletico?, llavors es raro que a 2A jugues poc i tingues que tornar a can brothers no?

 

 

pd: el porter bo ere lo victor ibañez, ostres que ere de bo el porter aquell, jo lo hagues renovat de por vida.



#84 AntiTrolls

AntiTrolls

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 187 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 junio 2020 - 07:24

treus el partit contra el pupes, pero es bon porter per a primera catalana. ere el  porter titular, tot i que el segon porter es fill del vicepresident, solie jugar casi sempre ell. pregunta al seu ultim club i et diran una baixa molt super important (tambe feie de entrenador al juvenil)

creus que el pau torres hagues fet millor contra el atletico?, llavors es raro que a 2A jugues poc i tingues que tornar a can brothers no?

 

 

pd: el porter bo ere lo victor ibañez, ostres que ere de bo el porter aquell, jo lo hagues renovat de por vida.

tu mateix ho has dit. Un bon porter per Primera Catalana. Segona B li venia gran i per aixó va marxar. Parlar de Pau Torres ja et va masa gran, no cal que probis



#85 AntiTrolls

AntiTrolls

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 187 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 junio 2020 - 07:31

Si el Lleida anes primer, li donaries tota la rao del mon al Rubiales, estic segur, se et veu lo plumero pajaro.

per cert caca no son, simplement que no m'agraden com fan les coses, per cert com tenim el deute? (aquesta es la paraula clau, aviat te explicare, pero tu amb teoria has de saber molt be si tant aprop estas de aquesta gent o inclus ets un de ells).

personalment m'agradarie fosis un d'ells.

si el Lleida anes primer la solució de Rubiales continuaria sent pésima. La única diferencia es que el Lleida faria play off pero la decisió seguiria sent horrible. El deute ja el pagaran i sino pues no ens inscriuran a la lliga i anirem tots a veure el super Atletic Lleida. Si et fot cachondo pensar que soc un d'ells pensa que soc una barreja entre els brothers i la maleducada  :rialleta:  :rialleta:



#86 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 16 junio 2020 - 08:16

:partirsederiure:  :partirsederiure:  :partirsederiure:  :partirsederiure:  :partirsederiure:  :partirsederiure:  :partirsederiure:  :partirsederiure:

Riu. És lo únic que pots fer. :be:



#87 AntiTrolls

AntiTrolls

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 187 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 junio 2020 - 11:11

Riu. És lo únic que pots fer. :be:

Nooooooo també puc  :sarcastic:  :sarcastic:  :sarcastic:  :sarcastic:

 

i també

 

:deumeu:  :deumeu:  :deumeu:  :deumeu:



#88 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes
  • 3 topics

Escrito 17 junio 2020 - 08:16

treus el partit contra el pupes, pero es bon porter per a primera catalana. ere el  porter titular, tot i que el segon porter es fill del vicepresident, solie jugar casi sempre ell. pregunta al seu ultim club i et diran una baixa molt super important (tambe feie de entrenador al juvenil)

creus que el pau torres hagues fet millor contra el atletico?, llavors es raro que a 2A jugues poc i tingues que tornar a can brothers no?

 

 

pd: el porter bo ere lo victor ibañez, ostres que ere de bo el porter aquell, jo lo hagues renovat de por vida.

 

D'on ho treus això del porter??? Jo he sentit que volen construir un estadi de 9.000 persones... En saps algo?



#89 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 17 junio 2020 - 06:35

Al twitter del cesc del talladell que es qui informe del Tarrega va dir el 10-05 que el Oliveros anaie al Efac o Atletic Lleida.

De moment no he vist res mes en altres llocs.

 

 

Segons hem pogut saber de fons properes al tema, David Oliveros, les dues darreres temporades porter de la no continuarà a l'equip blaugrana la 20/21,, perquè ha acceptat l'oferta que li ha fet l'At Lleida, també i per tan serà baixa

  • o han agraït

#90 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 18 junio 2020 - 07:31

Ull antitrolls que molta gent li agafara mania al Lleida, diria que molts clubs ja li tenen. Es allo que la propera temporada ser odiat a varios camps de futbol que puguin anar, com hu veus?

Ademes la rfef fican arbitres dolents a collons ja veuras. Diria que axo sera l'inici del fi dels brothers.



#91 AntiTrolls

AntiTrolls

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 187 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 junio 2020 - 11:55

Ull antitrolls que molta gent li agafara mania al Lleida, diria que molts clubs ja li tenen. Es allo que la propera temporada ser odiat a varios camps de futbol que puguin anar, com hu veus?

Ademes la rfef fican arbitres dolents a collons ja veuras. Diria que axo sera l'inici del fi dels brothers.

Uffff molt fort. M'han dit que estan pensant seriament en marxar davant l'odi de la resta de clubs, els arbitratges que tindran i un foro que diuen que hi ha on els fiquen a parir. Es veu que han ofert la plaça a 2B al Atletic Lleida.



#92 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 19 junio 2020 - 04:41

Tu ves fen broma i ja veuras com acabara tot plegat. Ja posats et dire que realment soc jo el president del Atletic Lleida, soc jo el que fico tota la pasta i me interesen 4-5 jugadors del actual Lleida. La idea que tinc es fer un bon equip i amb pocs anys porta aquest equip al futbol profesional.

Soy un pez gordo antitroll, un millonari que ha decidit invertir a Ponent.

Quan ens podem veure, te ensenyare les meves comptes corrents, tinc tant caler que no ser que fotre amb tans calers. pero al tindre la deria de tocar el collons als brothers, per axo vai decidir potencia al Efac. Al haber parlat tant per aqui et dire (suposso ja som amics), et dire que m'interesen Pau Torres, Trilles, Joan Oriol, Liberto (ja estar fet he parlat amb gent del Betis) i algun altre jugador mes. vai a lo grande.

 

pd: tranquil. ja te invitare algun dia en algun sopar, celebrarem tots junts i plegats els exits del Atletic Lleida.



#93 AntiTrolls

AntiTrolls

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 187 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 junio 2020 - 06:08

Tu ves fen broma i ja veuras com acabara tot plegat. Ja posats et dire que realment soc jo el president del Atletic Lleida, soc jo el que fico tota la pasta i me interesen 4-5 jugadors del actual Lleida. La idea que tinc es fer un bon equip i amb pocs anys porta aquest equip al futbol profesional.

Soy un pez gordo antitroll, un millonari que ha decidit invertir a Ponent.

Quan ens podem veure, te ensenyare les meves comptes corrents, tinc tant caler que no ser que fotre amb tans calers. pero al tindre la deria de tocar el collons als brothers, per axo vai decidir potencia al Efac. Al haber parlat tant per aqui et dire (suposso ja som amics), et dire que m'interesen Pau Torres, Trilles, Joan Oriol, Liberto (ja estar fet he parlat amb gent del Betis) i algun altre jugador mes. vai a lo grande.

 

pd: tranquil. ja te invitare algun dia en algun sopar, celebrarem tots junts i plegats els exits del Atletic Lleida.

i sobretot recorda pujarli el sou a Txema i carregar d'aigua les cafeteres. Amb un director esportiu com ell i el millor café del món, el exit está asegurat.



#94 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 19 junio 2020 - 07:54

i sobretot recorda pujarli el sou a Txema i carregar d'aigua les cafeteres. Amb un director esportiu com ell i el millor café del món, el exit está asegurat.

Aixi sera, el millor cafe del mon, tambe farem un torneig de dardos, ja te pots imaginar quines cares hi ficarem per animar mes a la gent a fer punteria. La participacio al torneig es gratuita, tothom i pot participar, tu tambe si te animes.

Per al guanyador, uns carnets gratuits. Som i serem i volem ser el millor equip de tot Lleida.



#95 AntiTrolls

AntiTrolls

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 187 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 junio 2020 - 08:35

Aixi sera, el millor cafe del mon, tambe farem un torneig de dardos, ja te pots imaginar quines cares hi ficarem per animar mes a la gent a fer punteria. La participacio al torneig es gratuita, tothom i pot participar, tu tambe si te animes.

Per al guanyador, uns carnets gratuits. Som i serem i volem ser el millor equip de tot Lleida.

cap dubte que a cafés i dardos arrasareu. Si després la pilota ja entra en aquest camp de Champions que teniu ja será la repera. A la porteria aneu servits amb el gran Oliveros. La resta és del mateix nivell o també son suplents del Tárrega?



#96 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 19 junio 2020 - 08:49

cap dubte que a cafés i dardos arrasareu. Si després la pilota ja entra en aquest camp de Champions que teniu ja será la repera. A la porteria aneu servits amb el gran Oliveros. La resta és del mateix nivell o també son suplents del Tárrega?

Del Tarrega de moment sols un, i te torno a recordar que ere titular.

Que com van los brothers amb els advocats, papers per aqui i per alla, molts lios, pero cal recordar que el deute segueix, o be potser esperen una compensacio de la rfef. perdona pero algu o tenie que dir. me ensumo algo aixins.

Es lo primer que vai i vem pensar al bar l'altre dia (erem 8 de colla), aquesta gent vol sucar algo, i mes si tenim en compte que tenen deutes per tot arreu. no acabar la competicio els ha perjudicat amb aquest sentit tambe, ja que el deute segueix i els anys a 2B tambe. (lo proper que sera reclamar altre cop anar a un grup del nord, be d'axo ja parlarem mes endevant, semble hi hauran subgrups).

 

 

pd: un dia d'aquests igual te fai un privat, no es per insultar, jo no soc d'aquest estil, es per comentarte algunes coses dels brothers. millor amb privat lo que tinc que comentar.



#97 Pau

Pau

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 345 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 19 junio 2020 - 10:54

Ets un geni iribar, el teu camell no deu donar abast amb tot lo que et fots

#98 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 19 junio 2020 - 11:19

Ets un geni iribar, el teu camell no deu donar abast amb tot lo que et fots

cobre al dia, no com altres que esperen els ertos o han de ficar denuncies per intentar cobrar tot i que ja no estan en la empresa (no dic per ningu en especial eh). ademes soc bona persona i li pago el lloger i tot, no com altres.

amic del antitrolls?, feu una bona parella.

a seguir picant



#99 Pau

Pau

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 345 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 19 junio 2020 - 11:37

Aviat podràs escriure la biografia políticament incorrecta dels Esteve, veig que no escatimes esforços en recordar tot el seu currículum. Molt bo

#100 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 20 junio 2020 - 12:28

Aviat podràs escriure la biografia políticament incorrecta dels Esteve, veig que no escatimes esforços en recordar tot el seu currículum. Molt bo

com hu sabies axo, ets adivino o que?. si de fet juntament amb un altre estem escribin un bon llibre, des de l' inici del actual Lleida.

 

lo que sempre he intentat dir, es que els brothers se han ficat en un terreny complicat, que sigui a plaç curt o mitja sempre acabes perdent d'alguna forma. te poden tocar els ous de varies maneres. dir axo no vol dir que un sigui mala persona, simplement seny.






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos