Ir al contenido


Foto
- - - - -

Fora de tema


  • Este tema esta bloqueado Este tema esta bloqueado
122 respuestas en este tema

#41 AntiTrolls

AntiTrolls

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 187 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 junio 2020 - 12:46

Cree el ladrón que todos son de su condición... que diuen els castellans. 

veig que ho has pillat  :aplaudiment:  :aplaudiment:  :aplaudiment:



#42 AntiTrolls

AntiTrolls

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 187 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 junio 2020 - 12:47

Venga, troll, ves a mamarli el rabo als teus ídols de "la famiglia", i deixa de fer el ridicul. 

jajajajajaja els teus arguments son demolidors  :partirsederiure:  :partirsederiure:  :partirsederiure:



#43 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 06 junio 2020 - 01:42

10 anys Estevils..........3 Playoffs..............0 ascensos



#44 AntiTrolls

AntiTrolls

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 187 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 junio 2020 - 03:16

10 anys Estevils..........3 Playoffs..............0 ascensos

Claro, claro, a Lleida sempre hem estat a la Champions. 70 anys UE Lleida. 33 anys a Primera, 30 a Segona A, 7 a Segona B, 1 desaparició. A mamar-la colla de losers que no sou més rucs perquè no entreneu prou  :partirsederiure:  :partirsederiure:  :partirsederiure:  :partirsederiure:



#45 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 06 junio 2020 - 03:31

No passa res, es normal que et fustris. Una decada i seguim igual que abans. No cal alterar-se. Ningu ha dit res de la UE Lleida, sabem molt bé els números i temporades que va disputar i en quina categoria ho va fer.

 

Ànims.

 

Pesi a qui li pesi, la realitat es aquesta:

 

10 anys Estevils..........3 Playoffs..............0 ascensos

 

 

Ei, pero cada any fan el millor equip i aquest any pujarem segur segurisim!! (paraules dels propis esteves abans de començar la temporada)

 

Llàstima que el millor entrenador de la historia del club va marxar. La peça clau es Siviero.


  • o han agraït

#46 AntiTrolls

AntiTrolls

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 187 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 junio 2020 - 05:19

No passa res, es normal que et fustris. Una decada i seguim igual que abans. No cal alterar-se. Ningu ha dit res de la UE Lleida, sabem molt bé els números i temporades que va disputar i en quina categoria ho va fer.

 

Ànims.

 

Pesi a qui li pesi, la realitat es aquesta:

 

10 anys Estevils..........3 Playoffs..............0 ascensos

 

 

Ei, pero cada any fan el millor equip i aquest any pujarem segur segurisim!! (paraules dels propis esteves abans de començar la temporada)

 

Llàstima que el millor entrenador de la historia del club va marxar. La peça clau es Siviero.

si, si, els frustrats som els altres  :rialleta:  :rialleta:



#47 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 06 junio 2020 - 07:40

Antitrolls a veure si pots dir als teus jefes, que lo ideal serie una rebaixa important en el carnet de abonat.

 

Tot i que amb tant de gasto amb advocats al tindre tantes histories sera complicat crec



#48 AntiTrolls

AntiTrolls

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 187 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 junio 2020 - 12:02

Antitrolls a veure si pots dir als teus jefes, que lo ideal serie una rebaixa important en el carnet de abonat.

 

Tot i que amb tant de gasto amb advocats al tindre tantes histories sera complicat crec

la rebaixa l'has tingut sis anys seguits sense cap pujada meló



#49 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 07 junio 2020 - 02:56

la rebaixa l'has tingut sis anys seguits sense cap pujada meló

Jo hu deia per los pobres abonats, no pas per jo, ja vai dir varios cops, que mentres segueixen aquesta gent, no trapixare el estadi (de fet des de el nom de UE Lleida que no vai al camp).

6 anys seguits dius? be vai estar al mon del futbol gairebe 10 anys sense pagar un sol centim, te podria ensenyar pases de directiu que conservo, penxals aqui, pero clar llavors sabries com me dic. Si algun dia ens veiem no tindre cap problema en mostrar.

 I el melo si m'agrade, igual que la sindria, i a tu?



#50 AntiTrolls

AntiTrolls

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 187 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 junio 2020 - 04:51

Jo hu deia per los pobres abonats, no pas per jo, ja vai dir varios cops, que mentres segueixen aquesta gent, no trapixare el estadi (de fet des de el nom de UE Lleida que no vai al camp).

6 anys seguits dius? be vai estar al mon del futbol gairebe 10 anys sense pagar un sol centim, te podria ensenyar pases de directiu que conservo, penxals aqui, pero clar llavors sabries com me dic. Si algun dia ens veiem no tindre cap problema en mostrar.

 I el melo si m'agrade, igual que la sindria, i a tu?

a mi m'encanta el meló. I amb pernil encara més. De la resta del teu argumentari no hase falta desir nada más.



#51 Iesso

Iesso

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 175 mensajes
  • 1 topics

Escrito 07 junio 2020 - 06:51

Des del meu punt de vista la gestió esportiva dels anys dels Esteves no és dolenta. Aconsequir ascendir a 2aA és dificilissim per molt bon equip que tinguis. Sempre i ha un factor sort necessari i a naltros va ser creu a Sevilla... 

Altra cosa és la gestió econòmica, que és força opaca i realment el soci no pot saber del cert quina és la situació econòmica del club  però suposo que no molt pitjor de la majoria d'equips de 2aB on cobrar al dia escasseja.

Ara bé comunicativament si que deixen molt que desitjar i la prepotència cada cop q parlen és escandalosa a més dóna la sensació que han acabat malament amb molta gent. Ajuntament, diputació, federació, bastants exjugadors, la majoria de l'afició....

 

En fi. El Lleida fa 20 anys que és un patir constant amb Esteves i sense Esteves. Ànims i Vica el Lleida



#52 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 07 junio 2020 - 07:15

I tant que han acabat malament amb molta gent, jo des de que son ells, no vai al camp. Ja des de el primer dia ja vai vere com eren i ja me van informar (me van dir: ull amb aquests).

Fan les coses i el abonat apenes sap res, tot es secret i molt poca tranparencia, ni se sap numero de abonats (desglosat en diferentes modalitats) ni presupost ni res.

Despres tenim el tema de judicis a tot taco amb tot deu, i lo mes fotut  de tot, si es pugues saber la veritat de com han marxat entrenadors i jugadors, diria que necesitarien varios guardaespaldes per anar al camp. diria que unicament serien defensats per el antitrolls, el defensor del imperi brothers.



#53 escacimat

escacimat

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 39 mensajes
  • 3 topics

Escrito 07 junio 2020 - 07:46

Jo a qui trobo molt prepotent i trobo que s'emporta poques crítiques, és a la persona que porta el Twitter, la Montse. Sempre contesta malament, no se quina sensació teniu vosaltres 


  • EFAC_Hooligans y Calderon ho han agraït

#54 AntiTrolls

AntiTrolls

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 187 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 junio 2020 - 08:04

I tant que han acabat malament amb molta gent, jo des de que son ells, no vai al camp. Ja des de el primer dia ja vai vere com eren i ja me van informar (me van dir: ull amb aquests).

Fan les coses i el abonat apenes sap res, tot es secret i molt poca tranparencia, ni se sap numero de abonats (desglosat en diferentes modalitats) ni presupost ni res.

Despres tenim el tema de judicis a tot taco amb tot deu, i lo mes fotut  de tot, si es pugues saber la veritat de com han marxat entrenadors i jugadors, diria que necesitarien varios guardaespaldes per anar al camp. diria que unicament serien defensats per el antitrolls, el defensor del imperi brothers.

amb tu no han acabat malamen perque ni van començar pel que dius. Sobretot amb Albistegui, Molo, Marc Martínez i Fuster van acabar molt malament  :sisi:  :sisi:  :sisi:



#55 AntiTrolls

AntiTrolls

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 187 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 junio 2020 - 08:05

Jo a qui trobo molt prepotent i trobo que s'emporta poques crítiques, és a la persona que porta el Twitter, la Montse. Sempre contesta malament, no se quina sensació teniu vosaltres 

pel meu gust es una maleducada pero clar per aguantar tot el personal que volta per aquí i segur que també está a twitter s'ha de tenir molta paciencia  :rialleta:  :rialleta:



#56 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 07 junio 2020 - 10:00

Pero pero pero pero pero.....Però res.

 

Quan estas a determinat lloc has d'aguntar certes coses i d'altres no.

 

Les que no pots aguantar les recrimines de forma educada, i les que son susceptibles de denuncia les denuncies a l'organisme pertinent. I si no ets capaç d'actuar així, no serveixes per al lloc que ocupes.

 

No hi ha més.

 

 

Recordem: https://www.naciodig...res/embargament



#57 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes
  • 3 topics

Escrito 08 junio 2020 - 12:43

Molo i cia van acabar malament amb el Lleida??? Que va, home!! Sol van denuncia al club per impagaments... Tonteries.  https://www.naciodig...tornat/trucades

 

Mare meva el nivell dels palmeros... 

 

"La rebaixa l'has tingut amb 6 anys que no ha pujat".... I tu vas de llest, troll??? No apujar no es cap rebaixa. S'ha de ser ruc, eh.

 

Si diu lo de la rebaixa es per lo que ha passat aquest any... Amb la llei a la mà, el Lleida i la resta de clubs haurien de tornar els diners als socis pels partits que no podrán gaudir al camp. 

Pero a saber on paren aquells diners ja...



#58 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 08 junio 2020 - 03:04

pel meu gust es una maleducada pero clar per aguantar tot el personal que volta per aquí i segur que també está a twitter s'ha de tenir molta paciencia  :rialleta:  :rialleta:

Si dius per mi, jo no tinc twitter, de moment no me he pasat a aquesta modalitat. pero si tinc entes que es molt mal educada. al twitter igual si hi ha el futbolero 01, aquell misterios personatge de fa uns anys que es ficaie amb molta gent, no ser si lo recordes ere tot un fenomeno.

segueixo pensant que amb lo que ha pasat i amb llei amb ma com diu EFAC, algo haurie de fer el club amb els abonats, tornar calers, reduir preus etc, alguna cosa han de fer diria. i on seran los diners? a la panxa del bou potser, algun altre cotxe, mariscades, ves a saber on son, el que estar clar es que el abonat a pagat per un serveis o espectacle que no ha rebut de forma completa.



#59 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 08 junio 2020 - 03:05

Molo i cia van acabar malament amb el Lleida??? Que va, home!! Sol van denuncia al club per impagaments... Tonteries.  https://www.naciodig...tornat/trucades

 

Mare meva el nivell dels palmeros... 

 

"La rebaixa l'has tingut amb 6 anys que no ha pujat".... I tu vas de llest, troll??? No apujar no es cap rebaixa. S'ha de ser ruc, eh. 

 

Si diu lo de la rebaixa es per lo que ha passat aquest any... Amb la llei a la mà, el Lleida i la resta de clubs haurien de tornar els diners als socis pels partits que no podrán gaudir al camp. 

Pero a saber on paren aquells diners ja...

totalment d'acord



#60 AntiTrolls

AntiTrolls

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 187 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 junio 2020 - 10:41

Molo i cia van acabar malament amb el Lleida??? Que va, home!! Sol van denuncia al club per impagaments... Tonteries.  https://www.naciodig...tornat/trucades

 

Mare meva el nivell dels palmeros... 

 

"La rebaixa l'has tingut amb 6 anys que no ha pujat".... I tu vas de llest, troll??? No apujar no es cap rebaixa. S'ha de ser ruc, eh.

 

Si diu lo de la rebaixa es per lo que ha passat aquest any... Amb la llei a la mà, el Lleida i la resta de clubs haurien de tornar els diners als socis pels partits que no podrán gaudir al camp. 

Pero a saber on paren aquells diners ja...

Pregunta a Molo i cia que ara els tens per aquí. Van acabar tan malament que han tornat parguela.

Per mi no apujar mentres els altres van pujant es una mena de rebaixa pero ja se que tu aixó ni ho vols ni ho pots entendre tarambana.

Amb la llei a la mà, la lliga l'ha suspés la RFEF i no el Lleida que está defensant que no es doni per acabada i el tema está als tribunals. Efectivament, s'ha de ser molt ruc, eh?  :partirsederiure:  :partirsederiure:  :partirsederiure:






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos