Ir al contenido


Foto
- - - - -

enquesta: un barça-lleida


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
47 respuestas en este tema

Encuesta: TEMPORADA 05-06, O KOPA DEL REY: BARÇA_LLEIDA: qui voldrieu k semportes la victoria????? (109 member(s) have cast votes)

TEMPORADA 05-06, O KOPA DEL REY: BARÇA_LLEIDA: qui voldrieu k semportes la victoria?????

  1. EL LLEIDA (39 votos [95.12%] - Ver)

    Porcentaje de voto: 95.12%

  2. EL BARÇA (2 votos [4.88%] - Ver)

    Porcentaje de voto: 4.88%

Votar Invitados no pueden votar

#21 lleida_endavant

lleida_endavant

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.249 mensajes
  • 1 topics

Escrito 20 septiembre 2004 - 09:44

home està clar, però hem refereixo q x mi seria una putada, ja q són els 2 clubs q simpatitzo

#22 karpanta

karpanta

    Junior Member

  • Usuaris
  • Pip
  • 5 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 septiembre 2004 - 09:51

PERQUE TEMPORADA 05-06?

QUE VOLS DIR QUE EL LLEIDA NO PUIXARA AQUEST ANY?

HOME DE POCA FE


LLEIDA, LLEIDA, LLEIDA

#23 JN

JN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.958 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 septiembre 2004 - 09:54

PERQUE TEMPORADA 05-06?

QUE VOLS DIR QUE EL LLEIDA NO PUIXARA AQUEST ANY?

HOME DE POCA FE


LLEIDA, LLEIDA, LLEIDA


karpanta, la temporada 05-06 es la temporada k ve, osigui k vol dir k naltros pujem aket any.

#24 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 septiembre 2004 - 11:05

ofermarsss o vas dir tu mateix en un pos:

OFERMARSSS
jo hi aniria i animaria el barça per tocarvos els collons


sort ke hi hagin seguidors com el lleida_endavan i altres, que si tots els seguidors fossin com vosaltres que ja vau veure que éreu una m ...t:




AIXI AKI PODEM VEURE EL TEU BARCELONISME K NO PASSA RES, PERO NO DIGUIS K ETS DEL LLEIDA.

#25 Juan del Nastic

Juan del Nastic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 417 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 septiembre 2004 - 11:09

Despues de lo que ha escrito Glaria sobre el partido Lleida -Barça esta claro:

LLEIDA 5 BARÇA 0

Para que lloren ellos.

#26 glaria

glaria

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 140 mensajes
  • 1 topics

Escrito 21 septiembre 2004 - 08:28

Glaria:
"sento contradirtre, pero lany de 1ª al camp d'esports, quan el farsa va empatar bastanta gent va celebrar el gol; pero quan van fer l'1 a 2, mes de mig camp el va celebrar amb entusiame. no em va kedar mes remei ke acochar el cap i amb llagrimes d'impotencia, de rabia i de tristesa marxar del camp."


El dia del nastic a la copa catalunya tb i avia mes gen del nastic qe del lleida.

Tens rao am el qe dius i no auria de ser, se pot tenir simpaties per qualsevol xo quan juguen contral lleida sa danimar el lleida.... pero ves, tb la gen te dret a animar qi vulgui


el dia de la copa catalunya no hi era. dubto, que hi hagues mes gent de tarragona, pero encara que fos aixi, era gent de tarragona que havia vingut animar a lekip de la seva ciutat. en canvi, gran part de la gent que va celebrar els gols del farsa era de lleida, chaketeros que dificilment tornaran a xafar el camp desports (fins ke torni el seu estimat farsa).

#27 ofermarss

ofermarss

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 816 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 septiembre 2004 - 02:24

ASROC: jo no soc el vot del barça i vaig dir això que seria el que faria si anés a veure el partit amb tu i estigués al teu davant però com que no hi aniré mai ja pots grallar el que vulguis, per una orella m'entra i per l'altra em surt

GLARIA: lo mateix te dic; les teves frases per una orella entren i per l'altra surten. Suposo qe cada partit deus anar a la penya que sigui a votar no? aquest cap de setmana vas anar a la penya salamantina de lleida a votar no? ja que nomes t'agrada el futbol per riure't dels altres i que ets un foteta...

#28 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 septiembre 2004 - 03:21

ofermasss les frases no entren per les orelles, entren pels ulls.


karpanta en kina temporada vius jejejejejejejejje

#29 ofermarss

ofermarss

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 816 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 septiembre 2004 - 03:24

pos m'entren per un ull i em surten per l'altre asroc jejejejejejeje

#30 blueboy

blueboy

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 409 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 septiembre 2004 - 04:13

GLARIA: lo mateix te dic; les teves frases per una orella entren i per l'altra surten. Suposo qe cada partit deus anar a la penya que sigui a votar no? aquest cap de setmana vas anar a la penya salamantina de lleida a votar no? ja que nomes t'agrada el futbol per riure't dels altres i que ets un foteta...


T'ekivokes se n'aniria a enfotre's de la GENT DE LLEIDA que pasen del club de la seva terra i animen a un altre encara que aket s'enfronti a la seva ciutat. Nomès cal veure alguns partits de copa catalunya al camp d'esports per veure la gent de Lleida celebrant els gols del barça com si haguèssin guanyat la Champions, fanàtics! La gent que es del barça me mereix el meu respecte com l'afició de qualsevol equip, però la gent que abandona l'equip de la seva ciutat per animar a un altre en que no hi té cap relació em fa vomitar (ya sigui del barça, del madrid, o del inter)

#31 ofermarss

ofermarss

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 816 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 septiembre 2004 - 04:19

GLARIA:

1.- jo no animaria el barça contra el lleida.

2.- he dit ke ho faria davant de asroc perke se ke ell en el fons es del barça tb després del lleida i a sobre diu ala madrí

3.- no soc de lleida ciutat, sinó de lleida província i a 90 KM de lleida ciutat

4.- passo més dies de la setmana a BCN província ke a la de lleida

5.- en un Barça-Lleida sempre he anat amb el lleida, si a tu et satisfà pensar ke vaig primer amb el barça et dono permís perke ho pensis... no deixaré de dormir per això

#32 ofermarss

ofermarss

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 816 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 septiembre 2004 - 04:22

perdona GLARIA anava per BLUEBOY que veig que és ell que ha agafat les paraules que es dirigien cap a la teva persona

#33 blueboy

blueboy

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 409 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 septiembre 2004 - 04:31

escolta ofermars, jo no he dit que fosis tu una d'akestes persones. Si prefereixes que guanyi el Lleida pos millor, i ademés sent de tant lluny de Lleida (com has dit tu), pq hi ha poca gent del Lleida per alli dalt.
Lo de que pases més temps a la provincia de Barcelona me sone a excusa barata, això no té re a veure.
Té repeteixo que si sincerament ets del Lleida pos me n'alegro.
Abans té contestat pq li has dit al glaria que se'n fot de les altres aficions (mes o menys) i no. El Glaria nomès se'n fotria dels Lleidatans que es posen tristets kuan el SEU GRAN BARÇA pert contra l'equip de la seva terra (equip que no es mereixen). Ah! tb se'n fotria dels de la cultural, però es que akestos su mereixen. :lol:

#34 oliane

oliane

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.372 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 septiembre 2004 - 11:59

blueboy "x allà dalt" no es tan dificil ser de la u.e.... axo sera x a ell.

hi ha alguns socis (not puc dir ke tot lo poble), a més una empres ake patrocine l'ekip es truites del segre ke l'empresa es al costat. ke d'afeció n'hi ha.
lo que passe mes temps a provincia bcn.... doncs mira p.ex. novaes no fica akesta excusa, tens rao es una excusa barata..

#35 nacho

nacho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.191 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 septiembre 2004 - 01:28

cony, amb el lleida clarisim¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
avui lllliiiddddeeerrrrrrrsssssssss¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ 8)

#36 oliane

oliane

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.372 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 septiembre 2004 - 01:30

u fan x peles, i o fan pk el jefe es casat amb una de les filles del gausi i x akesta regla de 3 deuen tenir sentiment envers lleida. bé xo tan se val.

ke no es tan dificil ser del lleida com diu ofermarss...

#37 nacho

nacho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.191 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 septiembre 2004 - 01:59

vinga va, k hi hagi pau i trankilitat home, k avui volem i ens fotem liders¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

som-hi lllllleeeiiiiiddddaaaaaaaaaaaa¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ 8)

#38 yanou

yanou

    Junior Member

  • Usuaris
  • Pip
  • 7 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 septiembre 2004 - 02:29

el LLEIDA sense cap dubte

#39 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 septiembre 2004 - 11:20

mob ara mateix estava pensant de venirte a veure, si vols nem a sopar junts despres del partit contra el valencia!

#40 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 septiembre 2004 - 11:44

me buskes tu a mi per tribuna, et penses k perdre el meu temps per tu???? juas pagarte jo un sopar, abans no sopo! :evil:




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos