Ir al contenido


Foto
- - - - -

enquesta: un barça-lleida


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
47 respuestas en este tema

Encuesta: TEMPORADA 05-06, O KOPA DEL REY: BARÇA_LLEIDA: qui voldrieu k semportes la victoria????? (109 member(s) have cast votes)

TEMPORADA 05-06, O KOPA DEL REY: BARÇA_LLEIDA: qui voldrieu k semportes la victoria?????

  1. EL LLEIDA (39 votos [95.12%] - Ver)

    Porcentaje de voto: 95.12%

  2. EL BARÇA (2 votos [4.88%] - Ver)

    Porcentaje de voto: 4.88%

Votar Invitados no pueden votar

#1 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 septiembre 2004 - 11:15

ens un barça lleida o lleida barça amb ki anirieu???????
mob espero la teva resposta sense mentir.




JO CLARAMENT AMB EL LLEIDA I SI ELS PODEM HUMILLAR PERFECTE! UN 0-5 QUINA PASADA!!!!






TV3, EL MUNDO,SPORT, EL 9: LLEIDA PERTANY A CATALUNYA ENCARA K US SAPIGUI GREU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

#2 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 septiembre 2004 - 11:19

Mai disimulare la meva simpatia pel barsa pero esta cla qe prefereixo el lleida, per algo es la meva ciutat....

#3 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 septiembre 2004 - 11:20

POSEU LES RESPOSTES!

#4 SANTOS

SANTOS

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 41 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 septiembre 2004 - 11:21

1pregunta k no ve al cas k podent parlar del bon moment del ekip parlem del barça....i perke no fikes el nastik per dir-te 1exemple?si e d cnt ala pregunta el lleida per suposat

#5 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 septiembre 2004 - 11:23

SANTOS SI EN UN NASTIC_LLEIDA LA GENT VOL K GUANYI EL NASTIC JO PLEGO!

#6 Leki

Leki

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 379 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 septiembre 2004 - 11:23

el lleida!

#7 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 19 septiembre 2004 - 11:27

ademes aixo es un foro del lleida, i es normal ke es parli de un suposat lleida - barsa ke de un nastic - barsa, jo tinc simpatia al barsa xq es un club de tota la vida, pero el lleida es mes ke un sentiment, i sempre anira molt per davant del barsa

#8 SANTOS

SANTOS

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 41 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 septiembre 2004 - 11:27

En aixo tens rao pero si la majoria d la gent t diu k anima mes al lleida o al ekip d la seva ciutat en uns altres posts....per aixo ho dic pero ami mes igual t'ho dic pels demes foreros

#9 cunyau

cunyau

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 90 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 septiembre 2004 - 12:13

el LLEIDA, i contra mes gols fesim als del barça millor!!!!

#10 sober

sober

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 588 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 septiembre 2004 - 01:45

No havia vist mai en aquest foro una pregunta amb una resposta tan obvia...
Es com preguntar de quin color es la neu :lol:
El tema ja fa temps que cansa, no?

#11 ORSAIS

ORSAIS

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 28 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 septiembre 2004 - 08:45

El voler triar o comparar el Barça amb el Lleida ho considero d'allò més absurd. Son factors molt diferents, cadascú té la seva pròpia guerra i difícilment poden trobar-se, excepte de manera ocasional en copa del rei i amistosos.

En un cas hipotètic d'enfrontament en Lliga, com quan varem pujar a 1ª, normalment la majoria dels lleidatans culés anavem a favor del Lleida i una de les més grans alegries va ésser el guanyar al Camp Nou, però al capdavall la realitat va dir que el Barça aquell any va guanyar la Lliga i el Lleida va baixar a 2ª.

El que dic. Els objectius sempre seran diferents, per la qual cosa el simpatitzar alhora amb els dos equips és perfectament compatible. I es pot dir el mateix de qui és del Lleida i del Madrid.

#12 glaria

glaria

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 140 mensajes
  • 1 topics

Escrito 20 septiembre 2004 - 09:10

En un cas hipotètic d'enfrontament en Lliga, com quan varem pujar a 1ª, normalment la majoria dels lleidatans culés anavem a favor del Lleida


sento contradirtre, pero lany de 1ª al camp d'esports, quan el farsa va empatar bastanta gent va celebrar el gol; pero quan van fer l'1 a 2, mes de mig camp el va celebrar amb entusiame. no em va kedar mes remei ke acochar el cap i amb llagrimes d'impotencia, de rabia i de tristesa marxar del camp.

#13 ofermarss

ofermarss

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 816 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 septiembre 2004 - 09:33

el Lleida evidentment,

pro no cal dir ruqueries irreals i provocatives com fa el creador de l'enquesta; i a més que no es queixin després si sempre és parla de l'equip gran ja que son ells que treuen el tema.

#14 glaria

glaria

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 140 mensajes
  • 1 topics

Escrito 20 septiembre 2004 - 10:26

pro no cal dir ruqueries irreals i provocatives com fa el creador de l'enquesta; i a més que no es queixin després si sempre és parla de l'equip gran ja que son ells que treuen el tema.



ets un chaketero.
tu vas entrar en aket foro simplement per defensar el farsa. almenys tuchos, mobs, ferrans i demes "amiguets" fa temps que volten x ki i parlen del lleida; el ke passa es ke tenim idees diferents i les contrastem.

un 0-5 al farsa no es una ruqueria irreal, es el desig d'un sentiment, sentiment el qual, miserable chaketero, tu no tens :cry:




pd: i canviat el nick, farsant :wink:

#15 ofermarss

ofermarss

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 816 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 septiembre 2004 - 10:56

glaria em sap greu les llagrimes que vas vessar

qui ha dit l'obvietat de la gran massa blava és ORSAIS, un 10 per la seva opinió que reflecteix la realitat

un seguidor del lleida no està pensant en fer un 0-5 al barça sinó anar amb el lleida i el dia que s'enfronti amb el barça simplement que guanyi el lleida i no volguer fer 5 gols per odi a aquest club i dir això en aquesta web per provocar discussions, a més de no respectar el nom d'aquesta institució, d'aquest altre gran club i canviar-la per una paraula en sentit menyspreatiu i menyspreant per tant a molts seguidors del lleida i alguns que entrem en aquesta web i evidentment per al·lusions defensem l'insult, odi, menyspreu i clarevidència , perquè vosaltres si que representeu la minoria de l'afició blava que és del lleida i és anticulé a la vegada, és a dir, no referint-me en cap cas als que son del lleida i simplement no del barça i per tant en passen.

Jo i molts altres seguidors de la UELleida també sentim els colors blaugrana, englobant els colors dels dos clubs en la senyera i em sento molt orgullós de que al Camp Nou es celebressin els gols del Lleida quan s'anunciaven al Videomarcador.

Només demano respecte als que som del Lleida i som del Barça, em sembla molt bé que no simpatitzeu amb el Barça però no tolero l'insult i el menyspreu cap a aquest club, ni cap a cap d'altre, perquè hi ha una paraula que s'anomena RESPECTE i si no en coneixeu el significat la busqueu al diccionari...

#16 glaria

glaria

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 140 mensajes
  • 1 topics

Escrito 20 septiembre 2004 - 12:44

glaria em sap greu les llagrimes que vas vessar

qui ha dit l'obvietat de la gran massa blava és ORSAIS, un 10 per la seva opinió que reflecteix la realitat

un seguidor del lleida no està pensant en fer un 0-5 al barça sinó anar amb el lleida i el dia que s'enfronti amb el barça simplement que guanyi el lleida i no volguer fer 5 gols per odi a aquest club i dir això en aquesta web per provocar discussions, a més de no respectar el nom d'aquesta institució, d'aquest altre gran club i canviar-la per una paraula en sentit menyspreatiu i menyspreant per tant a molts seguidors del lleida i alguns que entrem en aquesta web i evidentment per al·lusions defensem l'insult, odi, menyspreu i clarevidència , perquè vosaltres si que representeu la minoria de l'afició blava que és del lleida i és anticulé a la vegada, és a dir, no referint-me en cap cas als que son del lleida i simplement no del barça i per tant en passen.

Jo i molts altres seguidors de la UELleida també sentim els colors blaugrana, englobant els colors dels dos clubs en la senyera i em sento molt orgullós de que al Camp Nou es celebressin els gols del Lleida quan s'anunciaven al Videomarcador.

Només demano respecte als que som del Lleida i som del Barça, em sembla molt bé que no simpatitzeu amb el Barça però no tolero l'insult i el menyspreu cap a aquest club, ni cap a cap d'altre, perquè hi ha una paraula que s'anomena RESPECTE i si no en coneixeu el significat la busqueu al diccionari...



tot i que no estic dacord amb tu (i dificilment mai hi estarem), et felicito per akest post :wink:


pero no perdo el son si el barsa guanya o perd, el ke realment mimporta (i l'unic) es el lleida.
aixo si, un 0-5 al camp nou i u celebro (tard o dora) davant la penya barcelonista de lleida :lol:

#17 pikacho

pikacho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.912 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 septiembre 2004 - 01:10

EL Lleida sense cap mena de dubte

#18 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 septiembre 2004 - 05:43

Glaria:
"sento contradirtre, pero lany de 1ª al camp d'esports, quan el farsa va empatar bastanta gent va celebrar el gol; pero quan van fer l'1 a 2, mes de mig camp el va celebrar amb entusiame. no em va kedar mes remei ke acochar el cap i amb llagrimes d'impotencia, de rabia i de tristesa marxar del camp."


El dia del nastic a la copa catalunya tb i avia mes gen del nastic qe del lleida.

Tens rao am el qe dius i no auria de ser, se pot tenir simpaties per qualsevol xo quan juguen contral lleida sa danimar el lleida.... pero ves, tb la gen te dret a animar qi vulgui

#19 lleida_endavant

lleida_endavant

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.249 mensajes
  • 1 topics

Escrito 20 septiembre 2004 - 09:13

El Lleida..per ser el més dèbil dels 2..tot hi així aquests enfrentaments no vull q es donguin gaire..

FORÇA LLEIDA! VISCA EL BARÇA!

#20 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 septiembre 2004 - 09:42

Qe no els vos vere? pos jo si qe voldria vere aqet enfronatmen dos vegades lany, am els dos equips a primera




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos