Ir al contenido


Foto
* * * * * 1 votos

Esteves, marxeu del club.


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
423 respuestas en este tema

#281 Pau

Pau

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 345 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 04 marzo 2020 - 10:09

Ja veig els vostres interessos...en fi, aneu ja a animar al almacelles, que es una mica xaquetero això d'esperar a que pugin de categoria

#282 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 05 marzo 2020 - 12:50

Ja veig els vostres interessos...en fi, aneu ja a animar al almacelles, que es una mica xaquetero això d'esperar a que pugin de categoria

xaquetero es ser del barça o del madrid, on la gent es d'aquests equips perque sempre guanyen o gairebe sempre.



#283 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 05 marzo 2020 - 12:52

Jo personalment no en tinc cap dexpectativa. Es el club el que ven la milonga any rere any. Sol cal mirar l’hemeroteca per confirmar-ho.

No trasgiversem.

Prefereixo un club a 3a i net i que pugui donar la cara i que els coneguin per fer les coses bé allà on fore, que no pas un pufarro a 2B. Clar i català.

jo tambe prefereixo aixi, avans a 3 divisio fent be les coses que a 2b amb 50000 problemes.



#284 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 05 marzo 2020 - 05:28

Ja veig els vostres interessos...en fi, aneu ja a animar al almacelles, que es una mica xaquetero això d'esperar a que pugin de categoria

Si, el meu interes es el de no tenir causes judicials cada dos per tres. 

 

Ja se t'ha vist el llautó dels "teus interesos" quan vas trasgiversar parlan d'expectatives que es fa la gen, quan es la directiva del Lleida Esportiu la que no para de vendre fum any rere any. Si fos per ells, ja hauriem d'estar a la Champions des de el 2015.

 

Vui un president digne.



#285 Pau

Pau

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 345 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 05 marzo 2020 - 10:15

I els de l'Atlètic Lleida no volen guanyar diners. Ho fan per amor a la ciutat, a la gent i al futbol local... cap president o màxim accionista de cap equip de futbol és gent honrada. És impossible tenir la pasta que té cap d'ells sense ser un cabró. Per això me la pela, jo sóc del carrer i el St. Pauli nomès existeix a Alemanya i també s'han venut al capitalisme..com tots

#286 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes
  • 3 topics

Escrito 13 marzo 2020 - 09:44

Ja en tenim una més... La gespa del Camp d'Esports està impagada. L'empresa que en fa el manteniment fa 10 mesos que no cobra. De 572.000€ que se li havien de pagar... en deuen 450.000

Som-hi, palmeros... a seguir aplaudint!!


  • o han agraït

#287 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 13 marzo 2020 - 10:50

Brutal :partirsederiure:

Riure per no plorar. Tot i així, segur que els brothers tenen una justificació màgica.

Link: https://www.segre.co...01409_1110.html

salutacions
  • o han agraït

#288 Joker

Joker

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 694 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióGotham

Escrito 14 marzo 2020 - 09:26

A mi em vau criticar en el seu dia per dir que no em faria soci fins que marxesin els Esteve i encara crec que es una bona decisió, no penso donar ni un duro a més a aquesta colla de gent. Costa distingir entre donar-li l’esquena al club de la teva vida a no col·laborà a la mala gestió del club. Si molts fem el mateix qui sap si abandonarien el club, això si, si l’abandonen primer el deixaràn sota terra.


  • o han agraït

#289 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 14 marzo 2020 - 09:29

A mi em vau criticar en el seu dia per dir que no em faria soci fins que marxesin els Esteve i encara crec que es una bona decisió, no penso donar ni un duro a més a aquesta colla de gent. Costa distingir entre donar-li l’esquena al club de la teva vida a no col·laborà a la mala gestió del club. Si molts fem el mateix qui sap si abandonarien el club, això si, si l’abandonen primer el deixaràn sota terra.

Jo penso com tu, mai me fare soci/abonat mentres segueixin aquesta gent, i es el que haurie de fer tothom, cas contrari no marxaran mai.



#290 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 14 marzo 2020 - 09:31

Ja en tenim una més... La gespa del Camp d'Esports està impagada. L'empresa que en fa el manteniment fa 10 mesos que no cobra. De 572.000€ que se li havien de pagar... en deuen 450.000

Som-hi, palmeros... a seguir aplaudint!!

si on son ara los palmeros? jo com he dit avans ni un duro per aquesta gent, i tothom haurie de fer lo mateix



#291 Pau

Pau

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 345 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 15 marzo 2020 - 10:18

Pues si no sou socis ni abonats ni teniu intenció de ser-ne no entenc que hi feu aquí. Aquest club per sort o per desgràcia el van fundar ells així que igual els que heu d'amagar-vos sou vosaltres i no els qui nombreu palmeros que nomès ens importa el futbol. Això no és l'Athletic Iribar i mai ho serà i si tan fan ets dels vascos isildu eta euskera ikasi

#292 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 15 marzo 2020 - 11:27

A dormir.

L’atletic Lleida sha creat per ocupar el hueco que deixara el Lleida quan peti, gracies a la super gestió econòmica dels dirigents.

Es el que hi ha.

#293 Pau

Pau

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 345 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 15 marzo 2020 - 12:27

Pues molta sort...els inicis són prometedors, lios a Almacelles, fitxant Txema Alonso (un gran currante que casi no ha aprofitat la seva fama per viure del cuento...). Ánims, segur que són d'Acnur els dirigents

#294 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 15 marzo 2020 - 04:48

I els de l'Atlètic Lleida no volen guanyar diners. Ho fan per amor a la ciutat, a la gent i al futbol local... cap president o màxim accionista de cap equip de futbol és gent honrada. És impossible tenir la pasta que té cap d'ells sense ser un cabró. Per això me la pela, jo sóc del carrer i el St. Pauli nomès existeix a Alemanya i també s'han venut al capitalisme..com tots

Ho fan perque algu els hi ha demanat sisplau que fesin un club xk saben el que passara aviat amb el Lleida Esportiu.

 

Tots els que formen part de l'Atletic Lleida son gen acaudalada de fa anys, podrien retirar-se i viure sense treballar sense problema. Per tant no ho fan per diners. Sol cal informar-se una mica. Algu ha de salvar i ocupar el camp d'esports després de que passi el que tots sabem que passara.

 

Temps al temps.

 

A seguir defensant els Esteve nai. :aplaudiment:


  • o han agraït

#295 Pau

Pau

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 345 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 15 marzo 2020 - 04:52

Els que tenen més diners tot ho fan per diners, no t'equivoquis. Igual és que no en coneixes gaires, igual ets una mica innocentot

#296 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 15 marzo 2020 - 05:50

Clar.

Salutacions

#297 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 15 marzo 2020 - 07:31

La questio es desviar el focus de la pessima gestió estevil.

 

Gespa, hisenda, fiscalia, SS, museu, compra basquet, subvencions, drets RFEF bloquejats, etc. etc. etc. etc.

 

Mare meva, i sembla que un altre any sense Po.... xk la lliga es donarà per acabada.

 

10 anyets d'esteves. Seguim a 2B. I amb el club en un estat molt crític tant a nivell econòmic com social.


  • o han agraït

#298 Pau

Pau

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 345 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 15 marzo 2020 - 07:36

Un altre any amb el atletic almacelles jugant a regional.

#299 Pau

Pau

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 345 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 15 marzo 2020 - 07:39

2aB es el nostre lloc natural, somiem amb pujar però som carn d'aquesta categoria,tenim estructura i deutes com gairebé tots els equips d'aquesta categoria..i sinó parla amb gent de Burgos a veure com els hi va la vida per exemple o del Compos o de qualsevol equip de qualsevol ciutat com la nostra

#300 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 15 marzo 2020 - 08:26

Ningu diu que ens pertoki estar a 2a A, es el fum que els esteves venen any rere any, res més.

La questio no es si regional, 2a o 3a. La questio es fer les coses bé amb principis i sense pendre el pel a ningú. La categoria es indiferent.

Buscar largument de parlar en àmbit general o mirar els deutes d’altres, no cambia re ni fa més sostenible la pessima situació del Lleida.

Desperta ja.

Lleida SI, Esteves NO.
  • o han agraït




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos