Ir al contenido


Foto
* * * * * 1 votos

Esteves, marxeu del club.


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
423 respuestas en este tema

#241 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes
  • 3 topics

Escrito 21 febrero 2020 - 03:50

Després s'ofenen si els dius m*****.... però a l'hora de la veritat no paren de demostrar-ho. Ara el "Capo dei capi" amenaça a la premsa i tot...

Quin fàstig de personatges...

https://www.naciodig...obox=1582294235



#242 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 21 febrero 2020 - 03:54

Lo d’avui i res, es lo mateix.

Agafem-nos fort que venen curves.

Diumenge abans del partit em tindran alli a les oficines.

#243 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 21 febrero 2020 - 04:15

Després s'ofenen si els dius mafiosos.... però a l'hora de la veritat no paren de demostrar-ho. Ara el "Capo dei capi" amenaça a la premsa i tot...
Quin fàstig de personatges...
https://www.naciodig...obox=1582294235


S'ha passat tota la roda de premsa amenaçant. Hauria pagat per veure les cares dels periodistes, si jo al cotxe no donava crèdit, ells en directe devien alucinar.
  • o han agraït

#244 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes
  • 3 topics

Escrito 21 febrero 2020 - 04:43

ojo que també es querellará contra nosaltres  :osti:  :osti:  :osti:



#245 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 21 febrero 2020 - 05:44

Qualsevol cosa...

#246 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 21 febrero 2020 - 06:49

Si tinguesin l’embargament aixecat la rfef li hagues permes fitxar al gener i les respectives ajudes, axo demostre que aquesta gent viu en un altre tipo de realitat virtual o similar.

Una roda de prensa que realment no val per a res, i amb prepotencia i molta xuleria, ara resulte que la culpa es dels demes



#247 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 21 febrero 2020 - 06:50

S'ha passat tota la roda de premsa amenaçant. Hauria pagat per veure les cares dels periodistes, si jo al cotxe no donava crèdit, ells en directe devien alucinar.

Jo tambe hagues pagat per veure la cara dels periodistes, i crec que han estat molt fluixets al preguntar.



#248 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 21 febrero 2020 - 06:51

Lo d’avui i res, es lo mateix.

Agafem-nos fort que venen curves.

Diumenge abans del partit em tindran alli a les oficines.

Si es aixins, despres expliques com a anat tot.



#249 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 21 febrero 2020 - 07:37

El Bartomeu comparat amb aquests es un gran president i directiu.

Aqui es pensen que som rucs o pardillos



#250 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 22 febrero 2020 - 01:29

el mentiroso cuando se ve descubierto se enoja o se hace la víctima.



#251 Pau

Pau

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 345 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 23 febrero 2020 - 10:24

Les maneres d'Albert Esteve no són bones, un tio massa visceral com per fer una roda de premsa de casi 2h. Jo no sé si es veritat o mentida el que diu, però sembla que els periodistes tampoc... Tenen torn per fer preguntes i tampoc tenen arguments per contrastar si el que diu l'Esteve es veritat o no. Fan preguntes que qualsevol aficionat podria fer i no els vull desmerèixer.

Després venen els articles sensacionalistes de que fa gala de la seva popularitat i coses així, que no et diré que no tinguin raó, però entren en unes disputes de que si tu, que si jo (periodistes vs Esteve's) que no van a cap lloc.

En fi, Lleida és Lleida i sempre ho serà. Tampoc em sembla un tio pitjor que el havíem tingut per aquí sent la antiga UE.



#252 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 23 febrero 2020 - 10:53

Els periodistes no han d'argumentar res. No els pertoca qüestionar ni confrontar unes declaracions d'una roda de premsa. La seva feina es informar, lo altre es cosa d'advocats.

I en tot cas, cada vegada que van preguntar per coses qüestionables, la esposa va ser, O bé "està en mans judicials" o bé "no tinc res a dir sobre això".

Això va fer-me molta gràcia. Tota la estona el cuento de "l'estil Unió Esportiva". Com si l'estil d'ara fos la salvacio, dit per un personatge que si no acaba entre reixes podrà donar gracies.

En fin. Cada vegada em recorda mes al "obama gallego"...

#253 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 23 febrero 2020 - 11:19

Avui a les oficines i al camp. Lleida SI Esteve NO.

Aquest club esta podrit de fa dies.

#254 Pau

Pau

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 345 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 23 febrero 2020 - 11:21

Els periodistes han de contrastar la informació i sí que han de qüestionar, clar que sí en el cas que tinguin dades contraries al que diu l'entrevistat. Si no, l'Esteve o qui sigui pot dir les mentides que vulgui i ens quedarems criticant les seves maneres lo qual em sembla una mica superficial (tot i que repeteixo que no em semblen normals).

 

L'estil UE era una casa de putes, sobren arguments i ara no val la pena començar a parlar-ne. Lo d'ara no sé si serà la salvació, però amb lo altre vam morir i no recordo que la premsa ho critiqués tant (llegeixo el Segre des del '95 i sempre erem molt optimistes, ara no). No vull justificar a aquet tio, que deixa molt que desitjar de cara al públic, però tinc els meus dubtes que tot sigui tant nefast, de totes formes ja no tinc por a tornar a desaparèixer, igual es per això que me la bufa si roben o no. Tampoc no crec que es forrin robant un club de poble com el Lleida amb 1000 aficionats per partit.



#255 Pau

Pau

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 345 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 23 febrero 2020 - 11:30

Hi ha mal rollo i poca predisposició d'arreglar-ho. La premsa treu notícies que no agraden al club, algunes amb raó, altres potser escrites en 5 minuts i el club ataca amb males maneres. Mala publicitat i desencís per part de la gent. Ho han de treballar, han de tragar l'orgull i parlar de les coses amb sang una mica més freda i no amb l'estòmac. 

Per la resta ni idea, un dia treuen un paper i l'altre dia un altre... Es la seva feina, la meva és animar. Jo gestiono la pasta a casa meva i ja en tinc prou. 



#256 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 23 febrero 2020 - 11:38

Molt bonic el rollo palmero. Però....

Denuncies Afe vigents, SS i Agència Tributària denunciant l’entitat i ajudes Rfef, subvencions Paeria i Dipu bloquejades.

Que no ens contin milongues.

LLEIDA SI ESTEVE NO

#257 Pau

Pau

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 345 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 23 febrero 2020 - 12:04

Sempre dius lo mateix, jo no hi tinc res a favor ni en contra. Dono la meva opinió i si no t'agrada et fots, però no tinc cap interès en que segueixin ells al capdavant del club. 

Que sí, que molts problemes, però 2aB és un pou, un cementiri d'elefants i al futbol modest no hi ha cuartos. Hem vist caure molts clubs i entre ells el nostre. Jo ja he vist que és molt fotut sortir endavant i ja sé que no són altruistes els Esteve, tothom té els seus interessos, però no crec que venint una altra persona aconsegueixi fer les coses molt millor. Ser del Lleida comporta això.



#258 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 23 febrero 2020 - 12:09

Lexcusa de que com que tots estan fotuts pues aqui també.... es una justificació inacceptable.

El Lleida es pot gestionar de forma sotenible sempre que hi hagi una gestió correcta, ètica i sense voler fer el cuento de la lechera.

El problema ve quan es vol viure del Lleida i estrujar-lo econòmicament per al teu ús particular. El qui estigui al capdavant ha de voler el bé per lentitat i ajudarla. I no us confongueu ni em sortiu amb el rollo de que ningu fara gratis això, es evident que no, però hi han sous i sous. I els beneficis que genera el club, tots cap al club. Ni més ni menys.

Aqui fa anys que tots tenim pèls als ous. Prou de rucades ya.

#259 Pau

Pau

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 345 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 23 febrero 2020 - 12:15

Pues per fer anys que tens pel als ous ets molt innocent. Jo no parlo de sous perquè no en tinc ni idea del que cobren els jugadors, l'entrenador i molt menys el president o director esportiu, tu pel que sembla ho saps molt bé; il·lumina'ns i dóna dades.

 

He vist i viscut el club des de dins uns quants anys (la sempiterna i nostàlgica UE) i em sembla que l'únic que diu rucades ets tu.

 

Ves a les oficines a fer el friki un rato a veure si surt algú a fotre't dos hòsties.



#260 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 23 febrero 2020 - 12:18

Pues per fer anys que tens pel als ous ets molt innocent. Jo no parlo de sous perquè no en tinc ni idea del que cobren els jugadors, l'entrenador i molt menys el president o director esportiu, tu pel que sembla ho saps molt bé; il·lumina'ns i dóna dades.

He vist i viscut el club des de dins uns quants anys (la sempiterna i nostàlgica UE) i em sembla que l'únic que diu rucades ets tu.

Ves a les oficines a fer el friki un rato a veure si surt algú a fotre't dos hòsties.


No et fiquis nerviós. Entenc el teu palmerisme.

Tot es respectable en aquesta vida.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos