Ir al contenido


Foto
- - - - -

Comentaris sobres altes, baixes i rumors 18-19


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
190 respuestas en este tema

#61 AntiTrolls

AntiTrolls

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 187 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 julio 2018 - 08:13

 

És lògic que ara molts ens preguntem on estan tots els diners que s'ha generat gràcies a una bona gestió per part dels dirigents.

La veritat, a mi no m'importa molt mentre no em demanin una derrama.

Hem viscut molts anys a la segona A per sobre de les nostres possibilitats, gastant molt més del que es generava i l'afició no anava al estadi ni regalant-los entrades. Molts van preferir anar-se'n al BASQUET. I llavors hi havia una altra directiva diferent.

Al final ja sabem tots com va acabar la cosa TANCAMENT D'EMPRESA, PER CATASTROFE EMPRESARIAL, amb un deute milionari i amb la gran sort que no ens van enviat a regional com al SALAMANCA  (ara SALMANTNO) de puro miracle.

Jo no vull viure una altra vegada el mateix ridícul

 

Tu ho has dit, si els diners se generen per la bona gestió dels dirigents doncs que els dirigents facin el que considerin oportú amb ells. Aquí només es critica que es fa amb els diners de Bojan pero ningú es para a pensar com pot ser que el Lleida hagi venut a un noi de la casa a un equip de la Premier.



#62 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes
  • 3 topics

Escrito 12 julio 2018 - 09:30

Doncs molt bé.. seguim aplaudint a una directiva i una manera de fer en que ni es sap els números reals que té el club.. ni en que es gasten els diners... ni el que cobren els directius.. on els socis no tenen ni vot ni paraula, etc etc etc. ¡¡Clar que si!

"Que facin el que creguin oportú"... com per exemple embutxacar-s'ho? ¡¡Clar que si!!

 

Pero no hem vengeu la moto de que l'Alcoià o el Cornellà... o qualsevol equip recient ascendit de 3a... son "més potents" que el Lleida... que no cola. 

 

Per cert, molta gent no es fa soci del Lleida per no donar ni un duro a aquests personatges que tant us agraden i defenseu a capa i espasa. 



#63 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 13 julio 2018 - 01:11

Doncs molt bé.. seguim aplaudint a una directiva i una manera de fer en que ni es sap els números reals que té el club.. ni en que es gasten els diners... ni el que cobren els directius.. on els socis no tenen ni vot ni paraula, etc etc etc. ¡¡Clar que si!

"Que facin el que creguin oportú"... com per exemple embutxacar-s'ho? ¡¡Clar que si!!

 

Pero no hem vengeu la moto de que l'Alcoià o el Cornellà... o qualsevol equip recient ascendit de 3a... son "més potents" que el Lleida... que no cola. 

 

Per cert, molta gent no es fa soci del Lleida per no donar ni un duro a aquests personatges que tant us agraden i defenseu a capa i espasa. 

doncs cert mes d'un no nos fem socis per donar calerots als paios aquests. millor dit abonats, i es que pagar i no pintar res, no m'interesa gens. no podem triar ni president ni res de res.

hay que ser claro, esta directiva no ilusiona a nadie o casi nadie, si al cd castellon van 5000 personas sera por algo (aqui van los mismos, con una diferencia, quitando un 0).

aplaudir a esta directiva, es como decir que 1+1 = 3



#64 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 13 julio 2018 - 01:22

Per cert, Pumar que deien que estava ja renovat... sona pel super potent Salmantino, recient ascendit.

Un altre que crida interés de grans clubs després de la temporada excel.lent. Clar que si. 

 

Satrustegi al potentissim Castelló. Mamma mia. 

pues empieza a pintar bien el pam pam orellut, que nadie le pille por sorpresa si hacen play off.



#65 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 13 julio 2018 - 01:24

Per Bojan van pagar 1 kilo de traspas.. no?

Pero el Castelló té més diners que nosaltres??

No cola...

Altra cosa és on van a parar aquests diners... i al marcador hi haurán anat un 1%, com a molt!

I si s'han gastat un dineral en un marcador... i a l'hora no poden mantenir ni una de les peces claus que acaben contracte... varis d'ells marxant a equips recient ascendits... que s'ho facin mirar!! 

Ja cansa que tots els equips siguin "més potents" que el Lleida... que potser som rucs, però no tant!!

 

Dieu que els propietaris del Castelló volen pujar i guanyar diners.. Alguns potser ja els están guanyant a 2aB. 

 

Se'ns pixen a sobre i alguns aplauideixen i tot. 

cert i fa temporades que els estan guanyant ja



#66 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 13 julio 2018 - 08:42

Me'n faig creus del que s'ha de llegir, mare meva.

 

"EL CLUB ÉS SEU, PER TANT PODEN FER EL QUE VULGUIN".  

 

Pues valeeeee! Llavors, ni un duro més de part de la Paeria ni de la Diputació i, com que el camp és municipal, que marxin a jugar al descampat de davant la presó.  Ah, i no ens oblidem del que va passar amb la venda dels actius del club, a l'igual a una empresa qualsevol se li permet el que se li va permetre al Lleida. Alguns en diuen miracle del que va passar.

 

Santa innocència. 

 

Això que l'empresa és seva i només seva potser em val per Netejes Paco SL o per ENDESA, però no per un equip que porta el nom de la ciutat. I no vingueu amb històries, que sabeu perfectament que cap club de futbol és una empresa privada normal. 

 

De vegades em pregunto si quan s'escriuen segons quines coses us esteu pixant de riure davant el teclat o realment us creieu el que escriviu. 

 

Aneu a preguntar pel territori, a veure què en pensa la gent dels "gestors exemplars" del Lleida Esportiu Terraferma Club de Futbol. Òsties, però si és que el nom ja ho diui tot! Pregunteu als xavals de la base i als seus pares, a veure què en pensen. Pregunteu a l'Ajuntament, a veure què us diuen. O al personal del club. O a la majoria d'ex-jugadors. O compteu les opinions que hi ha en aquest fòrum. 

 

En fin. Diuen que no hi ha més cec que el que no hi vol veure, però és pitjor el que et vol fer creue que es pluja quan t'està pixant als morros. 



#67 AntiTrolls

AntiTrolls

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 187 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 julio 2018 - 10:30

Me'n faig creus del que s'ha de llegir, mare meva.

 

"EL CLUB ÉS SEU, PER TANT PODEN FER EL QUE VULGUIN".  

 

Pues valeeeee! Llavors, ni un duro més de part de la Paeria ni de la Diputació i, com que el camp és municipal, que marxin a jugar al descampat de davant la presó.  Ah, i no ens oblidem del que va passar amb la venda dels actius del club, a l'igual a una empresa qualsevol se li permet el que se li va permetre al Lleida. Alguns en diuen miracle del que va passar.

 

Santa innocència. 

 

Això que l'empresa és seva i només seva potser em val per Netejes Paco SL o per ENDESA, però no per un equip que porta el nom de la ciutat. I no vingueu amb històries, que sabeu perfectament que cap club de futbol és una empresa privada normal. 

 

De vegades em pregunto si quan s'escriuen segons quines coses us esteu pixant de riure davant el teclat o realment us creieu el que escriviu. 

 

Aneu a preguntar pel territori, a veure què en pensa la gent dels "gestors exemplars" del Lleida Esportiu Terraferma Club de Futbol. Òsties, però si és que el nom ja ho diui tot! Pregunteu als xavals de la base i als seus pares, a veure què en pensen. Pregunteu a l'Ajuntament, a veure què us diuen. O al personal del club. O a la majoria d'ex-jugadors. O compteu les opinions que hi ha en aquest fòrum. 

 

En fin. Diuen que no hi ha més cec que el que no hi vol veure, però és pitjor el que et vol fer creue que es pluja quan t'està pixant als morros. 

 

es evident que parleu per parlar. Els diners de les institucions es donen per la base, altra cosa es en que es gasten pero no es donen pel primer equip. Suposo que tu has parlat amb tots els jugadors de la base i tots els pares i sas que pensen tots. Pel que fa a l'ajuntament millor que es tapin perque han tingut que venir els Esteve per adecentar una mica l'estadi. Personal del club no crec que n'hagi masa i als exjugadors ja li preguntarem a Albistegui i Marc Martínez a vere que diuen. La gent que parla en aquest fòrum no em sembla representativa perque suposo que la majoria debeu ser aquells dels Amics del Lleida.

Netejes Paco SL no se com funciona pero Endesa te un consell d'administració i uns accionistes als que donar explicacions. El Lleida els accionistes son els Esteve i per tant poden fer el que els roti. Si no t'agrada doncs no vagis al camp pero després no donis lliçons de ser del Lleida. A mi Llauradó no em queia bé ni la noia aquella de Barna que vam tenir de presidenta i jo anava al camp igual perquè el Lleida es el Lleida. Per cert al final els Llauradó, noia de Barna i companyia van ser els que van matar la meva estimada UE. Veig que alguns preferiu ser antiEsteve que ser del Lleida perque lo fácil en aquesta vida es crticar i dir que tot está malament.

Fa set anys es va fer una subasta i era aquell el moment en el que tots els grans gestors que volteu per aquí i per la ciutat donant lliçons de com es porta un club us tenieu que presentar i agafar el club però vau callar com a rates i si fos per vosaltres el club hagués desaparegut o sigui que ara no em vinguis amb que si plou o es pixen.

 

Lo de la venta d'actius del club no se a que et refereixes.



#68 AntiTrolls

AntiTrolls

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 187 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 julio 2018 - 10:32

cert i fa temporades que els estan guanyant ja

claro perque tu treballes gratis no te jode



#69 AntiTrolls

AntiTrolls

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 187 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 julio 2018 - 10:34

Doncs molt bé.. seguim aplaudint a una directiva i una manera de fer en que ni es sap els números reals que té el club.. ni en que es gasten els diners... ni el que cobren els directius.. on els socis no tenen ni vot ni paraula, etc etc etc. ¡¡Clar que si!

"Que facin el que creguin oportú"... com per exemple embutxacar-s'ho? ¡¡Clar que si!!

 

Pero no hem vengeu la moto de que l'Alcoià o el Cornellà... o qualsevol equip recient ascendit de 3a... son "més potents" que el Lleida... que no cola. 

 

Per cert, molta gent no es fa soci del Lleida per no donar ni un duro a aquests personatges que tant us agraden i defenseu a capa i espasa. 

jajajajajaja aixó es lo que us pica, no saber quant cobren. Que dolenta es l'enveja. Puja a l'EFAC a segona B, ficat de president i guanyaràs molts diners com els Esteve. Si ho fas igual de bé com ells claro



#70 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes
  • 3 topics

Escrito 13 julio 2018 - 03:18

Jo hem guanyo la vida dignament amb el meu treball.. no hem cal anar putejant treballadors ni enganyar ningú. 

 

Per no ser de la directiva... deunidor les tonteries que dius, troll. 



#71 AntiTrolls

AntiTrolls

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 187 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 julio 2018 - 03:56

Jo hem guanyo la vida dignament amb el meu treball.. no hem cal anar putejant treballadors ni enganyar ningú. 

 

Per no ser de la directiva... deunidor les tonteries que dius, troll. 

ANTI-trolls. Com lo de Bond, James Bond. I tu per no ser de la directiva tampoc... deunidor les tonteries que dius, Hooligan



#72 JOAN

JOAN

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 212 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 julio 2018 - 05:01

 No seré jo qui els hi digui com han d'invertir els diners obtinguts per la seva bona gestió. Però no crec que sigui una bona idea tirar la casa per la finestra i si després no puges de categoria, trobar-te que en la propera temporada tinguis problemes per poder pagar les nomines als jugadors.

 

Jo només els hi demano que para aquesta temporada em confeccionin una plantilla que pugui competir pel playoff



#73 JOAN

JOAN

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 212 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 julio 2018 - 05:10

A Segona divisió A hem estat funcionat així unes quantes temporades perquè ens permetien mantenir dèficit, però ara que no es permet i vas directe al forat.



#74 AntiTrolls

AntiTrolls

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 187 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 julio 2018 - 05:15

A Segona divisió A hem estat funcionat així unes quantes temporades perquè ens permetien mantenir dèficit, però ara que no es permet i vas directe al forat.

No cal que perdis el temps. Em sembla que per molt que els expliquis hi ha coses que alguns no els interessa entendre mai. Lo que me fa gracia es que ja es critiqui que no gastin quan encara no està tancada la plantilla.



#75 JOAN

JOAN

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 212 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 julio 2018 - 05:20

L’altre dia el President va dir que durant l’estiu han estat treballant. Estic segur que a la taula del despatx tenen una muntanya plena de currículums de jugadors que se ofereixen, però no tots reuneixen les condicions de JORGE FELIX.



#76 JOAN

JOAN

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 212 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 julio 2018 - 05:25

Els jugadors que estan esperant la millor oferta ja se’ls hi acaba el temps. La propera setmana s’hauran de decidir



#77 JOAN

JOAN

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 212 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 julio 2018 - 05:27

No dubto que si es té que gastar una mica més ho faran, però sempre amb coneixement.



#78 JOAN

JOAN

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 212 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 julio 2018 - 05:19

Que bona pinta té aquest PEDRO MARTIN! ja portem tres fitxatges de luxe!



#79 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 14 julio 2018 - 10:13

 

Que bona pinta té aquest PEDRO MARTIN! ja portem tres fitxatges de luxe!

 

perque te bona pinta? pocs gols semble


  • o han agraït

#80 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes
  • 3 topics

Escrito 15 julio 2018 - 11:32

davanter centre que ha fet 5 gols en tota la lliga... fitxatge de luxe??

Confirmat, vivim en mons diferents! 

Però bé... partint de la base que Nierga ha fet una gran temporada... aleshores es un fitxatge galàctic!!

:rialleta:  :rialleta:  :rialleta:

En fi... espero que fitxin un bon davanter titular... 


  • o han agraït




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos