Ir al contenido


Foto
- - - - -

Comentaris sobres altes, baixes i rumors 18-19


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
190 respuestas en este tema

#41 JOAN

JOAN

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 212 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 julio 2018 - 11:30

M'acabo d'adonar que m'havia oblidat de VALIENTE i JAVI LOPEZ. Aquests una vegada que han quedat lliures han durat al LLEIDA menys que un caramel a la porta d'un col·legi. Amb ells ja es pot formar un equip complet.

També és obligat nomenar els que es queden per tenir contracte i no haver dit que es volen marxar:

AITOR, ha fet una boníssima temporada. Llàstima que es va lesionar a final de temporada, quan l'equip més ho necessitava.

MUSTAFA, durant tota la primera volta era l'ídol de l'afició. A la segona no se exactament que ha passat amb ell.

MUSA, per a mi és un jugador de superior categoria. Potser li falta creure una mica més en si mateix.

ALBISTEGUI i LETO, que s'han incorporat més tard i aquesta temporada podran adaptar-se millor a l’equip.

Tots els jugadors han estat importants, fins i tot els que van haver d'abandonar la plantilla al gener.

ANDRIU, jo no ho hagués deixat escapar. Per a mi no té res a envejar a Satrustegui i Trillas i podria ser que algun d'aquests dos ens abandoni.

NIERGA, també ho ha fet molt bé. Ha marcat pocs gols, però sempre que ha sortit a anat a per totes.

Sí, per a mi i per als clubs que els pretenen i se'ls emporten fins i tot pagant clàusules, han fet una temporada EXCEL·LENT. Per a altres ha estat tot un fracàs total. És la grandesa del futbol, ​​que cadascú pot veure una mateixa realitat de diferent manera.



#42 AntiTrolls

AntiTrolls

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 187 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 julio 2018 - 11:39

 

M'acabo d'adonar que m'havia oblidat de VALIENTE i JAVI LOPEZ. Aquests una vegada que han quedat lliures han durat al LLEIDA menys que un caramel a la porta d'un col·legi. Amb ells ja es pot formar un equip complet.

També és obligat nomenar els que es queden per tenir contracte i no haver dit que es volen marxar:

AITOR, ha fet una boníssima temporada. Llàstima que es va lesionar a final de temporada, quan l'equip més ho necessitava.

MUSTAFA, durant tota la primera volta era l'ídol de l'afició. A la segona no se exactament que ha passat amb ell.

MUSA, per a mi és un jugador de superior categoria. Potser li falta creure una mica més en si mateix.

ALBISTEGUI i LETO, que s'han incorporat més tard i aquesta temporada podran adaptar-se millor a l’equip.

Tots els jugadors han estat importants, fins i tot els que van haver d'abandonar la plantilla al gener.

ANDRIU, jo no ho hagués deixat escapar. Per a mi no té res a envejar a Satrustegui i Trillas i podria ser que algun d'aquests dos ens abandoni.

NIERGA, també ho ha fet molt bé. Ha marcat pocs gols, però sempre que ha sortit a anat a per totes.

Sí, per a mi i per als clubs que els pretenen i se'ls emporten fins i tot pagant clàusules, han fet una temporada EXCEL·LENT. Per a altres ha estat tot un fracàs total. És la grandesa del futbol, ​​que cadascú pot veure una mateixa realitat de diferent manera.

 

si tenen ofertes tant dolents no seran i si no son tant dolents el club va acertar al fitxarlos



#43 JOAN

JOAN

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 212 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 julio 2018 - 11:43

Totalment d'acord



#44 vago

vago

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 690 mensajes
  • 11 topics

Escrito 12 julio 2018 - 12:45

JOAN de vegades penso que ets un membre de la junta directiva. Ho veus tot molt bonic. Al ritme que anem haurem d'acabr jugant els aficionats...


  • o han agraït

#45 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 12 julio 2018 - 03:06

Varias bajas de peso, olvidarse de hacer play off proxima temporada



#46 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes
  • 3 topics

Escrito 12 julio 2018 - 04:25

jo hem pregunto com pot ser que cap jugador del Lleida hagi anat al Mundial... amb la temporadassa espetacular que s'ha fet. 

:partirsederiure:  :partirsederiure:  :partirsederiure:  :partirsederiure:

Que hem quedat 7ens home... que no cola!! Pero clar... si diem que l'Alcoià té més potencial que el Lleida... aleshores excel.lent serà fins i tot quedar 12ens. 



#47 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes
  • 3 topics

Escrito 12 julio 2018 - 04:28

Per cert, Pumar que deien que estava ja renovat... sona pel super potent Salmantino, recient ascendit.

Un altre que crida interés de grans clubs després de la temporada excel.lent. Clar que si. 

 

Satrustegi al potentissim Castelló. Mamma mia. 



#48 AntiTrolls

AntiTrolls

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 187 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 julio 2018 - 04:32

Eneko no m'extranya perque a Castelló tenen 10.000 socis i aixó son molts diners per fitxar. Lo de Pumar no ho entenc pero veig que ha fet un tuit de despedida donan grácies al club, companys i afició o sigui que suposo que no ha marxat enfadat



#49 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes
  • 3 topics

Escrito 12 julio 2018 - 04:40

si a Lleida es fessin les coses mig bé... sense vetar socis, entre mooooltes altres coses... potser 10.000 no... pero 5.000???

 

Al Castelló li han pagat 150.000€ de clausula d'un jugador? I els diners de la copa del rei? 

 

En fi...

 

No hi ha més cec que qui no vol veure-hi. 



#50 JOAN

JOAN

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 212 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 julio 2018 - 04:45

No, jo no soc cap  membre de la junta directiva, ni me uneix cap vincle amb ells. Jo només soc membre del club dels aproximadament  500 fidels i incondicionals aficionats del Lleida des de fa molts anys.  



#51 JOAN

JOAN

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 212 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 julio 2018 - 04:54

I també em preocupa molt con acabarà tot. M’imagino que la directiva si que se ho esperava tot el que estan passant i estic segur que al final faran un  equip per lluitar pel playoff, que es el que jo els hi demano.



#52 AntiTrolls

AntiTrolls

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 187 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 julio 2018 - 04:54

si a Lleida es fessin les coses mig bé... sense vetar socis, entre mooooltes altres coses... potser 10.000 no... pero 5.000???

 

Al Castelló li han pagat 150.000€ de clausula d'un jugador? I els diners de la copa del rei? 

 

En fi...

 

No hi ha més cec que qui no vol veure-hi. 

quan van vetar socis no erem 5000 al Camp d'Esports ni de conya. Pel que fa a la plantilla m'esperaré a que estigui tancada per opinar. Al cap i a la fi gent com Félix o Satrustegui la majoria l'any passat no sabiem qui eren. Considero que el club fa algunes coses malament pero totes no



#53 AntiTrolls

AntiTrolls

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 187 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 julio 2018 - 04:55

 

I també em preocupa molt con acabarà tot. M’imagino que la directiva si que se ho esperava tot el que estan passant i estic segur que al final faran un  equip per lluitar pel playoff, que es el que jo els hi demano.

 

tranquil, aquí a la que opines diferent automaticament ets de la directiva



#54 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 12 julio 2018 - 05:25


I també em preocupa molt con acabarà tot. M’imagino que la directiva si que se ho esperava tot el que estan passant i estic segur que al final faran un equip per lluitar pel playoff, que es el que jo els hi demano.


Doncs si els demanes el play off, però els poses un excel·lent quedant 7ens... A mi hi ha algo que no m'encaixa.

I, només per curiositat: si aquesta (per mi, birria de) temporada ha estat un excel·lent, què hauria estat si juguem play off? O si arribem a pujar?

Però bueno, ja està bé que siguis tant optimista. Fins i tot tant, què costa de creure.
  • o han agraït

#55 webmaster

webmaster

    Administrador

  • Administradors
  • 1.770 mensajes
  • 16 topics

Escrito 12 julio 2018 - 05:40

No és només un tema de socis, clubs com el Castellò tenen una forta inversió de la butxaca dels propietaris per tal de pujar aviat i recuperar el diners en categories superiors(cada vegada hi ha més ingresos a Segona A).
El Lleida només pot anar per la via de fitxar millor que aquests clubs, però si que té l'obligació de que no li passin per davant equips com Cornellà, Ebro o Ontinyent, com ha passat aquest any.

Al Castelló li han pagat 150.000€ de clausula d'un jugador? I els diners de la copa del rei?

Per Jorge Félix sembla ser que com máxim s'hauira cobrat 100.000€, i part de del diners de la copa han anat al marcador per exemple, pero sí, s'haurien de notar aquests ingresos extra en tenir una plantilla una mica superior a la passada, s'ha d'esperar a que acabi el mercat per poder valorar.

#56 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 12 julio 2018 - 05:45

Hem sembla que lo de la clausula mes aviat es refereix a Bojan.

I segons es va dir (com ja sabem, aqui la transparència brilla per l'absència, així que tot es un "m'han dit o he sentit"), per Bojan es van pagar moltissim mes de 100.000€
  • o han agraït

#57 JOAN

JOAN

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 212 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 julio 2018 - 06:55

Ja ho he repetit diverses vegades, la culpable de tot aquets embolic ha estat la FANTASTICA COPA DE REI. M'imagino que els clubs que es rifen els nostres jugadors no ho fan per la fantàstica lliga que hem fet, que tampoc ha estat gens malament.

Quedar entre els 16 MILLORS equips d'Espanya, per a un equip de segona B, és com per al BARÇA O MADRID guanyar-la.

Jo vaig ser un dels pocs afortunats que es van poder desplaçar a WANDA METROPOLINO, després d'una bona pallissa en autocar i amb un injust 0-4 a la motxilla.

L'emoció que vaig sentir aquella nit no l'havia sentit des de l'època DURAN-MANE. Veure aquell preciós estadi, ple de llums i sons, amb 40.000 espectadors entregats amb el seu equip i nosaltres allà a dalt de tot , des de el galliner, gaudint del nostre LLEIDA, aguantant l'empat fins l’última mitja hora del partit.

 Aquella nit vaig tremolar d’emoció. La veritat és que feia molt fred a Madrid, però us puc assegurar que no va ser el fred el que em va fer tremolar.

Dubto molt que aquest any el CORNELLÀ hagi gaudit tant en el playoff com nosaltres amb la copa.



#58 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes
  • 3 topics

Escrito 12 julio 2018 - 07:12

Per Bojan van pagar 1 kilo de traspas.. no?

Pero el Castelló té més diners que nosaltres??

No cola...

Altra cosa és on van a parar aquests diners... i al marcador hi haurán anat un 1%, com a molt!

I si s'han gastat un dineral en un marcador... i a l'hora no poden mantenir ni una de les peces claus que acaben contracte... varis d'ells marxant a equips recient ascendits... que s'ho facin mirar!! 

Ja cansa que tots els equips siguin "més potents" que el Lleida... que potser som rucs, però no tant!!

 

Dieu que els propietaris del Castelló volen pujar i guanyar diners.. Alguns potser ja els están guanyant a 2aB. 

 

Se'ns pixen a sobre i alguns aplauideixen i tot. 



#59 AntiTrolls

AntiTrolls

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 187 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 julio 2018 - 07:48

Per Bojan van pagar 1 kilo de traspas.. no?

Pero el Castelló té més diners que nosaltres??

No cola...

Altra cosa és on van a parar aquests diners... i al marcador hi haurán anat un 1%, com a molt!

I si s'han gastat un dineral en un marcador... i a l'hora no poden mantenir ni una de les peces claus que acaben contracte... varis d'ells marxant a equips recient ascendits... que s'ho facin mirar!! 

Ja cansa que tots els equips siguin "més potents" que el Lleida... que potser som rucs, però no tant!!

 

Dieu que els propietaris del Castelló volen pujar i guanyar diners.. Alguns potser ja els están guanyant a 2aB. 

 

Se'ns pixen a sobre i alguns aplauideixen i tot. 

Els diners van a parar als amos, com a totes les empreses i ells els gestionen com creuen oportú. El fútbol funciona així ara ens agradi o no. Si mires la pàgina web del Castelló la mitjana dels carnets son uns 100 euros. Multiplica pels 10.000 socis que tenien l'any pasat i que ara repetiran com a minimi i ja tens un milió d'euros



#60 JOAN

JOAN

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 212 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 julio 2018 - 08:00

És lògic que ara molts ens preguntem on estan tots els diners que s'ha generat gràcies a una bona gestió per part dels dirigents.

La veritat, a mi no m'importa molt mentre no em demanin una derrama.

Hem viscut molts anys a la segona A per sobre de les nostres possibilitats, gastant molt més del que es generava i l'afició no anava al estadi ni regalant-los entrades. Molts van preferir anar-se'n al BASQUET. I llavors hi havia una altra directiva diferent.

Al final ja sabem tots com va acabar la cosa TANCAMENT D'EMPRESA, PER CATASTROFE EMPRESARIAL, amb un deute milionari i amb la gran sort que no ens van enviat a regional com al SALAMANCA  (ara SALMANTNO) de puro miracle.

Jo no vull viure una altra vegada el mateix ridícul






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos