Ir al contenido


Foto
- - - - -

2a ronda Play - Off: R. MADRID CASTILLA


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
95 respuestas en este tema

#61 Makoky

Makoky

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 263 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióVITORIA

Escrito 06 junio 2016 - 12:20

Vaya partidazo!!! Aunque el ultimo cuarto de hora jugando con uno más se me ha quedado la sensación de que podíamos haber sentenciado la eliminatoria.

Siempre se dice que para ser campeón hay que tener un poco de suerte y en la primera parte la hemos tenido. Lo de Crespo es algo increíble... Parece que aunque le estén tirando a puerta todo el partido no va a ser nadie capaz de meterle un gol. Idiakez debería tener una charla seria con Urko porque hoy no ha tomado ni una decisión correcta... Ha perdido una cantidad exagerada de balones y en ocasiones ha ralentizado muchas opciones de contrataque. Molo omnipresente en todo el campo y dejándole claro a todos los chavalillos del Castilla quien era el sheriff del campo.

Y a mí Mariano no me ha gustado nada. Muchísmia calidad sí. Por algo ha sido el máximo goleador de Segunda B, pero excesivamente individualista. Sería más peligroso si en vez de intentar regatear a todo el equipo contrario la pasara y se moviera al espacio. El que si me ha encantado del Castilla ha sido un tal Llorente.

Para el partido de vuelta ya sabemos lo que nos va a tocar. Una calca del partido de hoy así que soy optimista



#62 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 06 junio 2016 - 12:29

Moltíssimes coses a comentar.

 

1- BESTIAL el Camp d'Esports. Ple total, penseu en el mig miler/miler de persones que estaven de peu arreu del camp, inclús gent sentada a les escales de Gol Nord Alt. Així som imparables.

 

2- Lleida = Equip. Del primer a l'últim es deixen els collons al camp, quina garra, quin goig. He de destacar a Crespo, i Molo, imperials.

 

3- Sens dubte un dels millors gols, o potser el millor, que he vist del Lleida. Cal sumar-hi el rival i l'ambient està clar. Però no l'olvidaré mai. És preciós.

 

4- Madrid. A dalt fan pànic. A baix fan aigues. Veurem que tal allí, però pràcticament a cada atac els seus laterals desdoblen, ens va tant bé com malament. Molt perillosos a dalt, però també deixen al Madrid molt descuidat a darrere per una contra nostra.

 

Bé, he passat una tarda de futbol que no oblidaré. Moltes gràcies.



#63 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 06 junio 2016 - 07:52

Encara amb la pell de gallina pel dia d'ahir i tot el que va rodejar el partit.

 

En lo estrictament futbolístic, el partit no va tenir res a veure al del dia del Barakaldo, ni pel Lleida ni pel rival.

 

El Madrid em va agradar moltíssim a dalt. Cada cop que s'apropaven a l'àrea donaven la sensació que podien fer mal. Per contra, els vaig veure una mica bala perdudes i sense cap. Amb 10 jugadors es van llençar sense solta ni vlta a l'atac i van deixar moltíssims espais darrera, el que els hi podia haver costat l'eliminatòria.

 

El Lleida em va agradar molt, tot i que vam passar 20 minuts realment de pànic durant la primera meitat. Vull destacar per damunt de tot dos jugadors amb els quals he estat molt crític durant tota la temporada. D'una banda, Crespo, que ahir ens va mantenir vius i va aportar una seguretat i confiança brutal a la resta de l'equip quan més apretava el Madrid. I d'altra banda, ahir em va encantar Diego Suarez. Va oxigenar molt a l'equip quan pitjor ho estava passant. Va saber mantenir moltes pilotes d'esquena i esperar que pugés la resta de l'equip, el que va donar molts moments de respir al Lleida quan més ho necessitava.

 

Com algun heu dit, també em va desesperar una mica Urko. El que té de plàstic i preciosista, ho té de poc efectiu. Va perdre moltes pilotes en zona perillossa i més d'una bronca de Molo es va endur. Hauria d'apendre de Colinas, que sap llegir perfectament el que ha de fer en cada moment.

 

Personalment me'n vaig anar amb una sensació agradolça. Vam estar molt a punt del segón, però també ells ens podien haver fet un parell de gols, sobretot a la primera meitat.

i per últim, si alguna cosa s'ha de destacar per sobre de les demés en el partit d'ahir és la resposta de l'afició. Senzillament, espectacular. Des de dues hores abans els bars de Fleming estaven ja ambientats (com en els vells temps). I una menció especial pel Gol Nord. Ahir va ser una cosa brutal. Van (vam) estar 90 minuts animant sense parar ni un instant. També vull destacar que, contrariament al que em temia, vaig veure poquíssimes samarretes del Barça. Ahir tothom (o gairebé tothom) tenia clar que qui jugava era el Lleida.

 

En fi, la tornada serà duríssima i haurem de patir. Però ningú va dir que seria fàcil, no?

 

FORÇA LLEIDA!



#64 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 junio 2016 - 09:58

M'encantaaaaaaaaaaaa aquest optimismeeeeee companyssss sii si siiiiiiii aquest es el camiiiiiiiiiiiiiiii

Visca el Lleida!!!!

#65 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 junio 2016 - 10:03

Tema Urko Arroyo ja ho vaig dir ahir, aquest noi es un crack tecnicament pero NUL per jugar en equip ahir jo em vaig desesperar amb ell pero clar com es que es amiguet intim d'Idiakez doncs au a jugar sempre i mentres el Carlos Rodriguez segueix de suplent VERGONYOS!!!!

A mes quan va sortir el Carlos Rodriguez va ser quan mes perill va tenir el Lleida i ell jugava sempre de cara i amb els companys i donava moltissims maldecaps a la malmesa defensa del Castilla i li fan una falta descomunal que no pita l'arbitre mentres que de Urko Arroyo sense noticies, a mi mai m'ha agradat l'Arroyo el vec mes plastic que practic tot lo contrari de Carlos Rodriguez que es super practic i efectiu potser no tingui la tecnica de Urko pero es molt mes efectiu que el basc amiguet de l'entrenador aixi de clar ho dic companys

#66 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 junio 2016 - 10:06

Jo dissabte posaria aquest 11 a Valdebebas si fos Idiakez:

CRESPO (porter)

RUBIO--BOSCH--MOLO--FUSTER

----ALBISTEGUI--EKHI-----

COLINAS--MARC M.----CARLOS R.

-----DIEGO SUAREZ-----

#67 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 junio 2016 - 10:10

Pau Bosch titular jaaaaaa si us plau va ser sortir el nostre estimat capita i que el Mariano ni olores pilota a mes es molt mes rapid que el Toño Vazquez que el van superar un parell de cops a la 1a part i casi ens costa un gol o dos en contra mentres que amb Pau Bosch cap problema i jo el vaig veure al capita espectacular senzillament perfecte va entrar ell i acabarse els maldecaps defensius del Lleida a mes insisteixo es molt rapid i molt contundent i mes rapid que el Toño y necessitem centrals rapids i amb experiencia junt amb el Molo i el nostre capita es el candidat ideal pel lloc el que no entenc es perque Idiakez no el fa jugar massa aquest any pero be no m'hi fico ell sabra i es decisio unicament seva

#68 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 junio 2016 - 10:15

Per cert ahir em va sorprendre Ekhi Senar ostres men vaig endur una agradable sorpresa, quan va entrar vaig dir mare de Deu que ens agafin confessats pero ves per on que va estar super be a mes recuperant pilotes a tort i a dret i fent passes mes que correctes i amb molt de criteri fins i tot vaig pensar que no era ell i tot jajajaja pero si siiii era ell i ho va fer super be fins i tot els meus amics em van dir veus que tanta mania li tenies i mira lo be que ho esta fent, doncs si si ahir amb Ekhi vaig quedar ben retratat jajajaja i ves que dic a Madrid el ficava de titular

#69 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 06 junio 2016 - 11:02

Sensacions extranyes, una primera part seva, moltes ocasions clares, ens van desbordar i van inquietar molt, molta qualitat tenen aquests joves jugadors, SANT CRESPO, va apareixer novament, es un porteras i golarro del Vega.
Segona part nostra, vam poder rematar-los, però no va poder ser....
Urko em posa dels nervis, individualista, a vegades imprecís i revolucionat, però és un gran jugador i una gran persona.
Potser Carlos ahir ho hauria fet millor, em quedo que l'Urko no va tenir el dia i punt, però és un jugador molt important per l'equip.
Allí ens espera un infern, un ambient hostil i fins i tot un arbritatge irregular...
Per cert aquests del Castilla son uns guarros...
Sobreviurem a l'infern??? Espero que si..

Els tenen molt ben posats!!!
Molo és l'anima del Lleida i un exemple a seguir.
Somiiii Lleida!!! Podem!!!!!

#70 Ilerda

Ilerda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 413 mensajes
  • 1 topics

Escrito 06 junio 2016 - 11:44

Real madrid castilla te un equipazo! serà molt complicat, esperem passar eliminatoria, força Lleida! 

 

aposto per un 2-1



#71 PapaNoel

PapaNoel

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 329 mensajes
  • 16 topics

Escrito 06 junio 2016 - 02:31

Lleida Esportiu 1-0 RM Castilla 

 


  • 33ngel y Calderon ho han agraït

#72 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 junio 2016 - 09:58

Soc optimistaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Passarem!!!

 

Ja sabem el potencia devastador ofensiu del Castilla aixo ho sabem tots pero els nostres tenen algo que ells no tenen, i es unio a l'hora de jugar.

 

Us vau donar compte de los xupons que eren Mayoral i Mariano? pero si nomes juguen per a ells? No juguen en equip per a resssssss!!!! Nomes toquen la bola aquests dos i el numero 6 del Castilla que no se qui collons era pero mare de Deu quina maquina de migcampista nomes aquests 3 la resta res de res creieu-meeee!!!!

En canvi el Lleida juga com un equip, com un grup, com una familia unida i les ajudes defensives sobretot a la 2a part van ser descomunals per part dels nostres jugadors en canvi el Castilla ajudes defensives zerooooooo si no fos pel pal de Suarez i la ocasio escandalosa de Urko Arroyo mes una altra clamorosa en una falta que li deixen la pilota franca a Oscar Vega mes la cantada del porter del Castilla que gairebe aprofita Colina podriem haver anar a Valdebebas amb 2 gols d'avantatge 



#73 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 junio 2016 - 10:10

El meu 11 a Valdebebas seria aquest:

 

CRESPO (porter)

 

RUBIO--BOSCH--MOLO--FUSTER

 

---EKHI----ALBISTEGUI----

 

COLINAS---OSCAR VEGA---CARLOS R.

 

-----------DIEGO SUAREZ-----



#74 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 junio 2016 - 10:19

Amb aquest 11 que proposo es mes de treball defensiu pero alhora molt rapid en el contraatac i almenys ens assegurem en atac que ningu pequi d'individualisme com per exemple Urko Arroyo que les xupa com si fos lo Mayoral o Mariano i no li arriba als dos del Castilla ni a les soles de les sabates l'amiguet del Mister ,aixo mai ho entendre dels amiguismes, penso que un club de futbol professional aquestes coses s'haurien de deixar de costat no creieu?, es massa descarat les titularitats de Arroyo perque es amiguet del Mister, son coses que mai entendre sincerament pero en fi jo no soc l'entrenador del Lleida i confio a mort en Idiakez pero hauria de vigilar aquests petits detalls perque jo desde fora ho vec massa descarat que li dona plens poders a Arroyo perque es amiguet d'ell pero en fi insisteixo jo no soc el Mister del Lleida sino que ho es Idiakez.

 

A mes penso amb la ma al cor i no ho dic per dir res contra de l'Urko Arroyo pero penso que Carlos Rodriguez esta molt per sobre del jugador basc pero molt per sobre, diumenge passat va sortir Carlos i va ser quan el Lleida va generar les ocasions mes clares per fer el 2-0 i veies que la defensa del Castilla tenia mes dificultats per controlar els atacs del Lleida per la senzilla rao que els atacs es feien en conjunt i no pas en individual com amb Urko Arroyo que peca d'un individualisme absolutament descarat, entesos que es un jugador d'una classe infinita per jugar sobrat a Segona A aixo no li discuteixo pero no sap jugar en equip i a mi jugadors aixi no em serveixen pel meu equip tot i que espero que demostri a Valdebebas que pot definir eliminatories (ho dic perque donc per fet que sera titular dissabte i novament suplent Carlos Rodriguez)



#75 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 junio 2016 - 10:23

Una altra solucio seria Urko titular per banda esquerre (ho dic perque donc per fet que Idiakez el fara jugar dissabte) mitja punta el Carlos Rodriguez i en punta l'Oscar Vega per exemple o mitja punta Vega i de 9 Carlos Rodriguez aleshores deixaria a la banqueta a Diego Suarez que no es jugador que m'agradi precisament, la que falla diumenge davant Carlos Abad absolutament batut i va al pal aquesta el Colinas o el mateix Carlos Rodriguez la claven dins no tinc cap mena de dubte, per tant donaria entrada a la titularitat al Carlos Rodriguez pel Diego Suarez entent que Idiakez fara jugar si o si al seu amiguet Urko Arroyo....



#76 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 junio 2016 - 10:34

I per acabar si tal com diu el Mister juguem de tu a tu al Castilla ens en fotran 4 o 5 com a Villarreal, s'ha de ser llest i s'ha de fer un partit practic i alhora BRUT i no jugar amb aquesta netedat com a la 1a part que ja vau veure 12 xuts del Castilla i sort de San Crespo aixi com he de reconeixer que a la 2a part amb l'entrada de Ekhi les coses van cambiar i vam ficar el cerrojo i el Castilla va deixar de crear perill, espero que el Lleida aguardi be al seu camp i quan recuperi la pilota sortir com cohets a la porteria rival perque si sortim a tenir la pilota seria la millor noticia pel Castilla perque 3en qualitat individual, o jugant de tu a tu son molt superiors tecnicament aixi que s'han de buscar noves alternatives com les que va trovar Idiakez al descans i espero que tinguin continuitat dissabte perque si juguem com a la 1a part oberts i atacant al seu camp ens mataran als espais Mariano i Mayoral i l'objectiu es que aquests no tinguin espais per fer mal i la millor manera es replegar-se al darrera, ser forts i contundents al mig del camp encara que ens inflem a targetes es igual i sobretot rapids i letals a la contra, aquestes son les claus per passar dissabte l'eliminatoria a Valdebebas.

 

I confio a mort en els nostres jugadors en que ho aconseguiran perque els vec pletorics de moral tot i que les forces entenc que comencin a fallar pero saben que queden nomes 3 partits pel somni de l'ascens i dubto que ho deixin escapar especialment els Molo, Bosch, Fuster, Rubio, Crespo i Colinas sobretot aquests que els interessa de sobremanera pujar de categoria despres de temps a l'infern de Segona B



#77 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 junio 2016 - 09:30

Senyorsssss el partit de tornada ja ha començat a Can Florentino Perez perque li treuen la 2a tarjeta groga a Salto i podra jugar contra el Lleida aixi que Florentino ja ha esta començant a moure fitxes a la federacio espanyola de futbol per programar l'arbitratge al seu favor o millor dit a favor del Castilla....

Podeu dir el que volgueu pero negar que dissabte patirem el robatori mes gran hagut al segle XXI seria ser bastant ingenu, confio en els arbitres pero ens enfrontem a Florentino Perez i aquest va per feina i no neta precisament aixi que ja ens podem preparar per dissabte

#78 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 junio 2016 - 09:34

Aqui qui es pensi que Florentino no tindra res a veure en l'arbitratge de dissabte o una de dos o es molt ingenu o es que li rellisca el que li passi al Lleida dissabte.

Espero que als Esteve no els fotin un altre gol com a Barakaldo on ens la van colar ficant un horari infernal per l'aficio blava diumenge a les 20h doncs espero que no li colin a la Directiva un 2n gol en forma en aquest cas d'arbitratge mes que sospitos perque ja us aviso que ens fotran una encerrona jo ja us he avisat, ojala m'equivoqui pero ho vec d'aquesta manera malauradament i la premsa de Madrid li esta fent la feina bruta al Florentino amb els seus periodistes falderos que mengen del ser superior de Madrid.

Molt de compte Lleidaaaaaa i Estevesss vigileu i espavileu que ens la fotran com a Barakaldo pero amb aspectes diferents

#79 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 08 junio 2016 - 10:51

Vale d'acord. I que proposes que facin els Esteve?

No comencem a plorar ja com els del barça cada cop q juguen contra el Madrid si us plau.

Jo si estigues al comite aquest que treu les tarjetes, possiblement també l'hauris retirat. I sóc del lleida, i su florentineza no m'ha donat ni un centim.

Es una gran putada pel Lleida, pro bueno.

Enviado desde mi Aquaris E5 mediante Tapatalk



#80 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 09 junio 2016 - 08:01

Dels arbitratges no es pot esperar res. Sempre ha estat així. Però aquesta cançó de "el ser superior ha arreglado el partido" cansa. Pitjor que el partit d'anada amb el Barakaldo no podrà ser. I si tant interès té "el ser superior" a que pugi el Castilla, dic jo que potser hauria estat més còmode arreglar el partit amb UCAM. 

 

Deixem-nos de xuminades i anem pensar en el que nosaltres tenim: anem 1-0 i si tenim la sort de marcar-ne un altre ho tenim un 90% fet. El Castilla té un senyor equip i pressionaran a tope. Són extremadament bons, això és indubtable. Sobretot Borja i Enzo, que cada vegada que la tocaven passava alguna cosa, però al davant tenen veritable dinamita per tot arreu. Els laterals era un espectacle veure'ls jugar. Es pegaven uns canvis de joc que no els fem nosaltres ni al FIFA. La pressió, tàcticament gairebé perfecta, els permetia arribar sempre un segon abans... Bueno, aquesta gent són d'una altra categoria. Es nota. Em quedaria la meitat de l'equip sense dubtar-no ni un segon. Ja ho va dir Idiákez, d'aquests n'hi ha tres o quatre que dintre de dos mesos tindran fitxa a primera divisió. Com algú ha dit abans, aquests són el millor que ha passat pel Camp d'Esports aquesta temporada. 

 

Però també tenen punts febles. Crec que són un equip que no sap controlar el tempo i que, per tant, sempre van a fons. L'entrega els fa vulnerables quan comença a baixar el físic. Mentre estan ordenats és molt difícil, però quan perden l'odre tàctic, defensivament no tenen el talent que hi ha al davant i allí se'ls pot fer molt mal. Psicològicament es nota que són un equip jove. Quan les coses no funcionen comencen a posar-se nerviosos i s'incrementa un punt la precipitació. Aquell Mariano, que és una bèstia golejadora, va enviar als núvols tot el que va tenir.

 

Crec que si aconseguir aguantar els 25/30 primers minuts sense encaixar els començaran a créixer els enanos. I si arribéssim a marcar un gol... Penseu la pressió que té un equip així. No solament són el Madrid, són de carrer el millor equip de la categoria i no pujar és un grandíssim fracàs per ells. El UCAM ja els va xafar la guitarra i el Lleida els ha enviat a la lona al primer assalt. Orgull ferit i pressió afegida. 

 

Serà extremadament difícil, això segur. Però no és impossible. Precisament allí on ells tenen punts febles, nosaltres tenim enormes fortaleses i hem de jugar aquestes cartes. 


  • o han agraït




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos