Ir al contenido


Foto
- - - - -

2a ronda Play - Off: R. MADRID CASTILLA


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
95 respuestas en este tema

#1 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 31 mayo 2016 - 11:09

El rival és el Reial Madrid Castilla. Aquesta tarda es sabrà l'horari del partit, que sembla que serà el diumenge. 

 

Resta d'emparellaments: 

 

Cadiz - Racing

Logroñés - Sevilla B

Toledo - Hércules

 

 

 



#2 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes
  • 3 topics

Escrito 31 mayo 2016 - 11:16

Sol dir que al partit d'ahir al camp del Madrid B van  afegir més de 8 minuts..per veure si sonava la flauta. No va sonar. Ens espera un bon robatori.

 

A per ells... FORÇA LLEIDA!!



#3 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 31 mayo 2016 - 11:21

Doncs jo m'he quedat bastant xafat. No els volia veure NI EN PINTURA.

 

Al nostre favor hi ha que el Madrid ha competit de tú a tú amb el BArakaldo i va quedar primer de grup només pel gol average i nosaltres acabem d'eliminar al Barakaldo. Per tant, esportivament podem competir.

Punt en contra. No fa falta ni dir-ho: a més de la contrastada qualitat del filial madridista, els tentacles del Tito Floren poden ser molt allargats.

En fi, no queda altra que lluitar i a per totes.



#4 Ilerda

Ilerda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 413 mensajes
  • 1 topics

Escrito 31 mayo 2016 - 11:32

molta qualitat pero poc cap, Madrid b ens anirà bé, l'únic dolent tito floren



#5 juanma369

juanma369

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 31 mayo 2016 - 11:37

Crec que el pitjor rival en tots els sentits, tant esportivament com extraesportivament, serà una eliminatòria molt dura.

 

I el que menys m'agrada es lo de sempre els xaqueteros que vindran com voltors al camp amb samarretes d'altres equips.

També el que s'ha d'evitar en tot el possible es que el partit es converteixi en 90 minuts d'insults de caire polític..., i ens oblidem d'animar al nostre equip que es lo més important.

 

A part d'això, confio en l'equip i en la resposta dels aficionats de sempre!!!! Ho aconseguirem!!!


  • 33ngel, vivi15 y Blau19 ho han agraït

#6 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 31 mayo 2016 - 11:41

Com heu comentat, si ens centrem en aspectes totalment futbolístic, podem guanyarlos. Tenim jugadors amb més experiència i som un equip més treballat tàcticament. Ara bé, esta gent tenen moltíssima qualitat i molta pólvora. A part de això, els tentacles del Tito Floren me fan molta por.

 

Dit això, espero no veure cap samarreta blanca al Camp d'Esports de part de la gent de Lleida. Fora molt trist preferir la victòria de un filial que la del equip de la nostra ciutat.



#7 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 31 mayo 2016 - 11:48

Com heu comentat, si ens centrem en aspectes totalment futbolístic, podem guanyarlos. Tenim jugadors amb més experiència i som un equip més treballat tàcticament. Ara bé, esta gent tenen moltíssima qualitat i molta pólvora. A part de això, els tentacles del Tito Floren me fan molta por.

 

Dit això, espero no veure cap samarreta blanca al Camp d'Esports de part de la gent de Lleida. Fora molt trist preferir la victòria de un filial que la del equip de la nostra ciutat.

 

Pensa també que mols s'aproparan al camp no per animar al Lleida, sinó pel simple fet d'anar contra el Madrid. Patètic, però real com la vida mateixa.


  • o han agraït

#8 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 31 mayo 2016 - 11:51

ATENCIÓ: 

 

Imanol Idiákez ha fitxat per l'AEK Larnaca. 

 

No m'agrada escoltar aquest tipus de notícies en moments crítics de la temporada com aquest, tot i que estava cantat que Imanol, a l'igual que molta gent de la plantilla, no continuarien. 



#9 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 31 mayo 2016 - 11:54

NO ELS VOLIA NI EN PINTURA!!!!
Veig la eliminatoria molt complicada, un miracle.
Arbritatge en contra, jugadors amb força qualitat i el Tito Floren amb un maleti pels arbrites, no m'agrada, això si que es adulterar una eliminatoria.
M'encomano a l'esperit de la temporada 93-94 amb Rubio, Txema, Palau, Ravnic,Gonzalo ... com no Mané, no donaven ni un duro per nosaltres i els vam guanyar i els vam fer baixar els fumets.
És inevitable no veure samarretes blanques diumenge, ara bé els del Lleida els superarem amb escreix.
M'encomano a l'esperit de Duran, un dels millors presidents i que estimava al Lleida amb bogeria.
El Lleida a veure si se creix al veure aquesta colla d'impresentables, doncs així ho espero, perquè serem durs de doblegar i confio amb l' experiència de la plantilla no ho dubto.
Tornarem!!!

#10 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 31 mayo 2016 - 11:59

idiakez m'ha amargat el mati. GlobalAses son una colla de rates fills de puta. Aixo no es pot anunciar ara. Quina presa tenien? Tindra presa ara Idiakez x abandonar el Lleida i anar de vacances x incorporar-se al Larnaka? O sera un profesional? Quina rallada....



#11 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 31 mayo 2016 - 12:31

Esportivament estic tan trempat com cagat. Necessitarem fer una eliminatòria defensiva de 10, això és innegociable. Mariano és un davanter total, té un xutàs, rapídissim, físic i va bé de cap. Sens dubte el millor davanter que he vist a 2a B en anys, veurem el factor psicològic com el porta. Ofensivament, crec que si juguem com fins ara els hi podem fer mal, aspecte que em recomforta.

 

Extraesportivament ho tindria molt clar. Qualsevol persona amb la camiseta del Reial Madrid s'ubica a la grada visitant. Per l'altra banda, sisplau, que vagin de blau.

 

Creieu que podem arribar als 12.000-13.000 espectadors? Entre tots els lleidatans, els del Barça que vindran a insultar, els del Madrid, premsa i altres esportistes/entrenadors interessats en el partit (jo crec que és un partit amb moltíssim gancho, tant per joc, ambient i jugadors) ojo la entrada que podem tenir.



#12 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 31 mayo 2016 - 12:45

Creieu que podem arribar als 12.000-13.000 espectadors? Entre tots els lleidatans, els del Barça que vindran a insultar, els del Madrid, premsa i altres esportistes/entrenadors interessats en el partit (jo crec que és un partit amb moltíssim gancho, tant per joc, ambient i jugadors) ojo la entrada que podem tenir.

 

Estic segur que tindrem la millor entrada des de primera divisió.



#13 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 31 mayo 2016 - 01:00

Creieu que podem arribar als 12.000-13.000 espectadors? Entre tots els lleidatans, els del Barça que vindran a insultar, els del Madrid, premsa i altres esportistes/entrenadors interessats en el partit (jo crec que és un partit amb moltíssim gancho, tant per joc, ambient i jugadors) ojo la entrada que podem tenir.

 

Crec que més val comprar les entrades el més aviat millor. 



#14 Butter

Butter

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 31 mayo 2016 - 01:12

No entenc aquestes cares llargues, tindrem molta publicitat amb aquest partit. Els partits de anada y tornada segur que es podrán veure en obert (tot i que confiem que a la anada tots estiguem al camp d'esports), i al Di Stefano (ja que sembla que en principi la tornada no es jugará en el Bernabeu) aniràn estrelles del mon del esport a veure com el Lleida tumba al Madrid.

 

Confio molt en aquest equip, i tot i que sembla que els filials no se'ns donen massa bé, penso que si el Lleida juga com sap no ha de tenir problemes per passar de ronda, som superiors.

 

 

Creieu que podem arribar als 12.000-13.000 espectadors? Entre tots els lleidatans, els del Barça que vindran a insultar, els del Madrid, premsa i altres esportistes/entrenadors interessats en el partit (jo crec que és un partit amb moltíssim gancho, tant per joc, ambient i jugadors) ojo la entrada que podem tenir.

 

Está clar que tindrem una gran entrada, tot i que dubto molt que el camp s'ompli. Ademés recorda que el Camp d'Esports en la actualitat no arriba ni a 13.000 de capacitat, les lones de San Miguel fan baixar bastant el aforament máxim del camp.



#15 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 31 mayo 2016 - 01:33

És un rival que fa respecte per la qualitat, però per altra banda té el hàndicap de la joventut i inexperiència. De tota manera, esportivament crec que és el pitjor que ens podria toca. Posats a jugar contra un filial, el del Sevilla (tot i que no l'he vist jugar) dubto que tingui la qualitat que té el Castilla. D'altra banda, potser és el rival que dóna més trempera poder-se carregar.

 

Sigui com sigui, és el que tenim davant. A per totes, que qui ha tingut mala sort amb el sorteig són ells.



#16 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 31 mayo 2016 - 02:02

Está clar que tindrem una gran entrada, tot i que dubto molt que el camp s'ompli. Ademés recorda que el Camp d'Esports en la actualitat no arriba ni a 13.000 de capacitat, les lones de San Miguel fan baixar bastant el aforament máxim del camp.

Cert. Ara que ho has dit m'he ficat a calcular.

 

Les pastilles que hi havia sota les lones són de 216 localitats. Hi ha 4 lones (tot i que algunes tenen menys localitats crec) fiquem que 216x4= 864. Restat a l'aforament que tenia el camp: 13.500-864= 12.636 espectadors és l'aforament màxim actual del Camp d'Esports aproximadament.

 

Contra el Toledo i el Leganés vam ser 10.500 espectadors... uuuuf, quina trempera!. No sé si el plenarem però tindrem el millor ambient al Camp d'Esports en una dècada segur (tant per assistència com per caldera).



#17 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 31 mayo 2016 - 02:29

Maxim soport a Idiakez i maxim menyspreu a la actual junta directiva...

Sobren les paraules i nomes queden els fets, a Idiakez se li ha faltat el respecte a ell i als jugadors per part d'aquesta directiva nefasta que patim (si si PATIM) i Idiakez ha fet be en buscar-se un nou equip pero no dubto en absolut que Idiakez vol marxar del Lleida pujant-nos a Segona A a mi mateix em va dir que era el seu somni i jo confio en ell a mes ja sabia que marxaria, i qui no ho fara amb aquesta gentussa que tenim dirigint el club....Fotran el camp molts i jo els apoiare perque jo tambe marxaria si estiguessin impresentables a la llotja del Camp d'Esports.

IDIAKEZ GRACIAS POR ESTOS DOS AÑOS Y SIGUE LUCHANDO POR LLEVAR-NOS A SEGUNDA A YA QUE LA AFICION COMO TU BIEN DIJISTE NO TENEMOS NINGUNA CULPA Y ADEMAS NOS MERECEMOS ALGO MEJOR QUE LA SEGUNDA B COMO TU BIEN DIJISTE A MI!!!
ANIMO MISTER ESTOY CONTIGO Y ESTES DONDE ESTES TENDRAS MI RECONOCIMIENTO
  • o han agraït

#18 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 31 mayo 2016 - 02:32

Aquesta Directiva que tenim o millor dit patim no val per res, esta destrosaant tot el que toca sento molta vergonya d'ells, ojala venguin el club i toquin el dos i quan abans ho facin millor

#19 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 31 mayo 2016 - 02:37

I per acabar si m'he de quedar entre Idiakez o els dirigents del Club ja us dic ara mateix que no tinc cap mena de dubte i em quedo amb el Senyor Joseba Imanol Idiakez

#20 XavierLleida

XavierLleida

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 196 mensajes
  • 0 topics

Escrito 31 mayo 2016 - 02:45

I tema esportiu no em fa por el Castilla seran ells qui hauran d'estar preocupats en derrotar el Lleida que ja va demostrar-li al Barakaldo que recordem que va sumar els mateixos punts que el Castilla on es el cami de sortida tot i que patirem com a cabrons com sempre perque ser del Lleida vol dir patir patir i patir pero companys creieu-me "GUANYAREM"!!!

Confio a mort en els jugadors i en Imanol Idiakez que fins el darrer moment demostrara la seva immensa professionalitat i entrega als seus jugadors i a l'aficio, no tinc cap dubte de la seva professionalitat i a mes em va dir que el seu somni era conseguir un ascens despres de no poguer aconseguir-ho amb el Toledo (eliminat a mans del Lleida precisament) a mi mateix m'ho va dir i a mes ho vol fer per nosaltres l'aficio pel soport que els hem donat en aquests moments tan delicats viscuts desde que es va destapar els impagaments a la plantilla i cos tecnic.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos