Ir al contenido


Foto
- - - - -

chamorro la lie!


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
56 respuestas en este tema

#21 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 25 julio 2015 - 03:11

Tants dies per donar una explicació oficial i per dir lo que han dit.... Tot mig amgat amb excuses de confidencialitat, fa pensar que no hem vist ni un duro i que Chamorro va actuar de forma lícita.

Es trist veure com al primer dia van dir que empendríen accions legals contra ell i ara de cop mutu acord...

Fa olor a que o han gestionat malament i no es vol reconèixer.

 

En fi, lo únic que se es que estic content perqué Chamorro ha marchat.



#22 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 25 julio 2015 - 03:43

Jo no acabo d'entendre gaire. No se si ara pague Chamorro una part, i si torne a un equip de igual categoria, pague un altre cop. O sol si torne a jugar a un equip de igual categoria.

I bueno, el fet de que sigui confidencial, em fa pensar que deu ser bastant baixa la quantitat, que rls hi fa fins i tot vergonya jajajaja

Pero bueno, adeu Chamorro, que vagi be!

#23 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 25 julio 2015 - 03:57

Vergonya aliena. Em sembla que "ens l'han fotut doblada" fins al fondo.

La compensació econòmica que haurà deixat Chamorro serà ridícula i si hem d'estar esperant a que torni a un equip de lliga igual a la que es trobi el Lleida en un moment determinat, estem apanyats...

Si el tío tenia contracte, s'havia d'anar de cara a reclamar el que hi havia, però molt em temo que hi hauria alguna clàusula que haurà aprofitat el Chamorro per deixar el club.
De totes maneres, sort.



#24 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 25 julio 2015 - 04:25

Grinyola força el tema però ens haurem de creure el que diu el club de manera oficial a través del seu web.

 

VISCA EL LLEIDA.



#25 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 26 julio 2015 - 09:22

Doncs sembla clar que al club li han colada ben colada. No sé que és pitjor, si reconèixer que efectivament hi va haver un error del club al creure que el jugador tenia contracte o fer aquest comunicat d'amagatotis, en dissabte, i que no s'ho creu ni la persona més innocent de la terra.

 

Després d'anunciar que s'emprendrien accions legals contra Chamorro, bla, bla, bla, ara diuen que han arribat a un acord i parlen d'una compensació econòmica però no en diuen la xifra per qüestions de confidencialitat? :partirsederiure:

 

O ens prenen per estúpids (que tot podria ser) o directament ho som.

 

Si realment el club hagués tingut la raó de seguida haguessin mogut cel i terra per defensar els seus interessos. Tant temps de silenci no feia presagiar gens bo.

 

Al final, tot sembla indicar que qui tenia raó era Chamorro, a qui per cert, també se li ha de recriminar la forma de fer les coses.



#26 Shunsuke_Nakamura

Shunsuke_Nakamura

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 907 mensajes
  • 1 topics

Escrito 26 julio 2015 - 11:24

A mi tan em fot tot. bon vent i barcanova. Quina toia ens hem tret de sobre...



#27 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 26 julio 2015 - 11:28

A mi el que em preocupa és l'alarmant falta de transparència del club en aquests aspectes..



#28 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 26 julio 2015 - 03:01

Que le vaya bonito i que vigili amb el vent, la pluja i el fred d'escocia que el monyo se li desfara.
No se si veurem algun centim, en el cas d'haver-hi lo poc tampoc es sabra.
Paios millor que chamorro a patades, en el cas de tornar en tres o quatre anys i el Lleida esta a primera... segons la clausula nomes pot anar a un equip igual de categoria per hipoteticament indemnitzar al Lleida, ni de conya!!! jugaria a algun equip de primera, com a minim aniria a un de tercera o preferent... o sigui que el que compta que ja ha escampat la boira!!!!

#29 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 26 julio 2015 - 07:25

Del tema aquest, ja només em preocupa qui serà el qui ens marcarà els 14 gols que ha marcat Chamorro. Dieguito sembla que no compta massa com a 9 referencial i a Suárez potser el veig massa jove com per assumir tal responabilitat.

 

 

VISCA EL LLEIDA.


  • o han agraït

#30 vago

vago

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 690 mensajes
  • 11 topics

Escrito 26 julio 2015 - 07:32

Ahir vaig llegir al Segre que a Dieguito l'hi estan buscant sortida.



#31 xorxi93

xorxi93

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 486 mensajes
  • 33 topics

Escrito 26 julio 2015 - 10:18

Ahir vaig llegir al Segre que a Dieguito l'hi estan buscant sortida.

 

casi la meitat de jugadors q tenim de l'any passat estan marxant menys alguns pero.. crec q algo no s'esta fen be nois



#32 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 26 julio 2015 - 11:41

Més de la meitat, entre els que no han renovat, els que se´ls ha acabat el contracte i no se´ls ha renovat, Baquero que se l'hi ha dit que no tenia lloc, Chamorro que ha fotut el camp i possiblement Diego Sànchez qui queda?

Cobo, Ekhi, Molo, Fuster, Pau, Albistegui, Rami i crec que ja està els atres són tots nous.

Jo no fotria pas a fora a Dieguito, no el veig tant mal jugador i possiblement si aquest any es recuperés podria augmentar el seu rendiment, ara bé si els senyors técnics i demés creuen oportu de fer-lo fora crec que no ho estan fent bé.

Molta gent nova i falta conjuntar la plantilla, menys mal que tenim 4 ex-Toledo de fa 2 anys: Urko, Albis, Colinas i Toño i un que es coneix bé Ôscar Rúbio.

Falten 4 fitxages per anar bé encara veig mancances sobretot al mig camp i si marxa Dieguito doncs un més a la davantera, no veig que un xaval jove com Diego Suàrez assumeixi la responsabililtat a dalt d`un club com el Lleida.


  • La veu de torres, 33ngel y ILER ho han agraït

#33 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 28 julio 2015 - 07:32

A mi em fa pudor a socarrim tanta baixa. Començo a pensar que hi havia molt marro al vestidor i que entrenador i directiva estan fent neteja. Ara per ara, les sensacions no són bones i crec que, ara per ara, tenim una plantilla molt menys competitiva que l'any passat.

 

A l'igual que 77azozenk, jo tampoc crec que Diego Suárez pugui assumir la responsabilitat de liderar l'atac del Lleida. Amb lo de Chamorro, si ara marxa Dieguito, faltarà molta gent al davant i també em falta algú al mig i al darrere. La pretemporada ja ha començat i estem a mig fer. 


  • o han agraït

#34 Joan69

Joan69

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 109 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 julio 2015 - 07:48

Be, lo de Chamorro és una pantomima. Que diguin que no han cobrat un duro perquè s'han equivocat en alguna cosa i ja està!!. Si no vol estar el Lleida doncs que no estigui. Sí, son 10 gols però n'ha fallat 10 més claríssims!!.

 

Trobo que caldrà reforçar la posició de 9 perquè ens cal un punta de referència de alçada que fixi als centrals i que pugui repartir joc, per ara Suarez podria fer-ho però el vec més caigut a banda o mitja punta.

 

Ens falten fitxatges de qualitat, un extrem, un punta referència, i per mi dos mitjos TOP. Sense mig/interior creador no fotrem brot.



#35 Shunsuke_Nakamura

Shunsuke_Nakamura

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 907 mensajes
  • 1 topics

Escrito 28 julio 2015 - 09:53

A mi em fa pudor a socarrim tanta baixa. Començo a pensar que hi havia molt marro al vestidor i que entrenador i directiva estan fent neteja. Ara per ara, les sensacions no són bones i crec que, ara per ara, tenim una plantilla molt menys competitiva que l'any passat.

 

A l'igual que 77azozenk, jo tampoc crec que Diego Suárez pugui assumir la responsabilitat de liderar l'atac del Lleida. Amb lo de Chamorro, si ara marxa Dieguito, faltarà molta gent al davant i també em falta algú al mig i al darrere. La pretemporada ja ha començat i estem a mig fer. 

Per què no? L'has vist jugar..? Jo no. A Chamorro si, i de la mateixa manera que va fer 14 gols, com diu el Joan, en va fallar 20 més de claríssims. Amb la pilota als peus és una absoluta TOIA. El càncer de l'equip, de fet. No he vist en molt temps pitjor jugador amb els peus, la veritat, i mira que per aqui hem tingut cada cosa.. Bon vent i barca nova



#36 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 28 julio 2015 - 11:22

Per què no? L'has vist jugar..? Jo no. A Chamorro si, i de la mateixa manera que va fer 14 gols, com diu el Joan, en va fallar 20 més de claríssims. Amb la pilota als peus és una absoluta TOIA. El càncer de l'equip, de fet. No he vist en molt temps pitjor jugador amb els peus, la veritat, i mira que per aqui hem tingut cada cosa.. Bon vent i barca nova

 

Ben senzill:

 

  • Perquè és un cedit. Passi el que passi al final de temporada, ell tornarà al Saragossa. Quan arribi la última part de la lliga, o està super-motivat o el seu rendiment caurà en picat. Tant de bo m'equivoqui, però això és l'habitual en aquests casos. 
  • Perquè és molt jove. Quan s'hagi d'enfrontar amb algun dels centrals veterans i durs de veritat que tenim a 2ªB, l'experiència serà un valor fonamental. Tant de bo tingui una qualitat que ens deixi a tots en la boca oberta, però prefereixo que el davanter de referència sigui un tio més expert. 
  • Perquè si finalment també marxa Dieguito, serà l'únic davanter centre pur que tenim (i això per referències, perquè tampoc l'he vist jugar), i solament amb un davanter no pots afrontar una temporada amb cap garantia. 

 

En cap cas he defensat Chamorro. Si busques algun post on jo hagi parlat d'ell, veuràs que m'hi refereixo com "cono". Suposo que això ja deixa clar què penso d'aquest tio. Si a més, li sumes el seu "compromís demostrat"... en fin. Chamorro ni en pintura. 



#37 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 28 julio 2015 - 12:20

particularment estic content de la marxa de chamorro....penso que millorarem la davantera,,.. que a la fi va ser el motiu  principal de la no classificació pel play-off la temporada passada...



#38 Joan69

Joan69

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 109 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 julio 2015 - 11:07

Nois, no sé, però d'en Suarez en parlen meravelles a Saragossa;  que es un jugador resolutiu a l'àrea no carent de qualitat fins i tot per 2A, per tant hem de tenir paciència i no ens  costarà massa perquè mira que em vam tenir per Chamorro eh?, uff  quants xuts de misto perlamortdedeu!!!. Per altra banda jo penso que malgrat sigui cedit vindrà a demostrar que es un jugador vàlid pel saragossa, per tant jugarà al màxim de les seves possibilitats. Si té un rendiment irregular no tornarà a equips punters

 

Va, vull que siguem optimistes eh? Si fitxem un mig centre creatiu i un davanter de referència i algun ajust més, tenim prou equip per fer mal davant i resistir darrera.

 

Força Lleida



#39 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 29 julio 2015 - 02:05

Nois, no sé, però d'en Suarez en parlen meravelles a Saragossa; que es un jugador resolutiu a l'àrea no carent de qualitat fins i tot per 2A, per tant hem de tenir paciència i no ens costarà massa perquè mira que em vam tenir per Chamorro eh?, uff quants xuts de misto perlamortdedeu!!!. Per altra banda jo penso que malgrat sigui cedit vindrà a demostrar que es un jugador vàlid pel saragossa, per tant jugarà al màxim de les seves possibilitats. Si té un rendiment irregular no tornarà a equips punters

Va, vull que siguem optimistes eh? Si fitxem un mig centre creatiu i un davanter de referència i algun ajust més, tenim prou equip per fer mal davant i resistir darrera.

Força Lleida



Exageres.
Suarez el consideren un jugador "acceptable" EN UN FUTUR per al RZ. Pero ara mateix li dius que Suarez sera el seu davanter referencia, i maten al predident. I si els hi dius que sera el 2n, també se queixaran. I l'acceptarien com a 3r, per ser de la casa i per seu sou, millor tenir a Suarez que a Tato, que es el q molts demanaven (total, per jugar els ultims 5 minuts cada 5partits).
Que pot ser un bon jugador? SI. Pero no es ni molt menys un jugador dels que l'extrany sigui q facin una mala temporada. Pot ser que aquest any exploti, o pot ser que no, qualitats en té (i molt adaptable a l'estil de joc d'Idiakez). I tan de bo sigui un crack, m'alegraria pel Lleida i pel Zaragoza, i per ell.

#40 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 29 julio 2015 - 09:46

Hem d'esperar a veurel jugar uns partits. Sol se que Chamorro ere un paquet i dels gordos.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos