Ir al contenido


Foto
- - - - -

chamorro la lie!


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
56 respuestas en este tema

#1 xorxi93

xorxi93

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 486 mensajes
  • 33 topics

Escrito 15 julio 2015 - 06:53

sens esta posant calentet l'estiu... me fa por tot aixo :S



#2 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 15 julio 2015 - 07:15

Pero paguen o no?

#3 Murder1987

Murder1987

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 48 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 julio 2015 - 09:21

Menys mal...." EL MILLOR FITXATGE SENS DUBTE!!! "



#4 xorxi93

xorxi93

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 486 mensajes
  • 33 topics

Escrito 15 julio 2015 - 09:21

Pero paguen o no?

 

ni idea pero la cara q te aket xiquet es impresionat si vol marxar q marxi.. pero pagan sino q es kedi aqui xD



#5 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 15 julio 2015 - 10:13

Es l'alegria més gran que he rebut desde que va acabar la lliga.
  • o han agraït

#6 Joan69

Joan69

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 109 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 julio 2015 - 10:29

La cláusula de recissio es de 150000 € no? Doncs va ens portarem be. Ens doneu 100000 i Li paguem viatge a Glasgow. Ah i amb llaçet de regal! Si si, a Lleida som molt bons.
  • o han agraït

#7 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 16 julio 2015 - 07:53

Almenys si poseu una notícia expliqueu què ha passat. 

 

Pels que, com jo, heu tingut que buscar què ha passat pel twitter, resulta que l'amic Chamorro ha fitxat per un equip de la premier escocesa, el Hamilton Accies, recent ascendit. La cosa és que el Lleida l'ha convocat a la pretemporada perquè considera que té contracte en vigor. Tot i que falten explicacions oficials del Lleida Esportiu. 

 

Amb una mica de sort li cau una multa al Chamorro que el deixa tremolant i, de passada, ens el treiem de sobre. 

 

CJ-EayqWIAAloUB.jpg


  • o han agraït

#8 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 16 julio 2015 - 08:11

Aquest noi o és molt ruc o és molt ruc. Si realment té contracte amb vigor, que ho desconec ja que hi he arribat a escoltar que només havia signat per una temporada amb opció a una altra, s'ha posat en un jardí de roses.

 

Si el volen, perfecte. Però que paguin.

 

Se m'acut també de fer-li la vida impossible, negar-li el transfer i fer-li passar un any en blanc a Lleida. A veure si així aprén.

Tot i que,  vist el gran favor que ens fan, lo millor seria que fotés el camp ben lluny d'aquí.

 

Lamentable el comportament d'aquest jugador. El mínim que pot fer és comunicar-ho al club.


  • o han agraït

#9 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 16 julio 2015 - 08:15

Estic bastant dacord amb el ILER. O aquest xaval es tonto del cul, o està molt mal assessorat pel seu representant. Si vols marxar, lo minim que has de fer es comunicar-ho al club que, fins a dia d'avui, t'ha estat pagant la nòmina.

Si ha signat per un altre equip tenint contracte, que el Lleida faci anar tota la maquinària jurídica necessaria per solucionar aquest tema: o bé pagant o bé que el moniato aquest torni al equip.

 

Mala peça al teler, en qualsevol cas! Espero que aquests escocessos tinguin llarg de caler i paguin una miqueta pel Chamorro dels collons perque ara si, que jo aquest paio no el vull ni en pintura!

 

Pd: Urko, Nieto, Chamorro....ojo el nivell de mercenarisme que estem tenint enguany!! 


  • o han agraït

#10 lleidatic

lleidatic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 463 mensajes
  • 12 topics

Escrito 16 julio 2015 - 08:57

---



#11 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 16 julio 2015 - 09:04

Una, pregunta quants anys teniu?

No es amb ironia, ni menyspreu, es curiositat.

¿Tonto del cul?¿Mercenaris? 

Tots anem a guanyar el més que podem, no? Quin sentiment lleidatà ha de tenir Chamorro? No entenc res.

El tema a més esta en que ell diu que el 1+1 no es va fer efectiu i no te contracte. I com que el jugador te una cosa que es diu represantant, que d'això en sap, m'espero mes veure qui te la raó al final...

 

es perfectament licit que Chamorro vulgui emprendre l'aventura a l'estranger a una lliga atractiva i on potser cobrara mes.... pero els procediments, protocols i normatives estatals son bastant clars, i quan te'ls saltes a la torera.... una de dos: o be estas mal assessorat (cossa que desconec)  o be ets tonto del cul complert

 

si volia marxar del Lleida que s'assenti a negociar amb el seu representant i que arribin a un acord, pero no per estar a 2000 kms en un altre pais podras desferte dels lligams que et lliguen al Lleida



#12 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 16 julio 2015 - 09:10

ara tambe, tirant de hemeroteca, estic veient que el Lleida el va fitxar per una temporada amb opció de una altra si complis amb els requisits establers (no els trobo enlloc).... pero un tio que ha estat titular i maxim golejador, voleu dir que no ha acomplert els requisits? (que torno a dir que es desconeixen)

 

culebron per dies....

 

personalment m'alegro molt que foti el camp, segur que aixi Dieguito tindra mes minuts i podra exercir de veritat de killer i no d'extrem, ja que enguany no ha disposat de gaires minuts i ha jugar massa escorat a la banda


  • o han agraït

#13 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 16 julio 2015 - 09:21

Una, pregunta quants anys teniu?

No es amb ironia, ni menyspreu, es curiositat.

¿Tonto del cul?¿Mercenaris? 

Tots anem a guanyar el més que podem, no? Quin sentiment lleidatà ha de tenir Chamorro? No entenc res.

El tema a més esta en que ell diu que el 1+1 no es va fer efectiu i no te contracte. I com que el jugador te una cosa que es diu represantant, que d'això en sap, m'espero mes veure qui te la raó al final...

 

A) No preguntis coses de la edat perque igual t'endús una sorpresa. Conec gent de 17 anys més vàlida que gent de 50 i viceversa. 

 

B) Tonto del cul es signar amb un equip tenint contracte amb un altres. Com a poc, t'arrisques a tenir que pagar o tornar al club que has mensytingut firmant per un altre. També pot ser que se't sancioni amb no poder jugar durant x anys. (A tall d'exemple, Figo va venir al Barça perque el van sancionar amb no poder jugar durant 5 anys a Itàlia per un cas similar)

 

C) Lo mínim que havía de fer Chamorro (o el seu representant) es informar o informar-se de la seva situació amb el club que li pagava la nómina.



#14 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 16 julio 2015 - 09:23

Una, pregunta quants anys teniu?

No es amb ironia, ni menyspreu, es curiositat.

¿Tonto del cul?¿Mercenaris? 

Tots anem a guanyar el més que podem, no? Quin sentiment lleidatà ha de tenir Chamorro? No entenc res.

El tema a més esta en que ell diu que el 1+1 no es va fer efectiu i no te contracte. I com que el jugador te una cosa que es diu represantant, que d'això en sap, m'espero mes veure qui te la raó al final...

 

Tinc els suficients anys per haver-ni vist de tots colors en el món del futbol.

Si llegeixes el meu post, deixo clar que "en cas que tingui contracte en vigor". Evidentment que si tenia 1+1 i el Lleida no va exercir l'opció per renovar-lo és lliure de fer el que vulgui. En aquest cas, realment no entendria el malestar del club.

 

En tot cas, a dia d'avui no sabem exactament que ha passat, pel que com col.oquialment es diu "el temps donarà i treurà raons".



#15 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 16 julio 2015 - 09:30

Si el Lleida l'ha convocat per la pretemporada és que es consdiera que Chamorro té contracte en vigor. Calen explicacions del club. Està clar que el jugador dirà que és lliure, així que imagino que això sí que serà un bon culebrón.

 

Ara, si tenia dubtes sobre si volia que continuï o no, ara ja ho tinc més que clar. A sobre de dolent, malxinat. 



#16 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 16 julio 2015 - 09:42

Jo ya ho tenia clar, molt clar abans del culebron aquet.

Tal com he dit en altres posts, es un jugador que no es valid pel nostre equip i ara sí que ens ha fet un gran favor.

Tinc ganes de saber si realmen el segon any el tenie o no. A veure cuan diu algo el club, que ja va sent hora.
  • o han agraït

#17 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 16 julio 2015 - 11:43

Costa d'entendre el que ha passat. Per una banda, quan va sorgir el rumor que el Cádiz volia a Chamorro, els Esteve van dir que havíen de pagar clàusula, amb lo qual imagino que estarien atents a les condicions del seu contracte. I per l'altra, marxar amb contracte és il·lògic, alguna manera haurà trobat de trencar les condicions que el lligaven al Lleida perquè sinó no s'entén.

 

 

Ah i després d'estar tot l'any tenint paciència amb ell, animant-lo quan fallava (ojo les que va fallar), se'n va d'amagat, sense dir res al club (imagino que perquè si hagués dit algo els Esteve s'haguèssin adonat de que alguna cosa passava amb el contracte), i per sobre de tot, de moment, sense despedir-se de l'afició. En fí, LLEIG, MOLT LLEIG.



#18 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 18 julio 2015 - 12:03

Mentrestant, Adrià Gallego al Portugalete i Roger Canadell al Xàtiva, tots dos de segona B... genial. Nosaltres seguim fitxant per Andalusia que ens aporta molts beneficis. 



#19 beep

beep

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 926 mensajes
  • 3 topics

Escrito 20 julio 2015 - 07:27

Alguna novetat??



#20 BlueIce

BlueIce

    Member

  • Validating
  • PipPipPip
  • 97 mensajes
  • 2 topics

Escrito 25 julio 2015 - 02:46

http://www.lleidaesp...u.cat/node/5049

Si no ho entenc malament, de moment, el Lleida, no veu un duro....




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos