Ir al contenido


Foto
- - - - -

VALORACIÓ TEMPORADA 2014/2015


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
53 respuestas en este tema

#21 Tornarem

Tornarem

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 122 mensajes
  • 5 topics

Escrito 19 mayo 2015 - 12:51

Primer dir que jo estava a favor de canviar Seligrat per Idiakez, per la proposta de joc que oferia cada un. Tot i que les formes amb les que va marxar en Toni no em van agradar, no vam està a l'altura d'un tècnic que ens havia fet somiar durant dos anys seguits, independenment del joc aburrit i poc vistós.


Per mi l'error de l'Imanol ha sigut la mala gestió de la plantilla. Crec que a la llarga, val la pena fer jugar als jugadors que estan al 100%, ja que els teòrics titulars veuen que no són imprescindibles, i els teòrics suplents tenen l'opció de disputar el lloc. Conseqüentment la motivació de la plantilla augmenta ja que tothom està alerta.
Crec ha passat al contrari, jugadors com Miramon, Chamorro... han jugat si o si ni que estiguessin al 70-90%, sortissin d'una lesió, tinguessin un mal dia... i alguns jugadors han desaparegut del terreny de joc com Diego o sobretot Eugeni I Rami. Així crec que la motivació global de la plantilla ha anat baixant en picat, quan lo normal és que la plantilla augmenti motivació i rendiment durant la temporada, i arrivi al màxim al tram decicisiu (últims 10 partits + playof).


Suposo lo millor pel club és que continui l'Imanol i confiar amb ell

Encara estem fotuts però ens aixecarem, FORÇA LLEIDA

#22 Shunsuke_Nakamura

Shunsuke_Nakamura

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 907 mensajes
  • 1 topics

Escrito 19 mayo 2015 - 12:56

Proposta de joc que oferia cadascú? 

 

Realment hem jugat millor que amb Seligrat? Jo discrepo, la veritat, jo m'he desesperat i/o avorrit al mateix nivell, o encara més potser, ja que amb Seligrat almenys hi posaven intensitat, collons.. digeu-li com volgeu.. Amb Idiákez l'únic que he vist ha estat "desidia".. 0 ganes de lluitar.. i el joc.. doncs no m'ha semblat tan espectacular ni tan millor que amb Seligrat. El que compten són els resultats.. i amb Seligrat "estaven assegurats". Arribàvem al final de temporada "endollats", encara que fessim un PO "horrible". Amb Idiákez.. no hem fet ni play off.. Tot és opinable, però jo el que vull és resultats.



#23 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 19 mayo 2015 - 01:47

Companys,

 

Deixem que passin els dies i ja veurem per on anirà tot, penso que és aviat en dir si Idiàkez entrenarà al Lleida o no, està clar que continua sent entrenador del Lleida i li queda un any més.

Jo continuo dient que els mals venen de més a dalt de la directiva, president i director esportiu confeccionant una plantilla que a priori debia ser del milloret i que ha acabat sent un fiasco total, primer això, ja se que és dificil encertar-ho, però aquest any els que han fitxat pràctiment quasi tots han fallat, jo crec que el factor sorpresa de Mata s'ha esfumat, aquest no el coneixia ni deu i mireu on està ara amb el Girona i fent gols, l'altre és que jo com a Lleidatà em sento enganyat i fustrat per la directiva i els seus cants de sirena dient que aquest any fariem grans coses.

El míster ha fracassat, jo si fos d'ell me'n aniria per no complir amb el que es va demanar, això ja va a cadascú i si els srs. Esteve volen tenir un "titere" encara al capdavant dels jugadors, potser ja els hi va bé que estigui Idiàkez, una persona sense motivació i sense paraules influenciat pels de dalt, això amb Selingrat no passava, si la próxima temporada és així doncs, no se que passarà, però sense saber el que pot passar parlar per palar no val la pena.

Jo no sóc ni de Idiàkez ni Seligrat, però trobar un míster amb garanties i que pugui acontentar als Esteve és difícil, no vull comentar més al respecte d'aquesta família doncs jo crec que alguns de vosaltres els coneixeu i sabeu del que són capaços...

El lleida per mi és el club de la nostra terra i segons a quines mans està doncs em fa mal, vull pensar que al final ens en sortirem i tornarem allà on ens mereixem, però si no passa, doncs em fa por de pensar-ho.

L'important de la próxima temporada és mantindre la columna vertebral d'aquests anys, serà difícil, però no crec que siguin tant estúpids de deixar-los marxar així com així els que per mi són fundamentals i que tots vosaltres sabeu, que donguin les baixes dels que no han donat el "callo" i que quan fitxin que ho facin el millor possible.

Força Lleida!!!!



#24 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 19 mayo 2015 - 01:54

Ah i em descuidava una cosa..

 

De tot el que va passar a Cornellà a mi el que em va desesperar més és que no sortís l'equip quan ens vam quedar esperant com a mitja hora per saludar-los i donar-lis ànims. Sí que és cert que alguns van venir a saludar, però trobo que havia de venir tot l'equip al final del matx. Idiakez no va venir, nose fins a quin punt tenia por de venir pel que li podríem dir però penso que l'intenció de la majoria dels que estavem allí tot i la decepció i l'emprenyament era d'animar tot l'equip. Sobretot volia que vingués Albistegui, perquè jugar nose quants partits amb el braç trencat i tot i així deixar-s'ho tot és d'admirar. Espero que continui!!



#25 vago

vago

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 690 mensajes
  • 11 topics

Escrito 19 mayo 2015 - 02:21

Una cosa que he trobat en falta aquest any i que en la meva opinió es clau en aquesta categoria, es el tema de gols a pilota aturada. Amb Seligrat sabies que cada corner o falta tenia elevades possibilitats d'acabar amb gol. Aquest any crec que la quantitat de gols fets en jugades d'aquest tipus ha estat molt baixa (només en recordo 3). En canvi de gols en aquest tipus de jugades n'hem rebut molts. 

 

No se si soc l'únic al que l'hi preocupa aquest tema.

 

M'agradava més  Seligrat, si be no ens va fer pujar, ens va portar a 2 semifinals de play-off, i a totes vam perdre per mala sort (penals i prorroga, on podréim haver guanyat nosaltres).



#26 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 19 mayo 2015 - 02:35

Una cosa que he trobat en falta aquest any i que en la meva opinió es clau en aquesta categoria, es el tema de gols a pilota aturada. Amb Seligrat sabies que cada corner o falta tenia elevades possibilitats d'acabar amb gol. Aquest any crec que la quantitat de gols fets en jugades d'aquest tipus ha estat molt baixa (només en recordo 3). En canvi de gols en aquest tipus de jugades n'hem rebut molts.

No se si soc l'únic al que l'hi preocupa aquest tema.

M'agradava més Seligrat, si be no ens va fer pujar, ens va portar a 2 semifinals de play-off, i a totes vam perdre per mala sort (penals i prorroga, on podréim haver guanyat nosaltres).


Discrepo en el tema de que amb Seligrat teniam possibilitats elevades de marcar de pilota aturada.

#27 Tornarem

Tornarem

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 122 mensajes
  • 5 topics

Escrito 19 mayo 2015 - 04:10

 

Discrepo en el tema de que amb Seligrat teniam possibilitats elevades de marcar de pilota aturada.

 

si totes les jugades eren IGUALS... pilota al Biel després de fer l'spring de la seva vida i que tothom veia, i Biel rematar a l'olla.
  • o han agraït

#28 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 19 mayo 2015 - 10:23

Dolenta. Han suspès tots. Del 1r a l'últim. Molt decepcionat en general. Molts posem el punt de mira en la derrota a Tarragona. És allí on creiem que s'inicia la devallada tan brutal que ha experimentat aquest equip... Tot i això, crec que el partit al Camp d'Esports contra l'Hércules, és el que deixa l'equip a mercè de la mala sort i el que l'acaba d'enfonsar. També vull dir que les imatges després de la derrota a Olot em semblen LAMENTABLES. Molt mal gestionades. S'acabava allí la temporada? Vaig tenir aquesta sensació i llavors, encara quedàven 2 partits VITALS que encara van ser més difícils de gestionar degut a la imatge derrotista que ensenya el club. Molt malament. Són imatges que fins a les hores només havia vist a Jaen o Leganés... I no era ni de lluny la mateixa situació.


  • o han agraït

#29 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 20 mayo 2015 - 06:26

Proposta de joc que oferia cadascú? 

 

Realment hem jugat millor que amb Seligrat? Jo discrepo, la veritat, jo m'he desesperat i/o avorrit al mateix nivell, o encara més potser, ja que amb Seligrat almenys hi posaven intensitat, collons.. digeu-li com volgeu.. Amb Idiákez l'únic que he vist ha estat "desidia".. 0 ganes de lluitar.. i el joc.. doncs no m'ha semblat tan espectacular ni tan millor que amb Seligrat. El que compten són els resultats.. i amb Seligrat "estaven assegurats". Arribàvem al final de temporada "endollats", encara que fessim un PO "horrible". Amb Idiákez.. no hem fet ni play off.. Tot és opinable, però jo el que vull és resultats.

 

els ultims 10 partits hem jugat pitjor que amb Seligrat! Pero els primers 30 vam somiar amb fer-la grossa o no?  

 

no se pq aquesta davallada, pero suposo que des de el Cos Tecnic i la directiva la tenen controlada i saben com encarar la propera temporada amb garanties de que aixó no es torni a repetir... si no... no entendria la continuitat de Idiakez

 

estic d'acord en que volem resultats mes enlla del joc... jo vui l'ascens sigui com sigui, me dona igual tot el demes



#30 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 20 mayo 2015 - 06:28

Seligrat el estratega? jajjajajaja

Nomes recordare una paraula: gilicorners! juasj juasj



#31 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 20 mayo 2015 - 07:42

Seligrat el estratega? jajjajajaja
Nomes recordare una paraula: gilicorners! juasj juasj


I quan va pujar Pau a rematar el corner, i el vam treurr en curt? Casi mato a algú aquell dia jajajaja
  • o han agraït

#32 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 20 mayo 2015 - 07:46

Però calderón jo no estic d'acord en que continui Idiaquez, doncs penso que li falta molt caràcter i més en un equip com el Lleida que competeix per estar a dalt, una altra cosa va ser en el Toledo, recordem que fa dos anys estaven a tercera i que van fer play-off, però crec que al principi de temporada no s'ho imaginaven.

Crec que Idiaquez hauria de dimitir per no portar a l'equip al objectiu marcat a inicis, ara bé... el que temo és que Idiaquez si marxa a qui podem trobar amb cara i ulls, això és un altre handicap, tampoc m'agrada Seligrat que consti.

 

Tot i que penso que és millor que continuï, estic totalment d'acord amb el que has dit. 



#33 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 20 mayo 2015 - 01:10

Algunes valoracions vistes les darreres declaracions. 

 

- Jordi Esteve donant tota la culpa als jugadors. Dic jo que l'entrenador hi tindrà alguna cosa a veure. Mal estat físic, poca motivació, mala gestió de la plantilla. I algú ha fitxat aquests jugadors que "no tenen nivell per més que Segona B".

 

- Idiákez, amagat. Amagant-se de l'afició a Cornellà, amagant-se de la premsa avui. Vull pensar que dimitirà, sinó, comencem bé la propera temporada.

 

- Els jugadors, tirant pilotes fora, assumint més aviat poca responsabilitat i algun criticant a l'afició. No he sentit les declaracions d'Osado, però si realment ha dit que "l'afició ha de recordar que el Lleida no només juga per l'Aplec" no s'hauria de tornar a posar la samarreta del Lleida. Ni en un entrenament. El que haguessin hagut de fer és venir TOTS a demanar disculpes a l'afició que els ha animat fins al darrer moment tot i el lamentable espectacle de la recta final de temporada.

 

Cada dia que passa aconsegueixen que se m'inflin més els collons.



#34 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 20 mayo 2015 - 01:35

Algunes valoracions vistes les darreres declaracions. 

 

- Jordi Esteve donant tota la culpa als jugadors. Dic jo que l'entrenador hi tindrà alguna cosa a veure. Mal estat físic, poca motivació, mala gestió de la plantilla. I algú ha fitxat aquests jugadors que "no tenen nivell per més que Segona B".

 

- Idiákez, amagat. Amagant-se de l'afició a Cornellà, amagant-se de la premsa avui. Vull pensar que dimitirà, sinó, comencem bé la propera temporada.

 

- Els jugadors, tirant pilotes fora, assumint més aviat poca responsabilitat i algun criticant a l'afició. No he sentit les declaracions d'Osado, però si realment ha dit que "l'afició ha de recordar que el Lleida no només juga per l'Aplec" no s'hauria de tornar a posar la samarreta del Lleida. Ni en un entrenament. El que haguessin hagut de fer és venir TOTS a demanar disculpes a l'afició que els ha animat fins al darrer moment tot i el lamentable espectacle de la recta final de temporada.

 

Cada dia que passa aconsegueixen que se m'inflin més els collons.

El que ha dit Osado exactament és que el "Lleida ha jugat tota la temporada, no solament a Cornellà" i juntament amb Miramón que deia "els de sempre han estat animant com sempre, però sí que és cert que l'afició s'ha relaxat una mica".

 

Jo el que interpreto és que tant un com l'altre fan al·lusió a la gent que només ve en partits de playoff, cosa que és normal que es queixin igual que ho fem nosaltres jornada rere jornada. 

 

L'altra opció es que critiquin que a Villarreal i a Olot no vam ser suficients (pel tema d'anular els busos i tal). Aquí els hi donaria certa part de raó, ho vaig dir en el seu dia, que s'anulin busos descentra a un jugador, crec que igual que ells han de reconèixer que l'últim mes ha sigut nefast damunt del terreny de joc, nosaltres hem de reconèixer que aquelles dues jornades vam fallar com afició. Felicitar a la cinquantena i al centenar que es van desplaçar a Villarreal i Olot, però tal com vam demostrar diumenge som capaços de mobilitzar més de 50 persones (de repent 500 a Cornellà) en un partit on ens juguem molt. Es tracta d'estar a les bones i les madures no? I aquells dies que és quan més ens necessitàven no hi vam ser tots. En fí, és una opinió.


  • o han agraït

#35 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 20 mayo 2015 - 01:43

El que ha dit Osado exactament és que el "Lleida ha jugat tota la temporada, no solament a Cornellà" i juntament amb Miramón que deia "els de sempre han estat animant com sempre, però sí que és cert que l'afició s'ha relaxat una mica".

 

Jo el que interpreto és que tant un com l'altre fan al·lusió a la gent que només ve en partits de playoff, cosa que és normal que es queixin igual que ho fem nosaltres jornada rere jornada. 

 

L'altra opció es que critiquin que a Villarreal i a Olot no vam ser suficients (pel tema d'anular els busos i tal). Aquí els hi donaria certa part de raó, ho vaig dir en el seu dia, que s'anulin busos descentra a un jugador, crec que igual que ells han de reconèixer que l'últim mes ha sigut nefast damunt del terreny de joc, nosaltres hem de reconèixer que aquelles dues jornades vam fallar com afició. Es tracta d'estar a les bones i les madures no? I aquells dies és quan més ens necessitàven. En fí, és una opinió.

 

Sí, han jugat tota la temporada. Els dos últims mesos, de forma lamentable. L'afició s'haurà "relaxat una mica", però ni de bon tros tant com ells. Lliçons, ni una.


  • o han agraït

#36 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 20 mayo 2015 - 03:10

A Jorge Miramon: L'afició s'ha relaxat? SÍ, tens raó. Però per la pèssima imatge que estàveu donant i perquè som pocs, però fidels i hem vist MOLT futbol al Camp d'Esports i ens veiem venir el que passaria, sense poder fer-hi res i sense que vosaltres hi féssiu res. Ens hem relaxat? SÍ, tens raó. Perdó per no haver fet una gran xiulada i escridassada el dia del At Baleares i el de l'Olot i el del Badalona.. Perdó per haver decidit estar amb l'equip i no criticar-lo quan s'ho mereixia amb escreix.

Has corregut igual que la temporada passada? no, oi? no serà que t'has relaxat tu?

 

Indignat amb les seves paraules..

 

Ara resultarà que els culpables som nosaltres.. au va home au va! Això és no voler reconèixer que sou (vosaltres, no l'afició) uns FRACASSATS perquè heu fracassat i heu fet el ridícul durant 10 partits, sense jugar a res i deixant que us prenguessin la pilota un i un altre i un altre cop!


  • o han agraït

#37 Cucurutxu

Cucurutxu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.457 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 mayo 2015 - 03:17

Aquesta temporada he seguit l'equip una mica lluny. Des de fora, és fácil parlar i el que digui igual ho erro tot.

Ara bé una plantilla que durant 3/4 de temporada està enllocs de play-offs i de perles que arribi a la última jornada depenent d'ell mateix,

i van al camp d'un equip que esta jugant-se no baixar amb una afició cosina a la del Leganés i no els hi puguin fotre una golejada,

ni fotre un puñetero gol és una vergonya.



#38 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 20 mayo 2015 - 11:32

Ja estava trist per tot el succeït però aquests dies encara estan sent pitjors.. no paro de veure per facebook, twitter, aficionats criticant als jugadors per malinterpretar missatges dels propis jugadors, els jugadors afectats tenint que explicar per segona vegada el que volien dir després de rebre insults i crítiques, crítiques de la directiva als jugadors, ex-jugadors a la directiva..sisplau ha passat el que ha passat. 

 

PROU, deixem d'embrutar el nom del club. Qui s'hagi d'encarregar de tot ja ho farà. No olvidem els últims 2 anys i mig per dos mesos nefastos.


  • o han agraït

#39 sefirot

sefirot

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 21 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 21 mayo 2015 - 05:07

Aveure que penseu:

 

Un dia un amic em va comentar que Fragoso era un auntèntic "gafe", que sempre que ell jugava el Lleida no guanyava... Ironies del destí en la primera volta Dani es va lesionar i l'equip va començar a tindre uns magnífics resultats, tots recordem que vam arribar a estar a un punt del Nàstic.

En aquell partit, contra el Nàstic, va ser el primer en que Fragoso tornava a una convocatoria després de la seva lesió, ara no recordo si va jugar de titular, i ja sabem com a acabat aquell partit i la temporada...Un apunt final: En l'últim partit Fragoso va ser titular....

 

Es coincidència? Que penseu?



#40 PapaNoel

PapaNoel

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 329 mensajes
  • 16 topics

Escrito 21 mayo 2015 - 06:23

Muy curioso, lo de Fragoso...




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos