Ir al contenido


Foto
- - - - -

VALORACIÓ TEMPORADA 2014/2015


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
53 respuestas en este tema

#1 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 18 mayo 2015 - 07:54

Doncs bé. La temporada ja ha acabat per a nosaltres i, ara sí, és el moment de fer les valoracions oportunes. Podríem dir que ha estat la crònica d'una mort anunciada.

 

La valoració final de la temporada no pot ser una altra que decepcionant i frustant.

 

Afrontàvem l'any amb la baixa de jugadors clau els darrers anys (Mata, Medina, Fuentes o Imaz) i la de l'entrenador Seligrat. No obstant, semblava que ens havíem reforçat força bé amb jugadors que "a priori" podien suplir bé als primers (Dieguito, Chamorro, Baquero, etc).

 

El primer tram de temporada ha estat força bo. Hem pogut gaudir de partits amb molt bon joc i una forma de jugar que crec que a la majoria de seguidors ens feia gaudir més que el he vist els darrers anys. No obstant, hi havia un obstacle que ens trobàvem massa sovint per ser un aspirant a l'ascens: els partits fora de casa.

 

Els desplaçaments haN estat on hem perdut la temporada. Només 18 punts possibles i, el que és pitjor, nul.la capacitat de reacció amb el marcador advers.

El final de temporada ja el coneixem tots. Vam arribar a estar a 9 punts per sobre del cinqué i vam anar a Tarragona a lluitar-li el liderat al Nàstic, que tot s'ha de dir, ha estat el merescut camió de grup.

 

Des d'aleshores, no sabem que li ha passat a l'equip. Els dos darrers mesos ens han ensenyat que el final no seria tan bonic com ens pensàvem i l'última jornada ha estat molt cruel. La lliçó que podem apendre és que no es pot vendre la pell de l'os abans de caçar-lo.

 

Crec que s'equivoca qui focalitza tota la responsabilitat en Idiaquez. És cert, al nostre Lleida li ha faltat caracter i personalitat. Però seria injust centrar-nos només amb l'entrenador i deixar que els jugadors se'n vagin de rosetes. On estan els Miramon, Chamorro o Fuster que havien de tirar de l'equip ens moments importants i han estat desapareguts? Per tant, sota el meu parer, Idiaquez responsable...però els jugador també.

 

No vull acabar aquesta reflexió sense fer un petit comentari. Ara sortiran els que diran que com és que es va fer fora Seligrat (a qui cal felicitar per qué torna a fer play off), etc, etc, etc. La realitat és que les decisions es prenen al juny, i en aquelles dates molts al Camp d'Esports estàvem farts de veure com el nostre joc era paupèrrim i excessivament conservador i, tot sigui dit, apostàvem per un canvi. A dia d'avui, no podem discutir res, per qué els resultats manen i no fem play off. Però jo soc dels que penso que la decisió EN AQUELL MOMENT fou la més encertada, tot i que continuarem un any més a Segona B.

 

En fi, amb ganes de tornar a il.lusionar-nos amb la nova temporada. Els fidels, pocs, seguirem al peu del canó.

 

FORÇA LLEIDA!


  • o han agraït

#2 Shunsuke_Nakamura

Shunsuke_Nakamura

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 907 mensajes
  • 1 topics

Escrito 18 mayo 2015 - 08:07

Molts volien jugar "estil barça" i aquest és el resultat. A 2ªB això no val. Seligrat 3 temporades seguides al PO.  



#3 Ronda36

Ronda36

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 106 mensajes
  • 7 topics

Escrito 18 mayo 2015 - 09:56

Home.. si tot el que es NO voler jugar a l'ultraconservador estil Seligrat ja es voler un estil Barça potser pleguem! 

 

A més, "a 2a B això no val"? Estem fora de Playof, sí, però de la mateixa manera que durant gran part del partit vam estar dins i de la mateixa manera que en les dos temporades de Seligrat podiem tant haver-hi estat com no. En els anys de Seligrat la sort va estar de cara, ahir no, però en les tres temporades ha anat pels péls. Aquesta és l'única diferència  Si ataquem la forma de jugar només per haver passat de 3r/4t a 5é en un any pleguem. 

 

No tot es controlable al futbol i pesims equips han guanyat champions i grans equips s'han quedat a casa sense premis. Hi ha factors que si se't posen en contra, com el d'un rival boig per mantenir la categoria, o un tipus camp. etc I aquí ni Idiakez, ni Seligrat, ni el que consideris el millor entrenador del món té res a fer. 


  • o han agraït

#4 BusiSolutions

BusiSolutions

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 74 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 mayo 2015 - 11:01

L'objectiu era fer play off i no s'ha aconseguit. Per tant la temporada no pot tenir un altre qualificatiu que FRACÀS. I més amb el horrible final de temporada que hem fet. Fa dos mesos ja ens veiam a play off. L'afició es pot permetre aquest luxe de confiar-se però els jugadors NO i això te com a màxim culpable  l'entrenador que no els ha sabut centrar i mentalitzar per aquest final de temporada. Quan han volgut reaccionar ja era massa tard i han entrat els nervis. 

 

Si ho comparem amb les temporades de Seligrat, podriam dir que hi ha poca diferència de punts, es cert. Però per mi aquest any teniam millor plantilla. D'acord que  Mata era un luxe impossible de substituir, però em semblava una plantilla molt mes compensada. Amb mes fons d'armari i un gran migcampista com es Albistegi. Però sobretot, no es pot comparar l'ACTITUD d'aquesta temporada amb les del Seligrat. No dic que no s'hagin esforçat, ho han intentat i no he vist jugadors caminant ni res així, però tampoc he vist que sortissin a cada partit com si fos l'últim. 

 

Un any més el millor de la temporada per mi ha estat Pau Torres. Tenim molta sort de comptar amb ell i tan de bo es quedi un altre any. També salvaria a Chamorro, Albistegui, Chupe i Miramón. 

 

D' Idiakez no dubto la seva professionalitat i que ho ha intentat fer el millor possible, però no ha aconseguit el objectiu i per això crec que no ha de seguir.

 

Tenim un estiu molt llarg per planificar la temporada, animo als Esteves a que treballin com fins ara per aconseguir el que ens mereixem. 

 

 

Visca el Lleida! Ara mes que mai


  • o han agraït

#5 Setvalls

Setvalls

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 62 mensajes
  • 2 topics

Escrito 18 mayo 2015 - 11:26

Estic d'acord en el 99% del que has escrit, BusiSolutions. Només discrepo en que no salvaria a Chamorro. Tot i que ha acabat com a tercer màxim golejador del grup si no vaig errat, per mi no ha estat el killer que necessita un equip aspirant a PO/ascens.

 

La temporada la podriem qualificar de fracàs. Per mi el fracàs no ha estat no entrar als play off sino la forma en que s'han llençat els 9 punts de ventatja sobre el cinquè classificat. Pots acabar fora dels quatre primer llocs sempre i quant hagis lluitat a mort cada un dels minuts dels partits que jugues. No sé què ha passat dins del vestidor, però la relaxació ha estat tal que hem passat de tenir trempera a emprenyamenta. I sí, els que juguen son els jugadors, però qui els gestiona i els motiva és el míster, i tots hem pogut veure que no ha sapigut capgirar una mala ratxa. Per mí, nou entrenador i a pescar bons jugadors dels equips que ascendiran.

 

A banda d'això, l'afició un cop més ha demostrat que ellà sí que està preparada per categories superiors.

 

Ara més que mai, Visca el Lleida.



#6 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 18 mayo 2015 - 11:31

Costa fer-se a la idea del que ha passat. Després de la derrota contra el Nàstic l'equip es va trencar. No sé què va passar ni perquè, però està clar que es van enfonsar moralment i no se n'han sabut recuperar. Les lesions d'Albistegui i Molo van treure'ns l'organitzador i l'ànima de l'equip, resultant tot això en 5 punts de 28 possibles (no sé si és exactament això, però no me'n dec anar de gaire), un bagatge que un equip que vol l'ascens no es pot permetre, i menys a l'esprint final. La setmana passada vam salvar el cul de miracle, i ahir em vaig desesperar davant la pantalla. Des del primer minut (què fotia Esport 3 retransmetent aquell partit de golf!?!?!?!?) es veia que no hi havia res a fer.

 

No crec que les comparacions siguin bones, Seligrat tenia un estil i Idiákez un altre. No s'assemblen en res, ni dins ni fora del camp. Ara tots estem rabiant, però us recordo els "seliempats", els canvis incomprensibles i els gilicorners a l'últim minut, vull dir que tampoc és que l'un sigui Helenio Herrera i l'altre un gualtrapa que no ha vist una pilota en sa vida. 

 

Cal fer molta reflexió i saber què fer amb la propera temporada. Ja s'ha dit per aquí que serà complicat mantenir alguns dels pesos pesants (sobretot Pau, Miramón i Nieto... Albístegui dependrà de si continua o no Idiákez, com fa sempre), i cal tornar a pensar en muntar un projecte amb capacitat de lluitar per l'ascens. 



#7 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 18 mayo 2015 - 11:31

Ah, i sobre lo de Chamorro... per molt tercer màxim golejador que hagi quedat, és un cono. No pots jugar "al tiki-taka" amb un davanter centre que no es capaç de lluitar una pilota que li passa a poc més d'un metre i que, tot i fer 2 metres, en guanya una de cada 5 per alt. 

 

És difícil de pensar en carregar-se al màxim golejador de l'equip, però a mi m'ha tret de polleguera massa vegades. 


  • o han agraït

#8 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 18 mayo 2015 - 04:37

La reflexió ja l'esteu fen entre tots, jo he opinat breument al post de l'aposta ja que sino escriuria 5 pàgines.

Per mi hi ha 2 paraules claus per definir aquesta temporada i en concret el desenllaç.

DECEPCIÓ i FRACÀS

#9 Murder1987

Murder1987

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 48 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 mayo 2015 - 04:38

I quanta raó que tens... Fora Chamorro! Fitxem Carlitos del Olot!


  • o han agraït

#10 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 18 mayo 2015 - 06:18

I quanta raó que tens... Fora Chamorro! Fitxem Carlitos del Olot!

 

Quanta rao tens! Carlitos es veu que es un mega crack i el Lleida no pot afrontar la seva fitxa... jajjajaja... nomes aixi m'explico per que no esta ja de davanter centre del Lleida....

 

i abans que renovar a Chamorro me quedo amb Dieguito 10000 vegades... pero de davanter centre, no de extrem

 

Jo donaria la baixa directament a Chamorro, Osado, Baquero, Fragoso sense pensar-m'ho....



#11 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 18 mayo 2015 - 10:54

La meva valoració,

Acontinuació exposo per importància el que ha passat aquesta temporada en la qual NO ens hem classificat pel Play-Off, doncs és el que esperavem, anem a veure.

1-Mala confecció de la plantilla, supens al nostre estimat director esportiu, no hem pogut cobrir les baixes de Imaz, Mata i Milla a la davantera ni la de Biel ni Fuentes en defensa, hem fitxat a Dieguito, Chamorro (que per mi no ho ha fet malament a pesar de que sigui lent i poc técnic), anem a centrar-nos en Dieguito, jo no el coneixia de res, suposadament feia dos anys que el seguien abans d'anar al Ponferradina, concretament quan estava al Fuenlabrada, que ha fet???? RES, jo m'esperava molt d'ell i a més havent jugat algún partit a Segona A, fracás total, Osado ja el coneixiem de la temporada passada, doncs aquesta ha fet ben poc. En defensa Baquero "horrible", ha fet bastants errors, vam cometre un error deixant escapar a Fuentes, Fragoso doncs també fatal, aquests dos havien jugat a segona A i havien fet algun Play Off, resumint fracàs total.

Part positiva dels fitxatges d'enguany Albistegui i Ekhi, en quan a Nieto desde el meu punt de vista ha demostrat coses, però em pecat una mica de la seva técnica quan el vam fitxar al gener.

 

2- La racaneria del nostre president en no gastar-se ni un euro més en fitxar jugadors bons i no "figuretes" que se´ns havien posat a tiro i no ho va fer doncs perquè no volien apoquinar molts diners, si vols optar a quedar primer i fer play off, cal fitxar bé i si t'has de rascar una mica la butxaca doncs ho fas... el que passa que la junta directiva té diners pel que vol... no vull especificar més... doncs perquè rajaria bastant...

 

3- Idiaquez, podem dir que és un entrenador molt professional jo no dic que no s'hagi esforçat i s'ha trencat el cap per confeccionar l'equip titular, però ha pecat de molt conservadurisme ficant a l'Albistegui, Miramón, Baquero i sobretot Chamorro encara que estiguessin bé o malament, penso que hauria d'haver buscat alternatives, també ha tardat massa en fer canvis i no ha sapigut trencar la mala dinàmica d'aquests últims mesos, li falta molt caràcter per motivar a la plantilla, per tant NO ha de continuar.

 

4- Els jugadors, molts han arribat apuradets a final de temporada Molo, Forniés, Chamorro trencats per problemes musculars, doncs jo no se aquest preparador que tenen si els maxaca massa, l'Albistegui no cal dir que ha jugat amb el braç gairebé trencat aquests dos últims partits.

 

Aquestes són per mi les principals causes, possiblement en trobaria alguna més, ara el que hem de fer, és aprendre dels errors i que siusplau no es facin les coses tant malament com s'han fet, jo com a seguidor del Lleida em sento enganyat ens van vendre la moto que no era i que estabem super bé, la clau va ser perdre al camp del Nàstic a partir d'aquí tot ha anat malament.

 

Força Lleida i espero i desitjo que l'any que ve l'equip estigui allí a dalt, per mi valoro molt el gest que van tindre alguns jugadors a vindre a parlar amb l'aficció després de la debacle d'ahir, com li vaig dir a Molo que havien de seguir lluitant i que l'any que ve estariem allí apoyant-los.



#12 xorxi93

xorxi93

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 486 mensajes
  • 33 topics

Escrito 18 mayo 2015 - 11:35

algu me pot explicar q passa am el j.rami?? jo no l'hai vist jugar.. aquestes setmanes! perque collons fitxem a un jugador si el fotem a la banqueta potse aguessim pogut agafar un altre q no akes noi... aixo si q ho trobo una cagada dels senyors esteve!



#13 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 19 mayo 2015 - 01:19

Ara farà un any recordo que pensava sobre Idiakez i em vaig decidir a escriure en el post que anunciava el seu fitxatge pel club. Per desgràcia, he d'escriure el mateix que vaig dir en aquell post. Recordava el Toledo quan va encaixar el 1r gol al Camp d'Esports, eliminatòria igualada però va desaparèixer fins al punt que el Lleida li va donar la volta al partit en 5 min, després el Toledo va tenir durant 20 min la pilota i va xafar l'àrea un sol cop. Idiakez ha d'aprendre a donar fortalesa mental als seus jugadors. Seligrat li era igual jugar al camp del Olímpic que al Villamarín, els jugadors competien igual anessin guanyant, empatant o perdent i això ho demostra els 30/57 punts que Seligrat va aconseguir fora de casa.

 

Quants partits el Lleida ho tenia encarat per aconseguir els 3 punts i s'ha ensorrat al rebre un gol? Alcoià, Eldenc, Saragossa B, Espanyol B...

 

Quan vam fitxar a Idiakez no em va desagradar, però tenia molt clar que volia que seguís Seligrat. Seligrat és d'aquells entrenadors que li pots donar qualsevol equip i te'l pot portar a competir amb els millors de tu a tu. Fa ràbia que els dubtes que tenia sobre Idiakez ara fa un any s'hagin complert, no aprés dels errors i això ens ha condemnat. Ara bé, dieume boig, però igual que en el seu dia tenia clar que volia que seguís Seligrat, el que tinc molt clar avui dia i espero no tenir que tornar a escriure aquest post d'aquí un any, és que vull que Idiakez continui, però amb una CONDICIÓ, ha de ser capaç d'analitzar i aprendre dels errors que ha comés aquest any. Estic segur que si és capaç de corregir el que ha fallat aquesta temporada i tenim la sort de confeccionar un bon equip l'any que ve podem aspirar al liderat del grup.

 

No oblidem que 43/57 punts a casa són algo sensacional, són números d'equip campió, no recordo cap entrenador recent del Lleida que hagi assolit aquesta xifra. A Idiakez només li falta trobar la competitivitat que Seligrat tenia fora de casa. Igual que quan va venir del Toledo, i igual que ho vaig comentar en el seu dia, espero i desitjo que per la nova temporada (si segueix, espero que SI) sigui capaç de trobar aquesta competitivitat que ens ha faltat aquest any, perquè si l'aconsegueix estic seguríssim que serem imparables.

 

 

A tot això, no vull dir que la desfeta d'aquests últims mesos sigui culpa seva, no en tinc ni la més remota idea del que haurà passat, el que volia dir amb aquesta reflexió es que per desgràcia la impressió que em va fer Idiakez en el seu dia s'ha convertit en realitat. Desitjo de tot cor que sigui capaç de corregir errors i fer-nos lluitar per l'ascens l'any vinent!! 


  • o han agraït

#14 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 19 mayo 2015 - 07:46

 

2- La racaneria del nostre president en no gastar-se ni un euro més en fitxar jugadors bons i no "figuretes" que se´ns havien posat a tiro i no ho va fer doncs perquè no volien apoquinar molts diners, si vols optar a quedar primer i fer play off, cal fitxar bé i si t'has de rascar una mica la butxaca doncs ho fas...

 

En general estic d'acord amb tot el que has dit, menys en això. Suposo que et refereixes a aquell extrem que tenia tant bona pinta que vam estar que si el fitxes que si no, però que no recordo el nom. 

 

Són aquests excessos els que van emportar-se l'estimada U.E. No hem de tornar a caure al parany. I estic segur que aquesta política econòmica acabarà per donar bons resultats. Només fa falta tenir una mica de xamba per trobar una plantilla que funcioni, tal i com li va passar a l'Eibar. 



#15 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 19 mayo 2015 - 07:57

 

Quants partits el Lleida ho tenia encarat per aconseguir els 3 punts i s'ha ensorrat al rebre un gol? Alcoià, Eldenc, Saragossa B, Espanyol B...

 

Quan vam fitxar a Idiakez no em va desagradar, però tenia molt clar que volia que seguís Seligrat. Seligrat és d'aquells entrenadors que li pots donar qualsevol equip i te'l pot portar a competir amb els millors de tu a tu. Fa ràbia que els dubtes que tenia sobre Idiakez ara fa un any s'hagin complert, no aprés dels errors i això ens ha condemnat. Ara bé, dieume boig, però igual que en el seu dia tenia clar que volia que seguís Seligrat, el que tinc molt clar avui dia i espero no tenir que tornar a escriure aquest post d'aquí un any, és que vull que Idiakez continui, però amb una CONDICIÓ, ha de ser capaç d'analitzar i aprendre dels errors que ha comés aquest any. Estic segur que si és capaç de corregir el que ha fallat aquesta temporada i tenim la sort de confeccionar un bon equip l'any que ve podem aspirar al liderat del grup.

 

No oblidem que 43/57 punts a casa són algo sensacional, són números d'equip campió, no recordo cap entrenador recent del Lleida que hagi assolit aquesta xifra. A Idiakez només li falta trobar la competitivitat que Seligrat tenia fora de casa. Igual que quan va venir del Toledo, i igual que ho vaig comentar en el seu dia, espero i desitjo que per la nova temporada (si segueix, espero que SI) sigui capaç de trobar aquesta competitivitat que ens ha faltat aquest any, perquè si l'aconsegueix estic seguríssim que serem imparables.

 

El caràcter és el caràcter. Idiákez sol cal mirar-lo un segon, és un bon tio que va de cara. El mateix que el Seligrat, que era un cabró rematat que et tindrà putejat tota la vida, i això no es pot canviar. I això es nota als entrenaments, quan el míster els fot una xerrada, es caga en tot quan un jugador té un fallo defensiu o deixa un tio a la nevera durant un mes perquè creu que el diumenge no va suar la cansalada. 

 

El resultat és ben simple. L'equip es contagia de la manera de fer de l'entrenador. Un equip de Seligrat serà competitiu fins el minut '94, però serà racano, tosco i marrullero. En canvi un de Idiákez farà futbol, buscarà els homes tècnics, tindrà la pilota, però a la que vagin mal dades tocarà patir. 

 

Dit això, coincideixo amb tu que l'opció preferent és que continuï Idiákez. Això és com el pokér. Ara ja ens hem tirat el farol i s'ha de continuar fins el final i a per totes. Ja vaig haver d'aguantar massa projectes de un any als 90 i als 2000, i sé que això no dona resultat. Què podem salvar d'aquesta plantilla? Doncs es salva el que es pugui, i la resta a la foguera. 



#16 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 19 mayo 2015 - 08:51

Després d'un inici bo i un començament de 2015 més que bo, el tram final de temporada és lamentable. Quedar cinquens a la lliga pot passar, però quedar-hi d'aquesta manera és inacceptable. L'equip s'ha arrossegat durant dos mesos i ha tirat  7 punts de 27 les darreres 9 jornades, i les dos victòries que s'han aconseguit han estat contra equips que, al camp, han estat superiors a nosaltres. La nota, per mi, és un suspès.

 

Sobre l'estil de joc, no crec que jugar d'una manera o altra estigui renyit amb ser competitiu. I no cal mira el Barça, sinó el Rayo per exemple. El que està clar és que a l'equip enguany li ha faltat competitivitat, i quan ha vist que les coses que anaven de cara no ha pogut reaccionar. Un altre tema és la gestió de la plantilla, amb titulars indiscutibles al marge de l'estat de forma i jugadors que no comptaven per res... i que al final s'han hagut d'utilitzar. Que Eugeni surti a Cornellà per treure les castanyes del foc després d'haver tingut nul·la confiança durant la temporada no s'entén.

 

Idiákez va dir a la roda de premsa que la debacle  havia estat responsabilitat seua. Si ho considera així, hauria d'haver dimitit ja. Si no, la meva opinió és que no hem de comptar amb ell per l'any que ve.

 

I per acabar, una darrera reflexió. En acabar el partit, van ser mitja dotzena de jugadors els que van passar a saludar l'afició desplaçada. De l'entrenador, ni rastre. Si volia demanar disculpes a l'afició, el moment era aquell, no la roda de premsa.



#17 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 19 mayo 2015 - 09:53

Si calderón, jo em referia als casos de Urko arroyo que va fitxar finalment pel Jaén, que tampoc no ha fet res del altre mon, algun altre davanter bonet, a l'estiu, que no recordo noms, a l'hivern doncs van deixar escapar al Aridai que juga a l'Huracàn i un atre del Sabadell que ara esta al Ucam Múrcia, que el van fitxar perquè se´n havia lesionat un i l'altre un que ens va pendre l'Oviedo que el teniem a tiro que tampoc no el vam fitxar pel tema dels diners crec que era Dioni que l'any passat estava al Càdis.
  • o han agraït

#18 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 19 mayo 2015 - 09:58

Però calderón jo no estic d'acord en que continui Idiaquez, doncs penso que li falta molt caràcter i més en un equip com el Lleida que competeix per estar a dalt, una altra cosa va ser en el Toledo, recordem que fa dos anys estaven a tercera i que van fer play-off, però crec que al principi de temporada no s'ho imaginaven.

Crec que Idiaquez hauria de dimitir per no portar a l'equip al objectiu marcat a inicis, ara bé... el que temo és que Idiaquez si marxa a qui podem trobar amb cara i ulls, això és un altre handicap, tampoc m'agrada Seligrat que consti.



#19 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 19 mayo 2015 - 10:30

Aquí va la meva reflexió: Hi ha dues versions. Començo per la segona que m'inquieta més..

 

Des de que es va saber que havien negociat les primer per ascens (i no sé si playoff) l'equip ha actuat amb un passotisme i una passivitat als partits que no és normal.. espero que només sigui una paranoia però començo a sentir veus de que ha passat alguna cosa en aquest equip que no sabem..

 

Versió 2:

 

Responsabilitzo 100% a l'entrenador del RIDICUL que hem fet:

 

Tret dels megacracks mundials, la regla general és que l'entrenador fa bons als jugadors. Idiakez s'ha dedicat a fer jugar 13 jugadors i marginar la resta durant tota la temporada i especialment en la segona volta. Això és un error MOLT GREU. Ni el Barça ni el Madrid poden fer jugar sempre als mateixos, han de fer rotacions i, si l'entrenador creu que els qui han de rotar no són prou bons, s'ocupa de que en aquells partits ho siguin, motivant-los i animant-los.

 

Iidakez ha descartat massa jugadors. En totes les plantilles hi ha descartats però no tants ni en plantilles tant curtes com la nostra.

 

Si l'entrenador no té caràcter, la plantilla tampoc en tindrà.

 

La preparació física DESASTROSA. Cal reflexionar profundament en això.. a Segona B el físic és més important que la qualitat dels jugadors.

 

Probablement els jugadors tenen part de culpa perquè s'han relaxat però, com no s'han de relaxar si sempre juguen els mateixos i no han de patir per perdre la titularitat?

 

Un apunt sobre l'afició: crec que aquesta temporada hi ha hagut motius més que suficients per fer alguna xiulada (que vol dir espavileu!) i no n'hi ha hagut. Penso que això d'estar sempre amb l'equip és una equivocació perquè si no ho fan bé i ens guanyen a casa, fent nosaltres el ridícul (At. Baleares, Olot i Badalona) s'ha de poder xiular i mostrar l'emprenyament. Recordeu que la temporada passada, després d'una xiulada al Camp d'Esports, l'equip va fer una volta sense perdre i rècord de jornades sense perdre del club.. L'afició ha de poder mostrar que no està d'acord amb el que veu, exigir sempre el màxim als jugadors, fer-los veure que porten una samarreta que s'ha de suar i sentir els colors.

 

Amb qui s'ha d'estar sempre és amb el CLUB però de tant en tant es pot "apretar" l'equip si no ho estan fent bé!

 

Personalment, davant la gran davallada que estàvem patint, hagués fet fora Idiakez el dia del Badalona a casa.

 

En definitiva, IDIAKEZ FORA i que vingui un entrenador que no margini jugadors!



#20 Ronda36

Ronda36

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 106 mensajes
  • 7 topics

Escrito 19 mayo 2015 - 11:29

Doncs tot sembla indicar que Idiakez continuarà.

 

I Ilerdense, quina cosa ha passat segons tu?






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos