Ir al contenido


Foto
- - - - -

10.700 al nou estadi de tarragona...


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
44 respuestas en este tema

#21 Ronda36

Ronda36

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 106 mensajes
  • 7 topics

Escrito 18 marzo 2015 - 01:52

A mi el sentiment que tinc quan parleu d’aquest tema no és de cansament sinó de tristor.  Em sap molt greu de veritat.  Llegint alguns comentaris em dona la sensació que hi ha certes condicions per ser del Lleida, si no en compleixes alguna, ja ets un traïdor o un aprofita’t del moment. I com em sento identificat amb algun d’aquests comentaris vull contestar.

 

Per què no es pot ser Lleidatà si a casa teva no t’ho han inculcat? On hi diu que la condició ‘sine qua non’ per ser del Lleida és no estimar cap altre equip? Des de quan no ets del Lleida sí no vas a veure el 90% de partits al Camp d’Esports?  Anem per parts.

En el tema que tocava vaig fer referència que era d’un poble a ¾ d’hora d’aquí, on ningú era del Lleida i lo normal era del Barça. A casa meva no són gaire futboleros, però són majoritàriament del Barça.  Explicava en aquell post que vaig descobrir el Lleida de casualitat i que jo poc a poc l’he anat estimant i m’he anat forjant un sentiment sense que ningú m’ho digués. Tot i això, sempre he estat del Barça i també sento passió pel Barça, no puc renegar del que sento i em sento del Lleida i del Barça a parts iguals.

No puc anar tant com voldria al Camp d’esports. He vist que no sóc l’únic que juga, entrena o té altres compromisos lluny de la capital de província. I no per això em considero menys del Lleida que un que té la GRAN SORT de poder anar-hi sempre. Quan juga el Lleida escolto la ràdio, durant la setmana estic pendent a tot hora d’aquest fòrum i de les notícies de l’equip. Evidentment quan arriba el maig i els Play-off moc cel i terra per saltar-me el que tingui i poder ser-hi, però és puntual, no es pot fer cada setmana.  

 

No per tenir menys bufandes, menys samarretes o menys disponibilitat sóc menys del Lleida.

 

I deixant de banda el ser més o ser menys lleidaespotiuenc, quin problema hi ha que al maig gent que no coneix cap jugador del Lleida faci cap al Camp d’Esports?  Animen al Lleida i no al rival, no? Doncs, on és el problema? Com més serem les possibilitats de fer soroll augmenten i amb això també la pressió sobre el rival. Desprès si es puja vosaltres ja sabeu que heu estat uns privilegiats de veure tots els partits de la temporada i no només dos o tres. I quan sigui hivern i faci fred, vosaltres sereu els que gaudireu del Lleida a 2aA (potser) amb una mica d’ajuda dels playofferos.

 

Enserio, gaudim del Lleida.


  • Calderon y Tornarem ho han agraït

#22 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 19 marzo 2015 - 08:37

A mi el sentiment que tinc quan parleu d’aquest tema no és de cansament sinó de tristor.  Em sap molt greu de veritat.  Llegint alguns comentaris em dona la sensació que hi ha certes condicions per ser del Lleida, si no en compleixes alguna, ja ets un traïdor o un aprofita’t del moment. I com em sento identificat amb algun d’aquests comentaris vull contestar.

 

Per què no es pot ser Lleidatà si a casa teva no t’ho han inculcat? On hi diu que la condició ‘sine qua non’ per ser del Lleida és no estimar cap altre equip? Des de quan no ets del Lleida sí no vas a veure el 90% de partits al Camp d’Esports?  Anem per parts.

En el tema que tocava vaig fer referència que era d’un poble a ¾ d’hora d’aquí, on ningú era del Lleida i lo normal era del Barça. A casa meva no són gaire futboleros, però són majoritàriament del Barça.  Explicava en aquell post que vaig descobrir el Lleida de casualitat i que jo poc a poc l’he anat estimant i m’he anat forjant un sentiment sense que ningú m’ho digués. Tot i això, sempre he estat del Barça i també sento passió pel Barça, no puc renegar del que sento i em sento del Lleida i del Barça a parts iguals.

No puc anar tant com voldria al Camp d’esports. He vist que no sóc l’únic que juga, entrena o té altres compromisos lluny de la capital de província. I no per això em considero menys del Lleida que un que té la GRAN SORT de poder anar-hi sempre. Quan juga el Lleida escolto la ràdio, durant la setmana estic pendent a tot hora d’aquest fòrum i de les notícies de l’equip. Evidentment quan arriba el maig i els Play-off moc cel i terra per saltar-me el que tingui i poder ser-hi, però és puntual, no es pot fer cada setmana.  

 

No per tenir menys bufandes, menys samarretes o menys disponibilitat sóc menys del Lleida.

 

I deixant de banda el ser més o ser menys lleidaespotiuenc, quin problema hi ha que al maig gent que no coneix cap jugador del Lleida faci cap al Camp d’Esports?  Animen al Lleida i no al rival, no? Doncs, on és el problema? Com més serem les possibilitats de fer soroll augmenten i amb això també la pressió sobre el rival. Desprès si es puja vosaltres ja sabeu que heu estat uns privilegiats de veure tots els partits de la temporada i no només dos o tres. I quan sigui hivern i faci fred, vosaltres sereu els que gaudireu del Lleida a 2aA (potser) amb una mica d’ajuda dels playofferos.

 

Enserio, gaudim del Lleida.

 

Excel·lent escrit. No es podria haver dit millor. 


  • Calderon y Ronda36 ho han agraït

#23 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 19 marzo 2015 - 06:25

 

Ronda36, on 18 Mar 2015 - 1:52 PM, said:

A mi el sentiment que tinc quan parleu d’aquest tema no és de cansament sinó de tristor.  Em sap molt greu de veritat.  Llegint alguns comentaris em dona la sensació que hi ha certes condicions per ser del Lleida, si no en compleixes alguna, ja ets un traïdor o un aprofita’t del moment. I com em sento identificat amb algun d’aquests comentaris vull contestar.
 
Per què no es pot ser Lleidatà si a casa teva no t’ho han inculcat? On hi diu que la condició ‘sine qua non’ per ser del Lleida és no estimar cap altre equip? Des de quan no ets del Lleida sí no vas a veure el 90% de partits al Camp d’Esports?  Anem per parts.
En el tema que tocava vaig fer referència que era d’un poble a ¾ d’hora d’aquí, on ningú era del Lleida i lo normal era del Barça. A casa meva no són gaire futboleros, però són majoritàriament del Barça.  Explicava en aquell post que vaig descobrir el Lleida de casualitat i que jo poc a poc l’he anat estimant i m’he anat forjant un sentiment sense que ningú m’ho digués. Tot i això, sempre he estat del Barça i també sento passió pel Barça, no puc renegar del que sento i em sento del Lleida i del Barça a parts iguals.
No puc anar tant com voldria al Camp d’esports. He vist que no sóc l’únic que juga, entrena o té altres compromisos lluny de la capital de província. I no per això em considero menys del Lleida que un que té la GRAN SORT de poder anar-hi sempre. Quan juga el Lleida escolto la ràdio, durant la setmana estic pendent a tot hora d’aquest fòrum i de les notícies de l’equip. Evidentment quan arriba el maig i els Play-off moc cel i terra per saltar-me el que tingui i poder ser-hi, però és puntual, no es pot fer cada setmana.  
 
No per tenir menys bufandes, menys samarretes o menys disponibilitat sóc menys del Lleida.
 
I deixant de banda el ser més o ser menys lleidaespotiuenc, quin problema hi ha que al maig gent que no coneix cap jugador del Lleida faci cap al Camp d’Esports?  Animen al Lleida i no al rival, no? Doncs, on és el problema? Com més serem les possibilitats de fer soroll augmenten i amb això també la pressió sobre el rival. Desprès si es puja vosaltres ja sabeu que heu estat uns privilegiats de veure tots els partits de la temporada i no només dos o tres. I quan sigui hivern i faci fred, vosaltres sereu els que gaudireu del Lleida a 2aA (potser) amb una mica d’ajuda dels playofferos.
 
Enserio, gaudim del Lleida.

 

Bones
Ningú diu aixó, de fet els que viviu fora ,seguiu al Lleida i aneu al camp quant podeu teniu més mèrit que els que vivim a Lleida.
El que parlem es el de sempre.. molts partits no passem dels 2000, però si fem el play-off alhesores surten xaqueteros de tot arreu..
gent que si no pujem no tornarà... i si pujem molts tampoc.
Basicament això;...i la culpa no es ni de la tele ni del barça, la culpa la tenim els lleidatans.
 



#24 Tornarem

Tornarem

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 122 mensajes
  • 5 topics

Escrito 19 marzo 2015 - 07:47

i quan al Camp Nou van 60000 persones a veure el Levante, Malaga, Elche... i a l'última jornada de lliga contra Atletico hi van 100mil? aquests 40000 són xaqueteros?

#25 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 19 marzo 2015 - 08:50

i quan al Camp Nou van 60000 persones a veure el Levante, Malaga, Elche... i a l'última jornada de lliga contra Atletico hi van 100mil? aquests 40000 són xaqueteros?

... no es normal que en la temporada siguem 1500-2000 de mitja i als play-offs 9000-10000, es a dir 5 vegades més.



#26 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 20 marzo 2015 - 08:45

... no es normal que en la temporada siguem 1500-2000 de mitja i als play-offs 9000-10000, es a dir 5 vegades més.

 

Jo crec que sí és normal. De fet és lo que ha estat passant els darrers dos anys i que espero torni a passar aquest. I no sabeu com m'alegra que amics i amigues que no saben dir-me de quin color porta la camiseta el Lleida, estiguin contents de venir, ni que sigui al play-off. 

 

O és que algun dels (imagino que molts) socis que hi ha en aquest foro no porta almenys 3 persones no habituals a aquests partits???



#27 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 22 marzo 2015 - 03:10

Jo crec que sí és normal. De fet és lo que ha estat passant els darrers dos anys i que espero torni a passar aquest. I no sabeu com m'alegra que amics i amigues que no saben dir-me de quin color porta la camiseta el Lleida, estiguin contents de venir, ni que sigui al play-off. 

 

O és que algun dels (imagino que molts) socis que hi ha en aquest foro no porta almenys 3 persones no habituals a aquests partits???

 

Afirmes que estàs content de "que amics i amigues que no saben dir-me de quin color porta la camiseta el Lleida, estiguin contents de venir, ni que sigui al play-off."  es da dir la mateixa gent que no pot anar al camp al gener i que no es fa soci... no serveix de res...



#28 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 22 marzo 2015 - 08:01

CAuRCIZW4AAi7s-.jpg

 

Quina era la excusa avui??

Fred?

Pluja?

TV3?

El barça?

L´equip va malament??

quina??

Xaqueteros no!!


  • o han agraït

#29 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 23 marzo 2015 - 08:31

Afirmes que estàs content de "que amics i amigues que no saben dir-me de quin color porta la camiseta el Lleida, estiguin contents de venir, ni que sigui al play-off."  es da dir la mateixa gent que no pot anar al camp al gener i que no es fa soci... no serveix de res...

 

Ho sento, però no entenc què vols dir. 



#30 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 23 marzo 2015 - 08:57

CAuRCIZW4AAi7s-.jpg

 

Quina era la excusa avui??

Fred?

Pluja?

TV3?

El barça?

L´equip va malament??

quina??

Xaqueteros no!!

 

Ho he posat al post del partit de Badalona. Efectivament, on estan les més de 1000 entrades que s'havien retirat? I alguna penya que durant l'any es van fent més petits i petits i després quan hi ha un partit-postureo es multipliquen per 5?



#31 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 23 marzo 2015 - 01:57

No cal mirar el Nàstic ara, fa poc també es morien de pena, i ara també regalen entrades.

 

La putada es que a Lleida, fa 10 anys regalaven entrades a dojo i tampoc arribavam ni als 5.000.

 

Ahir feie pena el camp, disli pluja, disli lleidatans que es pensen que son del Lleida pero primer son del Barça i despres si la cosa va bé son del Lleida, etc...

 

Sempre el mateix.

 

Lleida es una ciutat de postureo. Cuan lo del caprabo Lleida, tothom es feia, despres l'abandonem perque clar, la gent sol vol les coses cuan son bones. La majoria de la gent es aixi i punt. No passa res, es reconeix i ja esta.

 

Visca el Caprabo Lleida!, cuan ja no es ACB, doncs adeu. ......quin gran sentiment i quina gran afició més fidel.......

 

Tot aquest tipus de gent vindra després al playoff clar, que a mi no em molesta, el que si que em molesta es que aquesta gent va de "yo soc del Lleida de sempre". Doncs NO. Cdascú fa el que vol, pero sense hipocresia. No es pot anar d'aquestes maneres per la vida, no solament en aquest cas de aficio i esports, sino en general en tots els ámbits. No et pots voler fer veure com algo que no ets. Si t'agrada mirar el playoff pero durant l'any el barça doncs ho respecto, pero les coses ben clares.

 

Ahir es va demostrar que la gent no va al camp ni per 3 miserables euros. (ara no us dongueu tots per aludits, segur que hi haura gent que tenia coses improtants que fer, pero segur que altres simplement es pensen que son del Lleida pero a l'hora de la veritat els i suda). Perdoneume la expresió.

 

 

A lleida serem els de sempre i mai cambiara. Pero ahir el camp feia una mica de pena.

 

Soc del Lleida sempre i estic orgullos d'anarhi sempre. Repeteixo, sempre s'enten per sempre que es pot, no cal que surtiu els que viviu fora i etc., ja som grandets i sabem suficientment quins motius ens impedeixen anar al camp i quins son mes falsos que un bitllet de 40 euros.



#32 Tornarem

Tornarem

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 122 mensajes
  • 5 topics

Escrito 23 marzo 2015 - 08:59

els comentaris sobre una Penya tan en aquest post com el del Lleida-Badalona va referit a EUS? en serio es critica que una penya un dia siguin 30 i quan s'animen 60?
així ens va, som pocs i sembla que vulguem ser pocs.


per cert, jo vaig ser soci del Caprabo Lleida els 3 anys d'ACB, principalment perque al playoff d'ascens em van enredar uns amics i mira em vaig "enganxar".


Algun problema el que una persona com jo que no seguia el bàsquet, decideixi adquirir un carnet i assistir als partits de lliga amb ganes de passar-ho bé i animar un equip de la meva ciutat?


I per acabar, Samilof as estat fent enquestes i saps que TOTA aquesta gent que apareix en moments importants va dient que son del lleida de sempre? o tu has patillat?

#33 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 23 marzo 2015 - 10:54

els comentaris sobre una Penya tan en aquest post com el del Lleida-Badalona va referit a EUS? en serio es critica que una penya un dia siguin 30 i quan s'animen 60?
així ens va, som pocs i sembla que vulguem ser pocs.


per cert, jo vaig ser soci del Caprabo Lleida els 3 anys d'ACB, principalment perque al playoff d'ascens em van enredar uns amics i mira em vaig "enganxar".


Algun problema el que una persona com jo que no seguia el bàsquet, decideixi adquirir un carnet i assistir als partits de lliga amb ganes de passar-ho bé i animar un equip de la meva ciutat?


I per acabar, Samilof as estat fent enquestes i saps que TOTA aquesta gent que apareix en moments importants va dient que son del lleida de sempre? o tu has patillat?

 

El meu post simplement vol fer despertar el pensament de la gent, res més. A partir d'aquí cadascú sel pren com vol.

 

Per mi una persona que es fa soci del Lleida Esportiu i després al cap de 2 o 3 anys ja no sel fa mai més (esta clar que hi poden haver molts motius, no vui que entreu en dir: i si... i si....., jo parlo sempre desde un context normal) no es un aficionat. Es un oportunista que vol anar i es ven com a tal pero realment sol hi va per interés, per la situació. Quina casualitat que l'interés no es desperta quasi mai cuan l'equip esta passant mals moments.

 

Un aficionat de veritat es un amic del club. Els amics no venen i van, es queden allí, estan sempre.
 

El resum del que va fer molta gent amb el caprabo lleida es: "Pan para hoy, hambre para mañana". Estic segur que aixó no ho vol el Lleida ni cap equip.

 

Jo no em fare mai complice d'algo aixi. Pero bé, cadascu es lliure de fer el que vol amb els seus calers, com jo de donar la meva opinio sobre el tema.

 

Per acabar, clar que no he fet cap enquesta. El que si que tinc es coneixement de "a peu" de la pila d'anys que fa que vaig al camp i de les centenes de converses que he pogut mantenir al llarg de la meva vida en el mateix camp i voltants i dels playoffs amb gent diversa.
 



#34 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 24 marzo 2015 - 08:42

De veritat que jo flipo. Cada any estem amb la mateixa cantarella: al final ens queixem perquè ve gent al camp als partits més importants de la temporada. Aquest any no hi penso caure. 

 

Ser pocs i tenir ganes de ser menys. En fin. 



#35 AlbertJ

AlbertJ

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 30 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 marzo 2015 - 11:30

El que s'ha de fer en comptes de criticar els que venen poc, es animar-los a que vinguin més. Tothom és lliure de fer el que vulgui.

 

Dir que hi va haver una dolenta entrada per el Barça-Madrid és la tonteria més gran que he llegit/escoltat últimament. El temps va influir, no el clàssic que és jugava dos hores després d'acabar al Lleida. 

 

Algú creu realment pensa que de les 1000 entrades que teòricament és van vendre , van fallar els 1000 i tots els que vàrem anar al camp érem socis?  Impossible que tots ens quedessin a casa. Diumenge van faltar al camp part del socis i part de la gent que havia comprat entrada, segur! 

 

Alguns de tant parlar del tema sembleu que us agradi que la gent no vingui al camp i que odieu als que venen quan els hi apeteix.

 

Deixem estar ja aquest tema, no ens porta a res. Es el que hi ha i punt.

 

 

Dos preguntes a veure si algú les pot respondre:

 

Saben quin dia jugarem el Lleida - Hércules que cau en plena Setmana Santa?

 

A partir del proper diumenge canvien l'hora i tindrem més hores de llum.  Passarem a jugar a les 18h?

 

Salut!
 


#36 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 25 marzo 2015 - 09:02

 


Dos preguntes a veure si algú les pot respondre:

 

Saben quin dia jugarem el Lleida - Hércules que cau en plena Setmana Santa?

 

A partir del proper diumenge canvien l'hora i tindrem més hores de llum.  Passarem a jugar a les 18h?

 

Salut!
 

 

 A la primera pregunta, crec que està programant el partit contra l'Hèrcules el diumenge 5 d'abril, a les 17:00 (crec que viurem la pitjor entrada o poc hi faltarà de la temporada -ja sabem que per Setmana Santa no queda gairebé ni el tato a Lleida-).

 

Respecte la segona pregunta, l'horari crec que continuarà sent les 17:00 hores llevat potser dels partits del mes de maig i, gairebé segur, dels partits del play off (tema TV, etc).

 

Salut!



#37 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 25 marzo 2015 - 09:49

 A la primera pregunta, crec que està programant el partit contra l'Hèrcules el diumenge 5 d'abril, a les 17:00 (crec que viurem la pitjor entrada o poc hi faltarà de la temporada -ja sabem que per Setmana Santa no queda gairebé ni el tato a Lleida-).

 

Respecte la segona pregunta, l'horari crec que continuarà sent les 17:00 hores llevat potser dels partits del mes de maig i, gairebé segur, dels partits del play off (tema TV, etc).

 

Salut!

Si el fiquen diumenge cap a les 7 jo crec que hi haurà bona entrada, done temps a tornar a Lleida. La majoria de lleidatans se'n van a Tgn i cap a les 7 poden ser aquí, i a l'endemà és la mona, es sol passar amb família.



#38 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 27 marzo 2015 - 10:14

Segons acabo de llegir al Twitter oficial de l'Hércules (ho he retuitejat esperant confirmació...), El Lleida- Hércules, diumenge 5 a les 19 h.



#39 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 27 marzo 2015 - 10:39

Segons acabo de llegir al Twitter oficial de l'Hércules (ho he retuitejat esperant confirmació...), El Lleida- Hércules, diumenge 5 a les 19 h.

 

CONFIRMAT DIUMENGE 19:00 HORES. Segons publica Segre el LLeida volia jugar, o bé dijous Sant, o dilluns de mona, però l'Hèrcules s'hi va negar.

 

Com he pogut comprovar per twitter serem uns quants que ens el perdem. Males dates els partits en Setmana Santa. A veure si el podem tirar endavant.



#40 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 27 marzo 2015 - 10:39

Doncs em sembla una PORQUERIA.






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos