Ir al contenido


Foto
- - - - -

10.700 al nou estadi de tarragona...


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
44 respuestas en este tema

#1 xorxi93

xorxi93

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 486 mensajes
  • 33 topics

Escrito 15 marzo 2015 - 09:37

brutal.... com es nota q aqui a lleida la meitat son del barça fa rabia aixo, penso que si aguessim tingut mes gent al camp no seriem on som ara... 



#2 vago

vago

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 690 mensajes
  • 11 topics

Escrito 15 marzo 2015 - 09:59

T'equivoques en una cosa: a casa hem guanyat quasi tots els punts, per tant la posició seria la mateixa.

 

Si a Tarragona eren tants es perque em sembla que regalen entrades a part de que era un derbi.

 

A tot arreu hi ha gent del Barça/Madrid, de fet jo en sóc un

 


  • o han agraït

#3 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 15 marzo 2015 - 10:19

Ara tampoc ens tornem bojos.. ells tenen un factor que al meu entendre és clau, són LÍDERS. Si el Lleida tingués el privilegi d'anar primer estic segur que mínim seriem 3000-4000 en augment d'aquí al final de temporada.

 

I per altra banda, Nàstic - Lleida 7500 espectadors. Si aquest partit hagués estat a Lleida de veritat creieu que haguéssim set només 2500?.. Ni de conya, mínim 4000-5000 més els del Nàstic. 

 

I important, no vull desmerèixer l'afició del Nàstic, tot el meu respecte ficar 4000 de mitjana, i 8000 i 11000 espectadors en un partit de 2a B té molt mèrit, però esperem d'aquí dues jornades si tornen a ser 7000 o quasi 11000 com avui, llavors serà d'admirar.

 

Amb això vull dir que pel que el veí hagi ficat 11000 espectadors en un partit, no ens hem de crucificar pensant quina afició o ciutat tenim.., s'han de tenir també en compte els factors que ajuden. I sí, anant segons i jugant com juguem sí que és veritat que hauríem de ser 3000-4000 per partit i no 2000 i pocs, però bé, tenir tres mil socis a 2a B ho trobo un tresor.

 

En resum, aposto per 3500 espectadors aquest diumenge, confiança va, engresquem la ciutat!


  • o han agraït

#4 Butter

Butter

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 15 marzo 2015 - 11:18

Tampoc crec que canvies molt la cosa amb el Lleida líder la veritat... si mirem enrera en el temps veurem com el camp del Nastic a primera divisió estava reventar, amb molts plens durant la temporada.

El Lleida només va conseguir això amb el Madrid o el Barça (i tot i aixi crec que ni al 100% de capacitat va arrivar en cap de les dues ocasions) i teniam una mitja de 7000 - 8000 persones... 

 

O sigui, que ells tenen una afició que nosaltres mai em tingut, no cal donar-li més voltes al tema, això no es algo que ens vingui de nou.



#5 Iesso

Iesso

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 175 mensajes
  • 1 topics

Escrito 16 marzo 2015 - 10:30

Totalment d'acord amb Butter, vas per Tarragona i rodalies , fins i tot a les terres de l'Ebre i et trobes molta gent del Nàstic. Si vas per Lleida ciutat et trobaràs a gent del Lleida però a la província quasi ningú segueix el Lleida. No passa res mai hem tingut ni tindrem l'afició que té el Nàstic, tampoc és un drama... Sinó mireu l'Eibar on està!



#6 blueboy

blueboy

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 409 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 marzo 2015 - 10:33

Poca memòria teniu. Suposo que no vau veure el Nou Estadi fa 15 o 20 anys. Tot s'ha de contextualitzar.

Per cert, cansa molt aquest tema


  • o han agraït

#7 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 16 marzo 2015 - 11:58

El Nastic me la repampimfla! FORÇA LLEIDA SEMPRE


  • o han agraït

#8 orgullponentí

orgullponentí

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 30 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 marzo 2015 - 01:17

- com diu el company 33ngel me la pele lo que fagi el fàstic. Apart de ser un derbi, l'any passat regalaven entrades a dojo.

- Nosaltres portem 11-12 anys menjant la ''porqueria'' aquesta de 2a B com tots bé sabeu, el Nàstic és el 2n any que hi està, tenen molt recent la 2a A i fins i tot la primera (on l'últim partit va ser al Nou Estadi am el Barça de Rijkaard, cosa que tampoc és prehistòric).

- Ells si no recordo malament juguen a casa ales 12, ho dic perquè a Lleida i província som molt futboleros, només fa falta que ens mirem quanta regional hi ha al nostre voltant, cosa que ficant només un 20-30% que hi juguen en ella poguessin vindré es una altra mica de gent que vindria per ficar un exemple (és una cosa que volia comentar fa dies ja que aquestes lligues en jugar-se diumenges tarda és impossible anar al Camp d'Esports, parlo en primera persona que vaig estar 4 o 5 anys sense poder veure el meu estimat Lleida)

 

                                                                                            VISCA EL LLEIDA!!!!!!!


  • o han agraït

#9 orgullponentí

orgullponentí

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 30 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 marzo 2015 - 01:26

Una altra cosa que m'havia deixat de comentar, els que vam estar a Tarragona (500-600 persones) vam fer més soroll que 7000, amb això vull dir que és molt bonic omplir el camp però si la gent no canta i no fa el caliu que predisposa doncs això...no és el ''jugador 12''. Com per exemple el Camp Nou que fiquen 80000 persones i sembla el Liceu allò



#10 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 16 marzo 2015 - 06:53

Doncs a mi si que em fa enveja, la veritat. Aquí ni regalant entrades posem, no dic 8.000 tios, ni 5.000.

 

Com ha comentat algun company, és un tema que cansa, repetitiu i monòton. I com que és així, em tornaré a fer "cansino", repetitu, i monoton. Fins que no se'ns posi al cap que a Lleida la gent que viu pel Lleida i que té el Lleida com a primer equip som uns 2.000/2500, seguirem tenint aquests debats estèrils.

 

Per tot el demés, la resta són aficionats del "però": però si l'equip va bé, però si no fa fred, però si juguem play off, però si no fan el Barça per la TV, ETC, ETC, ETC.



#11 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 17 marzo 2015 - 01:23

Bones,
Jo crec que tots teniu part de rao. L'aficio de Lleida va segons l'aire que bufa, jo crec que a mesura que ens atanssem a final de temporada i la gent no vegui el play off a sobre, que estic segur que el farem i el bon temps, la gent no dira vinga anem a veure el Lleida, jo no em faria mes mala sang aqui hi ha molta gent que estima el Lleida i no solament de la city si no dels pobles del voltant, jo en soc un.
Referent a que hi ha molta gent cule cert, tambe en hi ha del Madrid i son del Lleida a Tarragona passa el mateix una cosa no treu l'altra, tambe cal dir que tenem molt recent la segona divisio i la primera, nosaltres ens estem menjant els mocs 9 anys a la segona B i amb una refundacio del club.
Pel Nastic aquest any pujar es l'objectiu o sigui que han de pujar o si o si, tot el que no sigui ascens sera un fracas tant esportiu i economic, hi ha molta gent i no cal dir noms que han apostat i estant donant suport.
Pel Lleida que jo sapigui pujar no es l'objectiu esencial, fa 4 anys que ens diem lleida esportiu, despres de desapareixer la U.E Lleida, crec que estem en proces de creixement, no pujar aquest any seria una putada despres de 3 play offs consecutius si compten el d'enguany, pero no un drama com el Nastic...
No tenim un payo com el que hi ha al Oviedo enxufant pasta i havent un equip de primer nivell, aquest seria un cas igual al Nastic, Cadiz o Murcia on pujar es l'unic objectiu, si tinguessim un senyor com el que hi ha al Oviedo pero al Lleida i una plantilla de primer nivell seriem uns quants mes 2000 o 3000 segur mes dels que hi ha i primers destacats.
Resumint despres de tot el rollo, jo el primer el Lleida ni el Nastic ni el Barça els demes me la repamplimfen...

#12 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 17 marzo 2015 - 10:13

A mi aquest "debat" em cansa molt... Si voleu comparar dues capitals de província com Lleida envers Tarragona, cometreu una errada grossa. No són comparables en CAP aspecte. CAP!

Quanta gent va a Huesca? I a Los Pajaritos (Liga Adelante) de Soria? I a La Victoria (2a B gr. IV) de Jaen? Ourense? Guadalajara? Cuenca? Salamanca? Ciudad Real? Segovia? Cáceres o Leon? Per anomenar-ne algunes de la nostra categoria...

Perquè no ens centrem i no fem volar coloms? Lleida és Lleida i tenim el que tenim. I anem 2ns, hòstia!!! Som clars favorits a jugar Play Off per 3r any consecutiu. A punt de competir amb aquests que dieu que omplen camps a 2a B. Si tot va com ha d'anar i ningú fa massa el tonto (nosaltres tampoc...), aviat competirem amb el NOSTRE LLEIDA ESPORTIU en camps com el de l'Oviedo o el Cádiz que tripliquen la nostra massa social. Pero nosaltres "preocupats" perquè al bàsquet hi van 4.000 i a Tarragona 10.000... Som una mica cafres tots, eh?!!!

Deixem de pensar amb els qui no van al camp i centremnos en animar i empényer al NOSTRE LLEIDA ESPORTIU els qui sí que hi som.


VISCA EL LLEIDA!!!



#13 Tornarem

Tornarem

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 122 mensajes
  • 5 topics

Escrito 17 marzo 2015 - 12:46

Aquest cap de setmana passat a Girona 4000 espectadors i a Sabadell 2800...

#14 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 17 marzo 2015 - 12:46

No fa tants anys que el Nàstic estava enfonsat en la misèria i anaven 500 persones al camp.. Això són modes i, com molt bé diuen per aquí, la Primera Divisió i la Segona A encara estan molt recents.

 

Era un derbi i era molt important pels dos. Van regalar moltes entrades i invitacions, cosa que nosaltres ja fa temps que no fem i tothom que entra al Camp d'Esports és perquè d'una manera o altra han pagat. Si es volen fer trampes al solitari, allà ells.

 

Crec que a Tarragona són exactament iguals que aquí. O Barça o Madrid i, ara que no fa tant que estaven a Primera, també el Nàstic. La diferència és que aquí fa molt més fred i molta més calor i molta gent té segona residència fora de Lleida i marxen; només cal mirar la ciutat els cap de setmana..buida!

 

Crec que no hem de tenir enveja de res. Nosaltres també posem gent al camp en playoff i partits importants. El més important és poder fidelitzar el màxim de gent possible i que es facin socis. Guanyar-nos a la gent de la província, al menys els més propers, i fer que els lleidatans se sentin orgullosos del seu equip de futbol i no tinguin por a mostrar l'escut del Lleida en terrasses, bars, cotxes, samarretes etc., que es visqui el Lleida com quelcom de tots els lleidatans i lleidatanes, com si fos un tresor més de la ciutat. Ho vàrem aconseguir als anys 80 i 90 i ho tornarem a fer!

 

L'assistència al camp és molt important però no garanteix res i, si no, que li diguin a l'Oviedo i l'Eibar.. Nosaltres hem d'anar fent poc a poc, seguir amb el projecte i fidels a uns principis i uns valors que després de MOLTS anys han tornat al Camp d'Esports.

 

VISCA EL LLEIDA I FEM PINYA D'UNA VEGADA!



#15 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 17 marzo 2015 - 12:50

(...)
Pel Lleida que jo sapigui pujar no es l'objectiu esencial, fa 4 anys que ens diem lleida esportiu, despres de desapareixer la U.E Lleida, crec que estem en proces de creixement, no pujar aquest any seria una putada despres de 3 play offs consecutius si compten el d'enguany, pero no un drama com el Nastic...
(...)

 

Entenc el teu raonament, però l'únic objectiu del Lleida és l'ascens. De fet, si no recordo malament l'objectiu era (és) ser primers de grup per tenir-ho més fàcil. El que passa que el Nàstic està intractable i ens porta quatre punts que costarà sang i fetge de retallar.



#16 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 17 marzo 2015 - 12:50

(...)
Pel Lleida que jo sapigui pujar no es l'objectiu esencial, fa 4 anys que ens diem lleida esportiu, despres de desapareixer la U.E Lleida, crec que estem en proces de creixement, no pujar aquest any seria una putada despres de 3 play offs consecutius si compten el d'enguany, pero no un drama com el Nastic...
(...)

 

Entenc el teu raonament, però l'únic objectiu del Lleida és l'ascens. De fet, si no recordo malament l'objectiu era (és) ser primers de grup per tenir-ho més fàcil. El que passa que el Nàstic està intractable i ens porta quatre punts que costarà sang i fetge de retallar.



#17 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 17 marzo 2015 - 12:51

(...)
Pel Lleida que jo sapigui pujar no es l'objectiu esencial, fa 4 anys que ens diem lleida esportiu, despres de desapareixer la U.E Lleida, crec que estem en proces de creixement, no pujar aquest any seria una putada despres de 3 play offs consecutius si compten el d'enguany, pero no un drama com el Nastic...
(...)

 

Entenc el teu raonament, però l'únic objectiu del Lleida és l'ascens. De fet, si no recordo malament l'objectiu era (és) ser primers de grup per tenir-ho més fàcil. El que passa que el Nàstic està intractable i ens porta quatre punts que costarà sang i fetge de retallar.



#18 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 17 marzo 2015 - 01:01

No fa tants anys que el Nàstic estava enfonsat en la misèria i anaven 500 persones al camp.. Això són modes i, com molt bé diuen per aquí, la Primera Divisió i la Segona A encara estan molt recents.

 

Era un derbi i era molt important pels dos. Van regalar moltes entrades i invitacions, cosa que nosaltres ja fa temps que no fem i tothom que entra al Camp d'Esports és perquè d'una manera o altra han pagat. Si es volen fer trampes al solitari, allà ells.

 

Crec que a Tarragona són exactament iguals que aquí. O Barça o Madrid i, ara que no fa tant que estaven a Primera, també el Nàstic. La diferència és que aquí fa molt més fred i molta més calor i molta gent té segona residència fora de Lleida i marxen; només cal mirar la ciutat els cap de setmana..buida!

 

Crec que no hem de tenir enveja de res. Nosaltres també posem gent al camp en playoff i partits importants. El més important és poder fidelitzar el màxim de gent possible i que es facin socis. Guanyar-nos a la gent de la província, al menys els més propers, i fer que els lleidatans se sentin orgullosos del seu equip de futbol i no tinguin por a mostrar l'escut del Lleida en terrasses, bars, cotxes, samarretes etc., que es visqui el Lleida com quelcom de tots els lleidatans i lleidatanes, com si fos un tresor més de la ciutat. Ho vàrem aconseguir als anys 80 i 90 i ho tornarem a fer!

 

L'assistència al camp és molt important però no garanteix res i, si no, que li diguin a l'Oviedo i l'Eibar.. Nosaltres hem d'anar fent poc a poc, seguir amb el projecte i fidels a uns principis i uns valors que després de MOLTS anys han tornat al Camp d'Esports.

 

VISCA EL LLEIDA I FEM PINYA D'UNA VEGADA!


  • o han agraït

#19 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 17 marzo 2015 - 01:02

VISCA EL LLEIDA SEMPRE!!



#20 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 17 marzo 2015 - 01:40

No fa tants anys que el Nàstic estava enfonsat en la misèria i anaven 500 persones al camp.. Això són modes i, com molt bé diuen per aquí, la Primera Divisió i la Segona A encara estan molt recents.

 

Era un derbi i era molt important pels dos. Van regalar moltes entrades i invitacions, cosa que nosaltres ja fa temps que no fem i tothom que entra al Camp d'Esports és perquè d'una manera o altra han pagat. Si es volen fer trampes al solitari, allà ells.

 

Crec que a Tarragona són exactament iguals que aquí. O Barça o Madrid i, ara que no fa tant que estaven a Primera, també el Nàstic. La diferència és que aquí fa molt més fred i molta més calor i molta gent té segona residència fora de Lleida i marxen; només cal mirar la ciutat els cap de setmana..buida!

 

Crec que no hem de tenir enveja de res. Nosaltres també posem gent al camp en playoff i partits importants. El més important és poder fidelitzar el màxim de gent possible i que es facin socis. Guanyar-nos a la gent de la província, al menys els més propers, i fer que els lleidatans se sentin orgullosos del seu equip de futbol i no tinguin por a mostrar l'escut del Lleida en terrasses, bars, cotxes, samarretes etc., que es visqui el Lleida com quelcom de tots els lleidatans i lleidatanes, com si fos un tresor més de la ciutat. Ho vàrem aconseguir als anys 80 i 90 i ho tornarem a fer!

 

L'assistència al camp és molt important però no garanteix res i, si no, que li diguin a l'Oviedo i l'Eibar.. Nosaltres hem d'anar fent poc a poc, seguir amb el projecte i fidels a uns principis i uns valors que després de MOLTS anys han tornat al Camp d'Esports.

 

VISCA EL LLEIDA I FEM PINYA D'UNA VEGADA!

 

 

 

Totalment d'acord....


  • o han agraït




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos