Ir al contenido


Foto
* * * * * 1 votos

Moviments de cara a la propera temporada


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
304 respuestas en este tema

#261 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 21 julio 2014 - 10:25

Oficial no, pero sempre ho anuncia algun periodista del equip de desti o alguna cosa sempre surt, pero es que no ha sortit res de cap periodista d'alli ni de ningun lloc, per això dubto sobre la veracitat d'aquest pressumpe pre-contracte.

#262 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 21 julio 2014 - 11:01

Bleh... lo de Dioni si realment te una oferta del Oviedo (com dieu), es imposible que vingui al Lleida... només cal veure l'equipas que esta fent l'Oviedo, amb jugadors de 2a A i tot... l'altre dia van fitxar a Generelo si mal no recordo, que per 2a B es un molt bon fixatge

 

Construir un equip a base de noms no acostuma a ser sinònim de fer una bona temporada. Que ens ho preguntin a nosaltres l'any de Miñambres o al mateix Oviedo que any rera any construeix equips per a pujar i tururut!



#263 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 21 julio 2014 - 11:04

Oficial no, pero sempre ho anuncia algun periodista del equip de desti o alguna cosa sempre surt, pero es que no ha sortit res de cap periodista d'alli ni de ningun lloc, per això dubto sobre la veracitat d'aquest pressumpe pre-contracte.

 

Si l'Oviedo li truca a la porta es dificil dir-li que no, amb l'equipas que esta fent, i lo be que deu pagar... tito Slim deu estar soltant la pasta. (Et deixo exemples, no tots parlem de pre-contracte, pero altres si.) I val a dir,que jo no crec en els pre-contractes a la 2a B, però bueno contactes estic casi segur que si que n'hi han.

 

 

ROCF @AzulDiario  ·  19 h

Dioni con pre-contrato llegaria junto a Vila al oviedo cuando salgan los dos que no cuentan para el tecnico azul

 

 

Carlos Silva @silvacarl0s 13 h

No es oficial (pero casi). En los próximos días Dioni cerrará su fichaje por el Real Oviedo. Buen dúo el que formará con Cervero

 

 

Sr. Oviedista @SrOviedista  ·  18 jul.

@SrOviedista y por si acaso se está negociando con Dioni. Es información. No hemos dicho que vaya a pasar solo que hay oferta.

 

 

 

ROCF @AzulDiario  ·  18 jul.

Dioni se encuentra en negociaciones con el conjunto azul en caso de que se produzca la salida de cervero

 

 

Fútbol & Fichajes @FutbolDinero 19 h

Dioni será el siguiente fichaje del Oviedo.



#264 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 21 julio 2014 - 11:08

Construir un equip a base de noms no acostuma a ser sinònim de fer una bona temporada. Que ens ho preguntin a nosaltres l'any de Miñambres o al mateix Oviedo que any rera any construeix equips per a pujar i tururut!

 

Si, però si estan fent aquest equip, EN PRINCIPI (no te perque, com tu comentes, mirans a nosaltres fa uns anys) tenen pasta, que imagino que la fique Slim, i si ets jugador i t'ofereixen un projecte amb jugadors de renom i asobre et paguen bé... doncs costa dir que no. Una altra cosa es si conseguiran pujar o no... la 2a B es molt dificil, i com bé dius tenir molt bons jugadors no assegura res.



#265 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 21 julio 2014 - 11:30

Si l'Oviedo li truca a la porta es dificil dir-li que no, amb l'equipas que esta fent, i lo be que deu pagar... tito Slim deu estar soltant la pasta. (Et deixo exemples, no tots parlem de pre-contracte, pero altres si.) I val a dir,que jo no crec en els pre-contractes a la 2a B, però bueno contactes estic casi segur que si que n'hi han.

 

De tots els que has psoat, tot son gent normal, no hi ha cap periodista. Sol hi ha el Twitter del diari que es dedique sol a parlar del Oviedo, pero no m'extranyaria gens que aquell tweet on hi diu lo de pre-contrato, sigui algo per condicionar al club si es que miren el seu twitter.

 

No ens en podem enfiar de tots aquests twitters no oficials.

 

Pero de totes formes en pocs dies tot estara al seu lloc i sabrem que passa.

 

Visca el Lleida!



#266 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 21 julio 2014 - 11:31

Si, però si estan fent aquest equip, EN PRINCIPI (no te perque, com tu comentes, mirans a nosaltres fa uns anys) tenen pasta, que imagino que la fique Slim, i si ets jugador i t'ofereixen un projecte amb jugadors de renom i asobre et paguen bé... doncs costa dir que no. Una altra cosa es si conseguiran pujar o no... la 2a B es molt dificil, i com bé dius tenir molt bons jugadors no assegura res.

 Esta clar que es dificil no acceptar ofertes d'aquest tipus, pero mai sabem que pot passar.



#267 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 21 julio 2014 - 01:23

En principi el Lleida també està fent un equip per pujar. El tema dels cuartos pot ser molt relatiu. No seria el primer mecenes que d'un dia per l'altre desapareix i deixa penjat el club. En canvi el Lleida, segurament amb més penes que glòries, manté una economia sanejada que no depèn de cap inversor. 

 

Jo no tinc ni idea qué hi fa Carlos Slim invertint a l'Oviedo, però em sorprendria que tinguès cap tipus de lligam emocional amb aquest equip. Igual m'equivoco de mig a mig, però més aviat em sembla que aquest senyor va dir "us poso aquí 3 milions d'euros per sanejar-vos i que pugueu lluitar per tornar al fútbol professional, de manera que quan estigueu allà podré recuperar la inversió, sigui revenent el club o com sigui". 

 

Això tots ja ho hem vist abans, i si no em falla la memòria, recordo que no va acabar gaire bé...



#268 xorxi93

xorxi93

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 486 mensajes
  • 33 topics

Escrito 21 julio 2014 - 03:54

ContraAtaq al Jaen!!! nosaltres Som el Lleida i volem demostrar q tambe Volem al Urko Arroyo!!! 



#269 AJSC92

AJSC92

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 38 mensajes
  • 1 topics

Escrito 21 julio 2014 - 08:05

Tandebó els rumors twitterians que circulen acabin per ser certs i Urko Arroyo recal.li al Lleida gràcies a la intervenció directa (tal i com diuen) d'Idiakez. Mala sort per l'equip 'lagarto' que han perdut aquest tros de jugador a l'últim moment, no sé ben bé quines han estat les raons per fer-se enrrere a poques hores de firmar amb el Jaén però, tot i el goig que faria Arroyo amb la samarreta blava, s'ha de dir que no ha estat tot un professional ni amb el Toledo ni amb el Jaén.

#270 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 22 julio 2014 - 12:56

Dema al segre sortirà el nou fitxatge.

#271 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 22 julio 2014 - 07:47

Estava mirant un vídeo, i mare meva, aquest Arroyo es una bèstia... no m'entra al cap que no vagi a 2ªA. 

 

Ja sé que un vídeo és només un vídeo i que fins i tot el Scoria podria semblar-hi un crac, però les jugades que s'hi veuen són d'un tio de nivell. M'ha recordat una mica a la BALA DE REUS, però potser una mica més filigranero... 



#272 AJSC92

AJSC92

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 38 mensajes
  • 1 topics

Escrito 22 julio 2014 - 10:01

Jo crec que si encara no ha donat el salt a Segona podria ser pel que comenten de la seva facilitat alhora de lesionar-se, es va perdre un número de partits per lesió amb el Toledo a més d'haver d'èsser substituït en d'altres per molesties o petites lesions puntuals.

#273 AlbertJ

AlbertJ

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 30 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 julio 2014 - 11:08

Aitor Aldalur segons notícia oficial del Lleida, cedit al Barakaldo
Segons el Barakaldo fixat, i diu de manera oficial que és un error del Lleida el dir que va cedit.

Que extrany tot plegat.

Un jugador menys.....

#274 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 24 julio 2014 - 12:09

Tampoc es un jugador molt important, sera facil de suplir, pero el director esportiu ja te més feina, se l'hi esta acumulant.

#275 xorxi93

xorxi93

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 486 mensajes
  • 33 topics

Escrito 24 julio 2014 - 09:53

Pedro Baquero fitxat pel Lleida diuen es cert aixo???



#276 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 25 julio 2014 - 11:14

OFICIAL:

 

Emotiu comiat de Biel Medina, dins i fora la sala de premsa
Meediiinaaa, aú!
Aú! Aú! Aú!!



#277 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 25 julio 2014 - 12:45

La defensa ja està complerta. Benvingut Ekhi!



#278 AJSC92

AJSC92

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 38 mensajes
  • 1 topics

Escrito 25 julio 2014 - 02:24

Algú pot confirmar-me si juntament amb Eugeni Valderrama va arribar també la cessió d'Álex Granados procedent del Sevilla com a central? Si fos així i amb Pedro Baquero, Ekhi Senar i Daniel Fragoso amb possibilitat de jugar com a central tindriem una bona defensa central asegurada.

#279 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 25 julio 2014 - 06:40

Molt trist per la baixa de Biel..

 

Gràcies per sentir els colors. Molt d'orgull!!



#280 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 26 julio 2014 - 12:18

Algú pot confirmar-me si juntament amb Eugeni Valderrama va arribar també la cessió d'Álex Granados procedent del Sevilla com a central? Si fos així i amb Pedro Baquero, Ekhi Senar i Daniel Fragoso amb possibilitat de jugar com a central tindriem una bona defensa central asegurada.

Jo diria que finalment no, pero no ho puc assegurar, a veure si algú ho sap del cert.






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos